Sint Maarten, Sint Maarten, de koeien hebben staarten, de meisjes hebben rokjes aan (quote:Op donderdag 11 november 2010 19:34 schreef Blurred86 het volgende:
uh wat is up vandaag dan dat kindjes met lichtjes naar buiten moeten?![]()
![]()
ik weet alleen dat op de 11e van de 11e in Maastricht het Mooswief opgehangen wordt of iets dergelijks (toch?)
Joh, kan ook prima...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:29 schreef Blurred86 het volgende:
bedankt voor de witlof-tips! het wordt iig gebakken witlof, ik vind het nu niet echt weer voor salade
gehakt heb ik niet liggen, wel wat gyros geloof ik (en ui en knof ook uiteraard), eens even kijken wat ik er van kan maken!
Denk je ook nog even aan de jongens met hun sokjesquote:Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sint Maarten, Sint Maarten, de koeien hebben staarten, de meisjes hebben rokjes aan (), daar komt Sint Martinus aan!
Uh, zitten er ook jongens in dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Denk je ook nog even aan de jongens met hun sokjes
Ik ken denellufdenvandenellufde ook alleen van het begin van de vastenavondperiode. St Maarten ken ik helemaal niet!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:34 schreef Blurred86 het volgende:
uh wat is up vandaag dan dat kindjes met lichtjes naar buiten moeten?![]()
![]()
ik weet alleen dat op de 11e van de 11e in Maastricht het Mooswief opgehangen wordt of iets dergelijks (toch?)
Sint Maarten, Sint Maarten,quote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uh, zitten er ook jongens in dan?.
Figures.
in Twente doen ze het ook niet. Ik ken het alleen uit m'n Friese jeugd, en ik betwijfel dat m'n kleine zusjes het kennen!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Huh? Hoe kun je 11 november niet kennen? Waar kom jij vandaan?.
En ja, de kinderen gaan langs de deuren met een lampion, dan zingen ze een liedje en krijgen ze snoep (of een mandarijntje)
Maar wel het carnavalslied kiezen toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef Blurred86 het volgende:
haha ik zou het ook niet wetenIk kom uit Eindhoven en daar deed niemand dat hoor!
carneval is februari-maart ergens, 40 dagen voor pasen, en paaszondag is dan weer de zondag na de eerste volle maan in de lente. De 11de van de 11de luidt de start van het seizoen in, de prins carneval word gekozen en er wordt begonnen met het bouwen van de wagens. De 11de van de 11de is omdat het getal 11 het getal van de zotten is....quote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik raak dan weer in de war van al die carnavalsdingen hoor, geen idee wanneer nou wat is. Ik dacht dat het alleen was ergens in februari, maarja weer verkeerd dus.
Maar ik dacht echt wel dat sint Maarten door heel NL was. Is het alleen boven de rivieren dan?
Ryanair, dus als je maximaal 10kg weegt en je kan opvouwen tot binnen de handbagagespecificaties valt erover te pratenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef Swietje het volgende:
Sigme, wat heerlijk! Heb je een plekje over in je koffer?
Aah begrijp t! Thanksquote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
carneval is februari-maart ergens, 40 dagen voor pasen, en paaszondag is dan weer de zondag na de eerste volle maan in de lente. De 11de van de 11de luidt de start van het seizoen in, de prins carneval word gekozen en er wordt begonnen met het bouwen van de wagens. De 11de van de 11de is omdat het getal 11 het getal van de zotten is....
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef Viking84 het volgende:
Awww, arme kindjes, hun lichtjes zullen steeds uitgeblazen worden.
Moet lukken..quote:Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ryanair, dus als je maximaal 10kg weegt en je kan opvouwen tot binnen de handbagagespecificaties valt erover te praten.
Hier in D wordt ook St. Maarten gevierd (niet zo gek als de schutspatroon van het dorp St. Maarten is en zowel de school als de kindergarten naar hem vernoemd zijn). Hier doen ze het met grote optochten en een toneelstukjes met nepsinterklazen/soldaten en doorgesneden mantels.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef sigme het volgende:
St Maarten is in het noorden én een paar enclaves in de rest van NL (en ook nog her en der in Belgie, dacht ik?).
-edit: ook nog wat in Frankrijk en Duitsland lees ik: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Maarten_%28feest%29
wat leuk! Ik wil Mr.Mo daar ook nog 's mee naar toe nemen (op gezamenlijke kosten uiteraardquote:Op donderdag 11 november 2010 20:03 schreef sigme het volgende:
Ik heb gister vliegtickets geboekt.
Nieuwjaarsdag vliegen, 18 dagen naar de Canarische eilanden (wandelen wandelen wandelen).
handiger, dat eten na het spinnen... daarom zijn we toch maar niet gaan spinnen en gaan we morgenmiddag hardlopenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik ben te lui om mn eten op te warmen, dus ik eet nu 2 koude aardappels, lauwe rode kool en een lauwe vegaburger.
Ja, je verbranding schijnt dan beter te zijn, toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben ook na een paar lessen geburp gewisseld van eetmoment ja.
En ik heb zo'n raar beeld dat je na het fietsen sneller dingen verbrandt en dat de kcals dus minder hard aankomen ofzo![]()
.
Even uit lurkmodusquote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
handiger, dat eten na het spinnen... daarom zijn we toch maar niet gaan spinnen en gaan we morgenmiddag hardlopenwant m'n schimmelkaassaus komt toch nog naar boven nu, ondanks dat het al om kwart voor 7 op was
En jij dacht: 'Ik duik er meteen bovenop'?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Viking84 het volgende:
Wat dacht je: ik kom weer eens rellen?
Wat jij wilquote:Op donderdag 11 november 2010 21:18 schreef Viking84 het volgende:
Wat dacht je: ik kom weer eens rellen?
Nee, ik heb ze liever wat ouderquote:Op donderdag 11 november 2010 21:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En jij dacht: 'Ik duik er meteen bovenop'?
zoals ik al zei gaan we daarom morgen een keer extra hardlopenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Even uit lurkmodus
Maar aangezien we strenger op je moesten letten, is dit niet al de tweede keer deze week dat je toch maar niet gaat sporten?
Als je tegen de wind in loopt doe je meteen aan krachttrainingquote:Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zoals ik al zei gaan we daarom morgen een keer extra hardlopenopgelost
alleen maar tegen de wind in gaat niet werkenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je tegen de wind in loopt doe je meteen aan krachttraining
Niet echt tof om daar nu nog achter te komen, terwijl je dacht te zullen gaan bankhangen.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik boer nog steeds kaas op
maar 't was wel lekker...![]()
kwam er ook nog eens achter dat ik een opdracht over 't hoofd gezien heb die vanavond ingeleverd moet worden die ik als we naar de sportschool gegaan waren zeker niet meer opgemerkt zou hebben, geluk bij 'n ongeluk!
Ik ook en ik heb 700 gr zuurkool, 4 ananasschijven, 100 gram tartaar, een ui,200 gr aardappels, 50 gr. rookworst op.quote:
Lekker!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb 700 gr zuurkool, 4 ananasschijven, 100 gram tartaar, een ui,200 gr aardappels, 50 gr. rookworst op.
nee, zou gaan slapenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet echt tof om daar nu nog achter te komen, terwijl je dacht te zullen gaan bankhangen.
GEwoon dichthoudenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb 700 gr zuurkool, 4 ananasschijven, 100 gram tartaar, een ui,200 gr aardappels, 50 gr. rookworst op.
Ow ik haalde bij de slijterij een fles berenburg en daarbij kreeg je een zak Kettle (?) chips dus dat heb ik ook in huis, en nutsen en stroopwafels...
Daarmee rennen op het strand!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan loden hardloopschoenen aan.
quote:
Oeh, die chips zijn lekker!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ow ik haalde bij de slijterij een fles berenburg en daarbij kreeg je een zak Kettle (?) chips dus dat heb ik ook in huis, en nutsen en stroopwafels...
Vond je best aardig...quote:
Can you feel the love tonight?quote:
Ja dat is nuttig jaquote:Op donderdag 11 november 2010 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga wat nuttigs doen
laatste oh oh Cherso kijken
quote:
Geloof er geen reet van dat dat gaat lukkenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik durf wel een eindlijstje te posten
O: half bakje kwark
T: banaan
L: 4 waldkornboterhammen
T: héél klein appeltje
T: 2 mandarijnen
D: risotto met veel spinazie en wat gorgonzola ( 175g ongekookte risotto, en dat met z'n tweeën)
T: melk
Morgen een lustrumfeest met buffet en drankjes, maar ben niet van plan het erg bont te maken:
O: andere halve bak kwark
T: banaan
L: 4 waldkornboterhammen
S: hardlopen (10, 10, 12 minuten)
S: fietsen naar de uni
D: buffet
T: maximaal 3 biertjes, vind ik
Jaaa! Veel harde hoosbuien en harde stootwind enzo!quote:
*mental image van XM die zigzaggend tussen donkere regenwolken door fietst* Je bent mijn heldin van de dag!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
*boks!
Ik ben ook tussen de buien doorgefietst vandaag
XM hoeft maar een klein stukje te fietsenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*mental image van XM die zigzaggend tussen donkere regenwolken door fietst* Je bent mijn heldin van de dag!![]()
Daar doe ik het voor!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*mental image van XM die zigzaggend tussen donkere regenwolken door fietst* Je bent mijn heldin van de dag!![]()
Ik heb alle mensen die een paraplu gebruikten echt keihard uitgelachen, ze gingen allemaal stuk!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben door de bui heen gelopen vandaag. Met een dure paraplu die kapot ging.
Ja, en ik dacht alleen maar: "alsjeblieft ga niet stuk, alsjeblieft ga niet stuk!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb alle mensen die een paraplu gebruikten echt keihard uitgelachen, ze gingen allemaal stuk!
Kijk eens boven aan de pagina!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en ik dacht alleen maar: "alsjeblieft ga niet stuk, alsjeblieft ga niet stuk!", juist vanwege lachende mensen die lekker droog in hun auto zaten
![]()
.
Whehequote:
Ja maar ik was op weg naar school, dus was een plu gerechtvaardigdquote:Op donderdag 11 november 2010 22:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kijk eens boven aan de pagina!
Ik ben gewoon gaan lopen, bus gepakt, lopen, trein gepakt, lopen, bus gepakt, lopen en thuissss.
Dus
quote:
Ja, lach het plattelandsmeisje maar weer uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar dit is Vik's Eerste Echte Storm in Den Haag. Komt nog wel goed.
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, lach het plattelandsmeisje maar weer uit.
quote:Herkent u die woede? U vertrok met paraplu en al, maar net als uw zwarte regenscherm komt u doorweekt en geknakt weer thuis. Onderweg vervloekte een tegenligger u nog, omdat u hem bijna de ogen uitstak
En het regent niet eens!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een trut, die in dat rode jasje! Zo smug de camera inkijkenterwijl achter haar iemand zwaar aan het vechten
is met zn Oerhollandschen roodwitblauwparaplu
Vandaar dat ik zo geboft heb vandaag!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op mooie dames regent het nooit.
Juistquote:Op donderdag 11 november 2010 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo geboft heb vandaag!
quote:
Lekker, ik heb helemaal niets..quote:Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mijne maakt van "rij" altijd "pik". En ik stond eens in de rij voor een discotheek en wilde een vriendinnetje sms'en "wat een lange rij!"... En de rest kun je dan wel radenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik echt heel erg bizar vind is dat je bij T9 op je telefoon 827 intoetst, je de optie 'tbs' voor de optie 'tas' krijgt. Of ben ik de enige die het tweede woord aanzienlijk vaker gebruikt dan het eerste?
Ga gewoon lekker slapen danquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op mooie dames regent het nooit.
Die plu heb ik dood zien gaan toen 'ie werd uitgetest op het winderigste stukje dat ik ken. Geweldige locatie om met een thermoskan thee, koffie of warme choco te parkeren en te kijken hoeveel mensen van hun fiets geblazen wordenquote:
klinkt goed! Heb Gran Canaria, Lanzarote en Fuerteventura al gezien, en zijn alle drie erg mooi, maar zou er iig in hartje zomer nooooit heen gaan, al is het maar vanwege de toeristenquote:Op vrijdag 12 november 2010 07:17 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Het waaIt hier nu nog wel hard, maar het is droog en niet koud.
En nog donker! Als het zometeen licht is ga ik een klein rondje lopen met Hond, dan de rest van de beesten verzorgen en daarna een groot rondje lopen met Hond.
MoBlo, we vliegen naar Tenerife, hotelletje geboekt voor 1 nacht, en daarna moeten we een boot zien te regelen naar La Palma. La Palma is een eiland zonder vertier, voor rustzoekers en wandelaars. Ik ben al wel eens 1 nacht op Tenerife geweest, toen we daarna een week op La Gomera zijn geweest. La Gomera vind ik niet zo wat.
Paar jaar geleden een nachtje op Gran Canaria geslapen om via Fuerteventura naar Lanzarote op La Graciosa te belanden. Dus hierna nog een keer naar Hierro en dan heb ik ze gehad.
Ik ging laagvliegend van huis naar station.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan gewoon zonder regenpak naar school fietsen. Misschien dat ik vanmiddag op weg naar huis wel natregen, maar soit
.
Wauw! Je zou zeggen dat ze dat daar wel gewend zijn, toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:11 schreef AKnynke het volgende:
ik ben naar het werk geglibberd vanmorgen..het is hier zo glad! Er zijn gister zelfs bussen omgekieperd in de bochten omdat het zo glad was....
de eerste keer sneeuw is altijd chaos. Elk jaar weer...quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wauw! Je zou zeggen dat ze dat daar wel gewend zijn, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Wat fijn!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:57 schreef Perruche het volgende:
Ja het was heel fijn om even iemand te zien die ik gewoon al ken!! werd ook helemaal emotioneel enzo, zoveel indrukken opgedaan de laatste dagen. Nou ja. Hij blijft tot dinsdag ochtend!
Nee nog helemaal niets geprobeerd! Wat voor oogdruppels zijn geschikt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef -marz- het volgende:
Aww en arme Maria!![]()
Rode ogen kan ook door centrale verwarming komen (droge lucht)? Oogdruppels al geprobeerd? Werkt voor mij altijd als een tiet.
Ja! Ik ben die gelijk gaan gebruiken toen ik ging werken en ik wil noooooooit meer zonder!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:18 schreef -marz- het volgende:
Zo ff tussendoor hoor, sinds ik onderstaand ding heb ben ik echt zó in control en effectief, het lijkt wel magie. Ik kan iedereen zo'n ding aanraden![]()
[ afbeelding ]
Hiervoor had ik altijd losse rondslingerende to do lijstjes, maar deze is koning.
Ja ik heb lenzen maar die heb ik gelijk uitgedaan..quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:17 schreef Perruche het volgende:
maria! je bent te grappig! Ik wild eeen lachende op de grond rollende smiley maken maar in text only weet ik niet hoe
Pief idd oogdruppels proberengebruik je lenzen? ik merk dat met dit weer ik constant loop te "huilen", het stroomt er gewoon uit, echt vreemd.
Echt, bibliotheekmensen zijn toch een bijzonder soort mensenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm... een rokende frituurder met goedkope parfum die scheetjes laat. How charming!
NVB 2010quote:
Zegt me niks...quote:
Het goede nieuws is: zodra je dat niet langer uitstelt, hoef je niet meer naar de cursus.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik moet mij nog steeds opgeven voor de cursus uitstelgedrag...!
Dat heeft geen zin, want daar staat de limiet niet op. Ze hebben nu een afschrift waar het wel op staat en willen dus een tweede waar het van af is.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:47 schreef -marz- het volgende:
Hey Sy mag je geen afdruk van online rekeningoverzicht ING opsturen ipv bankafschrift?
Wat een idiote stresszooi maken ze toch altijd van die hypotheken. Je zou denken dat hypotheekbanken en -adviseurs dit wél vaker bij de hand hebben en dus weten hoe die dingen werken en wat er gedaan moet worden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:45 schreef Syrena het volgende:
Gofter.... gisteren belt de Hypo dat ik mijn kwartaallimiet moet opzeggen van de bank. Prima, maar waarom dat advies niet METEEN geven, nee, ipv daarvan wel zeggen dat ik mijn creditcard moet opzeggen, wat eigenlijk niet eens hoeft.
Anyway, dus halsoverkop naar een ING-kantoor, limiet opgezegd en formulier meegekregen waar dat op staat. Creditcard nogmaals opgezegd (stond nog niet in systeem). Thuis formulier ingescand en opgestuurd, krijg ik net mail dat ze toch echt een bankafschrift willen. Ja poep, die krijg ik dus maar 1x per maand, dat wordt dus wachten tot begin december![]()
Of tot ik een bericht van ING krijg, maar goed, dat zal er dan ook om spannenMEUH.
Heeft dat lang geduurd? Dat was hier in een paar minuutjes geregeld.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:52 schreef Syrena het volgende:
En als het zo lang duurt als het opzeggen van onze en/of rekening, dan hou je maar vast
Ja het aangeven dat je wilde opzeggen was zo gebeurd. Toen moest mijn ex nog tekenen voor akkoord, dat ging ook snel, maar eer het echt opgezegd was waren we wel een paar weken verder.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heeft dat lang geduurd? Dat was hier in een paar minuutjes geregeld.
Doe maar eens een afdruk maken van je af/bijschrijvingen. Daar staat het niet opquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef VulcanJ het volgende:
@Syrena
Ik zie wel een kredietlimiet in mijn ING overzicht?
edit
Volgens mij is dat genoeg lijkt me?
Nope, daar staat niks op idd. Dat een schermafdruk niet genoeg is zeg.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:00 schreef Syrena het volgende:
Doe maar eens een afdruk maken van je af/bijschrijvingen. Daar staat het niet op![]()
Mijn limiet staat er trouwens gewoon nog zag ik.
Maar dat is dus niet voldoende, ze willen een bankafschrift of officiële brief.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:06 schreef -marz- het volgende:
Mooi spul idd LB.
En VulkanJ er staat nog steeds een rekeningnummer + naam in je plaatje, haal link naar het plaatje anders weer weg ofzo.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:17 schreef -marz- het volgende:
Dat jou die 63 cent opgevallen is vind ik al lovenswaardig.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik weet niet wat een buddy is, maar vast niet iemand die je vriendelijk kan vragen om er even af te gaan?.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:08 schreef -marz- het volgende:
Uhu ik heb ook winterallergie. Ik kan met name slecht tegen kou en sneeuw en op m'n bek gaan als het glad is.
Ik weet niet bij welke bank je zit, maar bij de mijne (Rabo) heb ik een ding met mijn gegevens en dan zie je passen/limiet op de rekening etc.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:50 schreef Syrena het volgende:
Dat heeft geen zin, want daar staat de limiet niet op. Ze hebben nu een afschrift waar het wel op staat en willen dus een tweede waar het van af is.
Ik overweeg om er eentje van oktober in te scannen en de data te veranderen met photoshop en de limiet weg te halenmaar dat zal wel frauderen zijn heh
oh man, this brings back memoriesquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:14 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Nope, daar staat niks op idd. Dat een schermafdruk niet genoeg is zeg.![]()
Maar ja, banken he![]()
Ik had laatst iets moois bij de ABN: Ineens waren de maandelijkse kosten van het betaalpakket € 0,63 hoger. Op zich geen ramp, ik kon nog gewoon boodschappen doen met deze aanslag op het huishouden![]()
Maar toch maar even een mailtje eraan gewaagd want het bedrag klopte gewoon niet. In chronologische volgorde:
1) 2 dagen later belde een ABN mevrouw om aan te geven dat het idd niet klopte.
2) Ik zou daarvan een brief krijgen om te bevestigen dat het niet klopte en dat ze de klacht in behandeling ging nemen
3) Daarna nog een brief om te bevestigen dat het opgelost was. Er zou € 0,63 worden teruggestort.
4) Een week daarna belde ABN met de vraag of de klacht goed afgehandeld was en of ik tevreden was over de klachtafhandeling
2 telefoontjes en 2 brieven voor € 0,63
stuur je kloon er even op afquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:17 schreef -marz- het volgende:
Oh for crap fuck's sake.
Hoe ga ik iemand over 10 minuten een uur lang interviewen terwijl ik iemand anders telefonisch advies ga geven over een half uur?
Gefeli met 3e plaats! Ook al erg goed!quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:53 schreef LadyBlack het volgende:
Voor de stemmers: bedankt! We waren net live op classic fm te horen![]()
Derde geworden helaas in plaats van eerste, maar toch cool!!
Heb ik al geprobeerd, maar je limiet staat daar dus niet op. Je kunt dus niet zien dat ie er eerst wel was en daarna niet meer. En dat willen ze wel kunnen zien.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:10 schreef Merel het volgende:
Syrena, je kunt met Mijn ING gewoon een bankafschrift zelf printen hoor! Dus zodra de limiet eraf is in je rekeningoverzicht op 'afdrukken' klikken en dan kun je een bankafschrift maken
bij ons in de regio wordt ook totaal niet aan Sint Maarten gedaan. Is toch echt iets noord-hollands/noordelijks dacht ikquote:Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Huh? Hoe kun je 11 november niet kennen? Waar kom jij vandaan?.
En ja, de kinderen gaan langs de deuren met een lampion, dan zingen ze een liedje en krijgen ze snoep (of een mandarijntje)
euh t zijn af en toe kwartetjes of duetjes, maar er is een solokwartet en er zijn twee kleine koren. als je één hoge vrowuenstem hoort ipv een groepje hoge vrouwen, dan ben ik dat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
van wanneer tot wanneer is de solo? ik hoor namelijk steeds meerdere mensen?
-edit-
Die hele hoge op de helft? Samen met die man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Lijkt me het eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom zou je niet meteen ja mogen zeggen?
(date-n00b hier hoor)
Als er weer een meet is en we gaan naar een karaoke bar kom ik alleen als kwak sowieso niet meezingt , jij en mo ook nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ongelooflijk ook hoe goed je dwars door dat koor heen te horen bent
Echt een héél mooie stem, en wat een kracht. Zeg me dat je al jaren zangles hebt
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lijkt me het eerste
En waarom zou je niet meteen ja mogen zeggen?
(date-n00b hier hoor)
karaoike kan ik voor geen meter. ik kan alleen klassiek zingenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als er weer een meet is en we gaan naar een karaoke bar kom ik alleen als kwak sowieso niet meezingt , jij en mo ook niet!!
Ik zou het niet doen en haar zeggen dat je gewoon geen 700 euro hebt. Zij heeft ook een probleem: geen kattenoppas en dubbele woonlasten. Voor 700 euro kan je volgens mij ook best een hotelkamer huren voor een periode van een maand. Ben je al bij makelijkaars geweest? Heb je al een advertentie in de krant gezet? Op de uni opgehangen? Je hele netwerk geactiveerd?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:00 schreef AKnynke het volgende:
oh ja, en ik moet dan ook op haar katten passen. En de enige reden dat ze het huis verhuurt is omdat haar schoonzus niet op de katten wil passen, anders had ze het huis helemaal niet verhuurd tijdens haar afwezigheid...Dus ik snap niet dat ze niet lager wil gaan met de prijs...
mn hele netwerk geactiveerd, ik surf meerdere keren per uur alle websites af, makelaren verhuren hier niet en briefjes hangen doen ze hier ook niet aan. Alleen een advertentie in de krant nog niet...quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen en haar zeggen dat je gewoon geen 700 euro hebt. Zij heeft ook een probleem: geen kattenoppas en dubbele woonlasten. Voor 700 euro kan je volgens mij ook best een hotelkamer huren voor een periode van een maand. Ben je al bij makelijkaars geweest? Heb je al een advertentie in de krant gezet? Op de uni opgehangen? Je hele netwerk geactiveerd?
DAt anderen er niet aan doen heoft niet te betekenen dat jij er niet aan doet. Je valt dan zeker op en 1 moet de eerste zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
mn hele netwerk geactiveerd, ik surf meerdere keren per uur alle websites af, makelaren verhuren hier niet en briefjes hangen doen ze hier ook niet aan. Alleen een advertentie in de krant nog niet...
Het is volgende week pas!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:59 schreef Tinkepink het volgende:
mooie stem kwak en LB gefeliciteerd met de derde plaats
![]()
@PF; half uurtje wachten en dan gewoon terugsms-en dat je best zin hebt om mee te gaan (mits hij je ophaalt met de auto, want het is kutweer)
Oh! Dan is hij er vroeg bij. Is het gek dat ik het raar vind dat hij je niet gewoon belt? Hij vindt je schijnbaar leuk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het is volgende week pas!
Hij zei vorige week al dat hij volgende week met mij wou daten/mee zou vragen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh! Dan is hij er vroeg bij. Is het gek dat ik het raar vind dat hij je niet gewoon belt? Hij vindt je schijnbaar leuk.
Misschien vindt hij het net zo eng als jij.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hij zei vorige week al dat hij volgende week met mij wou daten/mee zou vragen?
Dus ik zo.
O ja, ok. (Je bent nu dronken en je bent het morgen toch weer vergeten?)
Had ie ook meteen kunnen doen?!!!
Ja bellen.. Dat is wel beter denk ik? Hij had stiekem al mijn reactie gepeild dus zo veel was er niet te verliezen?
Nee, 700 is ook veel hier. Ik betaal nu 350 voor een studio op dezelfde locatie ongeveer, en dat is een nette prijs. Ik kan best 500 euro betalen voor een apartement, maar 700 is veel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is 700 euro in Zweden een goede prijs? Ik bedoel als alles daar zo duur is?
kan je dan niet met de kattenvrouw onderhandelen?quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, 700 is ook veel hier. Ik betaal nu 350 voor een studio op dezelfde locatie ongeveer, en dat is een nette prijs. Ik kan best 500 euro betalen voor een apartement, maar 700 is veel.
Ja, zoiets ben ik van plan. Ik heb gezegd dat ik volgende week bij haar terug zou komen wat betreft dit, en dan wil ik zeggen dat ik het niet kan betalen en dat ik max. 400 kan betalen..dan hoop ik dat zij realiseert dat ze zo toch behoorlijk wat geld misloopt...Het is een directe collega, dus ik kan ook niet al te ' bold' zijn...quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je dan niet met de kattenvrouw onderhandelen?
Onder het mom van prima ik let op je katten, maar we delen de prijs door de helft -> dan gaat ze mental en is je fallback ¤ 400,-
Jahoor! Voel me alleen niet zo kiplekker (o.a. buikgerommel nog steeds), verder geen drama'squote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jahoor! Voel me alleen niet zo kiplekker (o.a. buikgerommel nog steeds), verder geen drama'sThanks for asking though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |