quote:
Idd. het waaide hier vandaag maximaal 55km/h dat is echt nietsquote:Op donderdag 11 november 2010 18:36 schreef -Hans- het volgende:
Weeralarm ? Beetje wind. Wat een onzin.
Hoi Mexicaantje.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds vlees uit de vriezer te halen.
Het is ZO koud als je enkel glas hebt.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd. het waaide hier vandaag maximaal 55km/h dat is echt niets
Hoe moet ik anders luisteren? Telepatisch?quote:
Hier nu > 85 km/uur. Check ook P2000...quote:Op donderdag 11 november 2010 18:36 schreef -Hans- het volgende:
Weeralarm ? Beetje wind. Wat een onzin.
RADIO GAGA RADIO GOE GOEquote:Op donderdag 11 november 2010 18:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders luisteren? Telepatisch?
kon ik dat maar. zit hier altijd zo'n teringpiraat doorheen!quote:
Wat heb jij gedronken?quote:
Waar zie jij hoe hard het waait dan? volgens google weer typ in google: 'weer maastricht' waait het in maastricht 58km/hquote:Op donderdag 11 november 2010 18:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier nu > 85 km/uur. Check ook P2000...
Ik had een sinterklaasgevoel netquote:Op donderdag 11 november 2010 18:46 schreef henkde_j het volgende:
Ze weten wel een sfeertje t creëren zo met die storm. Van mij zouden ze zo in het glazen huis mogen
buienradar.nlquote:Op donderdag 11 november 2010 18:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar zie jij hoe hard het waait dan? volgens google weer typ in google: 'weer maastricht' waait het in maastricht 58km/h
Timur en Ramon zijn echt een fijn team om naar te luisteren. Timur is ook wel een kanshebben denk ik...maar trekt hij het zonder Ramon?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:46 schreef henkde_j het volgende:
Ze weten wel een sfeertje t creëren zo met die storm. Van mij zouden ze zo in het glazen huis mogen
dat is niet erg.....quote:Op donderdag 11 november 2010 18:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://michielveenstra.tu(...)ieuwe-clip-voor-ushi
Is het erg dat ik vind dat dit niet zo netjes is van Michiel?
Raar, die laadde bij mij nietquote:Op donderdag 11 november 2010 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
buienradar.nl
[ afbeelding ]
is hij ook niet werkt ook op een sociaalwerkplaats.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is niet erg.....
maar wat ik wel erg vind is dat iemand die Rinus uitbuit. volgens mij is die man nl niet helemaal 100%....
dat zegt niets over je geestelijke vermogens.....quote:Op donderdag 11 november 2010 18:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is hij ook niet werkt ook op een sociaalwerkplaats.
Rond 2 uur 's nachts. Iemand?quote:Nou ik was dus zondagnacht op 3fm, en echt best een paar minuten. En ik wil het terugluisteren maar het verkeerde programma staat onder die terugluisterknop. LAME.
hole of sirolf wellicht...quote:Op donderdag 11 november 2010 18:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iemand van een ander forum
[..]
Rond 2 uur 's nachts. Iemand?
Ik vind het raar dat iemand als Michiel met quite een voorbeeldfunctie zulke dingen neerzet. Dat was meer mijn punt.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is niet erg.....
maar wat ik wel erg vind is dat iemand die Rinus uitbuit. volgens mij is die man nl niet helemaal 100%....
Ah, zie dat ze inmiddels op de afgeslankte site zitten idd. Doen ze altijd als 't erg druk is.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Raar, die laadde bij mij niet
nja, ik vind dat een 3FM-dj op zijn persoonlijke blog mag bloggen wat hij wil, zolang het maar binnen de grenzen van de wet blijft. en volgens mij is dat vrouwke wel helemaal goed (nou ja...je snapt me) en speelt ze vrijwillig mee in die clip.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat iemand als Michiel met quite een voorbeeldfunctie zulke dingen neerzet. Dat was meer mijn punt.
En ja, laatste is ook niet zo heel aardig.
Echt, ik kan mij de herfst van 1962 nog goed herinneren. Windstoten zo hard dat het beetje wind wat nu staat aanvoelt als een zacht zomerbriesjequote:Op donderdag 11 november 2010 18:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier nu > 85 km/uur. Check ook P2000...
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)acht/20101108-01.wmaquote:Op donderdag 11 november 2010 18:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Iemand van een ander forum
[..]
Rond 2 uur 's nachts. Iemand?
Ik kan mij deze nog herrinneren:quote:Op donderdag 11 november 2010 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt, ik kan mij de herfst van 1962 nog goed herinneren. Windstoten zo hard dat het beetje wind wat nu staat aanvoelt als een zacht zomerbriesje.
Dankjewel!!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)acht/20101108-01.wma
en welke forum is het eigenlijkquote:
Dat doet er niet toe.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en welke forum is het eigenlijk
nee toch?quote:
Geweldig om mee te makenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan mij deze nog herrinneren:
http://www.knmi.nl/cms/co(...)arste_in_twaalf_jaar
Toen stond ik op de dijk, en zelfs tegen de wind in hangen lukte niet
Kom maar eens aan mijn eettafel zitten, voelen zul je.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geweldig om mee te maken. Ben atm nog niet zo onder de indruk van de wind
.
Ik kan me die gigantische storm op een donderdag in januari 1990 nog herinneren. Toen waaide ook dat mooie gebouwtje van tv-programma Het Capitool kapot.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan mij deze nog herrinneren:
http://www.knmi.nl/cms/co(...)arste_in_twaalf_jaar
Toen stond ik op de dijk, en zelfs tegen de wind in hangen lukte niet
Goed bezig, meisje.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja jongens ik had een 3.7 voor mijn eerste tentamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |