abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88654987
en een of ander idioot hier buiten wordt graag nat volgens mij...ze staan vuurwerk af te steken 8)7
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88655241
Ik ben blij dat mijn man niet meer naar huis hoeft te rijden in dit weer. Met bakken uit de hemel nu.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88656962
volgens de weerman op Omroep brabant hebben we nog 20 uur regen te gaan. Ik woon tegenover een speeltuin waar een droge sloot om heen loopt. In die droge sloot kan een peuter nu verdrinken, zo veel water staat er in. Ik wil niet weten wat er gebeurt als die voorspelling echt klopt.
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:42:59 #129
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88657128
ik zou de zandzakken maar vast klaarleggen, mefke! :+

ik heb wel extra veel opgehaald met m'n alzheimer-collecterondje vanavond. wekt toch meedelijden op, die verzopen-kat-look. :')
in de haak.
pi_88657217
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef trui het volgende:
een tijdje terug was dat toch een tentoonstelling, mevrouwvandalen?
Ja, dat vernam ik van een paar mensen, ja! Ik vind het zo prachtig.
pi_88657262
Trui, wat dubbel zeg : goed en slecht nieuws....hopelijk loopt het beide goed af!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 13 november 2010 @ 06:53:49 #132
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_88663785
Morning !

Iedereen nog droge voeten ?
pi_88663837
Morgen! M'n voeten zijn droog.
Seb wilde vanaf twee uur niet meer slapen. Huilen! Alleen bij mij in bed wilde hij slapen. Fijn, waarom moeten kinderen altijd overdwars in bed? Voet in mijn oor, dan weer een arm in m'n gezicht. Maar als ik hem teruglegde werd hij weer wakker natuurlijk. Zucht. Al-tijd als papa er een nacht niet is
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88663889
Tess was om 3 uur wakker maar ik had geen zin in een kind in mijn bed. Ben naast dr bed op de grond gaan liggen kouddddddd en toen sliep ze uiteindelijk zo, en tot 7 uur!! Amber en Tess zijn in de woonkamer aan het spelen en wij hangen nog een beetje in bed, tv kijken :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 13 november 2010 @ 08:55:03 #135
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_88664083
Goedemorgen! Truike wat een dubbel nieuws!:o ik hoop echt zo het allerbeste voor beide! :*

Volgens mij is hier geen drup gevallen, qua regen.Wel heb ik kat-moordneigingen :( die *#51/?:)*+ kutkat! Staat al twee nachten onder ons slaapkamerraam te mekkeren omdat ie zijn blikje eten wil :') dat krijgt ie altijd sochtends. Ellende is dat hij vanwege oud breukje van bekken zelf niet meer van de aanbouw afkan :(
Hoef je niet meer uit bed voor je kinderen moet je eruit voor je seniele kat :')
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_88664184
ook goedemorgen! Nog steeds regen, maar onze drainage werkt dus droge voeten. En driekus slaapt weer sinds de fles van 7 uur.
Buuf fijn die kat!
pi_88664916
Mefke, fijn dat je nog droge voeten hebt!

Trui, fijn nieuws en minder fijn nieuws dus... :*

Wij zijn gisteren weer eens met zn tweeën uit eten geweest, was erg lekker (en nu een knoflookkegel...). Mn ouders waren op komen passen, maar we kwamen net terug toen de koters naar bed gingen, volgende keer nog maar wat langer blijven hangen.
Maar we vielen allebei zowat in slaap ;)
Fake it till you make it...
pi_88665171
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:41 schreef trui het volgende:
.

goed nieuws: er is een eerste voorzichtig positief resultaat te melden van de witte bloedcellen van vriendin-van-broer. (er is een hele lichte toename gevonden, hetgeen duidt op eindelijk gewenste actie van de donorcellen).
minder goed nieuws: m'n vader moet binnenkort waarschijnlijk toch bestraald worden (en wel meteen 35 keer!) ivm hogere psa-waarde in z'n bloed dan zou moeten kunnen na een prostaat-operatie. eng!
Voorzichtig positief nieuws voor je schoonzus *O*
en die bestralingen vallen opzich wel mee, ja het is veel, maar m'n oom heeft dit nu 2 keer op 4jr tijd meegemaakt. hij vond de rit naar het ziekenhuis vermoeiender dan de behandeling zelf.
beid keren is hij genezen verklaard na de bestralingen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88665201
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
hoi

Ik wil heel graag even een boek met jullie delen, omdat ik er zó ontzettend van onder de indruk ben. Het is zo mooi!

[ afbeelding ]
de Upside van Down
prachtig is deze he?
Ik hen hem hier een tijdje te leen gehad van schoonzus.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88665254
Hier ook goed nieuws *O*
Berekening van de belasting ontvangen en we krijgen eind januari een heel leuk bedrag terug *O* (alleen jammer dat er nu al een bestemming voor is ;) )
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:41:54 #141
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_88666114
:W Gisteren had ik voor het eerst een wedstrijd paardrijden, dressuur f3. Onderlinge wedstrijden op mijn manege- voor- gehandicapten.
En ik werd tweede!!!!! *O* w/ Van de 12.
Ondanks dat mijn paard in het begin op hol sloeg, begon te bokken en te stijgeren, enzovoorts. Ik bleef gewoon rustig, en ben opnieuw begonnen met de proef, en heb lekker veel punten (245) gescoord, vooral op het punt 'ontspanning' bij paard en ruiter. :+ Wie had dat gedacht!

Ik heb ook gehoord bij de prijsuitreiking dat ik naar een hogere, moeilijkere groep mag, naar de f5. *) Maar alleen als ik zelf wil. Ik ben er echt aan toe, volgens de mensen van de manege. 8-)
En ik wil, hoewel het logistiek wel een probleempje zal geven, maar dat zullen de begeleiders oplossen!

Oja, om 2 uur vannacht sliep ik nog niet. Das logisch, huh. :O
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 12:01:39 #142
7074 moussy
kuttekop
pi_88666679
Hullo w/
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_88667775
Wow, wat knap Oxy! Ik wist helemaal niet dat jij op paardrijden zit, laat staan dat je wedstrijden rijdt!
Wat ik trouwens nog wou vragen tijdens de High Tea maar vergeten ben, woont er toevallig een Mellanie in het wooncomplex waar jij woont?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 13 november 2010 @ 13:00:28 #144
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_88668548
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 12:35 schreef Poppejans het volgende:
Wow, wat knap Oxy! Ik wist helemaal niet dat jij op paardrijden zit, laat staan dat je wedstrijden rijdt!
Wat ik trouwens nog wou vragen tijdens de High Tea maar vergeten ben, woont er toevallig een Mellanie in het wooncomplex waar jij woont?
Nee, die woont niet bij mij
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
  zaterdag 13 november 2010 @ 13:29:36 #145
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88669413
Oxy wat knap! Gefeliciteerd :)

Zo, Sinterklaas is veilig in het land. Scheelt weer een stukje stress bij oudste :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_88670095
Gaaf Oxy, wat knap ^O^
Fake it till you make it...
pi_88670502
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:00 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Nee, die woont niet bij mij
Oh, het had wel gekund want zij heeft ook autisme en woont in dezelfde plaats als jij in een soortgelijke woning, dus ik was nieuwsgierig of het zo was!

Ach Taartjesfee, dat heeft hij dus nog steeds zo erg? Volgens mij al heel wat jaren he.
Kun je ''het'' hem niet gewoon vertellen? Dat neemt misschien een hele hoop stress weg en misschien vindt hij het nog leuk ook dat hij een geheimpje met jullie deelt wat zn broertje en zusje niet weten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 14:18:53 #148
7074 moussy
kuttekop
pi_88670595
Cas maakte tijdens de intocht heel droog de opmerking dat hij later ook Piet ging worden, dan nam hij gewoon ook schmink en lippenstift. Tis klaar hier denk ik, het boeit hem verder ook geen reet, als hij maar 3 zakken met kadootjes krijgt 8)7
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:25:28 #149
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_88672126
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 14:14 schreef Poppejans het volgende:

Oh, het had wel gekund want zij heeft ook autisme en woont in dezelfde plaats als jij in een soortgelijke woning, dus ik was nieuwsgierig of het zo was!

Mijn woonplaats is zó klein, daar zijn geen andere woonvormen zoals waarin ik woon. Dus ik weet niet, of dat wel kan. Kun je mee meer info PM'en? Het kan zijn dat ik háár wel ken, ik ken nl wel een autistische Mellanie, maar of het dezelfde is?!
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:00:45 #150
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88672954
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:18 schreef moussy het volgende:
Cas maakte tijdens de intocht heel droog de opmerking dat hij later ook Piet ging worden, dan nam hij gewoon ook schmink en lippenstift. Tis klaar hier denk ik, het boeit hem verder ook geen reet, als hij maar 3 zakken met kadootjes krijgt 8)7
volgens mij staat dit het geloof in sinterklaas niet in de weg hoor. zo geloven ze hier ook, je kunt Piet worden, of bakker, of piloot, etc. etc.

wij zijn net terug van een rondje HAP & ziekenhuis met ons eigen willempie(t)... hij had een uurtje na z'n voetbalwedstrijd ineens verschrikkelijke buikpijn, heel naar. echt gillen en kermen. de artsen dachten een tijdje dat het een over elkaar heen geschoven stuk darm was maar dat was 't (gelukkig) toch niet. wel een enorme opstopping van poep... na een klisma voelde hij zich een stuk beter. pffff, wat een toestand. anna voortijdig van dansles opgehaald, met z'n allen uren in wachtkamers e.d. gehangen. nu nog snel wat boodschappen doen (nee nee, niet die boodschappen) en toch nog even weekend vieren.

sinterklaas is wel gewoon aangekomen enzo? :+
in de haak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')