De Paso Doblequote:Op donderdag 11 november 2010 17:06 schreef Tally het volgende:
Ik weet niet eens hoe mijn kamertje er uit gaat zien. Wij krijgen er eentje van de collega van mijn man.
Maar mij interesseert het niet hoe hij er uit ziet, ze slaapt er toch niet zo lang in vind ik
Daarbij roept mijn man altijd dat zijn collega (vrouwelijk) smaak heeft, dus ik ben ook niet zo bang dat het een lelijk ding is.
Mocht er toch iets gebeuren waardoor we het kamertje niet krijgen heb ik mijn kamertje al uitgezocht. Kant en klaar maar inderdaad niet erg goedkoop.
[ afbeelding ]
En natuurlijk een kast er bij van hetzelfde soort.
Je komt nogal wat tegen als je op marktplaats zoekt (naar oude / antieke commodes). Ik vind dat heel erg leuk om te doenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jij bent op de hoogte TM!![]()
Ik heb me nooit verdiept in nieuwe kamertjes omdat we vanwege ruimtegebrek een specifieke commode maat nodig hadden en bij nieuwe kamertjes zijn ze allemaal veeeel te breed.
Thanks hh! Was er direct weg van!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het pijn echt een beetje in je bekken? Ik heb dat ook sinds een week ofzo, en schijnt dat kind dan waarschijnlijk met hoofd naar beneden ligt, en dus wat gaat zitten drukken daaro. Heel normaal, volgens vk. Ik heb het eigenlijk altijd nu, begint een beetje te wennen, maar ik ga wel wat waggelen soms om het dragelijk te maken...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb pijn in mijn buik, ongeveer 10cm onder mijn navel. Maar het doet voornamelijk zeer als ik rechtop sta. Bij zitten op de bank neemt de pijn af. Als ik sta is de pijn wel zodanig dat ik vanzelf voorover klap zeg maar om het te verlichten.
Ervaring iemand?
Nee, ik heb het idee dat het nog net boven mijn bekken is. Maar ik heb wel zitten denken aan de baby die daar druk geeft inderdaad, maar ik heb geen echte draaiingen gevoeld wat zou betekenen dat hij nog overdwars ligt.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Is het pijn echt een beetje in je bekken? Ik heb dat ook sinds een week ofzo, en schijnt dat kind dan waarschijnlijk met hoofd naar beneden ligt, en dus wat gaat zitten drukken daaro. Heel normaal, volgens vk. Ik heb het eigenlijk altijd nu, begint een beetje te wennen, maar ik ga wel wat waggelen soms om het dragelijk te maken...
Ik dacht dat dit meer richting de liezen was, dit is echt in het midden maar wellicht zijn het mijn buikspieren die opeens flink opgerekt worden.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:52 schreef Shirley het volgende:
Geeft niets Tally!
DML...misschien bandenpijn?
Zou kunnen op zichquote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit meer richting de liezen was, dit is echt in het midden maar wellicht zijn het mijn buikspieren die opeens flink opgerekt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |