Ivan heeft ook nog echt van die babyproporties, een belachelijk groot hoofd, totaal geen nek, lekkere spekbenen. Ik denk dat hij er meer uit gaat zien als een dreumes als hij wat slanker wordt. Als.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ongelooflijk, bijna 1. Ik vind onze jongens eigenlijk allemaal juist wel nog zo baby. In mijn ogen was S echt vele malen minder baby toen ze 1 werd.
quote:
Sprak zij liefdevol.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan heeft ook nog echt van die babyproporties, een belachelijk groot hoofd, totaal geen nek, lekkere spekbenen. Ik denk dat hij er meer uit gaat zien als een dreumes als hij wat slanker wordt. Als.
Wat schattig! En dat kruipen met in beide handjes een ringquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:59 schreef Ca.ra het volgende:
Die blik van Elin als de bel gaat is echt prachtig!
En Sorbo, dat is inderdaad gezellig naar bedje brengen. Lief!
Wij hebben ook een filmpje. Met dank aan Asy.
let niet op ons overloze gekeuvel op de achtergrond...
omg, dat is precies zoals seb het ook zegt!!quote:
ow wat lief! Seb zei straks toen zijn vuilniswagen omviel: Oow onjeluk.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef Kleurdoos het volgende:
lief he dat kletsen, ze zit nu ook steeds op schoot en roept dan HOPPA AADJE HOP HOPPE HOPPE HOP <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |