abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 november 2010 @ 20:00:23 #26
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88607819
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik raak dan weer in de war van al die carnavalsdingen hoor, geen idee wanneer nou wat is. Ik dacht dat het alleen was ergens in februari, maarja weer verkeerd dus.

Maar ik dacht echt wel dat sint Maarten door heel NL was. Is het alleen boven de rivieren dan?
carneval is februari-maart ergens, 40 dagen voor pasen, en paaszondag is dan weer de zondag na de eerste volle maan in de lente. De 11de van de 11de luidt de start van het seizoen in, de prins carneval word gekozen en er wordt begonnen met het bouwen van de wagens. De 11de van de 11de is omdat het getal 11 het getal van de zotten is....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_88607824
St Maarten is in het noorden én een paar enclaves in de rest van NL (en ook nog her en der in Belgie, dacht ik?).

-edit: ook nog wat in Frankrijk en Duitsland lees ik: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Maarten_%28feest%29
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88607988
Ik heb gister vliegtickets geboekt *O*.
Nieuwjaarsdag vliegen, 18 dagen naar de Canarische eilanden (wandelen wandelen wandelen).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88608077
Klinkt goed sigme!
pi_88608405
Sigme, wat heerlijk! Heb je een plekje over in je koffer? O-)
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_88608545
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:12 schreef Swietje het volgende:
Sigme, wat heerlijk! Heb je een plekje over in je koffer? O-)
Ryanair, dus als je maximaal 10kg weegt en je kan opvouwen tot binnen de handbagagespecificaties valt erover te praten :Y.
pi_88608558
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef AKnynke het volgende:

[..]

carneval is februari-maart ergens, 40 dagen voor pasen, en paaszondag is dan weer de zondag na de eerste volle maan in de lente. De 11de van de 11de luidt de start van het seizoen in, de prins carneval word gekozen en er wordt begonnen met het bouwen van de wagens. De 11de van de 11de is omdat het getal 11 het getal van de zotten is....
Aah begrijp t! Thanks :)
  donderdag 11 november 2010 @ 20:15:42 #33
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88608568
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef Viking84 het volgende:
Awww, arme kindjes, hun lichtjes zullen steeds uitgeblazen worden :'(.
:D Ik denk dat ze gewoon een lampionnetje met zo'n lichtstaafje hebben. Doorzichtige plastic zak, regenjasje aan, klaar :Y) gng vroeger ook door weer en wind

Net 7 (ZEVEN!) uur autogereden. Kutfiles.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_88608593
Heerlijk sigme! Volgens mij verdien jij wel een lekkere vakantie :)
pi_88608625
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Ryanair, dus als je maximaal 10kg weegt en je kan opvouwen tot binnen de handbagagespecificaties valt erover te praten :Y.
Moet lukken.. :Y
  donderdag 11 november 2010 @ 20:17:25 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88608663
Elf november is de dag, dahat mijn lichtjuh, dahat mijn lichtjuh
Elf november is de dag, dahat mijn lichtjuh brahanden mag.
pi_88608718
Hier doen ze nooit wat aan Sint Maarten, ook niet aan carnaval trouwens. :N
  donderdag 11 november 2010 @ 20:19:08 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88608759
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef sigme het volgende:
St Maarten is in het noorden én een paar enclaves in de rest van NL (en ook nog her en der in Belgie, dacht ik?).

-edit: ook nog wat in Frankrijk en Duitsland lees ik: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sint-Maarten_%28feest%29
Hier in D wordt ook St. Maarten gevierd (niet zo gek als de schutspatroon van het dorp St. Maarten is en zowel de school als de kindergarten naar hem vernoemd zijn). Hier doen ze het met grote optochten en een toneelstukjes met nepsinterklazen/soldaten en doorgesneden mantels.
pi_88608854
Mien lutje lanteern
ik zai die zo geern
doe dans deur de strat'n
da kist doe nait lat'n
mien lutje lanteern
ik zai die zo geern
  donderdag 11 november 2010 @ 20:21:20 #40
236335 neen
schone schijn
pi_88608870
Hier net boven de rivieren ook geen Sint Maarten volgens mij, maar goed dat kan ook aan de wijk liggen denk ik dan. De brabo heeft het iig over het begin van carnaval. Nou ja het is waardeloos weer en ik moet gaan maar ik stel het maar uit want als ik niet ga wordt m'n haar niet door de war en ik niet nat maarja :') ik moet gaaaan!
Veel plezier deze week, dit uitstelgedrag zou ik niet meer doen dus ik ben wel weg na een mooie slechte kwaliteits foto van Arnhem O+

st. maarten koeien staarten snoep
het lijkt niet wat het is
pi_88610004
De Posbank!

Ik heb vroegah wel Sint Maarten gevierd. Hier in Gouda doen ze er niet aan.

En ik ben er klaar voor Vik!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88610034
En ik ben te lui om mn eten op te warmen, dus ik eet nu 2 koude aardappels, lauwe rode kool en een lauwe vegaburger :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88610163
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:03 schreef sigme het volgende:
Ik heb gister vliegtickets geboekt *O*.
Nieuwjaarsdag vliegen, 18 dagen naar de Canarische eilanden (wandelen wandelen wandelen).
wat leuk! Ik wil Mr.Mo daar ook nog 's mee naar toe nemen (op gezamenlijke kosten uiteraard :') )
Welke eilanden doen jullie? En wanneer?

O+ wandelen O+
Ja doei.
pi_88610216
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik ben te lui om mn eten op te warmen, dus ik eet nu 2 koude aardappels, lauwe rode kool en een lauwe vegaburger :').
handiger, dat eten na het spinnen... daarom zijn we toch maar niet gaan spinnen en gaan we morgenmiddag hardlopen :@ want m'n schimmelkaassaus komt toch nog naar boven nu, ondanks dat het al om kwart voor 7 op was :o
Ja doei.
pi_88610301
Ik ben ook na een paar lessen geburp gewisseld van eetmoment ja :').

En ik heb zo'n raar beeld dat je na het fietsen sneller dingen verbrandt en dat de kcals dus minder hard aankomen ofzo :') :@.
pi_88610770
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben ook na een paar lessen geburp gewisseld van eetmoment ja :').

En ik heb zo'n raar beeld dat je na het fietsen sneller dingen verbrandt en dat de kcals dus minder hard aankomen ofzo :') :@.
Ja, je verbranding schijnt dan beter te zijn, toch?

Nou ja, gelukkig maar dat je wel een echt avondmaal heb na RPM O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 11 november 2010 @ 21:08:15 #47
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88611286
Wat heerlijk Sigme, echt super *O*

Mijn meneer is net vertrokken naar zijn werk... 2 voor 12 nemen we op voor morgenmiddag.

Voel je al wat beter XM? Ging het fietsen goed?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 11 november 2010 @ 21:10:56 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88611402
Meh, 2 voor 12 zonder ondertiteling. En nu zit XM alle antwoorden te roepen, terwijl ik niet antwoorden kán :'). Valschspelert :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_88611592
Glee O+ Tijdje niet gekeken, was vergeten dat het zo leuk was :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 11 november 2010 @ 21:17:42 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88611732
Daglijstje
o. tosti kaas met light mayo
t. banaan + mandarijn + rauwkostsalade met gerookte kip (zelfgemaakt)
l. kipsalade van de Mac
t. appel
d. 3 zakjes chips + chocolademousse (files }:| )
t. plak ham
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')