abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:48:41 #100
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_88637869
Trui, wat fijn dat het goed lijkt te gaan met de vriendin-van-broer!! En inderdaad eng wat je vader moet gaat doorstaan. Hopelijk is het toch niet nodig.

Ja, over 10 jaar wordt het helemaal leuk. Bijzondere geboortedatum dus.

Ik ga zo maar eens afsluiten. Ik heb een zgn. installatiezitting van degene van wie ik vanavond ook een etentje heb.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:23:17 #101
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88639252
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 15:31 schreef trui het volgende:
....

memmel, ik snap helegaar niks van je gedicht. :o
Trui, fijn dat het voorzichtig positief is!

Ja mijn gedicht....'t is de diepgang, he, die door velen niet wordt begrepen :-P
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88641275
Wat fijn Trui, dat er goed nieuws is. Maar wat een naar bericht over je vader.

Ik ben blij. Het dak van ons nieuwe huis is bijna af! *O* Volgende week de pannen er op en het glas erin en dan is het water en winddicht *O* *O*
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88646275
Lady-wrb,

Omdat je hier vaak te vinden bent
een kort berichtje van die dikke vent

Hij dicht zich suf en wil graag weten
waar jij al die tijd toch hebt gezeten

Niet in het Santa topic, dat is een feit
Waar was je dan toch al die tijd?

Afijn, zoals je hier wel lezen kunt
heeft Sint het nog steeds op jou gemunt

Vertel jij hem waar je woont?
Dan word je rijkelijk beloond!
pi_88646697
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
Trui, het wordt nog mooier.. volgend jaar wordt hij op de 11e van de 11e in 2011 1 jaar. :D

Ik heb net een foto gezien op de hyves van de schoonmoeder, erg mooi ventje. :Y
Gefeliciteerd nog met je neefje! Volgens mij was ik dat vergeten.
Mooie datum inderdaad!
Zo is D's oudste dochter geboren op 9-9-90. Dus die werd 9 op 9-9-99. Ook leuk :P

Buuf, gefeliciteerd! *O*

Vicky, fijn dat je dak 't weer doet! *O*

BE -O- Jemig zeg, das balen van die portomonnees :o

En zo heb ik meteen een samenvatting gegeven van deze SC voor een ieder die na mij komt en te lui is om terug te lezen :7
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88647471
:W Goodeve!

Mems, je gedicht is weer meesterlijk :D _O_

Ik had iets grappigs tussen de www's op mijn Hyves staan:
quote:
Even doen...1. Ga naar Google maps. 2. Klik op "routebschrijving. 3. Typ Japan als startpunt en China als 'bestemming. 4. Ga naar punt 43 in de routebeschrijving. Als je net zo hard moet lachen als ik, post dit dan in je ww en gun een ander ook een gulle lach
tis echt melig :D vindik dan :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:58:04 #106
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88648412
En dan zal je maar halverwege zonder benzine komen zitten.... :P
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88648953
hoi

Ik wil heel graag even een boek met jullie delen, omdat ik er zó ontzettend van onder de indruk ben. Het is zo mooi!


de Upside van Down
pi_88648961
Whahaha, ik zie het al voor me Vicky...

Mama van 2 lieve meiden :)
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:16:34 #109
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_88649273
Bij mij stond er kajak de grote oceaan over, maar ik ging dan ook van usa naar china
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:24:40 #110
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88649750
_O- Vicky en Nijna :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:30:56 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88650129
Trui, wat een voorzichtig goed nieuws voor de vriendin van je broer! Maar idd, wat eng van je vader. :Y :*

Vicky! :D
***
pi_88650535
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
hoi

Ik wil heel graag even een boek met jullie delen, omdat ik er zó ontzettend van onder de indruk ben. Het is zo mooi!

[ afbeelding ]
de Upside van Down
Ohh die heb ik eens doorgebladerd in de boekwinkel, zó mooi!

Vicky, bij mij doet ie het niet ;( Hij vraagt steeds of ik Japan Society in New York bedoel enzo. ;(
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:47:38 #113
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88650997
een tijdje terug was dat toch een tentoonstelling, mevrouwvandalen?
in de haak.
pi_88651308
Oh trui, ik vergeet je helemaal!
Wat vervelend dat je vader zo'n reeks chemo moet ondergaan -O-
En wat ontzettend fijn voor je schoonzusje! Zou toch ongelooflijk fijn zijn als zoiets werkt... ik vind het eerlijk gezegd echt wonderbaarlijk, het hele stamcelgebeuren. Dat ze daardoor zomaar zou kunnen genezen :o *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:04:39 #115
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88651966
ik kan er ook met de pet niet bij hoor. hoe men dat toch heeft uitgevonden. 8)7
in de haak.
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:06:07 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88652058
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef trui het volgende:
een tijdje terug was dat toch een tentoonstelling, mevrouwvandalen?
:Y

Prachtig boek idd.
***
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:10:35 #117
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_88652282
Trui, wat een geweldig hoopvol nieuws!
En wat eng van je vader :{

Wat duurt die ellendige treinreis altijd lang vanuit Enkhuizen hiernaartoe :{ Zeker als er her en der nog wat vertraging is... gelukkig word ik straks gesms't. sta ik tenminste niet voor niks bij het station straks ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_88652338
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:04 schreef trui het volgende:
ik kan er ook met de pet niet bij hoor. hoe men dat toch heeft uitgevonden. 8)7
Ja dat dus!
Als ik er over na ga denken, kom ik altijd uit op iets als "had ik maar geneeskunde gestudeerd, dan had ik daar aan mee kunnen werken". Maar dat heb ik met tientallen dingen. Ik wens ook met enige regelmaat dat ik archeologie/psychologie/bedrijfskunde/weetikveelwat gestudeerd had. En dan heb ik nog wel een tien-in-één-studie gedaan. Hopeloos.

Stom hè, ik zou wel eindeloos willen studeren, maar ik heb zo'n enorme hekel aan mijn huidige studie dat ik echt totaal geen zin heb om die klotescriptie af te maken. :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:26:54 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88653137
Hmmzzz... F. is al naar bed. -O- Ongezellig. :P
Maar ja, gezien Oscar's 3 keer wakker worden afgelopen nacht geen gek idee...
Ik wil eig. The Voice afkijken, maar slapen is ook wel een erg goede optie...
***
pi_88653177
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmzzz... F. is al naar bed. -O- Ongezellig. :P
Maar ja, gezien Oscar's 3 keer wakker worden afgelopen nacht geen gek idee...
Zeker ongezellig!
Ik ben helemaal alleen thuis. Dochter uit logeren bij schoonouders, D. is nog niet thuis van werk.

Ik heb maar een fles wijn opengetrokken :9
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:29:21 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88653284
Ik snap het wel. Zijn duikcursus is echt behoorlijk pittig en morgen moet hij om 8 uur weer langs de waterkant staan voor dag 3 (van 4), maar toch...
Maar goed, ik ga hem lekker achterna, nu komt die verschrikkelijke tv-kantine... Daar ben ik allergisch voor en ik ga ook niet een half uur zitten wachten op de uitslag. Die kijk ik morgenochtend dan wel. ;)

Geniet van je wijntje!
***
pi_88653350
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmzzz... F. is al naar bed. -O- Ongezellig. :P
Maar ja, gezien Oscar's 3 keer wakker worden afgelopen nacht geen gek idee...
Ik wil eig. The Voice afkijken, maar slapen is ook wel een erg goede optie...
M. ligt ook al. We waren samen Chronicles of Narnia aan het kijken en toen hoorde ik ineens gezaag van de bank.. meneer was in slaap gedonderd.. hij is nu verkast naar bed..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88653529
TV kantine ben ik ook allergisch voor. Niet mijn humor.
En er komt verder ook echt geen donder op de tv. Muh.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88653638
Ik ga ook slapen. M. heeft een etentje bij zijn baas in Amsterdam vanavond en blijft daar slapen. Hij zou me nog even bellen. Maar dat is ie vergeten denk ik. Nou ja lekker rustig :z
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88654353
haaai :W
Wij spoelen hier nog net niet weg. Wat een enorm kloteweer zeg.
Een hoera voor het dak van Estrys
En voor de witte bloedcellen van de schoonzus van Trui
En oe, Trui, dat is niet prettig van je vader...hopelijk is het toch niet nodig.

Ik ben eigenlijk heel moe, maar te lam om naar het bed te verhuizen.pf.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88654987
en een of ander idioot hier buiten wordt graag nat volgens mij...ze staan vuurwerk af te steken 8)7
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88655241
Ik ben blij dat mijn man niet meer naar huis hoeft te rijden in dit weer. Met bakken uit de hemel nu.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88656962
volgens de weerman op Omroep brabant hebben we nog 20 uur regen te gaan. Ik woon tegenover een speeltuin waar een droge sloot om heen loopt. In die droge sloot kan een peuter nu verdrinken, zo veel water staat er in. Ik wil niet weten wat er gebeurt als die voorspelling echt klopt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:42:59 #129
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88657128
ik zou de zandzakken maar vast klaarleggen, mefke! :+

ik heb wel extra veel opgehaald met m'n alzheimer-collecterondje vanavond. wekt toch meedelijden op, die verzopen-kat-look. :')
in de haak.
pi_88657217
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef trui het volgende:
een tijdje terug was dat toch een tentoonstelling, mevrouwvandalen?
Ja, dat vernam ik van een paar mensen, ja! Ik vind het zo prachtig.
pi_88657262
Trui, wat dubbel zeg : goed en slecht nieuws....hopelijk loopt het beide goed af!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 13 november 2010 @ 06:53:49 #132
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_88663785
Morning !

Iedereen nog droge voeten ?
pi_88663837
Morgen! M'n voeten zijn droog.
Seb wilde vanaf twee uur niet meer slapen. Huilen! Alleen bij mij in bed wilde hij slapen. Fijn, waarom moeten kinderen altijd overdwars in bed? Voet in mijn oor, dan weer een arm in m'n gezicht. Maar als ik hem teruglegde werd hij weer wakker natuurlijk. Zucht. Al-tijd als papa er een nacht niet is
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88663889
Tess was om 3 uur wakker maar ik had geen zin in een kind in mijn bed. Ben naast dr bed op de grond gaan liggen kouddddddd en toen sliep ze uiteindelijk zo, en tot 7 uur!! Amber en Tess zijn in de woonkamer aan het spelen en wij hangen nog een beetje in bed, tv kijken :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 13 november 2010 @ 08:55:03 #135
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88664083
Goedemorgen! Truike wat een dubbel nieuws!:o ik hoop echt zo het allerbeste voor beide! :*

Volgens mij is hier geen drup gevallen, qua regen.Wel heb ik kat-moordneigingen :( die *#51/?:)*+ kutkat! Staat al twee nachten onder ons slaapkamerraam te mekkeren omdat ie zijn blikje eten wil :') dat krijgt ie altijd sochtends. Ellende is dat hij vanwege oud breukje van bekken zelf niet meer van de aanbouw afkan :(
Hoef je niet meer uit bed voor je kinderen moet je eruit voor je seniele kat :')
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88664184
ook goedemorgen! Nog steeds regen, maar onze drainage werkt dus droge voeten. En driekus slaapt weer sinds de fles van 7 uur.
Buuf fijn die kat!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88664916
Mefke, fijn dat je nog droge voeten hebt!

Trui, fijn nieuws en minder fijn nieuws dus... :*

Wij zijn gisteren weer eens met zn tweeën uit eten geweest, was erg lekker (en nu een knoflookkegel...). Mn ouders waren op komen passen, maar we kwamen net terug toen de koters naar bed gingen, volgende keer nog maar wat langer blijven hangen.
Maar we vielen allebei zowat in slaap ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_88665171
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:41 schreef trui het volgende:
.

goed nieuws: er is een eerste voorzichtig positief resultaat te melden van de witte bloedcellen van vriendin-van-broer. (er is een hele lichte toename gevonden, hetgeen duidt op eindelijk gewenste actie van de donorcellen).
minder goed nieuws: m'n vader moet binnenkort waarschijnlijk toch bestraald worden (en wel meteen 35 keer!) ivm hogere psa-waarde in z'n bloed dan zou moeten kunnen na een prostaat-operatie. eng!
Voorzichtig positief nieuws voor je schoonzus *O*
en die bestralingen vallen opzich wel mee, ja het is veel, maar m'n oom heeft dit nu 2 keer op 4jr tijd meegemaakt. hij vond de rit naar het ziekenhuis vermoeiender dan de behandeling zelf.
beid keren is hij genezen verklaard na de bestralingen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88665201
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
hoi

Ik wil heel graag even een boek met jullie delen, omdat ik er zó ontzettend van onder de indruk ben. Het is zo mooi!

[ afbeelding ]
de Upside van Down
prachtig is deze he?
Ik hen hem hier een tijdje te leen gehad van schoonzus.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88665254
Hier ook goed nieuws *O*
Berekening van de belasting ontvangen en we krijgen eind januari een heel leuk bedrag terug *O* (alleen jammer dat er nu al een bestemming voor is ;) )
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:41:54 #141
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_88666114
:W Gisteren had ik voor het eerst een wedstrijd paardrijden, dressuur f3. Onderlinge wedstrijden op mijn manege- voor- gehandicapten.
En ik werd tweede!!!!! *O* w/ Van de 12.
Ondanks dat mijn paard in het begin op hol sloeg, begon te bokken en te stijgeren, enzovoorts. Ik bleef gewoon rustig, en ben opnieuw begonnen met de proef, en heb lekker veel punten (245) gescoord, vooral op het punt 'ontspanning' bij paard en ruiter. :+ Wie had dat gedacht!

Ik heb ook gehoord bij de prijsuitreiking dat ik naar een hogere, moeilijkere groep mag, naar de f5. *) Maar alleen als ik zelf wil. Ik ben er echt aan toe, volgens de mensen van de manege. 8-)
En ik wil, hoewel het logistiek wel een probleempje zal geven, maar dat zullen de begeleiders oplossen!

Oja, om 2 uur vannacht sliep ik nog niet. Das logisch, huh. :O
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 12:01:39 #142
7074 moussy
kuttekop
pi_88666679
Hullo w/
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_88667775
Wow, wat knap Oxy! Ik wist helemaal niet dat jij op paardrijden zit, laat staan dat je wedstrijden rijdt!
Wat ik trouwens nog wou vragen tijdens de High Tea maar vergeten ben, woont er toevallig een Mellanie in het wooncomplex waar jij woont?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 13 november 2010 @ 13:00:28 #144
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_88668548
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 12:35 schreef Poppejans het volgende:
Wow, wat knap Oxy! Ik wist helemaal niet dat jij op paardrijden zit, laat staan dat je wedstrijden rijdt!
Wat ik trouwens nog wou vragen tijdens de High Tea maar vergeten ben, woont er toevallig een Mellanie in het wooncomplex waar jij woont?
Nee, die woont niet bij mij
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zaterdag 13 november 2010 @ 13:29:36 #145
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88669413
Oxy wat knap! Gefeliciteerd :)

Zo, Sinterklaas is veilig in het land. Scheelt weer een stukje stress bij oudste :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_88670095
Gaaf Oxy, wat knap ^O^
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_88670502
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:00 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Nee, die woont niet bij mij
Oh, het had wel gekund want zij heeft ook autisme en woont in dezelfde plaats als jij in een soortgelijke woning, dus ik was nieuwsgierig of het zo was!

Ach Taartjesfee, dat heeft hij dus nog steeds zo erg? Volgens mij al heel wat jaren he.
Kun je ''het'' hem niet gewoon vertellen? Dat neemt misschien een hele hoop stress weg en misschien vindt hij het nog leuk ook dat hij een geheimpje met jullie deelt wat zn broertje en zusje niet weten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 14:18:53 #148
7074 moussy
kuttekop
pi_88670595
Cas maakte tijdens de intocht heel droog de opmerking dat hij later ook Piet ging worden, dan nam hij gewoon ook schmink en lippenstift. Tis klaar hier denk ik, het boeit hem verder ook geen reet, als hij maar 3 zakken met kadootjes krijgt 8)7
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:25:28 #149
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_88672126
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 14:14 schreef Poppejans het volgende:

Oh, het had wel gekund want zij heeft ook autisme en woont in dezelfde plaats als jij in een soortgelijke woning, dus ik was nieuwsgierig of het zo was!

Mijn woonplaats is zó klein, daar zijn geen andere woonvormen zoals waarin ik woon. Dus ik weet niet, of dat wel kan. Kun je mee meer info PM'en? Het kan zijn dat ik háár wel ken, ik ken nl wel een autistische Mellanie, maar of het dezelfde is?!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:00:45 #150
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88672954
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:18 schreef moussy het volgende:
Cas maakte tijdens de intocht heel droog de opmerking dat hij later ook Piet ging worden, dan nam hij gewoon ook schmink en lippenstift. Tis klaar hier denk ik, het boeit hem verder ook geen reet, als hij maar 3 zakken met kadootjes krijgt 8)7
volgens mij staat dit het geloof in sinterklaas niet in de weg hoor. zo geloven ze hier ook, je kunt Piet worden, of bakker, of piloot, etc. etc.

wij zijn net terug van een rondje HAP & ziekenhuis met ons eigen willempie(t)... hij had een uurtje na z'n voetbalwedstrijd ineens verschrikkelijke buikpijn, heel naar. echt gillen en kermen. de artsen dachten een tijdje dat het een over elkaar heen geschoven stuk darm was maar dat was 't (gelukkig) toch niet. wel een enorme opstopping van poep... na een klisma voelde hij zich een stuk beter. pffff, wat een toestand. anna voortijdig van dansles opgehaald, met z'n allen uren in wachtkamers e.d. gehangen. nu nog snel wat boodschappen doen (nee nee, niet die boodschappen) en toch nog even weekend vieren.

sinterklaas is wel gewoon aangekomen enzo? :+
in de haak.
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:30:12 #151
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88673534
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:14 schreef Poppejans het volgende:

[..]



Oh, het had wel gekund want zij heeft ook autisme en woont in dezelfde plaats als jij in een soortgelijke woning, dus ik was nieuwsgierig of het zo was!

Ach Taartjesfee, dat heeft hij dus nog steeds zo erg? Volgens mij al heel wat jaren he.
Kun je ''het'' hem niet gewoon vertellen? Dat neemt misschien een hele hoop stress weg en misschien vindt hij het nog leuk ook dat hij een geheimpje met jullie deelt wat zn broertje en zusje niet weten
Hij weet het nu al voor het tweede jaar, maar dat zorgt tot op heden nog niet voor minder stress. Helaas :)

trui wat eng :o Gelukkig valt het uiteindelijk wel mee allemaal. Dikke :* voor je Willem
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 13 november 2010 @ 17:13:41 #152
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88674677
Oh het is natuurlijk weer Sinterklaas, wat ben ik blij dat ik hiero zit, want ondanks mijn voorkeur voor exotische mannen is mijn relatie met met name Pieterbaas altijd een beetje, ehm, geompliceerd gebleven. Ik vermijd rustig winkelstraten als daar Pieten en Sint doorheen schrijden. Vroegah zei ik tegen mijn moeder in juni al dat ik genoeg had en dat Sinterklaas vooral dit jaar niet hoefde te komen. Dachten ze een keer leuk te zijn en mijn vader (verkleed als Sint) thuis uit te nodigen. Ik wist dat het mijn vader was, maar nog zat ik boven aan de trap te huilen....

Bram heeft nooit geholpen.
En voor Santa ben ik niet bang, dat is toch zo'n nietszeggende persoonlijkheid. Zegt alleen maar 'ho, ho, ho' en daar kan ik ook wel een willekeurige rapvideo voor opzetten...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88675173
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hij weet het nu al voor het tweede jaar, maar dat zorgt tot op heden nog niet voor minder stress. Helaas :)
hier ook hetzelfde

hij "weet het" ook het tweede jaar al maar de stress wordt er inderdaad niet minder om
pi_88675225
trui, jezus wat een gedoe zeg!
gelukkig is het maar poep :+

en ja, Sint is er weer w/
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:22:34 #155
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_88678246
De kinderen hebben hun schoen gezet, op de voor hun kenmerkende manier:

pi_88678426
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:22 schreef Spuuglokje het volgende:
De kinderen hebben hun schoen gezet, op de voor hun kenmerkende manier:

O+
Mooi he, alles.
pi_88678432
Spuug :D Hilarisch, die kinderen van jou. Hoe komen ze dáár nou weer op?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 19:37:41 #158
43556 miss_dynastie
pi_88678761
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:22 schreef Spuuglokje het volgende:
De kinderen hebben hun schoen gezet, op de voor hun kenmerkende manier:

Hahahaha O+
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:49:52 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88679131
Spuug! :D
***
pi_88680257
Haha, heerlijk. Die songteksten ook :D _O- .
  zaterdag 13 november 2010 @ 20:32:25 #161
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88680506
hahahaha Spuug! O+ coole traditie. In ons durp komt de Sint pas volgende week. Dus wij hoeven een week geen schoen te zetten nog. O-)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88680779
Geweldig spuug!
Vooral jouw oudste. Sorry Sinterklaasje!

van alle sint verbasteringen vind ik die van dat hij een scheet in bad liet, echt het vreselijkste


@buuf, maar jouw kinderen hebben toch ook de intocht gezien. Wat zeg je dan. Hij gaat eerst naar de andere provincies???
  zaterdag 13 november 2010 @ 20:46:39 #163
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88680856
Ik zeg niks, behalve dat ie volgende week in ons dorp komt. :D Weet ik veel wat ie de rest van de week doet. En dat zal de jongens ook worst zijn. Een week na de landelijke intocht komt ie hier. al járen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88680896
Bah trui, hopelijk voelt hij zich nu beter.
pi_88680946
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zeg niks, behalve dat ie volgende week in ons dorp komt. :D Weet ik veel wat ie de rest van de week doet. En dat zal de jongens ook worst zijn. Een week na de landelijke intocht komt ie hier. al járen.
Maar ze zetten dus hun schoen ook niet. Ookal heeft Sint vanmorgen gezegd dat IEDEREEN TOT 102 vanavond zijn schoen mag zetten?
pi_88681115
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Maar ze zetten dus hun schoen ook niet. Ookal heeft Sint vanmorgen gezegd dat IEDEREEN TOT 102 vanavond zijn schoen mag zetten?
Volgens mij zijn kinderen wat dat betreft best makkelijk hoor.
Mijn moeder is juf, en werkelijk elk jaar was het zo dat ik ging vragen wanneer Sint bij haar op school kwam. Dan zei zij bijvoorbeeld "vrijdagochtend" en dan riep ik heel enthousiast "OHH wat tof, bij ons ook!" zonder door te hebben dat dat niet kan. :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 13 november 2010 @ 20:58:52 #167
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_88681175
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 20:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Maar ze zetten dus hun schoen ook niet. Ookal heeft Sint vanmorgen gezegd dat IEDEREEN TOT 102 vanavond zijn schoen mag zetten?
Ik heb zelfs verplicht mijn schoen moeten zetten. Anders wilde mijn kind niet naar bed. 'ja maar mam, Sinterklaas heeft gezegd dat iedereen zijn schoen moet zetten'. :'). Nu nog even bedenken wat ik er in ga stoppen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 13 november 2010 @ 21:03:26 #168
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88681277
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 20:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Maar ze zetten dus hun schoen ook niet. Ookal heeft Sint vanmorgen gezegd dat IEDEREEN TOT 102 vanavond zijn schoen mag zetten?
mja, zo ingespannen hebben ze niet gekeken. :D en het is al jaren zo he, dus dat weten ze gewoon. Ofzo. Ik heb ze er niet over gehoord.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88681834
Trui, dat klinkt als een rotdag zeg. Heeft ie verder nog medicijnen gekregen of is het nu opgelost?

En het regent hier nog steeeeeeds. Ben het nou wel goed beu. Alles is nat, overal plassen, drainage kan het ook niet meer echt aan, dus gras onder water.

Hebben jullie trouwens het nieuwe wereldrecord levend sperma al gehoord? 8)7
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88681924
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:23 schreef mefke79 het volgende:
Trui, dat klinkt als een rotdag zeg. Heeft ie verder nog medicijnen gekregen of is het nu opgelost?

En het regent hier nog steeeeeeds. Ben het nou wel goed beu. Alles is nat, overal plassen, drainage kan het ook niet meer echt aan, dus gras onder water.

Hebben jullie trouwens het nieuwe wereldrecord levend sperma al gehoord? 8)7
Acht tot tien dagen toch? :7
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88682031
Innepin, jij snapt het _O-
Het kan het ook wereldrecord aandacht trekken zijn, toch?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88682073
Disclaimer: ik gooi het op mijn hormonen en een lange betalingstermijn, normaal ben ik nooooit zo onaardig.

Ik had trouwens vandaag ook omverloopneigingen in de Hema. Niet normaal druk en dan van die mensen die een studie van het plafond maken midden in het hoofdpad. Is nie goe voor mijn bloeddruk.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88682111
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Maar ze zetten dus hun schoen ook niet. Ookal heeft Sint vanmorgen gezegd dat IEDEREEN TOT 102 vanavond zijn schoen mag zetten?
Maar hij zei ook dat hij niet zou beloven dat er ook wat in kwam! Slimme Sint ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_88682304
Wat heerlijk Spuug! Als Anna groot is, hoop ik dat ze ook zo leuk doet. O+
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_88683228
Welke gek begint er gewoon nu al met zwaar "vuurwerk"te schieten....
3 hele zware harde doffe knallen.
Roy helemaal overstuur wakker geworden, ik die bijna een meter overeind schoot van schrik.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88683768
Bar, ' leuk' he. Ik ben van de week ook al een keer of drie rechtovereind in bed gaan zitten van schrik. Gelukkig lijkt driekus er geen last van te hebben.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:24:56 #177
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88683822
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:23 schreef mefke79 het volgende:

Hebben jullie trouwens het nieuwe wereldrecord levend sperma al gehoord? 8)7
huh? waar dan?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_88683839
tf streepjestopic!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:27:41 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88683942
Ik snap hem nu ook pas. :D
Ik dacht al 'kom eens met een linkje, heb geen zin om naar de telegraaf-site te gaan'. _O-
***
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:30:47 #180
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88684059
bar, ik was 't nie!

mefke, geen verdere medicijnen nee, we moeten 't wel even extra in de gaten houden. maar hij ligt nu lekker te slapen. hopelijk morgen weer alles OK eh in orde. (OK klinkt me momenteel iets te ziekenhuizerig).
in de haak.
pi_88684132
Trui, effe goed vezels voeren dan maar en flink laten drinken. Lijkt me enorm pijnlijk.

Be, sorry, ik zal de volgende keer wat explicieter zijn O-)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 13 november 2010 @ 23:17:23 #182
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_88685504
Dank lieverds, voor de leuke reacties op 't filmpje! O+

Hm. Ik had 3 mooie tollen gekocht die zodra ze draaien allemaal gekleurde lampjes hebben. Doet 1 het er niet goed, degene die voor Sterre was (de rode, want blauw is Tristans lievelingskleur en groen die van Wouter). :{ Leuk, om daar op schoenzetavond achter te komen. }:| Nu heb ik een excuusbriefje bij de niet goed functionerende tol gelegd en een extraatje. Een klein pakje strookjes om gelukssterretjes mee te vouwen. Heel leuk, made in China dus met schattige tekeningetjes op die papierstrookjes. Nu hoop ik dat Sterre niet teleurgesteld is dat haar tol het half doet en nu hoop ik dat Wouter en Tristan niet jaloers worden doordat Sterre een extra cadeautje krijgt...
pi_88685694
He Spuug da's ook niet leuk om nu pas achter te komen -O- Joh die jongens vinden vast niets aan die mutserige meidenknutselprut en Sterre is er helemaal blij mee want het klinkt heel leuk zo met tekeningetjes O+
  zaterdag 13 november 2010 @ 23:26:00 #184
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88685764
ah ja joh dat zit vast wel goed. :) en anders vatte pach! :P

*gaat meteen ook maar es even wat inpakken. :o *
in de haak.
pi_88685871
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:26 schreef trui het volgende:
ah ja joh dat zit vast wel goed. :) en anders vatte pach! :P

*gaat meteen ook maar es even wat inpakken. :o *
Moet jij zelf wat inpakken? :o
pi_88686212
Whehe Spuug, je filmpje! Wat een grappige kinderen heb jij!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 13 november 2010 @ 23:46:56 #187
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88686380
Whaha grappig filmpje Spuug :D
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 14 november 2010 @ 00:00:21 #188
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88686861
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:29 schreef Stiemie het volgende:
Moet jij zelf wat inpakken? :o
voor de zekerheid! O-)
spuug, geweldig filmpje! :D O+ (ik kon 'm pas laat kijken ivm een radioprogramma dat we ook via de pc luisterden).
in de haak.
  † In Memoriam † zondag 14 november 2010 @ 00:07:21 #189
7074 moussy
kuttekop
pi_88687128
Cas mocht zn schoon niet zetten, ivm chronische vervelendheid (oftewel, zn zus slaan en schoppen) heeft ie zn slipper gezet :') _O-
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 14 november 2010 @ 00:09:02 #190
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88687190
1 pepernoot erin leggen?
Wel een heerlijk dwarse actie O+
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  † In Memoriam † zondag 14 november 2010 @ 00:27:00 #191
7074 moussy
kuttekop
pi_88687750
zo heerlijk Cas' dat ik er gewoon een kadootje in heb gedaan O+
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 14 november 2010 @ 11:13:42 #192
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_88693806
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 23:17 schreef Spuuglokje het volgende:

Hm. Ik had 3 mooie tollen gekocht die zodra ze draaien allemaal gekleurde lampjes hebben. Doet 1 het er niet goed, degene die voor Sterre was (de rode, want blauw is Tristans lievelingskleur en groen die van Wouter). :{ Leuk, om daar op schoenzetavond achter te komen. }:|.
Waar heb je die tollen gekocht :o ? * voelt oude tollenfiepliefde *; weer opkomen bij de beschrijving! :D
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zondag 14 november 2010 @ 12:16:46 #193
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_88695294
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 11:13 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Waar heb je die tollen gekocht :o ? * voelt oude tollenfiepliefde *; weer opkomen bij de beschrijving! :D
Ze waren maar 1,50 euro, maar wel met een héél mooi lichteffect. Ik heb ze gekocht bij Asbran in Groningen. Ik weet niet of er meer Asbranwinkels in Nederland zijn, zal even voor je googelen.
  zondag 14 november 2010 @ 12:23:23 #194
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_88695472
Ik kan het niet vinden, Oxy. Weet je wat? Ik ga binnenkort weer naar Asbran en koop er een voor jou. En als ik dan weer eens wat naar je opstuur, dan gaat de tol mee. Het past niet door de brievenbus, dus dat is een beetje zonde, om een dingetje van 1,50 met pakketpost te versturen. ;)
  zondag 14 november 2010 @ 13:05:57 #195
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88696415
Is alles nog goed gekomen Spuug, met de kadootjes en alles?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 14 november 2010 @ 13:15:02 #196
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_88696674
Ja! :D Sterre vond het helemaal niet erg, die zit nu gelukssterretjes te vouwen met mij, en Wouter en Tristan waren niet jaloers! :o Nou, heel fijn dus. :Y
  zondag 14 november 2010 @ 13:17:06 #197
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88696718
Oh fijn! O+ Ja, zo'n dilemma altijd, en je wilt geen stiefkindjes maken enzo :P superfijne kinderen dus, buiten hele grappige.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 14 november 2010 @ 14:19:48 #198
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_88698776
quote:
Op zondag 14 november 2010 12:23 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik kan het niet vinden, Oxy. Weet je wat? Ik ga binnenkort weer naar Asbran en koop er een voor jou. En als ik dan weer eens wat naar je opstuur, dan gaat de tol mee. Het past niet door de brievenbus, dus dat is een beetje zonde, om een dingetje van 1,50 met pakketpost te versturen. ;)
Ohhhh O+ danku spuuglokklaasje :*
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')