quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sorry he.
Maar ik heb ook honger. trek
Harstikkequote:Op vrijdag 12 november 2010 15:13 schreef flugeltje het volgende:
kwam het enigzins geloofwaardig over?
Dan moet je wat eten.quote:
Ik heb voor morgen ook iets heul lekkers op het menu staan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja echtHeb ik geen last van... ik verheug me wel op de sucadelapjes die we gaan maken van het weekend
Uurtje geleden hele grote groene appel gehad (en hij was LEKKER!)quote:
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uurtje geleden hele grote groene appel gehad (en hij was LEKKER!)
Zo eerst even wat opruimen, champignons kopen e.d. en dan is het tijd voor mijn gezonde shoarma
Apeldoorn kan je komen proeven, zit toch alleen te eten straks..quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Klinkt goed!Ik hoor wel waar ik kan proeven of je verantwoord bezig bent.
Sorry, je had gelijkquote:
heheheh.. jup.. alhoewel ik nog steeds aan het twijfelen ben om de zak te pakken.. want inderdaad... "eigenlijk" mag het niet...quote:
Weet je wat heel goed helpt tegen vrouwenbuikpijn? Een wandeling. Ht is soms even doorbijten, maar het stimuleert je buikspieren en maakt het warm, wat de buikpijn vaak laat verdwijnen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:02 schreef Barretje80 het volgende:
wij hebben vanavond Kip uit braadzak van de AH..![]()
Volgens mij best verantwoord.. moet er alleen nog wat groenten uit de vriezer bij bedenken..
*pakt stiekem nog wel een zakje chips met dip... Even de vrouwen-buikpijn weg eten*
Wat helpt tegen vrouwenbuikpijn is een warme kruik en neem dan een cracker met hagelslag ofzo of een broodjequote:Op vrijdag 12 november 2010 16:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je wat heel goed helpt tegen vrouwenbuikpijn? Een wandeling. Ht is soms even doorbijten, maar het stimuleert je buikspieren en maakt het warm, wat de buikpijn vaak laat verdwijnen.
En chips mag best, je wilt het alleen niet, want je wil afvallen. En als je het eigenlijk niet wil, waarom zou je het dan nemen? Als je het van jezelf niet mag, wordt het alleen maar interessanter
Ik heb dan liever een warme kop theequote:Op vrijdag 12 november 2010 16:17 schreef MalaCocinera het volgende:
Een warme kruik, onder de dekens en een glas heerlijke rode wijn erbij. Zaaaaalig
Nee joh, en "buitenstaander" is imho net zo welkom als de tips etc nuttig zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:18 schreef Tinkepink het volgende:
Sorry Lovely, maar waarom zou je iets gaan eten als je menstruatiepijn hebt? Je hebt toch pijn en geen trek? DAt zijn 2 totaal verschillende zaken. Je moet voedsel en pijn/verdriet etc. nooit aan elkaar gaan koppelen, want zo maak je van jezelf een emotie eter.
Maar ik ben weer weg. Ik denk dat jullie geen behoefte hebben aan goedbedoelde adviezen van een "buitenstaander"
Thee is dan lekker jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dan liever een warme kop thee![]()
Ieder zijn ding
Ik zeg toch ook neem als eerste instantie een kruik, als je trek hebt in 'iets' lekkers dan neem ik een cracker met hagelslagquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:18 schreef Tinkepink het volgende:
Sorry Lovely, maar waarom zou je iets gaan eten als je menstruatiepijn hebt? Je hebt toch pijn en geen trek? DAt zijn 2 totaal verschillende zaken. Je moet voedsel en pijn/verdriet etc. nooit aan elkaar gaan koppelen, want zo maak je van jezelf een emotie eter.
Maar ik ben weer weg. Ik denk dat jullie geen behoefte hebben aan goedbedoelde adviezen van een "buitenstaander"
Ik ook hoor (net een kitkat op, niet echt lekker en totaal onnodig). Jammer, want nou neem ik beter geen toetje vanavondquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ik moet bekennen dat ik met die periode van de maand vaak ook iets meer behoefte heb aan wat lekkers eten
Van dat ene glaasje val ik heerlijk rozig in slaapquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb dan liever een warme kop thee![]()
Ieder zijn ding
Ik heb geen moeite met slapenquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Van dat ene glaasje val ik heerlijk rozig in slaapIk ben vaak ook heel erg moe in die periode
Oh da's balen als het niet echt lekker isquote:Op vrijdag 12 november 2010 16:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook hoor (net een kitkat op, niet echt lekker en totaal onnodig). Jammer, want nou neem ik beter geen toetje vanavond![]()
*sluipt weer naar Slank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |