abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:47:15 #51
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88625421
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 09:41 schreef Juicyhil het volgende:
1.2 kg eraf :D na een week zonder sporten :@
Goed zo *O* Dan heb je het dus qua voeding goed gedaan *O*
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_88625874
Kijk eens aan ik ben niet de enige die de kcals zelf bijhoudt. Ik tel punten, vind ik iets fijner dan kcals :P Een punt is 25 kcals, ik hou geen rekening met vetten en koolhydraten, ik deel gewoon door 25. Sjeen en Marijke hebbeb jullie een minimum en maximum inname? Ik wel ik heb een minimum van 1750 kcals en een maximum van 2000. Het doel is om me er zoveel mogelijk aan te houden en ja de sportactiviteiten hou ik ook bij in hetzelfde excelsheetje ;)

@Barretje een jongen die beweging en voeding ofzo had gestudeerd vertelde me. Dat als je vatbaar bent voor emo eten etc (wie niet :') ) dat het vele malen handiger is om een eetroutine te hebben. Je valt dan minder snel in de verleiding met bijv boodschappen doen enzo (de routine zit in je hoofd). Mij bevalt het uitstekend :p Ik vind het hierdoor helemaal niet erg als ik een dag (of meerdere) uit de band spring ik val toch automatisch terug in mijn routine :P

Ik trouwens niet letterlijk elke dag hetzelfde hoor, ik varieer met de variabelen zeg maar :P
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:14:04 #53
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88626187
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:03 schreef MalaCocinera het volgende:
Kijk eens aan ik ben niet de enige die de kcals zelf bijhoudt. Ik tel punten, vind ik iets fijner dan kcals :P Een punt is 25 kcals, ik hou geen rekening met vetten en koolhydraten, ik deel gewoon door 25. Sjeen en Marijke hebbeb jullie een minimum en maximum inname? Ik wel ik heb een minimum van 1750 kcals en een maximum van 2000. Het doel is om me er zoveel mogelijk aan te houden en ja de sportactiviteiten hou ik ook bij in hetzelfde excelsheetje ;)

@Barretje een jongen die beweging en voeding ofzo had gestudeerd vertelde me. Dat als je vatbaar bent voor emo eten etc (wie niet :') ) dat het vele malen handiger is om een eetroutine te hebben. Je valt dan minder snel in de verleiding met bijv boodschappen doen enzo (de routine zit in je hoofd). Mij bevalt het uitstekend :p Ik vind het hierdoor helemaal niet erg als ik een dag (of meerdere) uit de band spring ik val toch automatisch terug in mijn routine :P

Ik trouwens niet letterlijk elke dag hetzelfde hoor, ik varieer met de variabelen zeg maar :P
Nee, ik tel geen kcal en heb ook geen minimum of maximum qua kcals. Ik heb een soort standaard menu waaruit ik kan kiezen.
pi_88626359
Dat klinkt een beetje als de routine :P

Ik ga nu de WATP 1 mile doen en dan me maar eens buiten begeven. Waarom waait het zo hard?
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:20:40 #55
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88626382
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:19 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat klinkt een beetje als de routine :P

Ik ga nu de WATP 1 mile doen en dan me maar eens buiten begeven. Waarom waait het zo hard?
Is het ook ja :D Heb ik ook heel erg nodig, dat werkt voor mij denk ik het beste ;)

Succes! ^O^ Omdat het nu wel echt herfst is -O-
pi_88628220
Barretje, wanneer ga je trouwen? ^) Gefeliciteerd in elk geval met het voorgenomen huwelijk! Lijkt me echt heel leuk om jurken te kijken en te passen. Mijn stok achter de deur is ook dat m'n vriend en ik gaan trouwen. In de zomer van 2011, dus dat duurt nog even. Maar ik snap er niks van, je bent langer dan ik en lichter, maar maat 48?? Ikzelf heb maat 44 en soms zelfs 42. Durf voorlopig in elk geval niet een bruidsmode zaak in als ik het zo hoor. :D

DE, dat is niet het restaurant waar we gegeten hebben. Wat een afkorting ook. :D Als ik er langs kom dan kijk ik wel welk restaurant het nu precies was. Breda is inderdaad een heel leuke stad! Woon er met veel plezier. Waar komen jullie allemaal vandaan?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:19:36 #57
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_88628227
Gewoon omdat ik nieuwschierig ben. Hoeveel kcal eten jullie per dag?
Vraag me ook af of JuicyHill 1,2 kg afvalt door globaal weinig te eten of dat hij/zij gewoon een verhoogde metabolisme heeft. :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_88628290
Trouwens, ik zit nu netjes met m'n laptop in de kantine te werken. Mét lunch (tomaatjes en een krentebol). :Y)

Nu snel weer verder met een verslag. Lees de rest vanavond. :W
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_88628403
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 11:19 schreef -Splash- het volgende:
Gewoon omdat ik nieuwschierig ben. Hoeveel kcal eten jullie per dag?
Vraag me ook af of JuicyHill 1,2 kg afvalt door globaal weinig te eten of dat hij/zij gewoon een verhoogde metabolisme heeft. :)
Ik heb een gemiddelde van 1850 kcals per dag.

Soempie ik woon in Rotterdam :)
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:32:07 #60
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_88628608
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:25 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik heb een gemiddelde van 1850 kcals per dag.

Soempie ik woon in Rotterdam :)
Dat klinkt normaal. :Y
Wat is je lengte en gewicht?

Ik zit zelf nu op de 3250 kcal per dag en gaat wel goed zo. :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 november 2010 @ 11:34:30 #61
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88628693
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Nee, ik tel geen kcal en heb ook geen minimum of maximum qua kcals. Ik heb een soort standaard menu waaruit ik kan kiezen.
Hier ook, ik tel niet ik hou me aan richtlijn van drie keer eten, drie keer tussendoor. Voldoende fruit en groente, genoeg drinken en regelmatig genieten.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_88628742
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 11:32 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dat klinkt normaal. :Y
Wat is je lengte en gewicht?

Ik zit zelf nu op de 3250 kcal per dag en gaat wel goed zo. :)
1.58 en 77 kilo :'( en dagen van 3250 kcal haal ik ook wel regelmatig (bier en wijn). Maarre jij verbruikt elke dag 3250 kcal :O
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:39:00 #63
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_88628857
Ik snap de bedoeling niet achter je smiley niet.
pi_88628932
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 11:39 schreef -Splash- het volgende:
Ik snap de bedoeling niet achter je smiley niet.
Typ vanaf mijn telefoon, het gaat regelmatig mis :') En ik ben te lui om het te veranderen :P
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:46:44 #65
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88629156
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:34 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Hier ook, ik tel niet ik hou me aan richtlijn van drie keer eten, drie keer tussendoor. Voldoende fruit en groente, genoeg drinken en regelmatig genieten.
Dat dus O+

En verrassing, ik woon in Zwolle :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:49:49 #66
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_88629266
Ah. :)
Ik zal het even uitleggen: Ik at eerst rond de 2000 kcal, maar zag geen resultaten. Ik werd alleen maar moe en had niet genoeg energie tijdens het sporten. Ik ben hierop onderzoek gaan doen en kwam erachter dat ik veels te weinig at. Ben meer gaan eten ben toen ook wat weer aangekomen (lichaam zat in een kleine vorm van een spaarstand) maar dat heeft zich nu gebalanseerd.

Ik sport 5 keer per week (2 keer Krav Maga (wat erg veel cardio en kracht is) en 3 keer krachttraining met half uur hardlopen erachter).

Ben 1m93 lang en weeg nu 98 kg. Ik ben ook niet dik, maar ik ben bezig om mijn vet restanten weg te werken. (was vroeger wel erg zwaarlijfig) Dus probeer naar lichaamsbehoefte te eten (BMR) en neem daarmee mijn sport toeslag mee. Om de vet restanten weg te werken probeer ik dan b.v. 300 a 350 kcal ervan af te sporten.

Om je vraag te beantwoorden:

Of ik elke dag 3250 kcal verbruik... blijkbaar, anders kwam ik erg aan. :)
pi_88629505
Krav Maga heb ik ook nog een tijdje gedaan in de periode dat ik 68 kilo woog :P Waar doe je Krav Maga?
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:58:51 #68
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_88629645
Amersfoort. :)
pi_88630332
Ik moet er weer aan. :'(

Ben vorig jaar 30 kilo afgevallen, en heb toen ineens moeten stoppen met werken (postbode) door gescheurde enkelbanden. Nooit geweten dat het er zo snel weer aankomt!

Net met vrees op de weegschaal gestaan, en terecht. Dus, hier gaat weer iemand echt iets aan z'n eetpatroon doen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_88632411
Zo weer binnen, voordeel van overgewicht is dat je
niet wegwaait met dit weer :')

Lunch en dan aan de studie :)
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:35:51 #71
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_88632800
Weer lekker vol. :) (6 boterhammen en een appel en een banaan). :9
pi_88633038
hoi :@ ik ben weer een beetje bijgelezen, en lees/post ook weer mee

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2010 13:43:18 ]
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:52:39 #73
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88633375
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:18 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet er weer aan. :'(

Ben vorig jaar 30 kilo afgevallen, en heb toen ineens moeten stoppen met werken (postbode) door gescheurde enkelbanden. Nooit geweten dat het er zo snel weer aankomt!

Net met vrees op de weegschaal gestaan, en terecht. Dus, hier gaat weer iemand echt iets aan z'n eetpatroon doen.
Succes ^O^
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:24 schreef MalaCocinera het volgende:
Zo weer binnen, voordeel van overgewicht is dat je
niet wegwaait met dit weer :')

Lunch en dan aan de studie :)
:D Behalve op de fiets, dan helpt het weinig :') :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
hoi :@ ik ben weer een beetje bijgelezen, en lees/post ook weer mee
*O* Gezellig :*
pi_88634093
Danku. :)

Het helpt ook niet dat m'n vriend de laatste tijd niet meer thuis is met het avondeten. (net zoals vanavond..)

Dan heb je een goed voornemen, maar voor mezelf ga ik ook niet koken.. en dan wordt het dus weer niks.
pi_88634199
weet niet of je een beetje ruimte in je vriezer hebt maar vooruit koken! Ik heb soms ook geen zin om voor mezelf te koken als de mr weg is, maar als ik soep maak of stoofpot of weet ik t, dan vries ik gewoon een eenpersoon portie in. Handig voor dagen dat ik geen zin in koken heb maar wel gezond wil eten ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88634584
Er staat nu groentesoep te pruttelen. Voor vanavond en de rest was ik inderdaad van plan in te vriezen. ;)

Desalniettemin is de verleiding groot om.. weet ik t, een portie shoarma te halen ofzo.
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:42:01 #77
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88635128
Ik ken het gevoel Lonaa, maar wat DE zegt klopt. Als je ook 'makkelijk' voedsel in de koelkast/vriezer hebt liggen pak je dat toch redelijk makkelijk....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_88635332
Ik hoop t. Ik verheug me er niet op om eerlijk te zijn :P

Wel net een appel gegeten. :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:54:55 #79
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_88635625
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:26 schreef Lonaa het volgende:
Er staat nu groentesoep te pruttelen. Voor vanavond en de rest was ik inderdaad van plan in te vriezen. ;)

Desalniettemin is de verleiding groot om.. weet ik t, een portie shoarma te halen ofzo.
Gewoon doen... je wilt afvallen, niet een strafkamp volgen. Gewoon de saus achterwege laten en dan valt het heus wel mee. Zeker als je kip kebab neemt. Of wou je nooit meer shoarma/kebab eten? ;)
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:56:04 #80
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88635671
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:54 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Gewoon doen... je wilt afvallen, niet een strafkamp volgen. Gewoon de saus achterwege laten en dan valt het heus wel mee. Zeker als je kip kebab neemt.
Dan kun je het beter gewoon zelf maken. Kipfilet met shoarma kruiden, knoflooksaus van yoghonaise met verse knoflook. Is vele malen goedkoper, lekkerder en minder vet ;)
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:56:43 #81
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_88635701
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dan kun je het beter gewoon zelf maken. Kipfilet met shoarma kruiden, knoflooksaus van yoghonaise met verse knoflook. Is vele malen goedkoper, lekkerder en minder vet ;)
Ik denk dat ze dan wel voor de groentensoep gaat. ;) Maar prima optie idd.
pi_88635760
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:19 schreef Soempie het volgende:
Maar ik snap er niks van, je bent langer dan ik en lichter, maar maat 48?? Ikzelf heb maat 44 en soms zelfs 42. Durf voorlopig in elk geval niet een bruidsmode zaak in als ik het zo hoor. :D

Ik wil er nog even aan toevoegen dat ik er niet bijloop als een muffin. M'n kleding past wel gewoon goed. :P

Lonaa en LovelyLady, leuk! Succes ook.

@ MC en MZ: Rotterdam en Zwolle ken ik wel goed. Ging een aantal jaar terug nog regelmatig in Zwolle winkelen en er naar de bios. Leuke stad! En Rotterdam, daar wonen vrienden en het is niet zo ver van Breda, wel makkelijk. Ben er pas nog naar de Kunsthal geweest. ^O^
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:58:23 #83
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88635768
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:56 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dan wel voor de groentensoep gaat. ;) Maar prima optie idd.
Ja, je moet er wel iets meer voor doen dan bellen of iets uit de vriezer trekken :D
pi_88635797
quote:

[..]

Als ik shoarma maak doe ik het inderdaad zo. Van rund of kip. Zelf knoflooksaus maken is heerlijk. :D

Maar..ach.. ik zie t straks wel, wat ik ga eten. T soepje net geproefd en die was best lekker.
pi_88635800
quote:

[..]

Oeh, goed plan! Dat kan best af en toe eens. :Y)
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:00:37 #86
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88635844
Als je er trouwens nog een hele lading paprika en champignons bijgooit heb je ook meteen je groenten binnen :Y

Mocht je dat willen dan he :')
pi_88635881
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 14:58 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik wil er nog even aan toevoegen dat ik er niet bijloop als een muffin. M'n kleding past wel gewoon goed. :P

Ja, ja!

;)

De kunssthal ken ik niet, ik woon een dik jaar in Rotterdam :@
pi_88635918
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:00 schreef flugeltje het volgende:
Als je er trouwens nog een hele lading paprika en champignons bijgooit heb je ook meteen je groenten binnen :Y

:Y en jalapeno pepers, ui en sla!
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:03:52 #89
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88635959
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Als ik shoarma maak doe ik het inderdaad zo. Van rund of kip. Zelf knoflooksaus maken is heerlijk. :D

Maar..ach.. ik zie t straks wel, wat ik ga eten. T soepje net geproefd en die was best lekker.
Ja, veel lekkerder dan uit een tube :D
En groentensoepjes kunnen heel lekker zijn :Y Ik had gister linzenpompoensoep uit de vriezer, heerlijk O+
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:58 schreef Soempie het volgende:

[..]

Lonaa en LovelyLady, leuk! Succes ook.

@ MC en MZ: Rotterdam en Zwolle ken ik wel goed. Ging een aantal jaar terug nog regelmatig in Zwolle winkelen en er naar de bios. Leuke stad! En Rotterdam, daar wonen vrienden en het is niet zo ver van Breda, wel makkelijk. Ben er pas nog naar de Kunsthal geweest. ^O^
Da's best een eindje vanuit Breda :D Of woonde je toen hier in de regio ofzo?
quote:

Ja, dat is lekker :9 En dan een volkoren/tarwe pita broodje van de natuurwinkel :9
pi_88636028
quote:

Met champignons ja.

ik ga geloof ik zo boodschapjes doen..
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:06:28 #91
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88636045
Ja, nu heb ik dus honger hè -O-
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:07:25 #92
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88636083
Of nee, ik heb trek....

zin

In shoarma dus... ;(
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:09:50 #93
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88636175
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:07 schreef flugeltje het volgende:
Of nee, ik heb trek....

zin

In shoarma dus... ;(
Weersta die verleiding, je kunt het :Y
  Licht Ontvlambaar vrijdag 12 november 2010 @ 15:12:00 #94
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88636250
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:07 schreef flugeltje het volgende:
Of nee, ik heb trek....

zin

In shoarma dus... ;(
Ja echt :o Heb ik geen last van... ik verheug me wel op de sucadelapjes die we gaan maken van het weekend O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:12:29 #95
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88636278
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Weersta die verleiding, je kunt het :Y
Ik kan het
Ik kan het
Ik kan het
Ik kan het
Ik kan het

Heb nog een heerlijke salade met warme paddestoelen op het menu staan :9

Doet me niks die sjoowharmaaa :{w
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:13:00 #96
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_88636303
kwam het enigzins geloofwaardig over?
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:13:04 #97
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_88636309
Ik heb ook trek, tijd voor wat boterhammen en een banaantje :9
pi_88636334
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:06 schreef flugeltje het volgende:
Ja, nu heb ik dus honger hè -O-
Sorry he.
Maar ik heb ook honger.
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:13:42 #99
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_88636340
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:13 schreef flugeltje het volgende:
kwam het enigzins geloofwaardig over?
Nee, maar ik weet dat je de discipline wel hebt. ;)
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:13:43 #100
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88636342
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:12 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja echt :o Heb ik geen last van... ik verheug me wel op de sucadelapjes die we gaan maken van het weekend O+
Oeh, lekker ja :D :9
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:12 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik kan het
Ik kan het
Ik kan het
Ik kan het
Ik kan het

Heb nog een heerlijke salade met warme paddestoelen op het menu staan :9

Doet me niks die sjoowharmaaa :{w
:D: Precies, hartstikke vies man, sjooharma :Y