abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88683337
Oh Memmel, wat een stuntman!

Claudia, de foto's zien er leuk uit!!! Heerlijk taartje eten, en racen op zijn bike!

Ik vind een wheelybug zoooo leuk, maar ik krijg het er niet door bij manlief
Die ziet ons nieuwe huis straks al helemaal beschadigd voor zich door dat ding....
Jammer, want BJ heeft er ook eentje, en aan Lars te zien vond hij hem hartstikke leuk ook!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:36:35 #177
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88684256
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 22:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh Memmel, wat een stuntman!

Claudia, de foto's zien er leuk uit!!! Heerlijk taartje eten, en racen op zijn bike!

Ik vind een wheelybug zoooo leuk, maar ik krijg het er niet door bij manlief
Die ziet ons nieuwe huis straks al helemaal beschadigd voor zich door dat ding....
Jammer, want BJ heeft er ook eentje, en aan Lars te zien vond hij hem hartstikke leuk ook!
Welnee joh! Ze rijden er echt niet zomaar mee tegen van alles aan hoor! Hier is alles nog helemaal heel!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88684287
Zie je wel!!! Ik MOET zo'n ding
pi_88684397
bij onze wishbone bike is alles wat uitsteekt van rubber, want wieltje. Ook hier is alles nog heel.
Heeft ie ook geen loopkar, daar kan je namelijk ook hele stukken muur mee vernielen als je flink snelheid maakt. Effe serieus, je krijg echt geen stukken muur aan gort als dreumes. De kans is groter dat ze onder getekend worden geloof ik.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88685853
Claudia gefeliciteerd met Ivan *O* Hij wist wel raad he met zijn gebakje :D

Miss leuk zeg een nieuw huis? Waar in Amsterdam? Of ergens anders?

Pff Memmel Esmee is er ook zo een.... Head first de bank af. Mijn hart staat stil en zij gaat zonder kik gewoon weer verder *pfew*
  zondag 14 november 2010 @ 09:20:29 #181
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88692474
Ivan gefeliciteerd nog!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88693386
Ivan, wat heb je een mooi cadeau gekregen en lekker van je taartje gesmikkeld! :9 O+
Heel veel plezier vandaag!!
Ik vind jullie huis zo mooi en gezellig Claudia O+ het ziet er lekker warm uit.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 14 november 2010 @ 13:26:35 #183
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88696984
jemig Karin; wat zal je geschrokken zijn... kan het me helemaal voorstellen.. :*
gelukkig is het goed gegaan en mankeer je lieve mannetje niets..

en die wheelybug is echt echt echt leuk! en staan ook genoeg op MP :Y

en o ja, ik vind Ivan zijn verjaardagsfoto's lief en leuk! en wat eet hij keurig die tompouce! ongelofelijk!

nog 3 weken, dan zijn Evie en ik hier ook legaal :o

(en ik ben nog steeds aan het speuren naar meer cadeaus haha)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 14 november 2010 @ 13:36:01 #184
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88697288
Iets te laat maar wel zo gemeend:
IVAN gefeliciteerd!!!! En mama Claudia natuurlijk ook!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 14 november 2010 @ 13:41:24 #185
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88697442
Karin, had helemaal over je schrikverhaal heengelezen! Jeetje mina wat eng! Brrrr... Gelukkig benje met de schrik vrijgekomen zeg.

En oh Claudia, wat een apart schilderij op de achtergrond. Wat voor iets is het precies?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88697940
Wat een lieve felicitaties allemaal! :*

Takkembah, dat is een schilderij van Pim Bronkhorst. Wat het precies voorstelt, geen idee!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88698887
Claudia gefeliciteerd met je mannetje! Wat een geweldig ventje zo op die fiets!

Jeetje Karin dat is schikken! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen!

Driekus die zijn vriendjes mist O+ Kan je nu gewoon weer naar de oude groep komen mefke?

Ik geloof dat wij eindelijk een ritme gevonden hebben (na 16 maanden :'( ). Ik merk echt aan Finn dat hij nu veel gezelliger is en voor zolang we er van mogen genieten slaapt hij 's middags steeds minimaal 2 uur achter elkaar!
pi_88705277
FTA, eerst moesten we min of meer naar de oude groep en vorige week bleek ineens dat we weer bij onze oude groep op de lijst stonden. En aangezien wij veel liever naar de oude groep gingen...
Fijn he, als je ineens (weer) een ritme hebt dat werkt. Zoveel rustiger.

Ons manneke is echt onrustig vandaag. Hij is dwars en ondeugend. Het wordt echt tijd dat ie weer even buiten kan uitkuren. Maar goed, dan moet het droog zijn...
pi_88707450
oja, nog een vraagje. Driekus heeft een tamelijk vast patroon voor poepen. Je kan er bijna de klok op gelijk zetten. Nou zeiden mijn ouders gisteren dat ze mij, toen ik dan patroon had, op het potje zijn gaan zetten en dat dat prima ging. En ik was nog jonger dan Driekus nu is. Zou dat echt werken? Of heeft het helemaal geen zin?

Ghihi..we zitten net de samenvatting van de formule 1 te kijken. Ze zongen net We are the champions en Driekus zit in de stoel vrolijk mee te zwaaien en bewegen. Wie em dat nou weer geleerd heeft? :D

[ Bericht 31% gewijzigd door mefke79 op 14-11-2010 19:03:24 ]
pi_88709515
ik zou t zeker proberen mefke! de 1 pikt t sneller op dan de ander maar te vroeg is t nooit :P en als ie echt vaste tijden heeft heb je alleen maar mazzel O+
pi_88709775
Gezellig kereltje, jouw Driekus, Mefke!

Wb dat poepen, je kunt het allicht proberen, ik zelf zou het niet doen, maar dat ben ik.
Wie weet lukt het, Asy heeft Harry toch ook al zindelijk vanaf het begin?
(ik heb het niet helemaal gevolgd hoor, dus pin me er niet op vast)

Morgen moet Lars naar het cb....bmr en menC halen, en natuurlijk de checkup.
Ben benieuwd naar de scores....!
Moeten ze bij dit bezoek nog alleen in de luier, of mag de romper nu aanblijven?
  zondag 14 november 2010 @ 19:56:08 #192
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88709908
14 maanden was bij ons in de romper, in ieder geval voor het wegen en meten. Bij de arts ging alsnog alles uit.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88710038
waarom zou je t niet doen karin?
pi_88710193
Karin, ben ik ook benieuwd naar. Ik heb er en geen verstand van en geen idee van, dus vandaar ook de vraag. En Harry van Asy is inderdaad al heel lang zindelijk, maar die is ook al heel vroeg begonnen.
  zondag 14 november 2010 @ 20:01:08 #195
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88710206
Hier ging alles uit Karin, succes morgen!

Driekus! Ik ben heel benieuwd.... :P Ik heb zelf eigenlijk geen idee wanneer je met zoiets begint...

Ik ben nog steeds op zoek naar goede slofsokken. Ik heb ze van de hema, maar daar glijden ze op uit (gladde zool). Nu zoek ik ze met van die nopjes op de zool, maar hema, wibra, zeeman en schoenenreus hebben ze niet. Iemand tips?

[ Bericht 32% gewijzigd door mikoxx op 14-11-2010 20:07:17 ]
pi_88710864
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:58 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom zou je t niet doen karin?
Omdat ik denk dat zulke jonge kinderen nog geen controle over de sluitspieren hebben
Sterker nog, de sluitspieren zijn nog niet eens volop ontwikkeld, dit is pas rond 20-24 maanden.

Mikoxx, die van Lars zijn van zeeman, waren ze op? Of hadden ze dat soort niet meer?
Zitten idd van die nopjes onder.
  zondag 14 november 2010 @ 20:14:39 #197
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88710920
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

.

Mikoxx, die van Lars zijn van zeeman, waren ze op? Of hadden ze dat soort niet meer?
Zitten idd van die nopjes onder.
Op....
  zondag 14 november 2010 @ 20:23:58 #198
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88711475
Lidl had wel noppensokken in de folder staan, maar dat zijn gewone sokken en geen soksloffen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 14 november 2010 @ 20:26:41 #199
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_88711612
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:23 schreef Ca.ra het volgende:
Lidl had wel noppensokken in de folder staan, maar dat zijn gewone sokken en geen soksloffen.
Weet je toevallig vanaf welke maat?
pi_88712225
Dat zijn meer gewone sokken he Mikoxx. Die draagt Lars ook wel, maar niet als vervanging voor slofsok (te koud) Dat zijn meer de gewone anti-slipsokjes.
Heb je al gegoogled? En MP afgestruind?
Laatst had Meimeltje er ook nog wat geshowd in V&A, die had een overschot aan die dingen toen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')