Ivan heeft ook nog echt van die babyproporties, een belachelijk groot hoofd, totaal geen nek, lekkere spekbenen. Ik denk dat hij er meer uit gaat zien als een dreumes als hij wat slanker wordt. Als.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ongelooflijk, bijna 1. Ik vind onze jongens eigenlijk allemaal juist wel nog zo baby. In mijn ogen was S echt vele malen minder baby toen ze 1 werd.
quote:
Sprak zij liefdevol.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan heeft ook nog echt van die babyproporties, een belachelijk groot hoofd, totaal geen nek, lekkere spekbenen. Ik denk dat hij er meer uit gaat zien als een dreumes als hij wat slanker wordt. Als.
Wat schattig! En dat kruipen met in beide handjes een ringquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:59 schreef Ca.ra het volgende:
Die blik van Elin als de bel gaat is echt prachtig!
En Sorbo, dat is inderdaad gezellig naar bedje brengen. Lief!
Wij hebben ook een filmpje. Met dank aan Asy.
let niet op ons overloze gekeuvel op de achtergrond...
omg, dat is precies zoals seb het ook zegt!!quote:
ow wat lief! Seb zei straks toen zijn vuilniswagen omviel: Oow onjeluk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef Kleurdoos het volgende:
lief he dat kletsen, ze zit nu ook steeds op schoot en roept dan HOPPA AADJE HOP HOPPE HOPPE HOP <3
Ik heb gisteravond die autokogelbaan gehaald. Het keukentje zag ik niet eens staan (niet dat we die nodig hadden hoor).quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:13 schreef Poppejans het volgende:
Ik las hier eerder deze week dat er mensen naar de Karwei gingen vrijdagavond voor dat houten speelgoed, hebben jullie nog wat gekocht?
Wij vonden het bakfietsje en beestending met figurenstoof echt belachelijk klein dus hebben het niet gedaan.
Het keukentje had ik ook groter verwacht maar zou ik sowieso niet gekocht hebben omdat het erg roze is.
Poppenhuis zag er wel gaaf uit trouwens
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef Estrys het volgende:
[..]
ow wat lief! Seb zei straks toen zijn vuilniswagen omviel: Oow onjeluk.
En hij haalt steeds de woorden opa, oma, papa en mama door elkaar. Dan roept hij mij: opa, papa, oma, mama mama. Steeds het hele rijtje. Laatst waren we hem dat aan het uitleggen. Dat ging zo:
papa: ik ben?
Seb: papa
papa: goed
mama: en ik ben?
Seb: Ernie
nog even oefenen denk ik
dus
Ja wij. Er waren zelfs hapjes enzo, bij jullie ook?quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:13 schreef Poppejans het volgende:
Ik las hier eerder deze week dat er mensen naar de Karwei gingen vrijdagavond voor dat houten speelgoed, hebben jullie nog wat gekocht?
Wij vonden het bakfietsje en beestending met figurenstoof echt belachelijk klein dus hebben het niet gedaan.
Het keukentje had ik ook groter verwacht maar zou ik sowieso niet gekocht hebben omdat het erg roze is.
Ik heb mijn moeder gestuurd voor het keukentjequote:Op zaterdag 13 november 2010 10:13 schreef Poppejans het volgende:
Jij bent grappigquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:46 schreef miss_sly het volgende:
Hoe is het met de verbouwing, innepin? Bijna klaar?
En dat logeren, tja...voor mij hoeft het ook niet zo nodig. Senna gaat waarschijnlijk 30 dec bij mijn ouders logeren. Wij hebben dan een avondje theater en we gaan oud en nieuw bij mijn ouders vieren, dus dat komt wel heel goed uit. En hoewel ik me best kan verheugen op een lekker avondje uit en uitslapen enzo, ben ik wel blij dat ik me er zo lang op kan voorbereiden
Welnee joh! Ze rijden er echt niet zomaar mee tegen van alles aan hoor! Hier is alles nog helemaal heel!quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh Memmel, wat een stuntman!
Claudia, de foto's zien er leuk uit!!! Heerlijk taartje eten, en racen op zijn bike!
Ik vind een wheelybug zoooo leuk, maar ik krijg het er niet door bij manlief
Die ziet ons nieuwe huis straks al helemaal beschadigd voor zich door dat ding....
Jammer, want BJ heeft er ook eentje, en aan Lars te zien vond hij hem hartstikke leuk ook!
Omdat ik denk dat zulke jonge kinderen nog geen controle over de sluitspieren hebbenquote:
Op....quote:Op zondag 14 november 2010 20:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
.
Mikoxx, die van Lars zijn van zeeman, waren ze op? Of hadden ze dat soort niet meer?
Zitten idd van die nopjes onder.
Weet je toevallig vanaf welke maat?quote:Op zondag 14 november 2010 20:23 schreef Ca.ra het volgende:
Lidl had wel noppensokken in de folder staan, maar dat zijn gewone sokken en geen soksloffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |