quote:
Realm: Auchindounquote:
quote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
Realm: Bronzebeardquote:Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Burning Steppesquote:
Realm: Chamber of Aspectsquote:
Realm: Darkspearquote:
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Defias Brotherhoodquote:
Realm: Emerald Dreamquote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
Realm: Haomarushquote:
quote:GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)
Realm: Kazzakquote:
Realm: Khadgarquote:
Realm: Kor'gallquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightnings Bladequote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
Realm: Outlandquote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
Realm: Skullcrusherquote:
Realm: Stormscalequote:
Realm: The Sha'tarquote:
Realm: Terenasquote:
Realm: Turalyonquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Nu al in 1dag.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:33 schreef Metonae het volgende:
Gisteren een Death Knight gemaakt en nu 68Eens zien of ik die in 3 weken nog naar 80 kan krijgen.
Ik dacht meer aan: heal tank & raid, wegrennen van de rooie cirkels, door zwarte dingen rennen bij Big Bang.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:01 schreef Ulreazj het volgende:
stars collapsen en weg rennen van die rooie cirkels. Klaar.
Wat een baas.quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:51 schreef Isabeau het volgende:
Gamon in Orgrimmar is vanaf Cata een lvl 85 elite
erger, lagere level, niet auto-aggro, geen hulp.quote:Op vrijdag 12 november 2010 07:21 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hij staat er best vaak als ik naar orgrimmar hearth, dus dan is ie dood D":. Hij was toch het een beetje het horde equivalent van Hogger?
Succes.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Teeveepeeee
Vanavond met onze casual guild Sindragosa eens platleggen.
Wel jammer, we hebben alle bazen in ICC (en die doen we voor het eerst) tot nu toe in maxmaal 4 pogingen down gekregen, maar Sindy was na de 4e keer nog niet down. Vanavond gaat ze neer, de trut!![]()
Je vraagt het de verkeerde, ik ben een nubje hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Succes.
Wat voor tactic gebruiken jullie en hoe goed is jullie DPS?
Anders kun je 1 tank en 2 healers gebruiken en de laatste phase gewoon nuken tot ze dood is, maar wel iceblocks killen.
Ik geloof niet dat we allemaal 5K+ dps doen..quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:42 schreef Silmarwen het volgende:
Dat gezeik met ie debuffs is alleen maar irritant. Tanks hoeven geen stacks te wisselen als de dps allemaal boven de 5k is, gaat ze snel genoeg down en kan 1 healer de tank omhoog houden terwijl de ander de group healed.
Ja, aan die OP arrogantie zijn we nog even niet toe.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:42 schreef Silmarwen het volgende:
Dat gezeik met ie debuffs is alleen maar irritant. Tanks hoeven geen stacks te wisselen als de dps allemaal boven de 5k is, gaat ze snel genoeg down en kan 1 healer de tank omhoog houden terwijl de ander de group healed.
Het is toch best aardig te doen!? Gaan ze onze threat nog buffen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:44 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, ik vind mijn lowbie pala tank nog niet half zo tof als mijn lowbie warrior tank. Wanneer komt de patch dat warriors weer betere aggro krijgen nou
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is toch best aardig te doen!? Gaan ze onze threat nog buffen?
Mwa, weet niet hoor... We hebben na de patch ook al een dps boost gekregen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Niet dat ik weetik hoop er enkel op.
Maar ik vind warriors gewoon veel toffer dan pally's. Dus hoop dat ze warriors weer een kleine threat boost gevenik heb er behoorlijk wat moeite mee om aggro te houden... en ben nog niet eens 80
DPS is ook prima, maar ik bedoel echt threatquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa, weet niet hoor... We hebben na de patch ook al een dps boost gekregen...
Volgens mij gaan warrior tanks best lekker op het momentquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
DPS is ook prima, maar ik bedoel echt threat
69 atm, maar qua dungeons ben ik nog steeds bezig in Outland.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij gaan warrior tanks best lekker op het momentWelk level hebben we het over?
Shit, dan loop ik 2 levels op je achter!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:57 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
69 atm, maar qua dungeons ben ik nog steeds bezig in Outland.
nubcake tactics?quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, aan die OP arrogantie zijn we nog even niet toe.(heul veul zéér casual spelerts die ICC voor het eerst van binnen zien
)
We doen het netjes via de nubcaketactics en dat gaat tot nu toe meer dan prima, Sindy gaat ook gewoon lukken, onze first timers moeten de "flow" van het gevecht even onder de knie krijgen.
Hehequote:Op vrijdag 12 november 2010 11:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit, dan loop ik 2 levels op je achter!
Dat bedoelde ik met "nubcaketactics"quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:01 schreef jagga het volgende:
[..]
Qua tactics speel ik graag op safe trouwens, 2 tanks op sindy, omdat het belangrijk is dat mensen weten waarom het zo moet. Begrip van de mechaniek achter een gevecht vind ik belangrijker dan ZERG DÖPS HURR DURR NEXT BOSS !!
Gebruik je heul geen Devastate!?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hehemaar jij hebt dus geen moeite met aggro houden als de DPS goed is? Wat is je rotatie?
Ikzelf doe charge -> rend -> thunderclap, maar als er een dps is die te vroeg inzet dan raak ik de mob(s) vaak kwijt en krijg ik ze niet allemaal meer opgepikt.
ik hoop dat iedereen het nog een beetje onthouden heeft van afgelopen keer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met "nubcaketactics"
Misschien dat Paku en ik ook aan de zuip moeten gaan, voor ultiem Mumble-gebruik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:12 schreef jagga het volgende:
[..]
ik hoop dat iedereen het nog een beetje onthouden heeft van afgelopen keer.
Kheb een klein afscheidsfeestje direct na werk. Bier thuis ligt ook al koud, dus dat wordt weer dubbeletong "You sound like your from outer space!" tactics uitleggen
Ik ben geen tank maar ik denk dat je met slechts thunderclap en een dotje geen aggro houdt, nee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hehemaar jij hebt dus geen moeite met aggro houden als de DPS goed is? Wat is je rotatie?
Ikzelf doe charge -> rend -> thunderclap, maar als er een dps is die te vroeg inzet dan raak ik de mob(s) vaak kwijt en krijg ik ze niet allemaal meer opgepikt.
iddquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben geen tank maar ik denk dat je met slechts thunderclap en een dotje geen aggro houdt, nee.
dan wordt het met recht.... mompelen op mumblequote:Op vrijdag 12 november 2010 11:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien dat Paku en ik ook aan de zuip moeten gaan, voor ultiem Mumble-gebruik.
Boeien?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:18 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Jezus, net een groep. Ging de rogue maar even tanken. Later liet ie mij weer tanken, liep ik naar een pack trash heeft hij al meteen weer alle aggro gepakt. Zo vervelend.
Prima, maar niet janken als je sterft.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DPS die tanked, ligt altijd aan de tank, moet hij maar beter aggro houden
Ik sterf niet, ik ben een hunter, wij gaan niet doodquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Prima, maar niet janken als je sterft.
pre patch was dit idd heel goed te doen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik sterf niet, ik ben een hunter, wij gaan niet dood
Heb een tjid in een guild gezeten waar bij raids er een enorme lading trash werd gepulled, iedereen direct op alles begon te nuken en 2 tanks die gewoon de aggro hielden. Een goede tank kan dat
Ik heb het over SSC tijdquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:36 schreef jagga het volgende:
[..]
pre patch was dit idd heel goed te doen.
Post patch is het een stuk lastiger. Vooral omdat TC zo gruwelijk generfed is, cleave en HS threat-coëfficient is compleet schijt. Dus hele grote groepen AOE is gewoon echt heel lastig als warrior
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huntard!!!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik sterf niet, ik ben een hunter, wij gaan niet dood
Heb een tjid in een guild gezeten waar bij raids er een enorme lading trash werd gepulled, iedereen direct op alles begon te nuken en 2 tanks die gewoon de aggro hielden. Een goede tank kan dat
Die dps'ers komen in Cata niet meer in raidgroups omdat ze het niet snappen, ik maak me nergens zorgen overquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tegenwoordig moeten DPS'ers op hun aggro letten. Had je kunnen weten
Sinds Vanilla, and proud of it. Ooit als BM geraid in MC (toen Naxx, de originele, nog niet uit was). Hunter-quests en alles gedaanquote:
Tofquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sinds Vanilla, and proud of it. Ooit als BM geraid in MC (toen Naxx, de originele, nog niet uit was). Hunter-quests en alles gedaan
Beeeetje kort door de bocht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het over SSC tijdDus ladingen patches terug.
Maar ik blijf erbij, tank doet tanking, dps doet dpsing, als de dps aggro krijgt, doet de tank zijn werk niet
Shield block aan bij iedere pack? Zit je toch nog steeds met een 30 sec cooldown als je de talents hebt? Hetzelfde geldt voor shockwave toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:19 schreef jagga het volgende:
[..]
idd
Pop shieldblock > devastate spam voor procs van shieldslam. (met shieldblock = 100% meer dmg dus shitload aan threat)
elke CD >revenge
heroic strike bij 50+rage
shockwave
conc blow
demoralizing shout
dan is threat geen probleem
elke cooldown doe ik shieldblock (of er moet er echt nog maar 2 leven ofzo)quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Shield block aan bij iedere pack? Zit je toch nog steeds met een 30 sec cooldown als je de talents hebt? Hetzelfde geldt voor shockwave toch?
Heroic strike/revenges spam ik altijd al, conc blow/demo shout nog niet maar die kan ik er ook wel eens ingooien dan
Ik als mage ninja pull nu ook alquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Beeeetje kort door de bocht.
Het is als warrior nu gewoon veel lastiger om aggro te houden, terwijl DPS'ers enorme buffs voor Cata hebben gekregen. DPS'ers doen vaak zelf al mobs pullen of ze beginnen direct met nuken terwijl je als tank amper bij de mobs staat.
En spijtig genoeg zit er tegenwoordig wel in bijna iedere groep een dps speler waarvoor het allemaal niet snel genoeg kan gaan, en dus zelf maar alvast begint te pullen. En dan ook nog een grote mond geven als je er wat van zegt
Tanken is naast moeilijker dus ook nog eens een stuk ondankbaarder geworden.
SPOILER: AwesomeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind 'm echt heel mooi.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Mannetjes Orc genaamd Babylon, maar ondertussen een sexchange, dus alweer een flinke tijd een vrouwtjequote:Op vrijdag 12 november 2010 11:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tof
En sinds Vanilla, dus ook geen male Belf met de naam "Légólásdkswenl"
Babylon the Shemale.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mannetjes Orc genaamd Babylon, maar ondertussen een sexchange, dus alweer een flinke tijd een vrouwtje
Orcs zijn (Horde-side) gewoon de beste hunters. 5% extra pet damage tikt enorm aan. Zeker als BM
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:11 schreef Blistering het volgende:
Worgen Flightform:Godver, waarom is Worgen ally.SPOILER: AwesomeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind 'm echt heel mooi.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Yup.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, de penis is weg
Vrouwtjes Orcs zijn
Worgen Flightform:Ik ga wel blij worden geloof ik met mijn Worgen Druid keuzeSPOILER: AwesomeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind 'm echt heel mooi.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Geen idee, het is in ieder geval belachelijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Godver, waarom is Worgen ally.
En daarvoor in de plaats krijgen de horde "Time is money friend"quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee, het is in ieder geval belachelijkAls je dit ziet denk je ook echt: alliance
_!
Een typisch menselijk trekje nog wel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:31 schreef internal het volgende:
[..]
En daarvoor in de plaats krijgen de horde "Time is money friend"
Worgen Flightform:worgen en troll flight forms zijn echt heel cool en groot enzo terwijl de tauren en night elf duiven zijnSPOILER: AwesomeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind 'm echt heel mooi.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
Het is niet meer dan logisch. Het is een weerwolf. Een weerwolf wordt gevormt vanuit een HUMAN. Ik zou het pas raar vinden als dat horde zou zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee, het is in ieder geval belachelijkAls je dit ziet denk je ook echt: alliance
_!
Human gone bad = horde.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:45 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Het is niet meer dan logisch. Het is een weerwolf. Een weerwolf wordt gevormt vanuit een HUMAN. Ik zou het pas raar vinden als dat horde zou zijn.
En ja, ik vind ze ook cool![]()
Zijn net zon kneuzen als tweakers daarquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:27 schreef SharQueDo het volgende:
Oh lol, zonet gebanned op MMO-Champion om een post van een maand of wat geleden. Iemand maakte een whine-topic wat neer kwam op 'resto druids using solarbeam is overpowered' (ruim nadat bekend was dat resto druids dat niet meer kunnen gebruiken), en ik postte daar zo'n trololol image op.
Idd... Alles met een hoog grrr-gehalte is toch Hordequote:Op vrijdag 12 november 2010 12:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Human gone bad = horde.
Maar goed, we kunnen er toch niets aan veranderen.
Mjah, wij een soort Gnome erbij, zij een soort Tauren erbij, ofzeaux.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Idd... Alles met een hoog grrr-gehalte is toch Horde![]()
De goblins met hun behoefte om neutraal te zijn en braaf te blijven lijken mij veel meer ally-geschikt![]()
Ik weet haast zeker dat het zo is gedaan omdat de ally's anders zoveel kleine rassen hebben, en das zielig
*cough* forsaken *cough*quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:45 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Het is niet meer dan logisch. Het is een weerwolf. Een weerwolf wordt gevormt vanuit een HUMAN. Ik zou het pas raar vinden als dat horde zou zijn.
En ja, ik vind ze ook cool![]()
Eigenlijk elk eervol ras is Horde.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Idd... Alles met een hoog grrr-gehalte is toch Horde![]()
De goblins met hun behoefte om neutraal te zijn en braaf te blijven lijken mij veel meer ally-geschikt![]()
Ik weet haast zeker dat het zo is gedaan omdat de ally's anders zoveel kleine rassen hebben, en das zielig
Ik vind Stampy in TB geweldig. Zijn stem doet me denken aan Caine (Diablo; Stay a while and listen!)quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Taurens zijn het toppunt van nobel idd.
Geen enkele irritante stem te bekennen ook.
Ik ben stiekem een beetje verliefd op de Tauren vendor links naast Org's AH.
En het enige ally ras dat ik tof vind zijn de draenai.. Ben het dus gewoon met je eens![]()
Mijn stem heb je. Wilde mijn eigen char en sowieso uithalen. Ik doe daar echt niets.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:08 schreef Junglebeast het volgende:
Zeg zou de FoK guild uit de OP kunnen? Volgens mij zit niemand daar nog op. Ik idg niet meer..
Het punt is dat die DPS gaat tanken voordat ik de kans heb om aan de volgende pack te beginnen. Dus ik kan niet een aggro houden omdat ik het nog niet heb :cquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, mij maakt het allemaal niks uit, als ik een paar keer aggro pak doordat de tank niet kan tanken (:P), switch ik gewoon naar BM mode met varken en tank ik welquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:08 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Het punt is dat die DPS gaat tanken voordat ik de kans heb om aan de volgende pack te beginnen. Dus ik kan niet een aggro houden omdat ik het nog niet heb :c
Doe 's een linkje naar die geweldige huntard van je, dan? Ik kan je niet vinden in de OP? Of kijk ik scheelquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, mij maakt het allemaal niks uit, als ik een paar keer aggro pak doordat de tank niet kan tanken (:P), switch ik gewoon naar BM mode met varken en tank ik wel
Ik heb mijzelf er uit laten halen toen ik vorig jaar stopte met WoWquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe 's een linkje naar die geweldige huntard van je, dan? Ik kan je niet vinden in de OP? Of kijk ik scheel
Als je echt zes maanden weg bent geweest heb je toch genoeg te doen voor méér dan een paar uur?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:41 schreef Twiitch het volgende:
Heb ik na 6 maanden weer eens m'n account geactiveerd, zit ik na een paar uur weer zo:![]()
Had toch nog een maandje langer moeten wachten
Wat dan? Als je niet raid, en je 6 maanden terug alle quests al zo'n beetje hebt gedaan, je rep. goed zit. Wat moet je dan nog doen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je echt zes maanden weg bent geweest heb je toch genoeg te doen voor méér dan een paar uur?
Je zou kunnen beginnen met het indelen van je talentsquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat dan? Als je niet raid, en je 6 maanden terug alle quests al zo'n beetje hebt gedaan, je rep. goed zit. Wat moet je dan nog doen?
In dalaran rondlopen en stilstaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat dan? Als je niet raid, en je 6 maanden terug alle quests al zo'n beetje hebt gedaan, je rep. goed zit. Wat moet je dan nog doen?
Heb ik nu 1x gedaan, die andere is nog niet nodig, want niet raiden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zou kunnen beginnen met het indelen van je talents
Mjah hij deed repetance op een melee mob, deed die undead fear op een andere melee mob en ging caster dpsen door te interrupten enzo. Ging opzich wel prima ja. Maarja, als de healer hem niet healde was hij al dood geweestquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar dat solo'en ging dus in principe wel goed?Want dan boeit het mij als tank geen hol, eerlijk gezegd
Mooooooi, die dude heeft echt NIETS te doenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
Haha inderdaad.
Helemaal dom was trouwens dat de vriendin van m'n broertje ook in de group zat samen met mn broertje. Haar internet was gaar, wat dc's en hoge latency.
Hij vervolgens: "Configure your network card, download latency fix blabla. Just dont be lazy." Okay prima, dat werkt ook wel. Maar wat als je nou gewoon hoge latency hebt door een isp issue? Normaal zit ze ook gewoon onder de 20ms. Vervolgens loopt hij daar over door te ouwehoeren dat ze lui is en er iets aan moet doen, want hij heeft dat wel gedaan en heeft nu 3 ms.
Nouja, nadat we hem hadden gekickt had hij blijkbaar een DK aangemaakt op onze server (Hij zat zelf op Twisting Nether) en begon haar ineens te whisperen. Dat ze lui was en haar latency moest fixen. En dat hij een video had gemaakt over onze faalgroup en haar internetfalen en die op youtube ging zetten zodat iedereen kon zien hoe retarded we waren![]()
.
serieus...waarom krijgen mensen die het allang niet meer spelen WEL een beta invite, en spelers die zon beetje elke dag spelen, GEEN invitequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:47 schreef Zolcon het volgende:
Als ik hier mee lees krijg ik echt heel veel zin om na een jaar weer te beginnen! Stomme blizzard met hun geweldige games
Ik ben wel geinvite voor de beta, al een tijd terug, maar ik speel liever als alles klaar is en op de live realmsOver een maand ben ik waarschijnlijk hier vaker te vinden!
Ik heb het vanaf de release van vanilla gespeeld. Toen vanwege drukke studie etc mee gestopt. Van TBC en van WotLK geen invite gekregen. Nu dus wel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:55 schreef jagga het volgende:
[..]
serieus...waarom krijgen mensen die het allang niet meer spelen WEL een beta invite, en spelers die zon beetje elke dag spelen, GEEN invite![]()
Tis niet eerlijk
Why not?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:00 schreef stbabylon het volgende:
Ik had ook een beta invite. Geen gebruik van gemaakt
Ik had geluk dat ik bij een beta key giveaway actie op Tweakers.net er op tijd bij wasquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dat je zo'n Beta invite alleen kreeg als je je er voor op had gegeven? Hoe komen mensen die al "een half jaar niet meer spelen" dan aan zo'n invite!?
Yepzquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ah en nu heb je zoiets, ik wacht wel tot 7 december?
Als je op battle.net je opgeeft voor de Beta Opt-in dan maak je altijd kans op het krijgen van een beta invite. Je hoeft daarvoor niet een active account te zijn. Ik denk dat dit ook een manier is v an Blizzard om mensen (zoals ik) terug te krijgen naar hun spel als ze een tijdje minder actief zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dat je zo'n Beta invite alleen kreeg als je je er voor op had gegeven? Hoe komen mensen die al "een half jaar niet meer spelen" dan aan zo'n invite!?
Ik snap 'm, dankjewel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als je op battle.net je opgeeft voor de Beta Opt-in dan maak je altijd kans op het krijgen van een beta invite. Je hoeft daarvoor niet een active account te zijn. Ik denk dat dit ook een manier is v an Blizzard om mensen (zoals ik) terug te krijgen naar hun spel als ze een tijdje minder actief zijn.
Aangezien ik al zoveel jaar WoW speel vind ik ook wel dat ik recht heb op een beta invite.
Samequote:Op vrijdag 12 november 2010 16:13 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als je op battle.net je opgeeft voor de Beta Opt-in dan maak je altijd kans op het krijgen van een beta invite. Je hoeft daarvoor niet een active account te zijn. Ik denk dat dit ook een manier is v an Blizzard om mensen (zoals ik) terug te krijgen naar hun spel als ze een tijdje minder actief zijn.
Aangezien ik al zoveel jaar WoW speel vind ik ook wel dat ik recht heb op een beta invite.
Als je ooit opt in heb gedaan blijft het gewoon staan...quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Frostsaber is een leuke om te wennen aan een FUCKING saaie grind.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:58 schreef Sjiznit het volgende:
Zit er aan te denken om te beginnen met the Insane of misschien toch eerst wat makkelijkers als de Frostsaber trainers in Winterspring.
Heb Hero of Shattrah laatst gedaan, dus dat is geen probleemquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:16 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Frostsaber is een leuke om te wennen aan een FUCKING saaie grind.
Ik heb vaak van die buien dat ik wel even zin heb om wat rep te grinden. En dan heb ik er weer een tijd genoeg van.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind mindless grinden soms wel heel Zen
sindy down 3e try vanavond. 7 try in totaal. Echt goed imo voor een guild zo casual as they comequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:04 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Succes.
Wat voor tactic gebruiken jullie en hoe goed is jullie DPS?
Anders kun je 1 tank en 2 healers gebruiken en de laatste phase gewoon nuken tot ze dood is, maar wel iceblocks killen.
Weet je toevallig zn naam nog?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
Haha inderdaad.
Helemaal dom was trouwens dat de vriendin van m'n broertje ook in de group zat samen met mn broertje. Haar internet was gaar, wat dc's en hoge latency.
Hij vervolgens: "Configure your network card, download latency fix blabla. Just dont be lazy." Okay prima, dat werkt ook wel. Maar wat als je nou gewoon hoge latency hebt door een isp issue? Normaal zit ze ook gewoon onder de 20ms. Vervolgens loopt hij daar over door te ouwehoeren dat ze lui is en er iets aan moet doen, want hij heeft dat wel gedaan en heeft nu 3 ms.
Nouja, nadat we hem hadden gekickt had hij blijkbaar een DK aangemaakt op onze server (Hij zat zelf op Twisting Nether) en begon haar ineens te whisperen. Dat ze lui was en haar latency moest fixen. En dat hij een video had gemaakt over onze faalgroup en haar internetfalen en die op youtube ging zetten zodat iedereen kon zien hoe retarded we waren![]()
.
Deze was het: http://eu.wowarmory.com/c(...)ting+Nether&cn=Vilinquote:Op zaterdag 13 november 2010 02:23 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Weet je toevallig zn naam nog?Speel zelf belf pally op TN...alleen als prot
Dankuquote:Op zaterdag 13 november 2010 03:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze was het: http://eu.wowarmory.com/c(...)ting+Nether&cn=Vilin
was t een alt van Cheetah ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vraag me ook serieus af wat voor type gast er achter die character zit. Een volwassene kan bijna niet zo retarded en immature zijn. Maar een 12 jarige faalt over het algemeen iets teveel en heeft niet eens zn repetance of undeadfear keybind.
Rofl , die is level 67 ofzo. Die deed ik toen al solo met mn lock.quote:Op zaterdag 13 november 2010 01:02 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Wat is Elite mobs solo'en op me pala toch leuk. Net Durn gekilled en eindigde met full health en mana. Over OP gesproken.
Slim van Blizzardquote:The earth- shattering rage of Deathwing will soon be released upon the lands of Azeroth. Return to the battlefields with 7 days of FREE game time!
Haha nee Cheetah was het niet. Hij is trouwens getransfered naar Alliance nuquote:Op zaterdag 13 november 2010 06:09 schreef Maureentje het volgende:
[..]
was t een alt van Cheetah ?
Edit: je had al geantwoord![]()
Ook alleen maar server firsts overal. Scarab Lord, Ashes, Mimiron's head, al die shit. Wat ziek inderdaadquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:04 schreef Dibble het volgende:
Al gepost deze?
http://eu.wowarmory.com/c(...)BD%D0%B0%D0%BD%D1%82
Deze gast heeft dus alles, maar dan ook alles wat je in de game kunt bereiken. Check die achivs en mounts. Ongelofelijk
Nope. Misschien dat er nog een vervolg quest komt met een nieuwe stage.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:01 schreef stbabylon het volgende:
He, nadat je naar Outland bent gegaan, Throne of Elements, dan is er geen follow up meer toch?
Dat heb ik met 5 van mijn 6 level 80'squote:Op zaterdag 13 november 2010 16:08 schreef stbabylon het volgende:
Ok
En kennen jullie dat, dat je 1 main hebt, en wel ooit een alt hebt gelevelled, die nu ergens in de 50 is, untalented en al. Dat je begint, en denkt, WTF, welke skills zijn dit ook alweer. En dat je dan denkt, fuck it, lama, ik ga wel iets anders doen?
Mijn hunter heb ik al een jaar niet mee gespeeld, maar ik weet precies wat al mijn skills precies doen. Welke talents ik moet hebben, etc. etc.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:42 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat heb ik met 5 van mijn 6 level 80's
Ze zitten inderdaad op Haomarush. De naam is Hydramist. Ze zijn op het moment Horde, weet niet of er plannen zijn dat ze naar Alliance gaan ook.quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:41 schreef MassimO het volgende:
Laatst zei er iemand hier dat 1 van de beste pvp guilds naar Haomarush zou komen.
Hoe heet die guild is mijn vraag , en is het Horde of Alliance ?bvd
quote:[b] Op zaterdag 13 november 2010 17:16 schreef joyvke het volgende:[/
Ze zitten inderdaad op Haomarush. De naam is Hydramist. Ze zijn op het moment Horde, weet niet of er plannen zijn dat ze naar Alliance gaan ook.
Waar kan je zo'n lijstje vinden met de nr. 'zoveel' van de EU/wereld?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:37 schreef ufopiloot het volgende:
Bij zulke chars kan ik niets anders doen dan een echt nerd inbeelden. Zeker met gasten uit de Russische realms denk ik gelijk aan een Rus die in Oost-Siberië op z'n 30e in het appartementje van z'n bejaarde ouders heel de dag zit te WoWenWas een tijdje geleden al een of andere speler uit Azië die ook alles al had gehaald.
Kijk die guild ook, 23 mensen met meer dan 10k achievement pointsEn dan zijn ze 'maar' de 23e guild van de EU
![]()
http://www.sk-gaming.com/achievement/quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:54 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Waar kan je zo'n lijstje vinden met de nr. 'zoveel' van de EU/wereld?
Ik heb nog een level 58 rogue waar ik al een tijdje niets meer mee doe. Telkens als ik weer wil beginnen met levelen kijk ik naar mijn talents, mijn overvolle questlog en mijn bij elkaar geraapte gear, en denk ik: fuck it, ik roll wel een compleet nieuwe rogue of zo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:08 schreef stbabylon het volgende:
Ok
En kennen jullie dat, dat je 1 main hebt, en wel ooit een alt hebt gelevelled, die nu ergens in de 50 is, untalented en al. Dat je begint, en denkt, WTF, welke skills zijn dit ook alweer. En dat je dan denkt, fuck it, lama, ik ga wel iets anders doen?
Is dat niet een beetje met elke quest zo?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:49 schreef Karina het volgende:
De pre-cata quests worden nu ook wel een beetje eentonig, het is elke keer "ren van hier naar daar en doe daar wat".
Zat ik wel te denken, terwijl ik het typte inderdaadquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje met elke quest zo?
Hydramist (Horde) en is er alquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:41 schreef MassimO het volgende:
Laatst zei er iemand hier dat 1 van de beste pvp guilds naar Haomarush zou komen.
Hoe heet die guild is mijn vraag , en is het Horde of Alliance ?bvd
Haha dankjequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:03 schreef Jappie het volgende:
Good tanking sapstengel..het was me aangenaam
Daarom herkende ik je naam ook sneller; ik wist dat er 1 in de Op stond met meerdere chars op Tura..zal binnenkort mijn chars ook eens op laten nemen in de wikiquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:05 schreef Sapstengel het volgende:
Zag btw Santello's post dus alt tabte om te kijken of jij dat was, zie ik dat je ook gewoon van Turalyon bent.
Ze zitten nu op Haomarush, Horde.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:50 schreef Dibble het volgende:
Die Hydra gozer zit toch op Stormscale. Voorzover beste disc priest die ik heb gezien in pvp/
Niet miepen, ik heb vorige week 24 gig geïnstalleerd. Incl. Cata.quote:Op zondag 14 november 2010 00:33 schreef SweexNL het volgende:
Wou ik net weer beginnen met de game, moet ik een patch van 5,29 GB downloadenheb ik dan gelijk de katacalystemenzymen geïnstalleerd?
ik miep niet, ik zeurquote:Op zondag 14 november 2010 00:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet miepen, ik heb vorige week 24 gig geïnstalleerd. Incl. Cata.
1 gig binnen nu...ik zal jullie de rest wel besparen ^^quote:
het is het waard.quote:Op zondag 14 november 2010 00:57 schreef SweexNL het volgende:
[..]
1 gig binnen nu...ik zal jullie de rest wel besparen ^^
gamers doen niet draadloosquote:Op zondag 14 november 2010 01:06 schreef Sjiznit het volgende:
Ik merk dat ik het wel irritant begin te vinden als ik met een paar guildies een oude instance inloop en ik dan niet gezellig mee kan praten op Vent, tijdens raids heb ik er net veel problemen mee aangezien dan het geklets tot een minimum wordt gehouden maar gewoon met een klein groepje beetje rondlopen en mobs doodmaken wel.
Wil nu dus een headset aanschaffen maar ik kan nou nog niet echt duidelijk krijgen waar ik op moet letten en wat er uberhaubt is. Ik weet wel dat ik het liefste een draadloze heb, of een met een lang genoeg snoer dat ik me er niet aan ga irriteren. Verder moeten die oordingen groot genoeg zijn dat ze mijn hele oor bedekken. Iemand ideeen?
hehehe hey Jappiequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daarom herkende ik je naam ook sneller; ik wist dat er 1 in de Op stond met meerdere chars op Tura..zal binnenkort mijn chars ook eens op laten nemen in de wiki
Als het nou waar is dat je "altijd in top 3 guilds gezeten hebt" dan weet je toch ook wel hoe moeilijk het is om er binnen te komen?quote:Op zondag 14 november 2010 02:13 schreef Achillias het volgende:
Al vanaf juli wow op inactief gezet. Alle instances doorlopen en met full tier 10 gestopt. Gear verouderd snel in wow, en dat maak je al een stuk sneller minder nodig bij guilds. Denken jullie dat het vinden van een goede raidingguild met de nieuwe expansion makkelijk zou moeten zijn? Altijd al in top 3 guilds gezeten op de aantal servers waar ik op zat.
Met full T10 kom je in cata idd niet verquote:Op zondag 14 november 2010 02:13 schreef Achillias het volgende:
Al vanaf juli wow op inactief gezet. Alle instances doorlopen en met full tier 10 gestopt. Gear verouderd snel in wow, en dat maak je al een stuk sneller minder nodig bij guilds. Denken jullie dat het vinden van een goede raidingguild met de nieuwe expansion makkelijk zou moeten zijn? Altijd al in top 3 guilds gezeten op de aantal servers waar ik op zat.
Als je goed bent, en men weet dat, kom je overal binnen, ook al heb je greys.quote:Op zondag 14 november 2010 02:13 schreef Achillias het volgende:
Volgens mij; maar ik kan het mis hebben moeten we daar een beheerder van die wiki page voor hebben. Ik probeerde gisteren mezelf toe te voegen maar heb geen rechten. Mocht iemand die wel hebben hieronder staan mijn chars .....quote:Op zondag 14 november 2010 01:29 schreef Maureentje het volgende:
[..]
hehehe hey Jappieals je toch je chars er in zet ,kan je Athine dan ook plaatsen ? Ik snap geen hol van hoe die wiki werkt
Donequote:Op zondag 14 november 2010 09:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Volgens mij; maar ik kan het mis hebben moeten we daar een beheerder van die wiki page voor hebben. Ik probeerde gisteren mezelf toe te voegen maar heb geen rechten. Mocht iemand die wel hebben hieronder staan mijn chars .....
... en nu ook die van Maureentje
Jappie
Turalyon
(The age of heroes)
Gualterio warrior lvl 80 (H)
Ganymedes mage lvl 80 (H)
Tonacatecuht roque lvl 80 (H)
Maureentje
Turalyon
The blood of immortals
Athine priest lvl 80 (H)
Inderdaad Logitech bv.quote:
Ik heb een aantal headsets gehad, Siberia Icemat, Steelpad 5H-V2, Razor Barracuda, Medusa 5.1 headset.. en een unknown headsetje, maar geen van alle komen ze in de buurt van de kwaliteit en heerlijkheid van de Sennheiser PC350.quote:Op zondag 14 november 2010 01:06 schreef Sjiznit het volgende:
Ik merk dat ik het wel irritant begin te vinden als ik met een paar guildies een oude instance inloop en ik dan niet gezellig mee kan praten op Vent, tijdens raids heb ik er net veel problemen mee aangezien dan het geklets tot een minimum wordt gehouden maar gewoon met een klein groepje beetje rondlopen en mobs doodmaken wel.
Wil nu dus een headset aanschaffen maar ik kan nou nog niet echt duidelijk krijgen waar ik op moet letten en wat er uberhaubt is. Ik weet wel dat ik het liefste een draadloze heb, of een met een lang genoeg snoer dat ik me er niet aan ga irriteren. Verder moeten die oordingen groot genoeg zijn dat ze mijn hele oor bedekken. Iemand ideeen?
Naar Nagrand?quote:Op zondag 14 november 2010 11:22 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is nou de bedoeling met dat event?
Heb even die extra quests gedaan waarbij je ook naar Nagrand moet maar wat nu? Ik heb nu geen quests meer en ook geen achi....
Ja in Orgrimmar krijg je een paar van die extra quests nu en voor een van die quests moet je naar Thrall die staat in Nagrandquote:
Hij zegt iets in de lijn van 'look in Outland for signs...'quote:Op zondag 14 november 2010 11:31 schreef GlenSpey het volgende:
Ja in Orgrimmar krijg je een paar van die extra quests nu en voor een van die quests moet je naar Thrall die staat in Nagrandmaar veel meer dan een delivery is het niet...
En ik wilde gisteren even naar zijn disc spec kijken, heeft hij alleen holy en shadowquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:50 schreef Dibble het volgende:
Die Hydra gozer zit toch op Stormscale. Voorzover beste disc priest die ik heb gezien in pvp/
Is allemaal onderdeel van het Cata event, die quest chain word geloof ik tot de launch uitgebouwd en die delivery naar Thrall is op het moment de laatste stap.quote:Op zondag 14 november 2010 12:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij zegt iets in de lijn van 'look in Outland for signs...'
Nou, eh, succes dan maar
[..]
En ik wilde gisteren even naar zijn disc spec kijken, heeft hij alleen holy en shadow
Roleplayer ja?quote:Op zondag 14 november 2010 12:31 schreef SweexNL het volgende:
Kan iemand trouwens mijn zooi in de OP gooien?
Argent Dawn :
Alliance
Sweex - level 80 Rogue
Shriae - Level 77 Death Knight
Krypski - Level 62 Paladin
alvast bedankt
Zelf niet...wel grappig te zien hoe mensen dat doenquote:
Moeilijk? Wow is zo simpel als het maar kan zijn, 60% van je skills hangt af van je gear en gear knowledge. Tegenwoordig kijkt men vaak bij het ''solliciteren'' alleen naar je gear, enchants, en ervaring.quote:Op zondag 14 november 2010 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het nou waar is dat je "altijd in top 3 guilds gezeten hebt" dan weet je toch ook wel hoe moeilijk het is om er binnen te komen?
Ik heb een kaartje bekeken waar die rifts zouden moeten zitten, ik heb zo'n 10 locatie's bezocht in Outlands, maar niks gevonden (track elemental aan). Maar, ik las ook nog weer iets dat je alleen maar rifts op je eigen level kunt closen, dus op 80 alleen in Northrend. Maar het is heul vaag allemaal.quote:Op zondag 14 november 2010 12:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is allemaal onderdeel van het Cata event, die quest chain word geloof ik tot de launch uitgebouwd en die delivery naar Thrall is op het moment de laatste stap.
Datgene wat hij zegt over zoeken naar signs is geloof ik een verwijzing naar die rifts die je op verschillende plaatsen kunt vinden.
Ik vind het wel een beetje rommelig, dat zombie event voor WotLK was veel leuker.
Klopt niks van. Heb op m'n lvl 80 DK gewoon die Tripping the Rifts gehaald in Outlands (alle 4 de buffs).quote:Op zondag 14 november 2010 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een kaartje bekeken waar die rifts zouden moeten zitten, ik heb zo'n 10 locatie's bezocht in Outlands, maar niks gevonden (track elemental aan). Maar, ik las ook nog weer iets dat je alleen maar rifts op je eigen level kunt closen, dus op 80 alleen in Northrend. Maar het is heul vaag allemaal.
Tja, het zijn allemaal vaste spawnpoints en aangezien je waarschijnlijk niet de enige bent die de achievement wil halen moet je ook een beetje geluk hebben.quote:Op zondag 14 november 2010 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een kaartje bekeken waar die rifts zouden moeten zitten, ik heb zo'n 10 locatie's bezocht in Outlands, maar niks gevonden (track elemental aan). Maar, ik las ook nog weer iets dat je alleen maar rifts op je eigen level kunt closen, dus op 80 alleen in Northrend. Maar het is heul vaag allemaal.
Ik zat in het beste guild op mijn server en ze keken er niet naar je gear. Wel of je alles op de juiste manier enchanted had en de goede gems had. Of je spec logisch in elkaar zat. Of je je class goed kent. En dan mag je mee om te laten zien wat je kan. Mocht je snel leren en geen totale idioot lijken dan was het ook geen probleem om snel gear te krijgen.quote:Op zondag 14 november 2010 12:42 schreef Achillias het volgende:
Moeilijk? Wow is zo simpel als het maar kan zijn, 60% van je skills hangt af van je gear en gear knowledge. Tegenwoordig kijkt men vaak bij het ''solliciteren'' alleen naar je gear, enchants, en ervaring.
En meestal kom je er dan in. Het enige wat je dan nog moet beheersen zijn je rotations, en weinig tot geen fouten maken. Je damage output is afhankelijk van je gear, professions en rotations. That's all. Raiden op een goed niveau is niet moeilijk, het kost alleen veel tijd. 5 dagen in de week in instances zitten en daarnaast mats, gold en enchants farmen in belang van je gear.
Het moeilijke om in zulke raid guilds te komen is de achterstand die men snel kan oplopen als je er even mee stopt. Je gear raakt snel outdated. En meestal hebben ze dan geen zin of tijd meer om iemand opnieuw te voorzien van de juiste items.
Straks zijn er overal rifts, zoveel dat je er niet meer omheen kan dus doe geen moeite.quote:Op zondag 14 november 2010 12:52 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Tja, het zijn allemaal vaste spawnpoints en aangezien je waarschijnlijk niet de enige bent die de achievement wil halen moet je ook een beetje geluk hebben.
Je kan trouwens overal rifts closen voor de achievement, maar om dat ding te looten wat ze droppen moet je als je level 80 bent een rift in Northrend closen geloof ik.
Onzinquote:Op zondag 14 november 2010 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tipje, even lid worden dan kun je het zelfquote:Op zondag 14 november 2010 09:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Volgens mij; maar ik kan het mis hebben moeten we daar een beheerder van die wiki page voor hebben. Ik probeerde gisteren mezelf toe te voegen maar heb geen rechten. Mocht iemand die wel hebben hieronder staan mijn chars .....
Ga voor de gein een horde char maken en ga Silvermoon City bekijken. Beide Inns stikken van de roleplayers. Belachelijk gewoonquote:Op zondag 14 november 2010 12:37 schreef SweexNL het volgende:
[..]
Zelf niet...wel grappig te zien hoe mensen dat doen, met kerst enzo is dat wel leuk. alleen op AD zijn er niet echt gek veel mensen die dat doen, meer een RP PVP server...
Ja dat vind ik ook zo gekquote:Op zondag 14 november 2010 12:55 schreef drumstickNL het volgende:
Dat is wel frappant opzich, waarom zijn er in Northrend en the outlands rifts? Die worden straks toch niet aangetast?
Jij ook al last van de changes?quote:Op zondag 14 november 2010 13:07 schreef stbabylon het volgende:
Gelukt hoor. In Dragonblight, bij de ingang van Lights Trust. Ik zit nog niet helemaal in mijn hunter weer, en ik heb een flinke kater, dus met buttonmashing de elementals EN de guards gedood daar. Briljant
He ja! Die's wegquote:Op zondag 14 november 2010 13:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jij ook al last van de changes?
Ik merk wanneer ik een groepje mobs pull dat ik dan nog steeds naar m'n Volley knopje aan het zoeken ben
Valt nog wel mee als je ziet hoeveel er bij de cathedral staan in SW.quote:Op zondag 14 november 2010 13:12 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ga voor de gein een horde char maken en ga Silvermoon City bekijken. Beide Inns stikken van de roleplayers. Belachelijk gewoon
Dank! Heb er even naar gekeken en het leek mij een prima ding alleen toen kwam de opmerking erbij dat hij muziek niet goed aan kon. Zo een pro gamer ben ik nou ook weer niet en wil hem dus meer allround gaan gebruiken. Zit nu dus na te denken over de Steelseries Siberia V2. Schijnt wat beter te zijn voor muziek ook en de prijs is iets beter.quote:Op zondag 14 november 2010 11:27 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Ik heb een aantal headsets gehad, Siberia Icemat, Steelpad 5H-V2, Razor Barracuda, Medusa 5.1 headset.. en een unknown headsetje, maar geen van alle komen ze in de buurt van de kwaliteit en heerlijkheid van de Sennheiser PC350.
Eens getest op LAN en op slag verliefd op de grote "oordingen", sluit goed de omgeving af, geluidskwaliteit is geweldig en de microfoon kwaliteit is 10/10. Echt kwaliteit , Sennheiser.
Review - Omschrijving etc
Echt, je wilt niet anders als je deze hebt gehad. Het zit heerlijk op je hoofd, je kan 'm urenlang dragen zonder dat je er moe van wordt of eraan irriteert. Microfoon hoeft niet 'perse' in de weg te zitten, je kan het wegdraaien uit je zicht. En heerlijke grote oorschelpen, wat jij zoekt.
Kost nu ongeveer 130,-
Vroeger was het een melding dat je nog 15 minuten had, waarom is dat weg?quote:Op zondag 14 november 2010 15:28 schreef GlenSpey het volgende:
Waar slaat dit nou weer op... word ik midden in een dungeon gedisconnect omdat mn prepaid op isbeetje kinderachtig... kunnen ze ook wel even een timertje opzetten zodat je in ieder geval je dungeon nog kan afmaken.
Outland is voor de daily voor spelers die lvl 60-70 zijn. Northrend heeft de daily voor 70-80.quote:Op zondag 14 november 2010 12:55 schreef drumstickNL het volgende:
Dat is wel frappant opzich, waarom zijn er in Northrend en the outlands rifts? Die worden straks toch niet aangetast?
Dat hebben ze dan veranderd, want het was een sudden deathquote:Op zondag 14 november 2010 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vroeger was het een melding dat je nog 15 minuten had, waarom is dat weg?
Thanx Jappie en Metonaequote:Op zondag 14 november 2010 09:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
... en nu ook die van Maureentje
Jappie
Turalyon
(The age of heroes)
Gualterio warrior lvl 80 (H)
Ganymedes mage lvl 80 (H)
Tonacatecuht roque lvl 80 (H)
Maureentje
Turalyon
The blood of immortals
Athine priest lvl 80 (H)
Je staat erinquote:Op zondag 14 november 2010 12:31 schreef SweexNL het volgende:
Kan iemand trouwens mijn zooi in de OP gooien?
Argent Dawn :
Alliance
Sweex - level 80 Rogue
Shriae - Level 77 Death Knight
Krypski - Level 62 Paladin
alvast bedankt
Eluwillusit is niet te vinden via de armory. Typfout?quote:Op zondag 14 november 2010 16:33 schreef Zokunen het volgende:
Hmm als iemand zich verveeld mag ik ook wel in de OP:
Hellscream
80 shaman: Shambek (A)
Aggramar:
80 DK: Deathtax (A)
Haomarush:
80 hunter: Engidudu (H)
Chromaggus:
80 paladin: Eluwillusit (H)
Ravenholdt:
80 priest: Hellond (A)
80 Druid: Boompje (A)
Geloof dat dat mn 80s zijn
Wat is (een van je) ingame nicks? Ga ik eens speuren waar je chars steeds blijvenquote:Op zondag 14 november 2010 19:27 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ga mijn chars niet meer in de OP zetten, dat heb ik al drie keer gedaan maar iemand vind het blijkbaar amusant om ze eruit te halen.
Yeah ik welquote:Op zondag 14 november 2010 13:15 schreef pugehenis het volgende:
kreeg iedereen die gratis 7 dagen trouwens? Er stond dat ik een tijdje niet heb gespeeld en voor cataclysm dus 7 dagen gratis kreeg terwijl ik er gister nog op zat
Ik merkte inderdaad dat laatst de helft van de op pleite was idd. Heb mezelf er toen maar weer ingezet.quote:Op zondag 14 november 2010 19:28 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Wat is (een van je) ingame nicks? Ga ik eens speuren waar je chars steeds blijven
heb vorige week ook nog me Ulduar mount gehaald op me mage nu heb ik 3 chars met Ulduar mountsquote:Op zondag 14 november 2010 19:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Ulduar 10 man hardmodes......Gaaaaaap! Je moet wat doen!
De laatste "delete edits":quote:Op zondag 14 november 2010 19:40 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik merkte inderdaad dat laatst de helft van de op pleite was idd. Heb mezelf er toen maar weer ingezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 november 2010 20:57 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
De laatste "delete edits":Ja, das best een hoop verwijderd danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
Soms zijn er rare errors in de armory. Denk je een inactief karakter te verwijderen, maar stiekem is de armory gewoon fucked up. Ik kan me niet voorstellen dat Amnistia met opzet actieve karakters heeft verwijderdquote:Op zondag 14 november 2010 21:02 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ja, das best een hoop verwijderd dan
Northrendquote:Op zondag 14 november 2010 21:26 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Wewt level 68 Northrend! Ondertussen honor hale 860/2k voor mount :#
zolang niemand insane word is het simpelquote:Op zondag 14 november 2010 21:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Nou.......Mimiron hardmode. We gaan het zien!
Of de verkeerde portal nemenquote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zolang niemand insane word is het simpel
Oh wacht... ik reageerde puur op Friday zonder erbij na te denken.quote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef Blistering het volgende:
Of het over de verkeerde fight hebben. Dat is yogg vriendjes.
Wordt interessant. Firefighter met yogg tacticsquote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef Blistering het volgende:
Of het over de verkeerde fight hebben. Dat is yogg vriendjes.
Als je je hele sociale leven ff een week opzij flikkert is het te doenquote:Op zondag 14 november 2010 22:42 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Ik zal ook eens op het WoW gedeelte kijken van het Fok-Forum
Ik zie dat veel mensen achievs aan het halen zijn. Ik probeer mijn lvl 50 drood voor Cataclsym 80 te krijgen.... Grote kans dat het me niet gaat lukken![]()
mwoch ik ben een pally aan het rushen naar 80 op het moment.quote:Op zondag 14 november 2010 22:45 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als je je hele sociale leven ff een week opzij flikkert is het te doenSucces!
Ok... dat is wel een beetje te he? Paar dagen geleden deed ik mn DK van 55 naar 68 in 1 dag ofzo en dat vond ik al een hele prestatiequote:Op zondag 14 november 2010 22:48 schreef jagga het volgende:
[..]
mwoch ik ben een pally aan het rushen naar 80 op het moment.
Gezien het feit dat ik zaterdags veel te doen heb qua boodschappen e.d. en vandaag hadden we de half dag bezoek... ben ik toch mooi van lvl 48 naar nu 67 gegaan
n hoeveel uur heb je dat gedaan?quote:Op zondag 14 november 2010 22:48 schreef jagga het volgende:
mwoch ik ben een pally aan het rushen naar 80 op het moment.
Gezien het feit dat ik zaterdags veel te doen heb qua boodschappen e.d. en vandaag hadden we de half dag bezoek... ben ik toch mooi van lvl 48 naar nu 67 gegaan
Waarschijnlijk prot spec en dan non stop dungeons.quote:Op zondag 14 november 2010 23:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
n hoeveel uur heb je dat gedaan?En hoe??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Hosselcopter*
Cataclysm is er toch pas over dik drie weken?quote:Op zondag 14 november 2010 22:42 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Ik zal ook eens op het WoW gedeelte kijken van het Fok-Forum
Ik zie dat veel mensen achievs aan het halen zijn. Ik probeer mijn lvl 50 drood voor Cataclsym 80 te krijgen.... Grote kans dat het me niet gaat lukken![]()
Jup, lijkt mij ook een goed ideequote:Op zondag 14 november 2010 23:32 schreef Twiitch het volgende:
Ik wil eigenlijk ook een nieuwe char levelen, maar ik wacht op Cata, Azeroth komt me wel de nek uit![]()
Ga denk ik voor een male Tauren Priest, moet er wel lachen uitzien.
Als je niet al te druk bent kun je 80 in 1 dag nog wel halen...quote:Op zondag 14 november 2010 23:29 schreef SweexNL het volgende:
ben nu bezig mijn DK te levelen, levle 77,5 nu....80 moet voor cata mogelijk zijn
Ik ben in het hele weekend van 69 met nog 2 streepjes tot 70 naar 70.5 gegaanquote:Op zondag 14 november 2010 22:49 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Wtf hoe doe je dat.
Ik heb donderdag t/m vandaag gebruikt voor 62-68 ;--;
quote:Op zondag 14 november 2010 23:46 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Als je niet al te druk bent kun je 80 in 1 dag nog wel halen...
Ga er eens voor zitten en neem je voor om razendsnel alle gebieden door te lopen en alleen maar massaal te questen. Met een beetje motivatie ben je er zo doorheenquote:
Van level 70 naar 80 duurt al langer manquote:Op maandag 15 november 2010 00:02 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ga er eens voor zitten en neem je voor om razendsnel alle gebieden door te lopen en alleen maar massaal te questen. Met een beetje motivatie ben je er zo doorheen
heb pas mijn pally gelvled van 71-80 in 3 dagen tijd vond het wel snel maar daarna was ik zwaar geirriteerd van het lvlenquote:Op maandag 15 november 2010 00:09 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Van level 70 naar 80 duurt al langer man
haomarushquote:
Ohhhh!quote:Op maandag 15 november 2010 00:20 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, ik had het over 77.5 -> 80, niet over 1 -> 80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |