Mooi UI heeft Rossdale hm? Met Mark Webber. Ik snap het welquote:Op donderdag 11 november 2010 19:27 schreef STING het volgende:
Ik heb nooit zo lang naar een OP gekeken
Voor ieder wat wilsquote:Op donderdag 11 november 2010 19:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi UI heeft Rossdale hm? Met Mark Webber. Ik snap het wel.
Nee joh, mallerd!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi UI heeft Rossdale hm? Met Mark Webber. Ik snap het wel.
Your face, your ass, what's the differencequote:Op donderdag 11 november 2010 19:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee joh, mallerd!
Het gaat hem om The Duke!!
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef STING het volgende:
[..]
Your face, your ass, what's the difference
Slim, dan ben je de grootste drukte mooi voor.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef koei het volgende:
En Spanky, ik wil hem op zich wel, maar heb er geen 150/145 euro voor over. En ik ben absoluut niet met lege handen thuis gekomen. Heb me een breuk gesjouwd aan verjaardags en sinterklaascadeautjes, waarvoor ik ook naar de stad ging.
[smartlap modus]quote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef koei het volgende:
En Spanky, ik wil hem op zich wel, maar heb er geen 150/145 euro voor over. En ik ben absoluut niet met lege handen thuis gekomen. Heb me een breuk gesjouwd aan verjaardags en sinterklaascadeautjes, waarvoor ik ook naar de stad ging.
Weet je het zeker koei? Weet je het écht zeker koei? echt zeker koei? zeker koei? koei... koei... koeiquote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef koei het volgende:
Nergens last van hier.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Tot hoe laat komen die zingende kinderen aan de deur?Stel idioten met dit weer
Hier is nog niemand geweest, alle spekjes voor mijquote:Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Tot hoe laat komen die zingende kinderen aan de deur?Stel idioten met dit weer
ik heb verdomme snoepjes gekocht bij de benzinepomp en heb sinds 19 uur al acht kinderen gehadquote:Op donderdag 11 november 2010 19:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hier is nog niemand geweest, alle spekjes voor mij
En 135 euro wel?!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef koei het volgende:
Hier ook niemand, maar hier zijn ze dan ook niet gek om met dit weer buiten te lopenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij gebeuren die St. Maarten dingen hier niet in de regio. Ik heb dat vroeger ook nooit gedaan.
Hang een bordje aan je deur: "Ik eet al mijn snoep zelf op, ga fietsen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ik heb verdomme snoepjes gekocht bij de benzinepomp en heb sinds 19 uur al acht kinderen gehad
Kinderen doen alles voor snoep. Dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hier ook niemand, maar hier zijn ze dan ook niet gek om met dit weer buiten te lopen
Ja, want dan weet ik dat ik een goede deal hebquote:
...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, want dan weet ik dat ik een goede deal heb
Heb je dat ook met andere aankopen?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef koei het volgende:
[..]
Oké dan.. Nja ik zou niet moeilijk doen over 10 euro als ik iets graag wil hebbenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef koei het volgende:
[..]
Je papa hield niet van je en had geen zin om door de zeikregen te lopen, dus propte hij je maar het hele jaar vol met snoep. Je hebt dus nooit geleerd hoe je moest werken voor je levensbehoeftes, prutser!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan, thuis hadden we ook gewoon snoep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
jaquote:Op donderdag 11 november 2010 20:03 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je dat ook met andere aankopen?
Hehe, ja ik heb een vriend die zo is.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef koei het volgende:
[..]
jaHoe goedkoper ik dingen kan vinden, hoe blijer ik ermee ben
Ik ga ook speciaal een extra supermarkt langs als ze daar dingen in de aanbieding hebben die ik wil...
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je papa hield niet van je en had geen zin om door de zeikregen te lopen, dus propte hij je maar het hele jaar vol met snoep. Je hebt dus nooit geleerd hoe je moest werken voor je levensbehoeftes, prutser!het is ook niet overal in NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me vermoeiend zo'n vriend hebben... Het lijkt mij ook vermoeiend om met mezelf naar de stad te moeten gaanquote:Op donderdag 11 november 2010 20:18 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ja ik heb een vriend die zo is.Ik ben het tegenovergestelde, eerder lui op dat gebied
Maar Nebo woont toch bij jou om de hoek? Zit daar zo'n enorm verschil tussen?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:22 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
het is ook niet overal in Nederland
Voor z'n vriendin zal het vast wel vermoeiend zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 20:22 schreef koei het volgende:
[..]
Lijkt me vermoeiend zo'n vriend hebben... Het lijkt mij ook vermoeiend om met mezelf naar de stad te moeten gaanIk kom vaker met niks thuis, dan dat ik wel spullen koop...
Waar ben jij eigenlijk modje van?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Voor z'n vriendin zal het vast wel vermoeiend zijn
Alhoewel ik weet niet of zij ook zo is
Van GAM, sinds vandaag.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:32 schreef koei het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk modje van?
Ik heb je echt nog nooit in GAM zien postenquote:
Dat ligt niet aan jou, ik postte ook heel zelden in GAM.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:38 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb je echt nog nooit in GAM zien posten
Maar was je al ergens anders modje van dan? Of waren er gewoon zo weinig gegadigden?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, ik postte ook heel zelden in GAM.
Ik had eerst gesolliciteerd voor R&P, maar was te laat met m'n aanmelding.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:40 schreef koei het volgende:
[..]
Maar was je al ergens anders modje van dan? Of waren er gewoon zo weinig gegadigden?
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:42 schreef Kuukske het volgende:
Je post al meteen door slotjes heen, dus dat begint goed.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je papa hield niet van je en had geen zin om door de zeikregen te lopen, dus propte hij je maar het hele jaar vol met snoep. Je hebt dus nooit geleerd hoe je moest werken voor je levensbehoeftes, prutser!Nee, ben ook niet iemand die doet schooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Maar Paro en Morpheus zijn er nog steeds toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had eerst gesolliciteerd voor R&P, maar was te laat met m'n aanmelding.
Toen een paar geleden ben ik gevraagd om GAM te versterken, zo doende
Dat is wel zonde hoor. Schooien kan af en toe erg leuk zijn!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee, ben ook niet iemand die doet schooien
Paro is ermee gestopt, vandaar.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:54 schreef koei het volgende:
[..]
Maar Paro en Morpheus zijn er nog steeds toch?
Maar als je hier toch voor langere tijd gaat blijven mag je je ook even netjes voorstellen!
Oh, dat heb ik helemaal gemist... Hij was er wel veel minder de laatste tijd, maar geen idee dat hij weg wasquote:Op donderdag 11 november 2010 21:04 schreef STING het volgende:
[..]
Paro is ermee gestopt, vandaar.
Nou vooruit, omdat je er zo op aandringt
30 jaar, woon in A'dam, werk in de ICT branche.
Game zo nu en dan op de PC. Op het moment Oblivion, Starcraft II en Civilization V
Nog meer weten?
Zeg je dat nou omdat ik op de PC game?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:08 schreef koei het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik helemaal gemist... Hij was er wel veel minder de laatste tijd, maar geen idee dat hij weg was
Maarre, je voldoet dus prima aan het stereotype nerd zo te zien
I will never knowquote:Gamen op een console (lees: PlayStation 3) is zoveel fijner!
Films en heel af en toe mIRC scripting (www.borgirc.net).quote:Heb je verder nog hobbies of eigenaardigheden? Wat is je lievelingskleur en hoe zou je willen heten als je een hond zou zijn?
Nee, vanwege de combinatie PC-gamer en werkzaam in de ICTquote:Op donderdag 11 november 2010 21:12 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg je dat nou omdat ik op de PC game?![]()
IRC is toch allang dood? Ik dacht dat niemand dat meer gebruikte... Heb wel wat legendarische avonden gehad toen de hele gamescrew het nog gebruikte. Tegenwoordig is het allemaal 1 op 1 msnquote:Films en heel af en toe mIRC scripting (www.borgirc.net).
Lievelingskleur is blauw en als ik een hond was zou ik Max heten
Ah, ik kan me voorstellen dat dat bepaalde vooroordelen oplevertquote:Op donderdag 11 november 2010 21:20 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, vanwege de combinatie PC-gamer en werkzaam in de ICT
In vergelijking met vroeger is het zeker dood, maar er is toch nog een aardige groep mensen die er gebruik van maaktquote:IRC is toch allang dood? Ik dacht dat niemand dat meer gebruikte... Heb wel wat legendarische avonden gehad toen de hele gamescrew het nog gebruikte. Tegenwoordig is het allemaal 1 op 1 msn
Ik ben dan ook niet van de honden, heb twee kattenquote:Blauw als lievelingskleur ligt op zich bij modjes voor de hand natuurlijk, en Max is wel een beetje een standaardhondennaam... Voor een saaie bruine labrador denk ik.
Ik woon in het rijke deel van de wijkquote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef koei het volgende:
[..]
Maar Nebo woont toch bij jou om de hoek? Zit daar zo'n enorm verschil tussen?
Kattenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet van de honden, heb twee katten
Sinds dat jij het niet meer doet, doet niemand het meer?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik woon in het rijke deel van de wijk![]()
Nee maar de kids in mijn straat zijn allen voorbij de leeftijd dat ze gaan zingen voor de deuren, het is al een paar jaar rustig hier
If you say soquote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef koei het volgende:
[..]
KattenVolgens mij ook een nerd-trekje, die hebben allemaal katten en vrijwel nooit honden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierquote:Op donderdag 11 november 2010 21:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
waar ben je mod eigenlijk?
Ik heb het nooit gedaan, ben echt maar een keer op pad gegaan met zo'n lampion dingetje met school, maar volgens mij is dat weer een ander feest of niet?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef koei het volgende:
[..]
KattenVolgens mij ook een nerd-trekje, die hebben allemaal katten en vrijwel nooit honden...
[..]
Sinds dat jij het niet meer doet, doet niemand het meer?
Hier hebben ze het nooit gedaan. Heb toen ik op de basisschool zat en me verveelde me ooit met twee vriendjes verkleed als drie koningen omdat het toevallig drie koningen was en toen gingen we proberen om snoep op te halen. De score was 1 appel, 1 oud koekje en 1 snoepje dat zo oud was dat het niet uit de verpakking meer kwam. Driekoningen in een buurt met oude mensen doen is dus niet aan te raden
scheelt zo'n 500 meter iddquote:Op donderdag 11 november 2010 21:25 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik woon in het rijke deel van de wijk![]()
Nee maar de kids in mijn straat zijn allen voorbij de leeftijd dat ze gaan zingen voor de deuren, het is al een paar jaar rustig hier
Je moet trouwens vooral die Rossdale in de gaten houden. Tuig is dat!quote:
Ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Je moet trouwens vooral die Rossdale in de gaten houden. Tuig is dat!
Over Rossdale gesproken... Ik heb Flodder450 en zijn kloon Sigmund666 ook al een tijdje niet gezien hierquote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Je moet trouwens vooral die Rossdale in de gaten houden. Tuig is dat!
Draait daar ook iOS op?quote:
Hey, een nieuwe mod!quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Over Rossdale gesproken... Ik heb Flodder450 en zijn kloon Sigmund666 ook al een tijdje niet gezien hier
Begin er nou niet over... Gewoon van genieten zolang het duurt!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Over Rossdale gesproken... Ik heb Flodder450 en zijn kloon Sigmund666 ook al een tijdje niet gezien hier
Niet op 1 site helaas moet je echt per winkel vergelijken. (importeren scheelt vaak wel een berg geld)quote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef koei het volgende:
Bestaat er ergens een site die blu-ray prijzen vergelijkt? Een soort budgetgaming maar dan voor blu-ray?
Balen!quote:
Goed veiligheidsglas dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef Nebo het volgende:
Zodeknetter ik stootte mijn hoofd net hard tegen de glazen wand in de douche zeg. Viel me mee dat dat ding niet aan diggelen ligt.
Hij is heel moeilijk: TainNLquote:Op donderdag 11 november 2010 22:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
Balen!
Trouwens, wat is je PSN?
Ga ik je nog toevoegen voor een Killzone3 sessie!!!
Je hoofd of de wand?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef Nebo het volgende:
Zodeknetter ik stootte mijn hoofd net hard tegen de glazen wand in de douche zeg. Viel me mee dat dat ding niet aan diggelen ligt.
Nu nu?! Dat kan niet, omdat je nog aan het downloaden bent.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:15 schreef koei het volgende:
Oeh, gaan we nu killzonen?
Ik zal iig de download even aanzetten, ik heb 'm nog niet op mn eigen PS3 staan...
Dat is zeker weten geen iOS!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:18 schreef Tain het volgende:
Oh en Fallen, dat apparaat speelt MP3, WMA, OGG, FLAC, WAV, APE af ieder geval en dan nog een aantal video codecs
30%...quote:Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nu nu?! Dat kan niet, omdat je nog aan het downloaden bent.
Maar daarna wel!!
Mooi vooruitzicht.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:24 schreef koei het volgende:
Ik krijg een nichtje in aprilDat terwijl ze vorige keer met 90% zekerheid hadden gezegd dat het weer een jongen zou worden
Het om en om krijgen van een neefje en nichtje gaat dus nog steeds op
Nog niet klaar?quote:
jawelquote:
Zover ik kan zien kan je geen custom match opzetten. Dus je moet een match joinen en dan kan je wel friends joinen.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:04 schreef koei het volgende:
[..]
jawel
Zet jij een game op? Dan ga ik even mn controllerkabeltje zoeken, toiletteren en kijken of mn headset werkt
Wat een kutspelquote:Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zover ik kan zien kan je geen custom match opzetten. Dus je moet een match joinen en dan kan je wel friends joinen.
betaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |