Ja, dat vernam ik van een paar mensen, ja! Ik vind het zo prachtig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:47 schreef trui het volgende:
een tijdje terug was dat toch een tentoonstelling, mevrouwvandalen?
Voorzichtig positief nieuws voor je schoonzusquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:41 schreef trui het volgende:
.
goed nieuws: er is een eerste voorzichtig positief resultaat te melden van de witte bloedcellen van vriendin-van-broer. (er is een hele lichte toename gevonden, hetgeen duidt op eindelijk gewenste actie van de donorcellen).
minder goed nieuws: m'n vader moet binnenkort waarschijnlijk toch bestraald worden (en wel meteen 35 keer!) ivm hogere psa-waarde in z'n bloed dan zou moeten kunnen na een prostaat-operatie. eng!
prachtig is deze he?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:09 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
hoi
Ik wil heel graag even een boek met jullie delen, omdat ik er zó ontzettend van onder de indruk ben. Het is zo mooi!
[ afbeelding ]
de Upside van Down
Nee, die woont niet bij mijquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:35 schreef Poppejans het volgende:
Wow, wat knap Oxy! Ik wist helemaal niet dat jij op paardrijden zit, laat staan dat je wedstrijden rijdt!
Wat ik trouwens nog wou vragen tijdens de High Tea maar vergeten ben, woont er toevallig een Mellanie in het wooncomplex waar jij woont?
Oh, het had wel gekund want zij heeft ook autisme en woont in dezelfde plaats als jij in een soortgelijke woning, dus ik was nieuwsgierig of het zo was!quote:
Mijn woonplaats is zó klein, daar zijn geen andere woonvormen zoals waarin ik woon. Dus ik weet niet, of dat wel kan. Kun je mee meer info PM'en? Het kan zijn dat ik háár wel ken, ik ken nl wel een autistische Mellanie, maar of het dezelfde is?!quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:14 schreef Poppejans het volgende:
Oh, het had wel gekund want zij heeft ook autisme en woont in dezelfde plaats als jij in een soortgelijke woning, dus ik was nieuwsgierig of het zo was!
volgens mij staat dit het geloof in sinterklaas niet in de weg hoor. zo geloven ze hier ook, je kunt Piet worden, of bakker, of piloot, etc. etc.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:18 schreef moussy het volgende:
Cas maakte tijdens de intocht heel droog de opmerking dat hij later ook Piet ging worden, dan nam hij gewoon ook schmink en lippenstift. Tis klaar hier denk ik, het boeit hem verder ook geen reet, als hij maar 3 zakken met kadootjes krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |