*mental image van XM die zigzaggend tussen donkere regenwolken door fietst* Je bent mijn heldin van de dag!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
*boks!
Ik ben ook tussen de buien doorgefietst vandaag
XM hoeft maar een klein stukje te fietsenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*mental image van XM die zigzaggend tussen donkere regenwolken door fietst* Je bent mijn heldin van de dag!![]()
Daar doe ik het voor!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*mental image van XM die zigzaggend tussen donkere regenwolken door fietst* Je bent mijn heldin van de dag!![]()
Ik heb alle mensen die een paraplu gebruikten echt keihard uitgelachen, ze gingen allemaal stuk!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben door de bui heen gelopen vandaag. Met een dure paraplu die kapot ging.
Ja, en ik dacht alleen maar: "alsjeblieft ga niet stuk, alsjeblieft ga niet stuk!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb alle mensen die een paraplu gebruikten echt keihard uitgelachen, ze gingen allemaal stuk!
Kijk eens boven aan de pagina!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en ik dacht alleen maar: "alsjeblieft ga niet stuk, alsjeblieft ga niet stuk!", juist vanwege lachende mensen die lekker droog in hun auto zaten
![]()
.
Whehequote:
Ja maar ik was op weg naar school, dus was een plu gerechtvaardigdquote:Op donderdag 11 november 2010 22:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kijk eens boven aan de pagina!
Ik ben gewoon gaan lopen, bus gepakt, lopen, trein gepakt, lopen, bus gepakt, lopen en thuissss.
Dus
quote:
Ja, lach het plattelandsmeisje maar weer uit.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar dit is Vik's Eerste Echte Storm in Den Haag. Komt nog wel goed.
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, lach het plattelandsmeisje maar weer uit.
quote:Herkent u die woede? U vertrok met paraplu en al, maar net als uw zwarte regenscherm komt u doorweekt en geknakt weer thuis. Onderweg vervloekte een tegenligger u nog, omdat u hem bijna de ogen uitstak
En het regent niet eens!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een trut, die in dat rode jasje! Zo smug de camera inkijkenterwijl achter haar iemand zwaar aan het vechten
is met zn Oerhollandschen roodwitblauwparaplu
Vandaar dat ik zo geboft heb vandaag!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op mooie dames regent het nooit.
Juistquote:Op donderdag 11 november 2010 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo geboft heb vandaag!
quote:
Lekker, ik heb helemaal niets..quote:Op donderdag 11 november 2010 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb 700 gr zuurkool, 4 ananasschijven, 100 gram tartaar, een ui,200 gr aardappels, 50 gr. rookworst op.
Ow ik haalde bij de slijterij een fles berenburg en daarbij kreeg je een zak Kettle (?) chips dus dat heb ik ook in huis, en nutsen en stroopwafels...
Mijne maakt van "rij" altijd "pik". En ik stond eens in de rij voor een discotheek en wilde een vriendinnetje sms'en "wat een lange rij!"... En de rest kun je dan wel radenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik echt heel erg bizar vind is dat je bij T9 op je telefoon 827 intoetst, je de optie 'tbs' voor de optie 'tas' krijgt. Of ben ik de enige die het tweede woord aanzienlijk vaker gebruikt dan het eerste?
Ga gewoon lekker slapen danquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op mooie dames regent het nooit.
Die plu heb ik dood zien gaan toen 'ie werd uitgetest op het winderigste stukje dat ik ken. Geweldige locatie om met een thermoskan thee, koffie of warme choco te parkeren en te kijken hoeveel mensen van hun fiets geblazen wordenquote:
klinkt goed! Heb Gran Canaria, Lanzarote en Fuerteventura al gezien, en zijn alle drie erg mooi, maar zou er iig in hartje zomer nooooit heen gaan, al is het maar vanwege de toeristenquote:Op vrijdag 12 november 2010 07:17 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Het waaIt hier nu nog wel hard, maar het is droog en niet koud.
En nog donker! Als het zometeen licht is ga ik een klein rondje lopen met Hond, dan de rest van de beesten verzorgen en daarna een groot rondje lopen met Hond.
MoBlo, we vliegen naar Tenerife, hotelletje geboekt voor 1 nacht, en daarna moeten we een boot zien te regelen naar La Palma. La Palma is een eiland zonder vertier, voor rustzoekers en wandelaars. Ik ben al wel eens 1 nacht op Tenerife geweest, toen we daarna een week op La Gomera zijn geweest. La Gomera vind ik niet zo wat.
Paar jaar geleden een nachtje op Gran Canaria geslapen om via Fuerteventura naar Lanzarote op La Graciosa te belanden. Dus hierna nog een keer naar Hierro en dan heb ik ze gehad.
Ik ging laagvliegend van huis naar station.quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan gewoon zonder regenpak naar school fietsen. Misschien dat ik vanmiddag op weg naar huis wel natregen, maar soit
.
Wauw! Je zou zeggen dat ze dat daar wel gewend zijn, toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:11 schreef AKnynke het volgende:
ik ben naar het werk geglibberd vanmorgen..het is hier zo glad! Er zijn gister zelfs bussen omgekieperd in de bochten omdat het zo glad was....
de eerste keer sneeuw is altijd chaos. Elk jaar weer...quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wauw! Je zou zeggen dat ze dat daar wel gewend zijn, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Wat fijn!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:57 schreef Perruche het volgende:
Ja het was heel fijn om even iemand te zien die ik gewoon al ken!! werd ook helemaal emotioneel enzo, zoveel indrukken opgedaan de laatste dagen. Nou ja. Hij blijft tot dinsdag ochtend!
Nee nog helemaal niets geprobeerd! Wat voor oogdruppels zijn geschikt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:10 schreef -marz- het volgende:
Aww en arme Maria!![]()
Rode ogen kan ook door centrale verwarming komen (droge lucht)? Oogdruppels al geprobeerd? Werkt voor mij altijd als een tiet.
Ja! Ik ben die gelijk gaan gebruiken toen ik ging werken en ik wil noooooooit meer zonder!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:18 schreef -marz- het volgende:
Zo ff tussendoor hoor, sinds ik onderstaand ding heb ben ik echt zó in control en effectief, het lijkt wel magie. Ik kan iedereen zo'n ding aanraden![]()
[ afbeelding ]
Hiervoor had ik altijd losse rondslingerende to do lijstjes, maar deze is koning.
Ja ik heb lenzen maar die heb ik gelijk uitgedaan..quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:17 schreef Perruche het volgende:
maria! je bent te grappig! Ik wild eeen lachende op de grond rollende smiley maken maar in text only weet ik niet hoe
Pief idd oogdruppels proberengebruik je lenzen? ik merk dat met dit weer ik constant loop te "huilen", het stroomt er gewoon uit, echt vreemd.
Echt, bibliotheekmensen zijn toch een bijzonder soort mensenquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm... een rokende frituurder met goedkope parfum die scheetjes laat. How charming!
NVB 2010quote:
Zegt me niks...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |