abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88605819
Het vorige deel: Slank #1246: samen douchen met je lief!
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Ja doei.
pi_88606062
*O* Fipo De Pipo *O*
:o Had een verhaal getypt over de tanden (voor het lurkmeisje), is het weg omdat t topic dicht is! Tsss...
Nou ja bij reparatie zoals die van mij gebruiken ze composiet (gaatjesvulspul) en bij facings porcelein (duurzamer en duurder). Hoe dat facings precies gaat weet ik niet, moet je eens bij extreme make over kijken denk, die mensen krijgen het ook allemaal!
pi_88606280
bedankt voor de witlof-tips! het wordt iig gebakken witlof, ik vind het nu niet echt weer voor salade ;)
gehakt heb ik niet liggen, wel wat gyros geloof ik (en ui en knof ook uiteraard), eens even kijken wat ik er van kan maken!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  donderdag 11 november 2010 @ 19:31:22 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88606351
Awww, arme kindjes, hun lichtjes zullen steeds uitgeblazen worden :'(.

Ik ben toch naar huis gelopen, want het was droog en ik kan heul wel tegen een zuchtje wind :6. Morgen regenpak aan en dan op de fiets naar school.

En nu ben ik klaar met voorbereiden en ga ik luilakken *O*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 november 2010 @ 19:32:04 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88606390
Oh, de tijd gaat zoooooo snel. Morgen gewoon alweer vrijdag :{.

En over een week of 5 heb ik 2 weken verkansie *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_88606505
uh wat is up vandaag dan dat kindjes met lichtjes naar buiten moeten? :? :@

ik weet alleen dat op de 11e van de 11e in Maastricht het Mooswief opgehangen wordt of iets dergelijks (toch?)
  donderdag 11 november 2010 @ 19:36:14 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88606599
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:34 schreef Blurred86 het volgende:

ik weet alleen dat op de 11e van de 11e in Maastricht het Mooswief opgehangen wordt of iets dergelijks (toch?)
Sint Maarten, Sint Maarten, de koeien hebben staarten, de meisjes hebben rokjes aan ( :9 ), daar komt Sint Martinus aan! *O*
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 november 2010 @ 19:36:49 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88606630
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:29 schreef Blurred86 het volgende:
bedankt voor de witlof-tips! het wordt iig gebakken witlof, ik vind het nu niet echt weer voor salade ;)
gehakt heb ik niet liggen, wel wat gyros geloof ik (en ui en knof ook uiteraard), eens even kijken wat ik er van kan maken!
Joh, kan ook prima...
Over combi's moet je soms ook niet te lang nadenken als het maar gewoon smaakt!
Volgens mij kan gebakken witlof overal wel bij..

Heerlijk rustig met de kinderen hier aan de deur, top! Zijn maar 2 geweest en nu heb ik allemaal nutsen over en ben vannacht alleen, da's weer wat minder :';)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 11 november 2010 @ 19:37:19 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88606657
Jij bikkel Vik
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_88606713
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Sint Maarten, Sint Maarten, de koeien hebben staarten, de meisjes hebben rokjes aan ( :9 ), daar komt Sint Martinus aan! *O*
Denk je ook nog even aan de jongens met hun sokjes o|O
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_88606725
brrrrrr ik kan het maar niet warm krijgen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 11 november 2010 @ 19:39:16 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88606750
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Denk je ook nog even aan de jongens met hun sokjes o|O
Uh, zitten er ook jongens in dan? :@.

Figures :').
Niet meer actief op Fok!
pi_88606831
quote:
Op donderdag 11 november 2010 19:34 schreef Blurred86 het volgende:

Ik ken denellufdenvandenellufde ook alleen van het begin van de vastenavondperiode. St Maarten ken ik helemaal niet!
pi_88606845
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Uh, zitten er ook jongens in dan? :@.

Figures :').
Sint Maarten, Sint Maarten,
De koeien hebben staarten,
De meisjes hebben rokjes aan,
De jongens hebben sokjes aan,
Daar komt Sint Martinus aaaaan!

Was jij er zo ééntje die heel snel ging zingen en dan d'r tas openhield ofzo? :7

Hier geen kinderen aan de deur, trouwens. Mijn straat ligt niet in een woonwijk!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 11 november 2010 @ 19:41:40 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88606886
Ik kan me echt geen jongens met sokjes herinneren _O-.

Maar ik ben niet helemaal anti-jongens, want in dat liedje van twee emmertjes water halen ben ik de jongens nooit vergeten :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 november 2010 @ 19:42:16 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88606912
Geen idee of wij kiddo's aan de deur krijgen. Nog niks gemerkt en ik heb m'n CI af, dus zolang Nachtwacht niks zegt, merk ik ook niks. Heb toch niks in huis :').
Niet meer actief op Fok!
pi_88607102
ah dat ken ik helemaal niet! gaan kinderen dan langs de deur voor snoep ofzo?

Op mijn middelbare school hadden we in de onderbouw een uitwisseling met een Duitse school, en daar deden ze dat met sinterklaas, dat vond ik zo raar!
  donderdag 11 november 2010 @ 19:47:24 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88607150
Huh? Hoe kun je 11 november niet kennen? Waar kom jij vandaan? :P.

En ja, de kinderen gaan langs de deuren met een lampion, dan zingen ze een liedje en krijgen ze snoep (of een mandarijntje :( )
Niet meer actief op Fok!
pi_88607255
haha ik zou het ook niet weten :D Ik kom uit Eindhoven en daar deed niemand dat hoor!
  donderdag 11 november 2010 @ 19:51:51 #20
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88607385
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef Viking84 het volgende:

En ja, de kinderen gaan langs de deuren met een lampion, dan zingen ze een liedje en krijgen ze snoep (of een mandarijntje :( )
in Twente doen ze het ook niet. Ik ken het alleen uit m'n Friese jeugd, en ik betwijfel dat m'n kleine zusjes het kennen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_88607429
quote:
Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef Blurred86 het volgende:
haha ik zou het ook niet weten :D Ik kom uit Eindhoven en daar deed niemand dat hoor!
Maar wel het carnavalslied kiezen toch? :P
pi_88607467
Hier doen ze volgens mij ook niet aan St. Maarten. Ik heb iig nooit little people aan de deur gehad :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88607488
Ik denk altijd dat St Maarten op de 9e is. Geen idee waarom :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_88607654
Ik raak dan weer in de war van al die carnavalsdingen hoor, geen idee wanneer nou wat is. Ik dacht dat het alleen was ergens in februari, maarja weer verkeerd dus.

Maar ik dacht echt wel dat sint Maarten door heel NL was. Is het alleen boven de rivieren dan?
  donderdag 11 november 2010 @ 19:57:54 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88607693
Ik dacht ook dat carnaval in februari was. En dat is toch ook zo? Hoe zit dat? :@.

En apart dat jullie daar geen St Maarten vieren. Ocherm ;(.

Hey XM, ben je wel op tijd terug voor Astrid? :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 november 2010 @ 20:00:23 #26
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88607819
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik raak dan weer in de war van al die carnavalsdingen hoor, geen idee wanneer nou wat is. Ik dacht dat het alleen was ergens in februari, maarja weer verkeerd dus.

Maar ik dacht echt wel dat sint Maarten door heel NL was. Is het alleen boven de rivieren dan?
carneval is februari-maart ergens, 40 dagen voor pasen, en paaszondag is dan weer de zondag na de eerste volle maan in de lente. De 11de van de 11de luidt de start van het seizoen in, de prins carneval word gekozen en er wordt begonnen met het bouwen van de wagens. De 11de van de 11de is omdat het getal 11 het getal van de zotten is....
pi_88607824
St Maarten is in het noorden én een paar enclaves in de rest van NL (en ook nog her en der in Belgie, dacht ik?).

-edit: ook nog wat in Frankrijk en Duitsland lees ik: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Maarten_%28feest%29
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88607988
Ik heb gister vliegtickets geboekt *O*.
Nieuwjaarsdag vliegen, 18 dagen naar de Canarische eilanden (wandelen wandelen wandelen).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88608077
Klinkt goed sigme!
pi_88608405
Sigme, wat heerlijk! Heb je een plekje over in je koffer? O-)
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_88608545
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef Swietje het volgende:
Sigme, wat heerlijk! Heb je een plekje over in je koffer? O-)
Ryanair, dus als je maximaal 10kg weegt en je kan opvouwen tot binnen de handbagagespecificaties valt erover te praten :Y.
pi_88608558
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef AKnynke het volgende:

[..]

carneval is februari-maart ergens, 40 dagen voor pasen, en paaszondag is dan weer de zondag na de eerste volle maan in de lente. De 11de van de 11de luidt de start van het seizoen in, de prins carneval word gekozen en er wordt begonnen met het bouwen van de wagens. De 11de van de 11de is omdat het getal 11 het getal van de zotten is....
Aah begrijp t! Thanks :)
  donderdag 11 november 2010 @ 20:15:42 #33
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88608568
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef Viking84 het volgende:
Awww, arme kindjes, hun lichtjes zullen steeds uitgeblazen worden :'(.
:D Ik denk dat ze gewoon een lampionnetje met zo'n lichtstaafje hebben. Doorzichtige plastic zak, regenjasje aan, klaar :Y) gng vroeger ook door weer en wind

Net 7 (ZEVEN!) uur autogereden. Kutfiles.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_88608593
Heerlijk sigme! Volgens mij verdien jij wel een lekkere vakantie :)
pi_88608625
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Ryanair, dus als je maximaal 10kg weegt en je kan opvouwen tot binnen de handbagagespecificaties valt erover te praten :Y.
Moet lukken.. :Y
  donderdag 11 november 2010 @ 20:17:25 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88608663
Elf november is de dag, dahat mijn lichtjuh, dahat mijn lichtjuh
Elf november is de dag, dahat mijn lichtjuh brahanden mag.
pi_88608718
Hier doen ze nooit wat aan Sint Maarten, ook niet aan carnaval trouwens. :N
  donderdag 11 november 2010 @ 20:19:08 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88608759
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef sigme het volgende:
St Maarten is in het noorden én een paar enclaves in de rest van NL (en ook nog her en der in Belgie, dacht ik?).

-edit: ook nog wat in Frankrijk en Duitsland lees ik: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Maarten_%28feest%29
Hier in D wordt ook St. Maarten gevierd (niet zo gek als de schutspatroon van het dorp St. Maarten is en zowel de school als de kindergarten naar hem vernoemd zijn). Hier doen ze het met grote optochten en een toneelstukjes met nepsinterklazen/soldaten en doorgesneden mantels.
pi_88608854
Mien lutje lanteern
ik zai die zo geern
doe dans deur de strat'n
da kist doe nait lat'n
mien lutje lanteern
ik zai die zo geern
  donderdag 11 november 2010 @ 20:21:20 #40
236335 neen
schone schijn
pi_88608870
Hier net boven de rivieren ook geen Sint Maarten volgens mij, maar goed dat kan ook aan de wijk liggen denk ik dan. De brabo heeft het iig over het begin van carnaval. Nou ja het is waardeloos weer en ik moet gaan maar ik stel het maar uit want als ik niet ga wordt m'n haar niet door de war en ik niet nat maarja :') ik moet gaaaan!
Veel plezier deze week, dit uitstelgedrag zou ik niet meer doen dus ik ben wel weg na een mooie slechte kwaliteits foto van Arnhem O+

st. maarten koeien staarten snoep
het lijkt niet wat het is
pi_88610004
De Posbank!

Ik heb vroegah wel Sint Maarten gevierd. Hier in Gouda doen ze er niet aan.

En ik ben er klaar voor Vik!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88610034
En ik ben te lui om mn eten op te warmen, dus ik eet nu 2 koude aardappels, lauwe rode kool en een lauwe vegaburger :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88610163
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:03 schreef sigme het volgende:
Ik heb gister vliegtickets geboekt *O*.
Nieuwjaarsdag vliegen, 18 dagen naar de Canarische eilanden (wandelen wandelen wandelen).
wat leuk! Ik wil Mr.Mo daar ook nog 's mee naar toe nemen (op gezamenlijke kosten uiteraard :') )
Welke eilanden doen jullie? En wanneer?

O+ wandelen O+
Ja doei.
pi_88610216
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik ben te lui om mn eten op te warmen, dus ik eet nu 2 koude aardappels, lauwe rode kool en een lauwe vegaburger :').
handiger, dat eten na het spinnen... daarom zijn we toch maar niet gaan spinnen en gaan we morgenmiddag hardlopen :@ want m'n schimmelkaassaus komt toch nog naar boven nu, ondanks dat het al om kwart voor 7 op was :o
Ja doei.
pi_88610301
Ik ben ook na een paar lessen geburp gewisseld van eetmoment ja :').

En ik heb zo'n raar beeld dat je na het fietsen sneller dingen verbrandt en dat de kcals dus minder hard aankomen ofzo :') :@.
pi_88610770
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben ook na een paar lessen geburp gewisseld van eetmoment ja :').

En ik heb zo'n raar beeld dat je na het fietsen sneller dingen verbrandt en dat de kcals dus minder hard aankomen ofzo :') :@.
Ja, je verbranding schijnt dan beter te zijn, toch?

Nou ja, gelukkig maar dat je wel een echt avondmaal heb na RPM O+
  donderdag 11 november 2010 @ 21:08:15 #47
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88611286
Wat heerlijk Sigme, echt super *O*

Mijn meneer is net vertrokken naar zijn werk... 2 voor 12 nemen we op voor morgenmiddag.

Voel je al wat beter XM? Ging het fietsen goed?
  donderdag 11 november 2010 @ 21:10:56 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88611402
Meh, 2 voor 12 zonder ondertiteling. En nu zit XM alle antwoorden te roepen, terwijl ik niet antwoorden kán :'). Valschspelert :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_88611592
Glee O+ Tijdje niet gekeken, was vergeten dat het zo leuk was :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 11 november 2010 @ 21:17:42 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88611732
Daglijstje
o. tosti kaas met light mayo
t. banaan + mandarijn + rauwkostsalade met gerookte kip (zelfgemaakt)
l. kipsalade van de Mac
t. appel
d. 3 zakjes chips + chocolademousse (files }:| )
t. plak ham
pi_88611751
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

handiger, dat eten na het spinnen... daarom zijn we toch maar niet gaan spinnen en gaan we morgenmiddag hardlopen :@ want m'n schimmelkaassaus komt toch nog naar boven nu, ondanks dat het al om kwart voor 7 op was :o
Even uit lurkmodus
Maar aangezien we strenger op je moesten letten, is dit niet al de tweede keer deze week dat je toch maar niet gaat sporten?
  donderdag 11 november 2010 @ 21:18:55 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88611791
Wat dacht je: ik kom weer eens rellen?
Niet meer actief op Fok!
pi_88611810
Gaan we weer :').
  donderdag 11 november 2010 @ 21:19:28 #54
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88611820
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Viking84 het volgende:
En jij dacht: 'Ik duik er meteen bovenop'?
  donderdag 11 november 2010 @ 21:19:52 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88611844
Leestekenfout }:|
pi_88611860
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Viking84 het volgende:
Wat jij wil

Ik lees gewoon af en toe mee en als je dan zulke dingen leest en ze vraagt om advies of wij er op willen letten
Dit viel op en wat jij er in leest mag je helemaal zelf weten
  donderdag 11 november 2010 @ 21:20:35 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88611872
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En jij dacht: 'Ik duik er meteen bovenop'?
Nee, ik heb ze liever wat ouder :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_88612050
zo, de tomaten-vleessaus voor de lasagna van morgen is gemaakt.. heb er nu al zin in :9
pi_88612062
uniek: ja ging wel goed :Y. Alleen onwijs slome instructrice. Een zoutzak zou gemotiveerder overkomen. Echt niks aan. Dat fietst toch minder fijn.
pi_88612092
oh en mijn D was uiteindelijk gebakken witlof met ovenfrietjes :') had super honger en toen had ik geen geduld meer om er echt iets van te maken..

maar het was wel lekker!
pi_88612166
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Even uit lurkmodus
Maar aangezien we strenger op je moesten letten, is dit niet al de tweede keer deze week dat je toch maar niet gaat sporten?
zoals ik al zei gaan we daarom morgen een keer extra hardlopen ^O^ opgelost :)
Ja doei.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:27:27 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88612217
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zoals ik al zei gaan we daarom morgen een keer extra hardlopen ^O^ opgelost :)
Als je tegen de wind in loopt doe je meteen aan krachttraining ^O^
pi_88612242
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als je tegen de wind in loopt doe je meteen aan krachttraining ^O^
alleen maar tegen de wind in gaat niet werken ;( dan komen we nooit meer thuis ;(
Ja doei.
pi_88612261
En dan loden hardloopschoenen aan :').
pi_88612354
ik boer nog steeds kaas op ;(

maar 't was wel lekker... :9

kwam er ook nog eens achter dat ik een opdracht over 't hoofd gezien heb die vanavond ingeleverd moet worden die ik als we naar de sportschool gegaan waren zeker niet meer opgemerkt zou hebben, geluk bij 'n ongeluk! :%
Ja doei.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:30:50 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88612426
En ik heb nog trek }:|
  donderdag 11 november 2010 @ 21:32:23 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88612508
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik boer nog steeds kaas op ;(

maar 't was wel lekker... :9

kwam er ook nog eens achter dat ik een opdracht over 't hoofd gezien heb die vanavond ingeleverd moet worden die ik als we naar de sportschool gegaan waren zeker niet meer opgemerkt zou hebben, geluk bij 'n ongeluk! :%
Niet echt tof om daar nu nog achter te komen, terwijl je dacht te zullen gaan bankhangen.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 november 2010 @ 21:32:39 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88612520
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
En ik heb nog trek }:|
Ik ook en ik heb 700 gr zuurkool, 4 ananasschijven, 100 gram tartaar, een ui,200 gr aardappels, 50 gr. rookworst op.

Ow ik haalde bij de slijterij een fles berenburg en daarbij kreeg je een zak Kettle (?) chips dus dat heb ik ook in huis, en nutsen en stroopwafels...
:r
:')
  donderdag 11 november 2010 @ 21:33:34 #69
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88612569
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik ook en ik heb 700 gr zuurkool, 4 ananasschijven, 100 gram tartaar, een ui,200 gr aardappels, 50 gr. rookworst op.
Lekker!
pi_88612615
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet echt tof om daar nu nog achter te komen, terwijl je dacht te zullen gaan bankhangen.
nee, zou gaan slapen ;( en het is ook nog eens een vage opdracht ;( en de slides van de seminar staan niet online ;(
Ja doei.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:35:41 #71
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88612676
quote:

[..]

Ow ik haalde bij de slijterij een fles berenburg en daarbij kreeg je een zak Kettle (?) chips dus dat heb ik ook in huis, en nutsen en stroopwafels...
GEwoon dichthouden :P
Ik overweeg een zak zuurkool open te trekken.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:36:18 #72
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88612706
da's een tegenvallen Mo....
Hoe gaat het met het werk?

Zeker doen Tink, de zuurkool, het is gewoon lekker!...
pi_88612858
Oh een kaart in de bus O+ !
quote:
Op donderdag 11 november 2010 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan loden hardloopschoenen aan :').
Daarmee rennen op het strand!
pi_88612941
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

Daarmee rennen op het strand!

In zo'n pak! :D
  donderdag 11 november 2010 @ 21:41:53 #75
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88613044
quote:

[..]

Oeh, die chips zijn lekker!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_88613057
juist ja :')

en werk bevalt goed! Ben wel vet moe de afgelopen dagen, is wel wennen: studeren, 20 - 28 uur werken :') en dan ook nog thuisstudie, sporten en een sociaal leven onderhouden ;( :o

Maar dat is even een kwestie van weer wennen. Vind het iig super leuk, erg gezellig, afwisselend en het gaat steeds beter O+
Ja doei.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:43:12 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88613108
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:41 schreef Duvel het volgende:

[..]

Oeh, die chips zijn lekker!
Vond je best aardig...
pi_88613144
Duvel wil z'n lijstje niet posten :D :').
  donderdag 11 november 2010 @ 21:44:08 #79
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88613148
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Vond je best aardig...
Dank je, ik jou ook. :)
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 11 november 2010 @ 21:44:49 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88613195
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:44 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dank je, ik jou ook. :)
Can you feel the love tonight? *; .

Maria doet dat leuker, maar bij gebrek aan Maria doe ik het nu *).
Niet meer actief op Fok!
pi_88613225
Hij mompelt iets over chocoladecroissant, dropjes, punt aardbeienvlaai, pepernoten, appel, banaan, 2 boterhammen kaas, 2 met worst en avondeten.

Vandaar oO<
  donderdag 11 november 2010 @ 21:46:20 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88613272
:D

Ik ga wat nuttigs doen

laatste oh oh Cherso kijken
  donderdag 11 november 2010 @ 21:46:44 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88613294
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:

Ik ga wat nuttigs doen

laatste oh oh Cherso kijken
Ja dat is nuttig ja :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 november 2010 @ 21:47:04 #84
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88613314
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

Vandaar oO<
Bedankt, "lieverd".
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_88613512
quote:
18s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:47 schreef Duvel het volgende:

[..]

Bedankt, "lieverd".
*;
pi_88613515
Ik durf wel een eindlijstje te posten 8-)

O: half bakje kwark
T: banaan
L: 4 waldkornboterhammen
T: héél klein appeltje
T: 2 mandarijnen
D: risotto met veel spinazie en wat gorgonzola ( 175g ongekookte risotto, en dat met z'n tweeën)
T: melk

Morgen een lustrumfeest met buffet en drankjes, maar ben niet van plan het erg bont te maken:

O: andere halve bak kwark
S: hardlopen (10, 10, 12 minuten)
S: fietsen naar de uni
D: buffet
T: maximaal 3 biertjes, vind ik :@
Ja doei.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:53:20 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88613640
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik durf wel een eindlijstje te posten 8-)

O: half bakje kwark
T: héél klein appeltje
T: 2 mandarijnen
D: risotto met veel spinazie en wat gorgonzola ( 175g ongekookte risotto, en dat met z'n tweeën)
T: melk

Morgen een lustrumfeest met buffet en drankjes, maar ben niet van plan het erg bont te maken:

O: andere halve bak kwark
S: hardlopen (10, 10, 12 minuten)
S: fietsen naar de uni
D: buffet
T: maximaal 3 biertjes, vind ik :@
Geloof er geen reet van dat dat gaat lukken :6.
Niet meer actief op Fok!
pi_88613834
ik ga echt m'n best doen. Als ik vind dat ik strenger moet zijn, moet dat natuurlijk ook gewoon te doen zijn :)

wellicht hebben ze wel iets sterkers wat ik niet zo makkelijk weg drink :') Vodka ofzo :@
Ja doei.
pi_88614072
Oh, en m'n trouwring zit losser :') maar dat vind ik ergens wel vervelend omdat ik bang ben dat ik 'm kwijt raak :')

HET IS OOK NOOIT GOED!!!111!111 EINZ!
Ja doei.
pi_88614292
Doe 'm om je teen!

Oh ik ben echt vreselijk melig :').
pi_88614510
ik niet, stomme opdracht :')
Ja doei.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:13:16 #92
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88614608
ik ga slapen.

Dag.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:13:42 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88614637
Dag Nynke :W.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 november 2010 @ 22:14:27 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88614676
Hee Mo! Waar gaat die opdracht over? Misschien heb ik nog een oud inzicht wat ik uit de sloot kan trekken B-) :P

En Vik, vervangende-mij! O+ Goed dat mijn zaakjes waargenomen worden als ik er niet ben! Geruststellend wel *)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 11 november 2010 @ 22:15:05 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88614708
Nou Ketllechips is niet mijn ding... het smaakt naar hele goedkope grote aardappelen, gebakken in ongelooflijk veel vet met wat zout.
Dat is het natuurlijk ook gewoon :')

Om je ringteen
pi_88614723
Singaporean English :r
Ja doei.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:16:06 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88614760
Maria, jij ook storrm?
  donderdag 11 november 2010 @ 22:16:36 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88614782
Oh en Mo, een trouwring kan je makkelijker kleiner laten maken dan jezelf! (Zie de dokter al kijken als je zegt: "Hallo, ik wil me graag voor een paar tientjes een paar maten laten innemen en de Turkse kleermaker was dicht :) " :') )

En oh. Over Singaporean English weet ik niet zo wat -O- Al heb ik wel taalkundelessen gehad over Engelse taalvariatie en dat soort meuk.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:17:51 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88614838
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, jij ook storrm?
Jaaa! Veel harde hoosbuien en harde stootwind enzo!

Ik heb het vandaag toen ik naar buiten moest steeds precies droog gehouden O+ (in kader van goed nieuws mag ook gemeld worden :+ )
  donderdag 11 november 2010 @ 22:18:29 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88614863
*boks!

Ik ben ook tussen de buien doorgefietst vandaag *O*
pi_88614893
Ik ben zeiknat geregend :(

En mijn trein reed niet :(
  donderdag 11 november 2010 @ 22:19:25 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88614895
Ik ben door de bui heen gelopen vandaag. Met een dure paraplu die kapot ging ;(.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 november 2010 @ 22:19:44 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88614909
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
*boks!

Ik ben ook tussen de buien doorgefietst vandaag *O*
*mental image van XM die zigzaggend tussen donkere regenwolken door fietst* Je bent mijn heldin van de dag! *O* O+
  donderdag 11 november 2010 @ 22:20:10 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88614925
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*mental image van XM die zigzaggend tussen donkere regenwolken door fietst* Je bent mijn heldin van de dag! *O* O+
XM hoeft maar een klein stukje te fietsen :{w.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 november 2010 @ 22:20:16 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88614931
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Daar doe ik het voor! O+
pi_88614958
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben door de bui heen gelopen vandaag. Met een dure paraplu die kapot ging ;(.
Ik heb alle mensen die een paraplu gebruikten echt keihard uitgelachen, ze gingen allemaal stuk! _O-
  donderdag 11 november 2010 @ 22:21:38 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88614982
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb alle mensen die een paraplu gebruikten echt keihard uitgelachen, ze gingen allemaal stuk! _O-
Ja, en ik dacht alleen maar: "alsjeblieft ga niet stuk, alsjeblieft ga niet stuk! :'(", juist vanwege lachende mensen die lekker droog in hun auto zaten }:| :{w.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 november 2010 @ 22:21:55 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88614991
Maar dit is Vik's Eerste Echte Storm in Den Haag. Komt nog wel goed :Y.
pi_88615006
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, en ik dacht alleen maar: "alsjeblieft ga niet stuk, alsjeblieft ga niet stuk! :'(", juist vanwege lachende mensen die lekker droog in hun auto zaten }:| :{w.
Kijk eens boven aan de pagina!

Ik ben gewoon gaan lopen, bus gepakt, lopen, trein gepakt, lopen, bus gepakt, lopen en thuissss.

Dus :+
  donderdag 11 november 2010 @ 22:23:56 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88615076

_O-.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 november 2010 @ 22:26:04 #111
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88615183
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]

_O-.
Whehe :D
  donderdag 11 november 2010 @ 22:26:08 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88615185
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Kijk eens boven aan de pagina!

Ik ben gewoon gaan lopen, bus gepakt, lopen, trein gepakt, lopen, bus gepakt, lopen en thuissss.

Dus :+
Ja maar ik was op weg naar school, dus was een plu gerechtvaardigd :{w.

Ik ben ook zonder plu naar huis gelopen *). Kan ik er wat aan doen dat het toen niet regende? :6.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 november 2010 @ 22:26:36 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88615212
quote:
[ afbeelding ]

_O-.

Ik ben trouwens echt supergoed in mn paraplu tegen de wind in manoeuvreren zodat ie niet stuk gaat :7 </mad skillz>
  donderdag 11 november 2010 @ 22:27:13 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88615233
quote:
12s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar dit is Vik's Eerste Echte Storm in Den Haag. Komt nog wel goed :Y.
Ja, lach het plattelandsmeisje maar weer uit.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 november 2010 @ 22:30:15 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88615378
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, lach het plattelandsmeisje maar weer uit.
quote:
Herkent u die woede? U vertrok met paraplu en al, maar net als uw zwarte regenscherm komt u doorweekt en geknakt weer thuis. Onderweg vervloekte een tegenligger u nog, omdat u hem bijna de ogen uitstak

:*
  donderdag 11 november 2010 @ 22:32:01 #116
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88615463
Wat een trut, die in dat rode jasje! Zo smug de camera inkijken :7 terwijl achter haar iemand zwaar aan het vechten :( is met zn Oerhollandschen roodwitblauwparaplu }:|
  donderdag 11 november 2010 @ 22:32:32 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88615486
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een trut, die in dat rode jasje! Zo smug de camera inkijken :7 terwijl achter haar iemand zwaar aan het vechten :( is met zn Oerhollandschen roodwitblauwparaplu }:|
En het regent niet eens!
  donderdag 11 november 2010 @ 22:34:27 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88615551
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En het regent niet eens!
Op mooie dames regent het nooit *).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 november 2010 @ 22:35:05 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88615578
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vandaar dat ik zo geboft heb vandaag! :7
  donderdag 11 november 2010 @ 22:35:27 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88615593
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Vandaar dat ik zo geboft heb vandaag! :7
Juist :7.
Niet meer actief op Fok!
pi_88615619
quote:
[ afbeelding ]

_O-.
:D!

opdracht ingeleverd. Niet briljant, maar krijg er toch geen cijfer of wat dan ook voor :')

nu slapen :z

truste!!
Ja doei.
pi_88615772
met kruik! O+
Ja doei.
  donderdag 11 november 2010 @ 22:40:50 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88615835
Trusten Mo! :*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 11 november 2010 @ 22:40:54 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88615838
Kruik O+
  donderdag 11 november 2010 @ 22:56:04 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88616451
Trusten slankerds :W
  donderdag 11 november 2010 @ 23:00:58 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88616597
Terusten Mo en XM...

Tût
pi_88617663
quote:
Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lekker, ik heb helemaal niets..
pi_88617745
Wat ik echt heel erg bizar vind is dat je bij T9 op je telefoon 827 intoetst, je de optie 'tbs' voor de optie 'tas' krijgt. Of ben ik de enige die het tweede woord aanzienlijk vaker gebruikt dan het eerste?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88617878
Lijstje
O: 1 avocado, 1 tomaat, 1 ui, schaaltje tortilla chips, vitamine B tablet
L: 3 espresso
D: 2 kommen soep, heel veel stokbrood
T: Kop thee, glas cola light

Ik voelt mij ziek. Ik ga zo nog tomatensap drinken en verder zou ik niet weten wat nog meer.
  donderdag 11 november 2010 @ 23:47:33 #130
331 Merel
Be here now.
pi_88618269
quote:
Op donderdag 11 november 2010 23:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik echt heel erg bizar vind is dat je bij T9 op je telefoon 827 intoetst, je de optie 'tbs' voor de optie 'tas' krijgt. Of ben ik de enige die het tweede woord aanzienlijk vaker gebruikt dan het eerste?
Mijne maakt van "rij" altijd "pik". En ik stond eens in de rij voor een discotheek en wilde een vriendinnetje sms'en "wat een lange rij!"... En de rest kun je dan wel raden :o
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 11 november 2010 @ 23:48:37 #131
331 Merel
Be here now.
pi_88618312
quote:
Op donderdag 11 november 2010 23:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Ik voelt mij ziek.
Ga gewoon lekker slapen dan :*
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88618607
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:48 schreef Merel het volgende:

[..]

Ga gewoon lekker slapen dan :*
Heb ik al gedaan de hele dag.. Ik moet eerst meer gezonde dingen eten..
pi_88619942
Sintuh Sintuh Maartun, de koeiuh hebbe staartuh, de meisjes hebbuh rokjus aan, daar komt Sinte Maartuh aan.

Ik ben vanavond compleet verdwaald, mn plattegrond was te nat om nog te lezen, het telefoonnummer ook en toen waaide het uit mn handen. Mensen op straat hadden geen idee waar ik moest zijn, het begon te onweren boven mn hoofd (ik reed op een redelijk open vlakte tussen de flats) en de wind blies me van mn fiets. En alles was doorweekt. De verbinding met mn mobiel viel weg toen ik om hulp belde. Uiteindelijk toch nog op plaats van bestemming gekomen. Broek onderkant doorweekt (had wel regenbroek aan), jas nat, trui nat, haar nat, schoenen soppen ... duurt nog wel even voordat dat allemaal weer droog is. Wat een weer zeg he :').

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

;(
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? vrijdag 12 november 2010 @ 00:33:03 #134
70532 loveli
N
pi_88620099
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

:*
Die plu heb ik dood zien gaan toen 'ie werd uitgetest op het winderigste stukje dat ik ken. Geweldige locatie om met een thermoskan thee, koffie of warme choco te parkeren en te kijken hoeveel mensen van hun fiets geblazen worden O+
crap in = crap out
pi_88620180
Nog 3 gebakken eieren bij mijn lijstje :9!
pi_88621642
Weltrusten allemaal *zwaai*
  vrijdag 12 november 2010 @ 01:32:21 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88621689
PF, die kon je er nog wel bij hebben hoor.
Moet jij niet eens een ritme zien te vinden? Zo gaat het ook niet lekker

Zwaai Chico, welterusten. Wat een gedoe zeg! ben je weer opgeknapt , warm en droog?
pi_88622422
Ik ben heel vroeg gaan slapen voor een donderdag :P

Lig nu alleen wakker...

Oja + 5 crackers hagelslag en 3 koppen thee..
pi_88622872
Wakker liggen!
Fijn ook als je heel veel moet doen de volgende dag. Onee, vandaag :')
pi_88623310
mogge! .. :Z !
Ja doei.
pi_88623321
Goeiemorgen!

Het waaIt hier nu nog wel hard, maar het is droog en niet koud.
En nog donker! Als het zometeen licht is ga ik een klein rondje lopen met Hond, dan de rest van de beesten verzorgen en daarna een groot rondje lopen met Hond.

MoBlo, we vliegen naar Tenerife, hotelletje geboekt voor 1 nacht, en daarna moeten we een boot zien te regelen naar La Palma. La Palma is een eiland zonder vertier, voor rustzoekers en wandelaars. Ik ben al wel eens 1 nacht op Tenerife geweest, toen we daarna een week op La Gomera zijn geweest. La Gomera vind ik niet zo wat.
Paar jaar geleden een nachtje op Gran Canaria geslapen om via Fuerteventura naar Lanzarote op La Graciosa te belanden. Dus hierna nog een keer naar Hierro en dan heb ik ze gehad ;).
pi_88623395
quote:
17s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
met kruik! O+
kruik is helemaal goedgekeurd O+
Ja doei.
pi_88623400
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 07:17 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!

Het waaIt hier nu nog wel hard, maar het is droog en niet koud.
En nog donker! Als het zometeen licht is ga ik een klein rondje lopen met Hond, dan de rest van de beesten verzorgen en daarna een groot rondje lopen met Hond.

MoBlo, we vliegen naar Tenerife, hotelletje geboekt voor 1 nacht, en daarna moeten we een boot zien te regelen naar La Palma. La Palma is een eiland zonder vertier, voor rustzoekers en wandelaars. Ik ben al wel eens 1 nacht op Tenerife geweest, toen we daarna een week op La Gomera zijn geweest. La Gomera vind ik niet zo wat.
Paar jaar geleden een nachtje op Gran Canaria geslapen om via Fuerteventura naar Lanzarote op La Graciosa te belanden. Dus hierna nog een keer naar Hierro en dan heb ik ze gehad ;).
klinkt goed! Heb Gran Canaria, Lanzarote en Fuerteventura al gezien, en zijn alle drie erg mooi, maar zou er iig in hartje zomer nooooit heen gaan, al is het maar vanwege de toeristen ;(
Ja doei.
pi_88623481
ego-boost: hele oude motorbroek weer aangedaan (Mr.Mo gebruikte deze, maar die heeft gisteren een nieuwe gekocht) en zelfs op de meest ingesnoerde stand is hij nog groot :') 8-)

nu maar 's op naar Groesbeek!
Ja doei.
  vrijdag 12 november 2010 @ 07:58:15 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88623537
Goeiemorgen :W.

Je raadt het al: geen ziiiiiiin :r :').

M'n bedje was warm en buiten is het zo onstuimig ;(. Maja, nog 1 dagje! O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_88623549
Mogge!
De Grote Dag :s) !
  vrijdag 12 november 2010 @ 08:00:01 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88623553
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 07:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
De Grote Dag :s) !
*O* Leuk! Veel plezier!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 november 2010 @ 08:04:52 #148
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88623595
oh ik ben zo toe aan weekeind. teveel drukte vorige week, pokke eind reizen aan het begin van de week, en een heeeele boel werk en stress tot en met vandaag.....Weekend! Bijna!
  vrijdag 12 november 2010 @ 08:08:40 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88623626
Ik kan gewoon zonder regenpak naar school fietsen *O*. Misschien dat ik vanmiddag op weg naar huis wel natregen, maar soit :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 november 2010 @ 08:23:35 #150
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88623743
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 08:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan gewoon zonder regenpak naar school fietsen *O*. Misschien dat ik vanmiddag op weg naar huis wel natregen, maar soit :).
Ik ging laagvliegend van huis naar station.

En toen had de trein vertraging.

[/Lief dagboek.]
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_88623786
Veel plezier Puff! :*
Ja doei.
  vrijdag 12 november 2010 @ 08:31:40 #152
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88623821
Diploma-uitreiking toch Puff? fijne dag!

en om ook maar wat weer-gerelateerds toe te voegen: het lijkt er op dat ik naar de uni kan zonder te verregenen! moet ik wel nu vertrekken en niet nog langer uitstellen... doei!
pi_88623870
Dank allen!
Straks moet ik nog haasten ook, mn pumps staan nog bij de schoenmaker...
  vrijdag 12 november 2010 @ 08:49:54 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88624075
Ook wakker :z. Nu met koffie, yoghurt en ATWT op de bank :7.
  vrijdag 12 november 2010 @ 08:50:14 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88624080
En af en toe check ik of de katten niet van het balkon waaien! :')
pi_88624288
Puff, wat een bijzonder moment! Geniet ervan! O+.

Ik ga vanavond één van m'n favoriete bands zien met één van m'n favoriete personen. Yay. *O*.
pi_88624310
Ik ben vanochtend op de fiets naar mijn werk gegaan 8-).
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_88624344
Ik zit er aan te denken ook maar 's te gaan fietsen naar 't werk, als 't droog is/minder hard waait... ben ik een uurtje onderweg gok ik zo :')
Ja doei.
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:11:25 #159
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88624459
ik ben naar het werk geglibberd vanmorgen..het is hier zo glad! Er zijn gister zelfs bussen omgekieperd in de bochten omdat het zo glad was....
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:11:59 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88624466
Lijstje :7 Zet u schrap!

O: 200 ml biogarde, beetje aardbeienkwark, 2 el muesli
T: appel
L: 1 boterham kaas
T: -
D: • Huisgemaakte terrine van wilde eendenborstfilet, duif en eendenlever met geconfijte uitjes
• Robert Jans ravioli met vulling van wildragout en catharellen
• Snoekbaarsfilet op zuurkoolstamppot met sauce beurre blanc
• Speculaasbavarois met kaneelijs en zachte vanillesaus

en wijn
pi_88624529
Telefonie ligt eruit :')
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:17:43 #162
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88624589
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:11 schreef AKnynke het volgende:
ik ben naar het werk geglibberd vanmorgen..het is hier zo glad! Er zijn gister zelfs bussen omgekieperd in de bochten omdat het zo glad was....
Wauw! Je zou zeggen dat ze dat daar wel gewend zijn, toch?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:24:58 #163
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88624779
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:17 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wauw! Je zou zeggen dat ze dat daar wel gewend zijn, toch?
de eerste keer sneeuw is altijd chaos. Elk jaar weer...
pi_88625081
Chaos hier op de klantenservice :') en ik zat tot kwart voor 9 alleen.. als nieuwe _O-

lachen :')!
Ja doei.
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:39:11 #165
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88625184
Oeh, uitdaging! :9
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:41:56 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88625257
:W vanaf school.
Ik heb echt geen zin vandaag :'). Maar ja ik ben er nu toch dus nu maar het beste ervan maken :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:42:09 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88625266
Ga spijbelen! :7
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:44:05 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88625311
Net een boektoets teruggekregen van een ll die het boek duidelijk niet gelezen heeft. Antwoorden slaan nergens op :'). Naja, zelf weten dan :W :P.

Zei ze ook nog 'ja' toen ik vroeg of het goed ging :').
Niet meer actief op Fok!
pi_88625407
Lekker dan Vik :{w

Oh boy, zometeen tentamen. :X
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:06:13 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88625965
Succes swietje! *O*

En veel plezier Puff O+

Goeiemorgen :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:09:58 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88626069
Zo dat luchtte op. oO<

Nu thee maken. c_/
pi_88626645
Beterschap Maria :* Stomme bus!
pi_88627275
Arme maria!

Hier alles goed, veel mensen zijn ziek hier. Vriendje gisteren aangekomen O+ maar hij heeft het hele bed bezet vannacht haha!

Vandaag moeten we de hele dag een presentatie voorbereiden, jeuj. En dan vanmiddag presenteren.
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:54:50 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88627404
Beterschap Maria!

Fijn dat je vriendje er is Perruche :Y.
pi_88627472
Ja het was heel fijn om even iemand te zien die ik gewoon al ken!! werd ook helemaal emotioneel enzo, zoveel indrukken opgedaan de laatste dagen. Nou ja. Hij blijft tot dinsdag ochtend!
pi_88627571
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:57 schreef Perruche het volgende:
Ja het was heel fijn om even iemand te zien die ik gewoon al ken!! werd ook helemaal emotioneel enzo, zoveel indrukken opgedaan de laatste dagen. Nou ja. Hij blijft tot dinsdag ochtend!
Wat fijn!
pi_88627678
O gadver ik hoop niet dat ik dit heb: http://www.dokterdokter.n(...)id-of-winterallergie
pi_88627744
Pief nooit op internet gaan zoeken naar je aandoening, dan heb je vanalles :P

Hoe is het nu met je trouwens, heb je nog contact met die jongen die nu in de USA zit?
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:08:10 #179
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88627834
Thankies mademoiselles O+

Yay voor vriendje-Perruche! *mental image van dude op bed onder dekbed met legerhelm op en prikkeldraad rond bed*
pi_88627835
Nou het is al de tweede keer in een maand tijd van die rode ogen.. Dus ik vind het irritant worden.

Nee.. Spreek hem niet meer en wat mij betreft hou ik dat zo..
pi_88627850
Uhu ik heb ook winterallergie. Ik kan met name slecht tegen kou en sneeuw en op m'n bek gaan als het glad is.

Veel plezier Puff en wat fijn dat je vriend er is Perruche :)
Springfield's looking pretty dusty today
pi_88627914
Aww en arme Maria! ;(

Rode ogen kan ook door centrale verwarming komen (droge lucht)? Oogdruppels al geprobeerd? Werkt voor mij altijd als een tiet.
pi_88627939
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef -marz- het volgende:
Aww en arme Maria! ;(

Rode ogen kan ook door centrale verwarming komen (droge lucht)? Oogdruppels al geprobeerd? Werkt voor mij altijd als een tiet.
Nee nog helemaal niets geprobeerd! Wat voor oogdruppels zijn geschikt?
pi_88627979
Ja gewoon van de Kruidvat ofzo, "tegen droge geirriteerde ogen" zoiets staat er dan op geloof ik ;)

Niet die waar je oogwit knalwit van wordt iig, volgens mij is dat niet zo'n best spul.
pi_88627991
Ah Maria :*, Succes Swietje, Veel plezier Puff!

Uniek ik ben nu wel droog enzo ja.
pi_88628158
:D maria! je bent te grappig! Ik wild eeen lachende op de grond rollende smiley maken maar in text only weet ik niet hoe :P

Pief idd oogdruppels proberen :) gebruik je lenzen? ik merk dat met dit weer ik constant loop te "huilen", het stroomt er gewoon uit, echt vreemd.
pi_88628203
Zo ff tussendoor hoor, sinds ik onderstaand ding heb ben ik echt zó in control en effectief, het lijkt wel magie. Ik kan iedereen zo'n ding aanraden :D

Hiervoor had ik altijd losse rondslingerende to do lijstjes, maar deze is koning.
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:20:27 #188
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88628272
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:18 schreef -marz- het volgende:
Zo ff tussendoor hoor, sinds ik onderstaand ding heb ben ik echt zó in control en effectief, het lijkt wel magie. Ik kan iedereen zo'n ding aanraden :D

[ afbeelding ]

Hiervoor had ik altijd losse rondslingerende to do lijstjes, maar deze is koning.
Ja! Ik ben die gelijk gaan gebruiken toen ik ging werken en ik wil noooooooit meer zonder!
pi_88628274
Marz, ik zie veel mensen daarmee, het is toch gewoon een agenda?
pi_88628389
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:17 schreef Perruche het volgende:
:D maria! je bent te grappig! Ik wild eeen lachende op de grond rollende smiley maken maar in text only weet ik niet hoe :P

Pief idd oogdruppels proberen :) gebruik je lenzen? ik merk dat met dit weer ik constant loop te "huilen", het stroomt er gewoon uit, echt vreemd.
Ja ik heb lenzen maar die heb ik gelijk uitgedaan..
pi_88628431
Het is een dagplanner/takenlijst ding. Het klinkt heel duh enzo, maar sinds ik die heb werk ik veel effectiever.

Ik ben gister niet gaan fitnessen. Sarabi, straf me ;(
pi_88628827
Ik wil weekend :( Overigens heb ik mijn holtes weer vrij O+ en dat weet ik omdat ik ineens alle stinkluchtjes van de medemens weer ruik :') Rokers, frituurders, stiekeme schetenlaters en de goedkope parfummers ;(

En daar heb ik allemaal naast gezeten op 't congres :r
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:38:52 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88628850
Hmm... een rokende frituurder met goedkope parfum die scheetjes laat. How charming! O+
pi_88628941
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm... een rokende frituurder met goedkope parfum die scheetjes laat. How charming! O+
Echt, bibliotheekmensen zijn toch een bijzonder soort mensen :+ _O-
Maarten van Rossem was leuk O+ ouwe mopperkont. En ze hebben me geinterviewd ;( met camera erbij ;(
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:42:03 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88628975
Wat was er voor congres dan?
pi_88629108
Gofter.... gisteren belt de Hypo dat ik mijn kwartaallimiet moet opzeggen van de bank. Prima, maar waarom dat advies niet METEEN geven, nee, ipv daarvan wel zeggen dat ik mijn creditcard moet opzeggen, wat eigenlijk niet eens hoeft.

Anyway, dus halsoverkop naar een ING-kantoor, limiet opgezegd en formulier meegekregen waar dat op staat. Creditcard nogmaals opgezegd (stond nog niet in systeem). Thuis formulier ingescand en opgestuurd, krijg ik net mail dat ze toch echt een bankafschrift willen. Ja poep, die krijg ik dus maar 1x per maand, dat wordt dus wachten tot begin december :'(

Of tot ik een bericht van ING krijg, maar goed, dat zal er dan ook om spannen :( MEUH.
pi_88629138
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat was er voor congres dan?
NVB 2010 :7
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:46:43 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88629154
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:46 schreef Syrena het volgende:

[..]

NVB 2010 :7
Zegt me niks...

Kut van je hypo!!!
pi_88629178
Hey Sy mag je geen afdruk van online rekeningoverzicht ING opsturen ipv bankafschrift?
pi_88629212
:W

Lekker woeiwaaiweer!
Bijna 2 uur gewandeld met Hond.

Puff, veel plezier met de uitreiking!
pi_88629228
Ik heb ook zo een takenlijstje maar bij mij werkt die niet :@!!

Ik moet mij nog steeds opgeven voor de cursus uitstelgedrag... :')!
pi_88629295
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet mij nog steeds opgeven voor de cursus uitstelgedrag... :')!
Het goede nieuws is: zodra je dat niet langer uitstelt, hoef je niet meer naar de cursus.
pi_88629307
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:47 schreef -marz- het volgende:
Hey Sy mag je geen afdruk van online rekeningoverzicht ING opsturen ipv bankafschrift?
Dat heeft geen zin, want daar staat de limiet niet op. Ze hebben nu een afschrift waar het wel op staat en willen dus een tweede waar het van af is.

Ik overweeg om er eentje van oktober in te scannen en de data te veranderen met photoshop en de limiet weg te halen oO< maar dat zal wel frauderen zijn heh :')
pi_88629351
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:45 schreef Syrena het volgende:
Gofter.... gisteren belt de Hypo dat ik mijn kwartaallimiet moet opzeggen van de bank. Prima, maar waarom dat advies niet METEEN geven, nee, ipv daarvan wel zeggen dat ik mijn creditcard moet opzeggen, wat eigenlijk niet eens hoeft.

Anyway, dus halsoverkop naar een ING-kantoor, limiet opgezegd en formulier meegekregen waar dat op staat. Creditcard nogmaals opgezegd (stond nog niet in systeem). Thuis formulier ingescand en opgestuurd, krijg ik net mail dat ze toch echt een bankafschrift willen. Ja poep, die krijg ik dus maar 1x per maand, dat wordt dus wachten tot begin december :'(

Of tot ik een bericht van ING krijg, maar goed, dat zal er dan ook om spannen :( MEUH.
Wat een idiote stresszooi maken ze toch altijd van die hypotheken. Je zou denken dat hypotheekbanken en -adviseurs dit wél vaker bij de hand hebben en dus weten hoe die dingen werken en wat er gedaan moet worden.

Ontspan, vraag aan de ING of ze je een extra tussentijds afschrift kunnen sturen, ga even bij je gezellige adviseur langs, geef 'm een knipoog en zeg dat je erop vertrouwt dat hij het wel even voor je regelt en zo voorts.

En het komt wel goed. Heus.
pi_88629380
Ah ja.. wat klote zeg. Maarre nee dat is vast geen goed idee. :P

Verder wat Sigme zegt idd!
pi_88629391
En als het zo lang duurt als het opzeggen van onze en/of rekening, dan hou je maar vast oO<
pi_88629434
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:52 schreef Syrena het volgende:
En als het zo lang duurt als het opzeggen van onze en/of rekening, dan hou je maar vast oO<
Heeft dat lang geduurd? Dat was hier in een paar minuutjes geregeld.
pi_88629569
@Syrena

Ik zie wel een kredietlimiet in mijn ING overzicht?

Volgens mij is dat genoeg lijkt me?

edit: tralaa, stond nog rekeningnummertje + naam

[ Bericht 30% gewijzigd door VulcanJ op 12-11-2010 12:15:02 ]
He who dies with the most toys
still dies
pi_88629622
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Heeft dat lang geduurd? Dat was hier in een paar minuutjes geregeld.
Ja het aangeven dat je wilde opzeggen was zo gebeurd. Toen moest mijn ex nog tekenen voor akkoord, dat ging ook snel, maar eer het echt opgezegd was waren we wel een paar weken verder.

Nou ja, dan maar geen 15 december :( Oh kak, en de postbodes staken ook nog 1 dag komende week }:|
pi_88629697
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef VulcanJ het volgende:
@Syrena

Ik zie wel een kredietlimiet in mijn ING overzicht?

edit

Volgens mij is dat genoeg lijkt me?
Doe maar eens een afdruk maken van je af/bijschrijvingen. Daar staat het niet op oO<
Mijn limiet staat er trouwens gewoon nog zag ik.

Maar dat is dus niet voldoende, ze willen een bankafschrift of officiële brief.
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:03:00 #211
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88629796
:W

Ik heb net een echt geweldige site gevonden!! O+ Allbakelite.com
Hier in huis wil ik namelijk heel graag wat aan mijn lelijke gemoderniseerde deuren doen, en hier hebben ze echt briljante deurklinken _O_ voor veel minder geld dan in de Karwei waar ik laatst binnenstapte :{w
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:04:08 #212
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88629834
Oh gats Syrena, wat een gedonder met banken enzo ook he :X hoop dat ff langsgaan zoals Sigme zei helpt!
pi_88629919
Ooooo ik haaat geld :(

Ik moet echt maar een rijke vent zoeken die ook nog eens accountant is :9
pi_88629921
Mooi spul idd LB.

En VulkanJ er staat nog steeds een rekeningnummer + naam in je plaatje, haal link naar het plaatje anders weer weg ofzo.
pi_88630212
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:00 schreef Syrena het volgende:
Doe maar eens een afdruk maken van je af/bijschrijvingen. Daar staat het niet op oO<
Mijn limiet staat er trouwens gewoon nog zag ik.

Maar dat is dus niet voldoende, ze willen een bankafschrift of officiële brief.
Nope, daar staat niks op idd. Dat een schermafdruk niet genoeg is zeg. :{

Maar ja, banken he :P

Ik had laatst iets moois bij de ABN: Ineens waren de maandelijkse kosten van het betaalpakket € 0,63 hoger. Op zich geen ramp, ik kon nog gewoon boodschappen doen met deze aanslag op het huishouden oO<

Maar toch maar even een mailtje eraan gewaagd want het bedrag klopte gewoon niet. In chronologische volgorde:

1) 2 dagen later belde een ABN mevrouw om aan te geven dat het idd niet klopte.
2) Ik zou daarvan een brief krijgen om te bevestigen dat het niet klopte en dat ze de klacht in behandeling ging nemen
3) Daarna nog een brief om te bevestigen dat het opgelost was. Er zou € 0,63 worden teruggestort.
4) Een week daarna belde ABN met de vraag of de klacht goed afgehandeld was en of ik tevreden was over de klachtafhandeling

2 telefoontjes en 2 brieven voor € 0,63 :D
still dies
pi_88630290
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:06 schreef -marz- het volgende:
Mooi spul idd LB.

En VulkanJ er staat nog steeds een rekeningnummer + naam in je plaatje, haal link naar het plaatje anders weer weg ofzo.
:(
waarschijnlijk niet meer als je refresht. Ik had het plaatje toch best rap vervangen dacht ik zo.

Plaatje maar weer weggehaald, tnx! ;)
still dies
pi_88630321
Dat jou die 63 cent opgevallen is vind ik al lovenswaardig.

Maar dat is wel een beter klachtenprotocol dan de meeste instanties waar ik wel eens geklaagd heb, zoals de AH waar ik een klacht naartoe gemaild heb 2 maanden terug en nog steeds niets van gehoord heb.

Je plaatje was al vernieuwd inmiddels idd!
pi_88630373
en toen zat de werkdag er weer zo goed als op! *O*
Ja doei.
pi_88630541
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:17 schreef -marz- het volgende:
Dat jou die 63 cent opgevallen is vind ik al lovenswaardig.
:D Boh, dat lijkt idd wel erg ja.

Maar dat komt omdat de rekening net geopend is en er nog geen gebruik(boodschappen etc.) van gemaakt wordt. Je zag dus van 3 maanden de kosten netjes op een rijtje. Dat valt iedereen op toch? O-)
still dies
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:25:37 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88630632
Ik zou er eerlijk gezegd waarschijnlijk vanuit gaan dat ik niet goed onthouden had wat de kosten waren oO< als ik het al zou merken oO<

En Syrena: :* Bankenmeuk geregel is stom :{
pi_88630810
Ik zou denken dat ze daar waarschijnlijk een keer een brief over gestuurd hebben, die ik zonder te openen weggegooid heb.

Boh inkakmoment. Maar weer een vies bakkie pleuah uit de automaat getapt in de hoop op caffeine-geinduceerde werklust.

Kom maar werklust, en sla je slag! w/ *O* *)
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:31:19 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88630820
:O .
Niet meer actief op Fok!
pi_88630828
Kom op Vikje! Denk aan morgen! *O*
pi_88630882
Wij gaan. Yay! *O*. Fijn weekend, dames en een enkele heer. :*.
pi_88630894
Zodra de limiet eraf is bij MijnING spam ik ze wel een schermafdruk, dat zal wel niet voldoende zijn, maar goed :P en dan de brief die ik hopelijk krijg en dan is het wel december en dan heb ik vast een afschrift. Die komen op woensdag las ik op de site, en 1 december is een woensdag. Dus.

Ik maak me er niet druk om, het is zoals het is. Ik weet inmiddels wel de WOZ-waarde O+ en heb NEE-NEE stickers gescoord oO<
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:34:26 #226
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88630901
Rave ze! :P
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:38:38 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88631007
Fijn weekend, DaD en Baardmans! :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_88631338
Weer bouwvakkers in mijn kamertje :(
En de kamer bij mijn ouders wordt OOK verbouwd.

Ik ben ziek. Ik wil rust :(!!!
pi_88631614
Fijn weekend DaD! *O*

Nog 4 uur oO< I needz me some chocolate.
pi_88631637
Kutklotehoerigekutbouwvakkers

Normaal krijgen ze altijd koffie en een koekske maar nu mogen ze vooral lekker opflikkeren :'(
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:00:10 #231
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88631696
ik heb het ook zat, maar moet nog veel doen. bah. Ik hou niet van vrijdagen met veel werk.

Lijstje:
O: yoghurt met banaan en muesli
L: chinees buffet (3 stukjes gefrituurde kip, 2 vega loempia's, rijst met wat zoetzure saus)
T: mandarijntje
T: cup a soup
D: aardappelpuree met spruitjes
T: iets lekkers.

Niet al te best niet al te slecht, dacht ik...
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:10:56 #232
331 Merel
Be here now.
pi_88631975
Syrena, je kunt met Mijn ING gewoon een bankafschrift zelf printen hoor! Dus zodra de limiet eraf is in je rekeningoverzicht op 'afdrukken' klikken en dan kun je een bankafschrift maken :)
pi_88631994
zo, thuis!

Even aan de XT sleutelen (morgen verkopen als 't meezit) en daarna hardlopen 8-)
Ja doei.
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:54:21 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88633443
Onderweg naar Rotterdamn :W
pi_88633499
motor stoek :')

fijn ;(
Ja doei.
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:57:35 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88633552
Was dat voor of na het klussen? :X

Dat is wel ...onhandig als je m morgen wilt verkopen..
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:59:23 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88633618
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Onderweg naar Rotterdamn :W
RIP aan de nabestaanden ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_88633619
ja :') en euh... niets motorisch geklust, maar da tik de accu even op moest laden enzo wist ik, maar ik krijg dus met geen mogelijkheid de buddy er af :') en daar zit de accu dus onder :') enzo :')!
Ja doei.
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:03:38 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88633763
Nouja, ik weet niet wat een buddy is, maar vast niet iemand die je vriendelijk kan vragen om er even af te gaan? :').
pi_88633810
ik kan 't vragen, maar ik denk niet dat 't werkt.

Buddy = zadel :+
Ja doei.
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:05:27 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88633830
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik weet niet wat een buddy is, maar vast niet iemand die je vriendelijk kan vragen om er even af te gaan? :').
:')!

Mijn date heeft last van meetingsangst geloof ik :'). Ik weet niet goed of ik het cute of irritant moet vinden (mensen die van alles gaan vertellen en dan vragen:"Gaat het nu nog door?")
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:08:32 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88633946
Hangt er vanaf wat ze verteld heeft... Als het

'Ik ben een cracksnuivende prostituee met een houten been, geen tanden en 8 kinderen van een criminele neger'

is, dan vind ik het wel een valide vraag.
pi_88634145

Ik zou wel weten of ik dat cute of irritant zou vinden denk ik.

Maarja. Ligt er helemaal aan hoe ze verder is of ze daarmee wegkomt. Over het algemeen vind ik het niet leuk als iemand zich van tevoren al loopt in te dekken ofzo.

Ohja en ze doet iig niet al te nonchalant over de date blijkbaar, dat is wel weer pluspunten natuurlijk.
pi_88634280
Oh for crap fuck's sake.

Hoe ga ik iemand over 10 minuten een uur lang interviewen terwijl ik iemand anders telefonisch advies ga geven over een half uur?
pi_88634282
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef -marz- het volgende:
Uhu ik heb ook winterallergie. Ik kan met name slecht tegen kou en sneeuw en op m'n bek gaan als het glad is.

pi_88634344
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:50 schreef Syrena het volgende:

Dat heeft geen zin, want daar staat de limiet niet op. Ze hebben nu een afschrift waar het wel op staat en willen dus een tweede waar het van af is.

Ik overweeg om er eentje van oktober in te scannen en de data te veranderen met photoshop en de limiet weg te halen oO< maar dat zal wel frauderen zijn heh :')
Ik weet niet bij welke bank je zit, maar bij de mijne (Rabo) heb ik een ding met mijn gegevens en dan zie je passen/limiet op de rekening etc.

Misschien dat je zoiets hebt (ergens verstopt)?
pi_88634441
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:14 schreef VulcanJ het volgende:

[..]

Nope, daar staat niks op idd. Dat een schermafdruk niet genoeg is zeg. :{

Maar ja, banken he :P

Ik had laatst iets moois bij de ABN: Ineens waren de maandelijkse kosten van het betaalpakket € 0,63 hoger. Op zich geen ramp, ik kon nog gewoon boodschappen doen met deze aanslag op het huishouden oO<

Maar toch maar even een mailtje eraan gewaagd want het bedrag klopte gewoon niet. In chronologische volgorde:

1) 2 dagen later belde een ABN mevrouw om aan te geven dat het idd niet klopte.
2) Ik zou daarvan een brief krijgen om te bevestigen dat het niet klopte en dat ze de klacht in behandeling ging nemen
3) Daarna nog een brief om te bevestigen dat het opgelost was. Er zou € 0,63 worden teruggestort.
4) Een week daarna belde ABN met de vraag of de klacht goed afgehandeld was en of ik tevreden was over de klachtafhandeling

2 telefoontjes en 2 brieven voor € 0,63 :D
oh man, this brings back memories :D

Vroeger toen ik nog jong was en bij de ABN werkte....lang lang geleden...

Had je áááááááltijd een paar van die oudjes die gingen piepen over een valuta correctie op hun rekening omdat ze voor een dag rood hadden gestaan en dat ze 1 cent rente moesten betalen -O-
pi_88634520
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:17 schreef -marz- het volgende:
Oh for crap fuck's sake.

Hoe ga ik iemand over 10 minuten een uur lang interviewen terwijl ik iemand anders telefonisch advies ga geven over een half uur?
stuur je kloon er even op af :Y
pi_88634554
Doe jij dan even een groentekwartet?
pi_88634716

vrijdag 12 november 2010 @ 14:38:25 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88635002
:W vanuut het ziekenhuus!
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:39:51 #252
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88635045
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
:W vanuut het ziekenhuus!
Was ist los?
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:42:51 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88635152
Niets. Gewoon mijn wekelijkse fysio :).
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:53:57 #254
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88635587
Voor de stemmers: bedankt! We waren net live op classic fm te horen O+
Derde geworden helaas in plaats van eerste, maar toch cool!!
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:00:51 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88635854
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
Voor de stemmers: bedankt! We waren net live op classic fm te horen O+
Derde geworden helaas in plaats van eerste, maar toch cool!!
Gefeli met 3e plaats! Ook al erg goed! O+
pi_88635991
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:10 schreef Merel het volgende:
Syrena, je kunt met Mijn ING gewoon een bankafschrift zelf printen hoor! Dus zodra de limiet eraf is in je rekeningoverzicht op 'afdrukken' klikken en dan kun je een bankafschrift maken :)
Heb ik al geprobeerd, maar je limiet staat daar dus niet op. Je kunt dus niet zien dat ie er eerst wel was en daarna niet meer. En dat willen ze wel kunnen zien.
pi_88636130
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef Viking84 het volgende:

bij ons in de regio wordt ook totaal niet aan Sint Maarten gedaan. Is toch echt iets noord-hollands/noordelijks dacht ik :?

ik had er tot een paar jaar geleden ook nooit van gehoord. gek geneog doen ze t in delft weer wel
Kwak
pi_88636216
o hai, ik leef nog enzo

:W vind alleen zwaaien zo zinloos dus ik was gewoon even helemaal vermist.... heb nu even pauze van mn studeerwerk/samenvatwerk. druk weekend voor de boeg, onmogelijke deadlines enzo, maar hej, we gaan er maar gewoon voor.

omdat ladyblack's koor net op de radio was gooi ik er lekker ego een linkje in van t cdeetje dat ik net kreeg van een concert van mij in juni, met moi solo :@ voor wie t leuk vindt...

ik ben niet bijgelezen, heb ik dingen schandelijk gemist?
Klikje voor muziekje
Kwak
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:16:33 #259
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88636466
Hey Kwak!!
Hoe is het?

Ik moet steeds lachen om jullie berichtjes :)
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:19:22 #260
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88636586
En hier nog maar een keer: mijn god, Kwak, wat een stem heb jij _O_

Nu ben ik jaloers :X
pi_88637100
van wanneer tot wanneer is de solo? ik hoor namelijk steeds meerdere mensen?

-edit-

Die hele hoge op de helft? Samen met die man?
pi_88637368
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
van wanneer tot wanneer is de solo? ik hoor namelijk steeds meerdere mensen?

-edit-

Die hele hoge op de helft? Samen met die man?
euh t zijn af en toe kwartetjes of duetjes, maar er is een solokwartet en er zijn twee kleine koren. als je één hoge vrowuenstem hoort ipv een groepje hoge vrouwen, dan ben ik dat.

aan het begin (alleen en met zn vieren) steeds tussendoor (met twee drie of vier) en ergens in t midden helemaal alleen, en aan t eind heel hoog alleen door t koor heen.
Kwak
pi_88637443
Ooo wat mooi O+ net een engeltje!
pi_88637542
Ooooh mijn stemming is nu zo:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:42:31 #265
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88637576
Ja ongelooflijk ook hoe goed je dwars door dat koor heen te horen bent _O_

Echt een héél mooie stem, en wat een kracht. Zeg me dat je al jaren zangles hebt }:|
pi_88637585
SPOILER
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:43:34 #267
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88637627
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
SPOILER
Lijkt me het eerste :Y

En waarom zou je niet meteen ja mogen zeggen? :?
(date-n00b hier hoor)
pi_88637630
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ongelooflijk ook hoe goed je dwars door dat koor heen te horen bent _O_

Echt een héél mooie stem, en wat een kracht. Zeg me dat je al jaren zangles hebt }:|
Als er weer een meet is en we gaan naar een karaoke bar kom ik alleen als kwak sowieso niet meezingt , jij en mo ook niet :P!!
pi_88637757
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:43 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Lijkt me het eerste :Y

En waarom zou je niet meteen ja mogen zeggen? :?
(date-n00b hier hoor)
SPOILER
pi_88637805
Oh en ik hoef ook totaal geen relatie maar dat zal ik maar niet smsen.

Jeetje wat een gedoe :')
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:47:14 #271
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88637807
Leuk O+
pi_88638216
aww, wat lief van jullie. @LB ik heb idd. een jaar of 4 zangles gehad, nu alweer een jaartje niet meer. dat een zanger over en koor heenkomt heeft ook iets te maken met de gevoeligheid van het menselijk gehoor voor de frequenties en boventonen van de menselijke stem. en ik zing gewoon hard :P

pief: ik zou lekker gaan daten, gewoon een leuek avond!
Kwak
pi_88638230
Spannend Pief :7 Go go go w/ Hihi.
pi_88638231
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Als er weer een meet is en we gaan naar een karaoke bar kom ik alleen als kwak sowieso niet meezingt , jij en mo ook niet :P!!
karaoike kan ik voor geen meter. ik kan alleen klassiek zingen :P dus pop klinkt voor geen meten
Kwak
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:59:03 #275
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88638303
O+ mooie stem kwak en LB gefeliciteerd met de derde plaats *O*

@PF; half uurtje wachten en dan gewoon terugsms-en dat je best zin hebt om mee te gaan (mits hij je ophaalt met de auto, want het is kutweer :P )
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:59:24 #276
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88638320
gatsiedarrie, ik zit zo in de knoop met woonruimte..ik kan tot eind december wonen waar ik nu woon....Nu heeft een collega van me aangeboden dat ik in haar huis kan wonen als ze 4 maand in de US is, van januari tot mei...Hartstikke fijn, maar dan moet ik wel 700 euro huur betalen, en dat kan ik werkelijkwaar niet opbrengen...

Maar, het is het enige concrete wat ik heb....het wordt langzamerhand wel spannend...
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:00:12 #277
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88638353
oh ja, en ik moet dan ook op haar katten passen. En de enige reden dat ze het huis verhuurt is omdat haar schoonzus niet op de katten wil passen, anders had ze het huis helemaal niet verhuurd tijdens haar afwezigheid...Dus ik snap niet dat ze niet lager wil gaan met de prijs...
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:03:44 #278
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88638502
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:00 schreef AKnynke het volgende:
oh ja, en ik moet dan ook op haar katten passen. En de enige reden dat ze het huis verhuurt is omdat haar schoonzus niet op de katten wil passen, anders had ze het huis helemaal niet verhuurd tijdens haar afwezigheid...Dus ik snap niet dat ze niet lager wil gaan met de prijs...
Ik zou het niet doen en haar zeggen dat je gewoon geen 700 euro hebt. Zij heeft ook een probleem: geen kattenoppas en dubbele woonlasten. Voor 700 euro kan je volgens mij ook best een hotelkamer huren voor een periode van een maand. Ben je al bij makelijkaars geweest? Heb je al een advertentie in de krant gezet? Op de uni opgehangen? Je hele netwerk geactiveerd?
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:05:16 #279
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88638572
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen en haar zeggen dat je gewoon geen 700 euro hebt. Zij heeft ook een probleem: geen kattenoppas en dubbele woonlasten. Voor 700 euro kan je volgens mij ook best een hotelkamer huren voor een periode van een maand. Ben je al bij makelijkaars geweest? Heb je al een advertentie in de krant gezet? Op de uni opgehangen? Je hele netwerk geactiveerd?
mn hele netwerk geactiveerd, ik surf meerdere keren per uur alle websites af, makelaren verhuren hier niet en briefjes hangen doen ze hier ook niet aan. Alleen een advertentie in de krant nog niet...
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:06:21 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88638622
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:05 schreef AKnynke het volgende:

[..]

mn hele netwerk geactiveerd, ik surf meerdere keren per uur alle websites af, makelaren verhuren hier niet en briefjes hangen doen ze hier ook niet aan. Alleen een advertentie in de krant nog niet...
DAt anderen er niet aan doen heoft niet te betekenen dat jij er niet aan doet. Je valt dan zeker op en 1 moet de eerste zijn.
pi_88638659
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:59 schreef Tinkepink het volgende:
O+ mooie stem kwak en LB gefeliciteerd met de derde plaats *O*

@PF; half uurtje wachten en dan gewoon terugsms-en dat je best zin hebt om mee te gaan (mits hij je ophaalt met de auto, want het is kutweer :P )
Het is volgende week pas!
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:08:35 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88638712
Ja, 700 euro voor house sitting is wel veel! En dan ook op de kat passen :{ Vriendinnetje van mij verblijft momenteel tegen betaling van elektriciteitskosten in een woning waarvan de huurders er niet zijn. Dat is dan wel extreem goed, maar 700 euro is weer het andere uiterste.

Hoop dat je snel wat vindt! Heeft de uni zelf geen regelingen? Heb je vast al uitgezocht maar okay, ik weet verder ook niks :@

PF: alsie leuk is, en je hebt er zin in, zie ik niet in waarom je niet zou moeten gaan! :s)
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:08:43 #283
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88638716
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Het is volgende week pas!
Oh! Dan is hij er vroeg bij. Is het gek dat ik het raar vind dat hij je niet gewoon belt? Hij vindt je schijnbaar leuk.
pi_88638809
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh! Dan is hij er vroeg bij. Is het gek dat ik het raar vind dat hij je niet gewoon belt? Hij vindt je schijnbaar leuk.
Hij zei vorige week al dat hij volgende week met mij wou daten/mee zou vragen?
Dus ik zo.
O ja, ok. (Je bent nu dronken en je bent het morgen toch weer vergeten :P?)

Had ie ook meteen kunnen doen :P?!!!

Ja bellen.. Dat is wel beter denk ik? Hij had stiekem al mijn reactie gepeild dus zo veel was er niet te verliezen?
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:11:06 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88638816
Niet geschoten is altijd mis Nynke! En 700 is veul.

Kwak, ik ga thuis ff luisteren, daar klinkt 't vast mooier dan door telefoonspeakers! Ben heel benieuwd!

Straks lekker uit eten :z.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:13:54 #286
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88638929
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hij zei vorige week al dat hij volgende week met mij wou daten/mee zou vragen?
Dus ik zo.
O ja, ok. (Je bent nu dronken en je bent het morgen toch weer vergeten :P?)

Had ie ook meteen kunnen doen :P?!!!

Ja bellen.. Dat is wel beter denk ik? Hij had stiekem al mijn reactie gepeild dus zo veel was er niet te verliezen?
Misschien vindt hij het net zo eng als jij.
pi_88638950
Kwakz! Ik wil je ook horen maar het lukt niet :'(
pi_88639101
Is 700 euro in Zweden een goede prijs? Ik bedoel als alles daar zo duur is?
pi_88639207
holy moly Kwak heeft idd een mooie stem :o
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:22:17 #290
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88639222
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is 700 euro in Zweden een goede prijs? Ik bedoel als alles daar zo duur is?
Nee, 700 is ook veel hier. Ik betaal nu 350 voor een studio op dezelfde locatie ongeveer, en dat is een nette prijs. Ik kan best 500 euro betalen voor een apartement, maar 700 is veel.
pi_88639245
oja ook nog een lijstje:

O: havermoutprutje met lijnzaad
T: shake
L: roggebrood met pindakaas en roomboter met zoutkorrels :9
T: 1/2 komkommer
S: Fitness
D: Homemade erwtensoep O+
T: eitjes
pi_88639281
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:22 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Nee, 700 is ook veel hier. Ik betaal nu 350 voor een studio op dezelfde locatie ongeveer, en dat is een nette prijs. Ik kan best 500 euro betalen voor een apartement, maar 700 is veel.
kan je dan niet met de kattenvrouw onderhandelen?

Onder het mom van prima ik let op je katten, maar we delen de prijs door de helft -> dan gaat ze mental en is je fallback ¤ 400,- :)
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:28:14 #293
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88639419
wow Kwak, wat mooi zeg! O+
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:29:04 #294
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88639441
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:24 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

kan je dan niet met de kattenvrouw onderhandelen?

Onder het mom van prima ik let op je katten, maar we delen de prijs door de helft -> dan gaat ze mental en is je fallback ¤ 400,- :)
Ja, zoiets ben ik van plan. Ik heb gezegd dat ik volgende week bij haar terug zou komen wat betreft dit, en dan wil ik zeggen dat ik het niet kan betalen en dat ik max. 400 kan betalen..dan hoop ik dat zij realiseert dat ze zo toch behoorlijk wat geld misloopt...Het is een directe collega, dus ik kan ook niet al te ' bold' zijn...
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:31:09 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88639524
Plus het is voor haar ook fijner als jij erin zit dan iemand die ze helemaal niet kent, lijkt me! :Y
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:34:47 #296
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88639677
O: twee sneetjes volkorentoast met boter
T: bakje trifle
T: beker mokka chocolademelk (instant)
L: twee pistoletjes met soort schwarzwalder ham
T: beker limonade
D: linzen met rijst en ui en spekjes
T: misschien nog blikje drinken halen ofzo.

Valt voor beroerde dag nog best mee :P
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:36:21 #297
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88639727
Everything ok Maria?
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:40:39 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88639925
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
Everything ok Maria?
Jahoor! Voel me alleen niet zo kiplekker (o.a. buikgerommel nog steeds), verder geen drama's ;) Thanks for asking though O+
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:41:19 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88639955
Oh en mijn intersnert is hier zo traag als dikke stront dus kan geen kwak-engelengeluidjes horen }:|

Edit: oh het werkt geloof ik! :D Te vroeg geklaagd _O- *luisteren gaat*
pi_88640130
Ik wil een hotel boeken maar je hebt overal een creditcard nodig ;(
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:46:55 #301
171422 LadyBlack
paint it black
pi_88640185
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jahoor! Voel me alleen niet zo kiplekker (o.a. buikgerommel nog steeds), verder geen drama's ;) Thanks for asking though O+
Gelukkig :)

Maar buikgerommel kan ook behoorlijk irritant zijn :X lekker gezond eten dus!! :Y)
(in dat kader: zijn linzen en ui niet wat zwaar? :{ )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')