abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88647701
Ik zal morgen eens een foto maken.
Gelukkig, jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik dacht dat het vast raar klonk. :)

Jongens, het word zo gezellig druk hier in het dreumestopic. Leuk! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88648390
Elin :D

Tyler vond het machtig interessant kindjes met lampion aan de deur. En dan gaan ze nog zingen ook. Hij ging met mijn vader de deur open doen.
Ik hoorde nog dat hij lijp is van Lingo. :') En helemaal mee wil doen. Oeh en aaaaht en klapt enzo.
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:22:31 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88649608
Elin! :D

En Sorbo, wat is dat doei schattig zeg! :Y
pi_88652088
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ongelooflijk, bijna 1. Ik vind onze jongens eigenlijk allemaal juist wel nog zo baby. In mijn ogen was S echt vele malen minder baby toen ze 1 werd. :o
Ivan heeft ook nog echt van die babyproporties, een belachelijk groot hoofd, totaal geen nek, lekkere spekbenen. Ik denk dat hij er meer uit gaat zien als een dreumes als hij wat slanker wordt. Als.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88652185
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:11 schreef Sorbootje het volgende:

_O-

Ik blijf me erover verbazen hoe duidelijk ze spreekt!
pi_88652409
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ivan heeft ook nog echt van die babyproporties, een belachelijk groot hoofd, totaal geen nek, lekkere spekbenen. Ik denk dat hij er meer uit gaat zien als een dreumes als hij wat slanker wordt. Als.
Sprak zij liefdevol. :D

Dat gezichtje van Elin! _O- KD, ik verbaas me altijd over hoe lief jij klinkt. :D

En Isabeau, tja, ik kan niet anders zeggen dan dat ik het onwijs knap van vind, onvoorstelbar hoe goed ze al praat! :o
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:52:32 #107
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88654331
Lief, die filmpjes van sorbo en kleurdoos O+
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 12 november 2010 @ 22:59:13 #108
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88654672
Die blik van Elin als de bel gaat is echt prachtig!
En Sorbo, dat is inderdaad gezellig naar bedje brengen. Lief!

Wij hebben ook een filmpje. Met dank aan Asy. *O*

let niet op ons overloze gekeuvel op de achtergrond...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:01:02 #109
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88654764
dubbel
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88654924
Al die schattige filmpjes, hoe leuk!
Wij krijgen tegenwoordig in de ochtend een droge "hoi" als we Driekus uit bed vissen.
Ca.ra wat wordt Thomas groot! Echt onvoorstelbaar dat die van ons voor dezelfde datum gepland waren.
Driekus heeft vanavond 'gespeeld' met de buurjongen die een half jaar ouder is. Hij probeerde steeds hetzelfde te zeggen als de buurjongen, maar dat gaat natuurlijk niet. Maar wel zo schattig, twee van die jochies bij de konijnenkooi en maar aai aai roepen (en dan niet echt durven aaien).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88654940
wat lief dat doei O+

elin heeft een superschattig 'Hallo' O+
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:05:52 #112
190853 RockabeIIa
pi_88655014
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 22:59 schreef Ca.ra het volgende:
Die blik van Elin als de bel gaat is echt prachtig!
En Sorbo, dat is inderdaad gezellig naar bedje brengen. Lief!

Wij hebben ook een filmpje. Met dank aan Asy. *O*

let niet op ons overloze gekeuvel op de achtergrond...
Wat schattig! En dat kruipen met in beide handjes een ring O+ Allebei zulke schattige mennekes!
(vond de conversatie wel grappig :P )
pi_88655080
ahw Cara O+
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:09:19 #114
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88655199
Afgelopen woensdag bij het CB 83,5 cm en 12 kilo :o
pi_88655240

kijk

ook gisteren

HAJLLOOO O+
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:12:03 #116
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88655341
Kunnen we niet een paar Elins klonen? Ze is zo leuk!

En jij klinkt inderdaad ook altijd erg lief KD
pi_88655511
o ca.ra dat is ook gewoon groot! Maar toch maar iets van 3.5 cm meer dan die van ons (denk ik). En iets van 1700 gram meer.

Elin, hallo!
pi_88655548
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 23:09 schreef Kleurdoos het volgende:

kijk

ook gisteren

HAJLLOOO O+
omg, dat is precies zoals seb het ook zegt!!
Alleen seb gooit er iets meer theater in: hajlloooooooow
maar zo lief! Elin
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88655606
lief he dat kletsen, ze zit nu ook steeds op schoot en roept dan HOPPA AADJE HOP HOPPE HOPPE HOP <3
pi_88656044
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef Kleurdoos het volgende:
lief he dat kletsen, ze zit nu ook steeds op schoot en roept dan HOPPA AADJE HOP HOPPE HOPPE HOP <3
ow wat lief! Seb zei straks toen zijn vuilniswagen omviel: Oow onjeluk.
En hij haalt steeds de woorden opa, oma, papa en mama door elkaar. Dan roept hij mij: opa, papa, oma, mama mama. Steeds het hele rijtje. Laatst waren we hem dat aan het uitleggen. Dat ging zo:
papa: ik ben?
Seb: papa
papa: goed
mama: en ik ben?
Seb: Ernie

nog even oefenen denk ik
dus
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88658173
Ernie _O-

Filmpjes O+ Ohh ik geniet van die filmpjes O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_88658283
:D haha, elin doet dat ook, wat grappig, papa, mama, opa, oma, enin, mama, papa, mauw, lala (haar pop) dat is t rijtje aan 1 stuk door :) en dat van dat ongeluk, knap..elin zegt wel DIETS OHOH. dat is dus steeds als ze mijn fiets op de grond ziet liggen als de wind weer eens iets te heftig was :) en ze zegt lelevisie O+
  zaterdag 13 november 2010 @ 00:27:19 #123
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88659660
Annicka houdt ons voor de gek met dierengeluiden, dan blaffen alle dieren ineens, of kwaken ze allemaal... Ze moet alleen nog even oefenen met haar poker-face, want ze doet dat met een grote grijns op haar gezicht... :')
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88664168
Ivan is jarig!

Gefeliciteerd, grote vent! Dat je maar net zo'n kanjer mag worden als je moeder!

Gefeliciteerd, Claudia, je bent een jaar moeder! Gek idee, of niet? Hoe voel je je ?
pi_88664208
ja ivan is jarig! Gefeliciteerd! Fijne dag vandaag (en morgen, toch?). Claudia, al weer een jaar mama, geniet van deze speciale dag
pi_88664216
*O* *O* Ivan is jarig!! Hieperdepiep hoera voor de grote kleine beer!! *O* *O*
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88664376
Ivan, gefeliciteerd! *O*
En hele fijne dag vandaag, samen met je mama, papa, en je zusje-in-de-buik!

:Y) Geniet van je tom pouce! :Y)
pi_88664412
Ivan gefeliciteerd! 1 jaar, wat een mijlpaal *O*
Hele fijne dag, ook je papa en mama!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88664675
Ik las hier eerder deze week dat er mensen naar de Karwei gingen vrijdagavond voor dat houten speelgoed, hebben jullie nog wat gekocht?
Wij vonden het bakfietsje en beestending met figurenstoof echt belachelijk klein dus hebben het niet gedaan.
Het keukentje had ik ook groter verwacht maar zou ik sowieso niet gekocht hebben omdat het erg roze is.
Poppenhuis zag er wel gaaf uit trouwens
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88664732
Ivan!! Eén jaar! Grote man!

Claudia, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Ivan! Wat een bijzondere dag.

En deze is om je lief te pesten:

pi_88664787
_O- Sorbootje. Klopt wel, we zijn allemaal homo's B-)

Poppejans, wat jammer dat het speelgoed tegenviel. Ik vind de autokogelbaan er leuk uit zien, lijkt op dat ding waar R mee speelde in dat filmpje. En het poppenhuis is mooi O+ Iig niet roze zoals die van de Hema!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88664824
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:13 schreef Poppejans het volgende:
Ik las hier eerder deze week dat er mensen naar de Karwei gingen vrijdagavond voor dat houten speelgoed, hebben jullie nog wat gekocht?
Wij vonden het bakfietsje en beestending met figurenstoof echt belachelijk klein dus hebben het niet gedaan.
Het keukentje had ik ook groter verwacht maar zou ik sowieso niet gekocht hebben omdat het erg roze is.
Ik heb gisteravond die autokogelbaan gehaald. Het keukentje zag ik niet eens staan (niet dat we die nodig hadden hoor).
pi_88664852
Ivan 1 jaar, hoeraaahhhh!! *O*

zaterdag 13 november 2010 @ 10:29:20 #134
190853 RockabeIIa
pi_88664868
*O* van harte gefeliciteerd met Ivan, Claudia! *O*

@sorbootje, best schattig hoor, kleine knuffelende snothomootjes O+
pi_88664889
Jaaa feestje! *O*

Gefeliciteerd met je dreumes, Claudia! *O*
pi_88665242
Ivan van harte met je 1ste verjaardag *O* *O*
Claudia en man van harte met jullie zoon zijn ller eerste verjaardag *O*

Elin O+ O+
Sorboo wat leuk O+
Ca.Ra O+
Wat een leuke en lieve filmpjes allemaal !!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88665573
Pff, ik zie nogal op tegen volgende week. Schaap gaat morgen naar Finland en komt vrijdagavond thuis. Normaal vind ik dat alleen maar niet zo leuk, maar bij Senna is alles moeilijk op het moment: eten, slapen, spelen, aankleden, in bad, uit bad, verschonen, auto rijden...en ik ben al zo moe, want niet goed geslapen sinds Senna ziek was.

Als het goed is, ga ikmorgen naar mijn ouders en maandag pas kaar huis, dat geeft wat lucht. Maar hoe het toch kan dat allea koeilijk is...is dat het sprongetje rond 15 maanden?
pi_88665752
Zou kunnen Miss, of misschien staat er wat op springen in haar mondje en is ze daar algeheel geirriteerd door? Dat ze daardoor slecht slaapt en slecht eet want het zeurt en door slecht slapen/eten weer sneller bluh overdag ofzo?

Vervelend dat Schaap net nu weg is. Ik hoop dat Senna een beetje rustig aan doet met mams.

Claudia en Ivan gefeliciteeeeeerd!! *O* *O* *O* O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88666493
haha, Sorboo! Wat een goede slinger. :D

Dat komt vervelend uit, Miss. Hopelijk kun je van het weekend een beetje uitrusten bij je ouders.
Zullen we nog afspreken de 18de? Als afleiding? Kan Ko Senna even vermaken. ;) :*
pi_88666581
Dat komt idd dan net even niet fijn uit nee, gelukkig kun je naar je ouders toe, misschien dat je daar idd wat rust kunt pakken :*
Het zal allemaal wel goedkomen!!!

En als er idd een sprongetje bestaat rond de 15 maand weet ik ook hoelaat het hier is, ook hier is niks goed.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 13 november 2010 @ 13:08:04 #141
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_88668780
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef Estrys het volgende:

[..]

ow wat lief! Seb zei straks toen zijn vuilniswagen omviel: Oow onjeluk.
En hij haalt steeds de woorden opa, oma, papa en mama door elkaar. Dan roept hij mij: opa, papa, oma, mama mama. Steeds het hele rijtje. Laatst waren we hem dat aan het uitleggen. Dat ging zo:
papa: ik ben?
Seb: papa
papa: goed
mama: en ik ben?
Seb: Ernie

nog even oefenen denk ik
dus
_O- Je moet toegeven, je kind heeft wel humor!

Sorbo, die slinger!

Ivan, proficiat en welkom!
Niet mieten! Door gieten!
pi_88670889
quote:
Ja wij. Er waren zelfs hapjes enzo, bij jullie ook?
Wij hebben de garage gekocht.

Ivan gefeliciteerd! *O*
pi_88671089
Ivan Gefeliciteerd *O*

Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88671769
<3 Kuma!
Niels gaat zijn rilakkuma knuffelen als we vragen waar Kuma is O+
pi_88672591
*O* Gefeliciteerd Ivan!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_88672771
quote:
Ik heb mijn moeder gestuurd voor het keukentje :7
Ze was er om tien voor 6, toen stonden er nog twintig. Ze deden even een rondje (met keukentje in de wagen :P ) en toen ze richting kassa liepen, stonden er nog maar twee. En eenmaal in de rij - om tien over zes! - zagen ze de laatste twee ook nog eens verkocht worden :o
pi_88672846
Ik was het keukentje helemaal vergeten :o Nou ja, we kijken wel even verder dan.

Na een te lange autorit waarin Senna de hele tijd heeft geslapen, lijkt ze ineens een stuk gezelliger. Hoop dat het de goede kant weer op gaat. Tandje zou best kunnen, huup. Nou ja, ik zie het weer wat positiever aangezien ik ook even gedut heb ik de auto. (over)vermoeidheid kan gekke dingen met je doen.

oeke, leuk, meeten de 18e! Ik ben voor :Y
pi_88680179
Ivan en Claudia gefelciteerd! *O*

Het keukentje is een grote hit. Deurtje open, deurtje dicht, pannetje in oventje, deurtje dicht, deurtje weer open, pannetje eruit, roeren, etc etc O+
pi_88680192
Kreeg het niet goed op de foto, maar dit is Ko en zijn beebie.

O+

Dus er zijn wel wat keukentjes gescoord. Wat goed! O+

Ik was ook op zoek naar een keukentje, maar had vanmiddag mijn moeder aan de lijn en die heeft het oude keukentje van mijn broertje nog.
Een oud nachtkastje dat ze omgebouwd heeft tot keukentje. O+
In mijn herinnering is die heel mooi.
En die krijgen we. :)
pi_88680244
Ko met beebie O+ Wat lief!
En wat speciaal, zo'n oud keukentje krijgen. Ik hou van dat soort dingen O+ Zo krijgt Willow ooit de poppenwagen die dan haar vierde generatie ingaat (!!), als ie eenmaal opgeknapt is. O+

Miss sly, succes met Senna. Hoop dat het slaapje goed geholpen heeft en dat ze gewoon happy gaat zijn!

Mijn meiske doet ineens echt álles lopend :o Echt, de ene dag is het nog 70% kruipen en 30% lopen, nu is het meer 95% lopen en 5% kruipen. :o

Ze is gisteren uit logeren gegaan bij mijn schoonouders (wegens verbouwing) en ik vind het zo heerlijk dat ze er weer is O+
  zaterdag 13 november 2010 @ 20:24:36 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88680284
Wat schattig Oeke! :Y

Hey miss_sly, schaap in Finland? Ik ben woensdag in Helsinki! Ik zal naar 'm zwaaien.
  zaterdag 13 november 2010 @ 20:26:21 #152
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88680335
Zow, we zijn weer binnen, vanmorgen om kwart over 9 in de auto gestapt. Allemaal familiebezoek gedaan. Eerst naar mijn opa en oma (opa heeft een kleine hersenbloeding gehad), toen naar andere oma en toen naar mijn ouders, daar heeft hij geslapen en tot slot nog naar W.'s moeder, die in het ziekenhuis ligt (gelukkig niks ernstigs, morgen weer naar huis).
Maarten was de hele dag erg gezellig, veel aan het kletsen, behalve bij mijn oma :D, toen wilde hij NIKS zeggen... In de auto terug naar huis, lekker kletsen en af en toe jammeren, als je dan vroeg wat er was, was het "uit". Helaas niet mogelijk dus... En hij is vandaag begonnen met twee-woords-zinnen... Bij mijn ouders was het "ikke auto?" (oftwel: of hij met de speelgoedautootjes spelen mocht) O+

Welkom Ivan en Claudia :)
Lief popje hoor Ko!
Hopelijk voelt Senna zich snel beter in haar velletje :*

edit: Innepin gemist, fijn dat Willow weer lekker thuis is. Maarten gaat tussen kerst en oud&nieuw logeren bij mijn ouders, van maandag t/m donderdag. Ik zie er nu al tegenop dat hij zo lang weg is... Ik gun het hem zeker wel, lekker bij mjn ouders, maar ik heb Maarten het liefste gewoon zo dicht mogelijk bij me :)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_88680407
Ko O+

Leuk oeke, zo'n oud keukentje O+
En innepin zo'n oud poppenwagentje O+ wow, vierde generatie!

BE, dat is toevallig. Nou is schaap wel in Finland, maar niet in Helsinki maar in een of ander gat waar ie met een binnenlandse vlucht nog heen moet :') Ik zal hem zeggen woensdag even naar Helsinki te zwaaien :D

Wij hebben vandaag zo'n ontzettend leuke andere woning gezien O+ In een nieuwbouwwijk, maar wel een heel leuk ontwerp. Niet groot, maar groot genoeg voor ons kleine gezinnetje. Ze hadden open huizen van alle diverse ontwerpen die ze in de volgende fase ook weer gaan bouwen, dus je kon de huizen in het echt bekijken. En dit huis is gewoon leuk, heeft 2 slaapkamers en een zolder, dus prima. En in een van de twee slaapkamers zag ik het gewoon: dit was een echte meisjesslaapkamer. Een beetje schuine plafonds, dakkapel, inhammetjes. Ik zag de poppen, het roze, de posters, plantje sin de dakkapel O+
Dus nu moeten we broeden wat we willen en kunnen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 20:31:38 #154
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88680482
Ow miss wat fijn, zo'n huisje op zicht... Wat groter voor jullie, heerlijk!
pi_88680487
Oe Marie, da's zeker wel lang uit logeren!
Ik vond dit wel even lang genoeg :P Ze is wel eerder uit logeren geweest, bij mijn moeder, maar dat was dan omdat D en ik weggingen of bezig waren of wat dan ook. Nu zat ik 's avonds in m'n uppie thuis en dat was zó raar.

Sly, wat spannend zeg! En gaaf! *O*
  zaterdag 13 november 2010 @ 20:32:52 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88680519
Spannend sly! :Y Heeft het ook een tuin ofzo? Of was dat juist sws het hele idee van kijken naar iets anders?
En duh voor mezelf, Finland is idd wel wat groter dan alleen Helsinki. ;)
  zaterdag 13 november 2010 @ 20:33:15 #157
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88680523
Wij zijn overdag dan wel te werk, maar idd ook 's avonds thuis, koken, eten zonder hem... Ik zal hem elke dag wel even bellen hoor! Ik mis hem gewoon nu al, als ik er aan denk *echt, ik ben een sentimentele muts*
pi_88680567
Oh, wat tof zo'n poppenwagen, die al zo oud is! O+ Bijzonder is dat he, het heeft echt een leven.
Jahoor daar gaat Willow dan! Leuk he, als ze dat ineens zo door hebben.
Fijn dat ze weer thuis is. Ik kan me voorstellen dat je dan extra geniet.
pi_88680582
Met een tuin, idd en openslaande tuindeuren O+ Tuin was idd een heel belangrijke reden om op zoek te gaan naar iets anders. Het is zo leuk, maar we vonden de prijs toch wel wat hoog. Als we ons huis gewoon netjes verkopen, is het geen probleem, maar ja, dat weet je nu nog niet natuurlijk. En met de huidige huizenmarkt durf ik nergens vanuit te gaan. lastig hoor, want op dit huisje zijn we eigenlijk allebei wel verliefd O+
Eerst maar eens info opvragen en een gesprek met een verkopend makelaar en dan eens kijken hoe en wat.

Finland is wel groter, maar het meest logische lijkt zakelijk gezien wel Helsinki. Had schaap zelf ook verwacht en hij was ook niet aangenaam verrast over de reistijd die hij heeft voor deze opdracht :X
pi_88680703
Wat spannend Miss, wellicht een nieuw huis!
Stof om na te denken dus!

Claudia, gefeliciteerd met je grote kleine Ivan! 1 jaar! Hoera!

Willow aan de stapperdestap, leuk om te zien he, hoe het stappen het kruipen zo langzamerhand overneemt.
Hier zien we dat ook, Lars loopt nog niet alles los, maar wel veel, en vooral van ene het naar het andere punt, zoveel mogelijk los lopend, en anders via de muren.

Zooo ik had gister even een momentje :X Ik reed in de auto over een weg waar je 80 mag, ik reed op een voorrangsweg. Komt er iemand van een afrit die mij totaal over het hoofd ziet. Ik sjees dus maar de berm in en kom vlak voor een paal tot stilstand. Met het hart in mijn strot....
Ik had Lars gewoon bij me inzitten, als die gek ons geraakt had was mijn kleine vriendje gewoon zwaar de sjaak geweest....brrrr
Die man vond het ook heel erg, hij stopte wel en verontschuldigde zich........maar oef dat was even flink trillen zeg.....helemaal omdat Lars erbij in zat...steeds denk ik....als....
Maar gelukkig is het goed afgelopen.....
Tjonge ik kan beter maar geen auto meer rijden, voor 2 weken terug dik in de ankers voor 2 herten,...dat ging ook maar net goed (maar toen had ik geen kindjes in de auto)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88680740
Poeh Marie, dat zal inderdaad wel missen worden. ;(
Maar wel leuk voor Maarten!

Leuk Miss, spannend hoor. Klinkt als een droomhuisje. O+

Tjees Karin, wat eng! Kan me voorstelen dat je even tot bedaren moest komen, wat zul je geschrokken zijn. :{
  zaterdag 13 november 2010 @ 20:43:07 #162
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88680771
Jee Karin, wat zul jij geschrokken zijn :D
pi_88680838
Jeuh Karin dat is schrikken -O- Gelukkig is er niets gebeurd :*

Hoe is het met de verbouwing, innepin? Bijna klaar?
En dat logeren, tja...voor mij hoeft het ook niet zo nodig. Senna gaat waarschijnlijk 30 dec bij mijn ouders logeren. Wij hebben dan een avondje theater en we gaan oud en nieuw bij mijn ouders vieren, dus dat komt wel heel goed uit. En hoewel ik me best kan verheugen op een lekker avondje uit en uitslapen enzo, ben ik wel blij dat ik me er zo lang op kan voorbereiden :')

Marie. 4 dagen logeren is echt lang :o
pi_88680860
Daar zijn we dan! Bedankt voor de felicitaties. :*

Ik ben kapot. :o Een fotoverslag (morgen vieren we Ivans verjaardag met familie):

pi_88680911
Dan hier nog een keer: dat snoetje als hij op de fiets zit O+
Wat een heerlijk mannetje!
pi_88681022
Whoei, daar zijn jullie dan, Claudia, helemaal legaal in het dreumestopic. Welkom! Wat een mooie foto's. O+ Succes morgen!

Karin, wat een schrik, zeg. Kan me je 'wat als-gevoels' levendig voorstellen. Gelukkig ebben die weer weg, hoor. :*

Goed bezig, Willow! Wat gaat ze snel ineens, In. ^O^
pi_88681064
Ohhh die Ivan-op-de-fiets foto, heerlijk! O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:46 schreef miss_sly het volgende:
Hoe is het met de verbouwing, innepin? Bijna klaar?
En dat logeren, tja...voor mij hoeft het ook niet zo nodig. Senna gaat waarschijnlijk 30 dec bij mijn ouders logeren. Wij hebben dan een avondje theater en we gaan oud en nieuw bij mijn ouders vieren, dus dat komt wel heel goed uit. En hoewel ik me best kan verheugen op een lekker avondje uit en uitslapen enzo, ben ik wel blij dat ik me er zo lang op kan voorbereiden :')
Jij bent grappig :') Zie K&W, dan kun je kijken wat een puinhoop het is :P

Ik vind het logeren zo heel af en toe wel fijn. Nu moet het, voor de verbouwing, maar we hebben het ook wel een keertje bewust gedaan zodat D en ik een avondje voor elkaar hadden. Ik bedoel het niet zielig verder, maar we zien elkaar gewoon zó weinig, en al helemaal weinig met just the two of us de twee avonden dat hij vrij is, zijn zijn oudste kinderen er ook, dat het zo heel af en toe wel lekker is.
pi_88681138
Oh Ivan, zo op zijn knietjes zijn kado uitpakken. O+
Hij geniet ook echt van zijn tom pouce he?

Ko doet sinds twee dagen ook het AC/DC dansje van Stef! :D
Hoe hij daar nu aankomt? Geen idee.
pi_88681370
Die tompouce... Ik dacht dat hij er niet zoveel mee zou kunnen. Hij trok het ding in twee, propte de ene helft in z'n mond en ging daarna zonder pauze over op de andere helft. Hij deed er geloof ik nog geen minuut over. :X

Ik had gehoopt foto's a la Mette te maken, maar er belandde niets op z'n gezicht. Eerst heeft hij z'n bord afgelikt en daarna de tafel. Tot slot begon hij aan het kaarsje.
  zaterdag 13 november 2010 @ 21:18:06 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88681683
Gefeliciteerd Claudia! *O* Kan nog net. ;)
pi_88681736
Claudia, dat ziet er uit als een geslaagde verjaardag! En ik hoop dat Ivan net zo veel plezier heeft van zijn bike als Driekus nu al heeft. Die moet alleen nog steeds leren sturen en draait dus regelmatig alleen maar rondjes.

Oe, Miss, dat klinkt als een heerlijk huis!
Karin, je schrikt je eigen helemaal de pleuris. Ik had laatst ook zo'n momentje met een auto die ineens ook naar de linkerbaan wilde. Pff.

Wij zijn vandaag weer gewoon met onze 'oude' babygroep gaan zwemmen ipv met de dreumessen. En toen pas merkte is hoe erg hij zijn vriendjes gemist had. Hij was de laatste weken wat mat met zwemmen, nu was het vanaf minuut 1 dolle pret en we zijn na de les ook nog een half uur blijven hangen samen met een ander kindje dat er al vanaf het begin is. En ergens wist ik wel dat het dit was dat em dwars zat, maar als het dan zo duidelijk naar voren komt voel je je wel lullig.
pi_88682081
Heeft Driekus nu al plezier van mijn wishbone bike? Dat is vroeger dan ik had verwacht! Wat gaaf!

Karin, jemig, dat is schrikken. Eigenlijk moet ik dat soort verhalen niet lezen, want ik vind autorijden helemaal niet zo leuk doordat ik te veel stilsta bij 'wat als'. Ik heb een opfriscursus gedaan toen Ivan net geboren was en nu ben ik juist erg bezig om mijn verstand op nul te zetten tijdens het rijden.

Miss, ik ben heel benieuwd naar de woning waar jullie interesse in hebben! Pm? Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je opkijkt tegen zo'n week waarin je lief weg is nu Senna wat bewerkelijker is. Ivan heeft de laatste dagen last van wat ik een kort lontje noem (en tand nummer 5 is door!). Het stelt bij hem niet veel voor, maar ik begrijp nu wel beter dat zo'n fase ineens heel zwaar kan zijn.
pi_88682166
claudia, hij staat hier in de kamer geparkeerd en hij pakt em regelmatig zelf. Eerst liep ie er dan mee rond als een soort van loopwagen, maar nu kan ie er zelf op en af en gaat ie de kamer door. Omdat wij geen grote kamer hebben, gaat dat niet heel vlot. En dus proberen we op onze vrije dagen altijd een stukkie met em te gaan rijden. Hij kan al op gras, maar mijn man gaat altijd met em naar een basketbalveld in de buurt en laat em dan racen. Gaat prima!
pi_88682974
Claudia gefeliciteerd met je mannetje *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:04:01 #175
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88683089
Claudia gefeliciteerd met Ivan! En wat is jullie huis opgeruimd.. :o willikook...

Morris is echt heel gevaarlijk. Klimt op de bank en springt eraf.... Of gaat bovenop Anna staan en laat zich achterover vallen. En hij lacht er om. Ik niet, vind het doodeng.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88683337
Oh Memmel, wat een stuntman!

Claudia, de foto's zien er leuk uit!!! Heerlijk taartje eten, en racen op zijn bike!

Ik vind een wheelybug zoooo leuk, maar ik krijg het er niet door bij manlief
Die ziet ons nieuwe huis straks al helemaal beschadigd voor zich door dat ding....
Jammer, want BJ heeft er ook eentje, en aan Lars te zien vond hij hem hartstikke leuk ook!
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:36:35 #177
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88684256
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 22:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh Memmel, wat een stuntman!

Claudia, de foto's zien er leuk uit!!! Heerlijk taartje eten, en racen op zijn bike!

Ik vind een wheelybug zoooo leuk, maar ik krijg het er niet door bij manlief
Die ziet ons nieuwe huis straks al helemaal beschadigd voor zich door dat ding....
Jammer, want BJ heeft er ook eentje, en aan Lars te zien vond hij hem hartstikke leuk ook!
Welnee joh! Ze rijden er echt niet zomaar mee tegen van alles aan hoor! Hier is alles nog helemaal heel!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88684287
Zie je wel!!! Ik MOET zo'n ding
pi_88684397
bij onze wishbone bike is alles wat uitsteekt van rubber, want wieltje. Ook hier is alles nog heel.
Heeft ie ook geen loopkar, daar kan je namelijk ook hele stukken muur mee vernielen als je flink snelheid maakt. Effe serieus, je krijg echt geen stukken muur aan gort als dreumes. De kans is groter dat ze onder getekend worden geloof ik.
pi_88685853
Claudia gefeliciteerd met Ivan *O* Hij wist wel raad he met zijn gebakje :D

Miss leuk zeg een nieuw huis? Waar in Amsterdam? Of ergens anders?

Pff Memmel Esmee is er ook zo een.... Head first de bank af. Mijn hart staat stil en zij gaat zonder kik gewoon weer verder *pfew*
  zondag 14 november 2010 @ 09:20:29 #181
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88692474
Ivan gefeliciteerd nog!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88693386
Ivan, wat heb je een mooi cadeau gekregen en lekker van je taartje gesmikkeld! :9 O+
Heel veel plezier vandaag!!
Ik vind jullie huis zo mooi en gezellig Claudia O+ het ziet er lekker warm uit.
  zondag 14 november 2010 @ 13:26:35 #183
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88696984
jemig Karin; wat zal je geschrokken zijn... kan het me helemaal voorstellen.. :*
gelukkig is het goed gegaan en mankeer je lieve mannetje niets..

en die wheelybug is echt echt echt leuk! en staan ook genoeg op MP :Y

en o ja, ik vind Ivan zijn verjaardagsfoto's lief en leuk! en wat eet hij keurig die tompouce! ongelofelijk!

nog 3 weken, dan zijn Evie en ik hier ook legaal :o

(en ik ben nog steeds aan het speuren naar meer cadeaus haha)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 14 november 2010 @ 13:36:01 #184
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88697288
Iets te laat maar wel zo gemeend:
IVAN gefeliciteerd!!!! En mama Claudia natuurlijk ook!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 14 november 2010 @ 13:41:24 #185
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88697442
Karin, had helemaal over je schrikverhaal heengelezen! Jeetje mina wat eng! Brrrr... Gelukkig benje met de schrik vrijgekomen zeg.

En oh Claudia, wat een apart schilderij op de achtergrond. Wat voor iets is het precies?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88697940
Wat een lieve felicitaties allemaal! :*

Takkembah, dat is een schilderij van Pim Bronkhorst. Wat het precies voorstelt, geen idee!
pi_88698887
Claudia gefeliciteerd met je mannetje! Wat een geweldig ventje zo op die fiets!

Jeetje Karin dat is schikken! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen!

Driekus die zijn vriendjes mist O+ Kan je nu gewoon weer naar de oude groep komen mefke?

Ik geloof dat wij eindelijk een ritme gevonden hebben (na 16 maanden :'( ). Ik merk echt aan Finn dat hij nu veel gezelliger is en voor zolang we er van mogen genieten slaapt hij 's middags steeds minimaal 2 uur achter elkaar!
pi_88705277
FTA, eerst moesten we min of meer naar de oude groep en vorige week bleek ineens dat we weer bij onze oude groep op de lijst stonden. En aangezien wij veel liever naar de oude groep gingen...
Fijn he, als je ineens (weer) een ritme hebt dat werkt. Zoveel rustiger.

Ons manneke is echt onrustig vandaag. Hij is dwars en ondeugend. Het wordt echt tijd dat ie weer even buiten kan uitkuren. Maar goed, dan moet het droog zijn...
pi_88707450
oja, nog een vraagje. Driekus heeft een tamelijk vast patroon voor poepen. Je kan er bijna de klok op gelijk zetten. Nou zeiden mijn ouders gisteren dat ze mij, toen ik dan patroon had, op het potje zijn gaan zetten en dat dat prima ging. En ik was nog jonger dan Driekus nu is. Zou dat echt werken? Of heeft het helemaal geen zin?

Ghihi..we zitten net de samenvatting van de formule 1 te kijken. Ze zongen net We are the champions en Driekus zit in de stoel vrolijk mee te zwaaien en bewegen. Wie em dat nou weer geleerd heeft? :D

[ Bericht 31% gewijzigd door mefke79 op 14-11-2010 19:03:24 ]
pi_88709515
ik zou t zeker proberen mefke! de 1 pikt t sneller op dan de ander maar te vroeg is t nooit :P en als ie echt vaste tijden heeft heb je alleen maar mazzel O+
pi_88709775
Gezellig kereltje, jouw Driekus, Mefke!

Wb dat poepen, je kunt het allicht proberen, ik zelf zou het niet doen, maar dat ben ik.
Wie weet lukt het, Asy heeft Harry toch ook al zindelijk vanaf het begin?
(ik heb het niet helemaal gevolgd hoor, dus pin me er niet op vast)

Morgen moet Lars naar het cb....bmr en menC halen, en natuurlijk de checkup.
Ben benieuwd naar de scores....!
Moeten ze bij dit bezoek nog alleen in de luier, of mag de romper nu aanblijven?
  zondag 14 november 2010 @ 19:56:08 #192
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88709908
14 maanden was bij ons in de romper, in ieder geval voor het wegen en meten. Bij de arts ging alsnog alles uit.
pi_88710038
waarom zou je t niet doen karin?
pi_88710193
Karin, ben ik ook benieuwd naar. Ik heb er en geen verstand van en geen idee van, dus vandaar ook de vraag. En Harry van Asy is inderdaad al heel lang zindelijk, maar die is ook al heel vroeg begonnen.
  zondag 14 november 2010 @ 20:01:08 #195
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88710206
Hier ging alles uit Karin, succes morgen!

Driekus! Ik ben heel benieuwd.... :P Ik heb zelf eigenlijk geen idee wanneer je met zoiets begint...

Ik ben nog steeds op zoek naar goede slofsokken. Ik heb ze van de hema, maar daar glijden ze op uit (gladde zool). Nu zoek ik ze met van die nopjes op de zool, maar hema, wibra, zeeman en schoenenreus hebben ze niet. Iemand tips?

[ Bericht 32% gewijzigd door mikoxx op 14-11-2010 20:07:17 ]
pi_88710864
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:58 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom zou je t niet doen karin?
Omdat ik denk dat zulke jonge kinderen nog geen controle over de sluitspieren hebben
Sterker nog, de sluitspieren zijn nog niet eens volop ontwikkeld, dit is pas rond 20-24 maanden.

Mikoxx, die van Lars zijn van zeeman, waren ze op? Of hadden ze dat soort niet meer?
Zitten idd van die nopjes onder.
  zondag 14 november 2010 @ 20:14:39 #197
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88710920
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

.

Mikoxx, die van Lars zijn van zeeman, waren ze op? Of hadden ze dat soort niet meer?
Zitten idd van die nopjes onder.
Op....
  zondag 14 november 2010 @ 20:23:58 #198
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88711475
Lidl had wel noppensokken in de folder staan, maar dat zijn gewone sokken en geen soksloffen.
  zondag 14 november 2010 @ 20:26:41 #199
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88711612
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:23 schreef Ca.ra het volgende:
Lidl had wel noppensokken in de folder staan, maar dat zijn gewone sokken en geen soksloffen.
Weet je toevallig vanaf welke maat?
pi_88712225
Dat zijn meer gewone sokken he Mikoxx. Die draagt Lars ook wel, maar niet als vervanging voor slofsok (te koud) Dat zijn meer de gewone anti-slipsokjes.
Heb je al gegoogled? En MP afgestruind?
Laatst had Meimeltje er ook nog wat geshowd in V&A, die had een overschot aan die dingen toen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')