Heeft er misschien ook mee te maken dat ik in de dreads van een vriendin bleef hangen met links, toen ik een crescent in hadquote:Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
@skunkasaur: typisch dat bij jou ook het ene oor makkelijker gaat dan de ander
Lief plugje!quote:Op donderdag 11 november 2010 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
Zonder moeite linkeroor op 3mm ....
[ afbeelding ]
Nu rechts nog, maar ik krijg die segment ring niet los
Het lijkt me nogal agressief en zeker niet lekker voor je huid.quote:
mja, het is een soort puistje dat daar zit, dus denk dat het ook de bedoeling is om die uit te roeien door uitdroging.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal agressief en zeker niet lekker voor je huid.
Volgens mij droogt dat echt ontzettend uit.
Hoewel het wel een beproefde manier is om van ontstekingen af te komen zou ik het alleen als allerlaatste redmiddel gebruiken
ah ok.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:37 schreef GimmeGore het volgende:
Die kan je ook uitroeien met zeezout. Dat duurt alleen langer, maar het is ook niet zo agressief.
Hangt ook van de verdunning af he.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal agressief en zeker niet lekker voor je huid.
Volgens mij droogt dat echt ontzettend uit.
Hoewel het wel een beproefde manier is om van ontstekingen af te komen zou ik het alleen als allerlaatste redmiddel gebruiken
3% heb ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt ook van de verdunning af he.
Dat valt opzich wel mee, maar kan je beter nog wel verdunnen denk ik.quote:
Hoe is 'ie gegaan? Staat het mooi? Ik heb ook een tragus. Verder blank (ook geen gaatjes) Wil wel na mijn operatie aan mijn bijholten (zijn een beetje verkloot) (nee niet door coke maar door verkoudheid) een septum nemen. Gewoon even laten genezen en dan als beloning voor de tampons die ik in mijn neus heb moeten verdragen, haha, zo een septumpje d'rin. Kijk er naar uit!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vanmiddag 17.00 een afspraak.Vriendin zou langskomen maar heb koppijn dus da's een beetje jammer.
Maar ik kan het alleen ook wel aan.
Ja ging goehoeed. Ik vond dat geluid wel verschrikkelijk! En I love itquote:Op zaterdag 13 november 2010 03:01 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hoe is 'ie gegaan? Staat het mooi? Ik heb ook een tragus. Verder blank (ook geen gaatjes) Wil wel na mijn operatie aan mijn bijholten (zijn een beetje verkloot) (nee niet door coke maar door verkoudheid) een septum nemen. Gewoon even laten genezen en dan als beloning voor de tampons die ik in mijn neus heb moeten verdragen, haha, zo een septumpje d'rin. Kijk er naar uit!
Ja ze zijn vet hequote:Op zaterdag 13 november 2010 10:11 schreef GimmeGore het volgende:
Leuk! En wat een superleuke oorbellen (maar die had ik ergens anders al eens gezien van je)
Make-up watje erin dompelen en tegen je piercing houden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Thank you all![]()
[..]
Ja ze zijn vet heIk ben er echt verliefd op haha.
Ik kan al muziek in(heb in-ear oortelefoons). Weet niet of het heel goed is maar het doet geen zeer iig.
Heeft iemand trouwens een tip om dat ding schoon te maken met een zoutoplossing? Zie mezelf nog niet echt mijn oor onderdompelen namelijk.
Ah slim, danku!quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Make-up watje erin dompelen en tegen je piercing houden.
Ja, ik als drugsmaagd (ooit in mijn leven 1 jointje en heel veel drank vind ik niet onder "een drugs-verleden" vallen) dacht 'ik zeg het er maar even bij.'quote:Op zaterdag 13 november 2010 07:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ging goehoeed. Ik vond dat geluid wel verschrikkelijk! En I love itSlaap wel altijd met oordopjes in dus moet even wennen zonder want dat lijkt me niet zo hygienisch. Ik had nog geprobeerd met deze maar dan met drie van die randjes en ontsmet, maar dat was niet fijn dus ik dat ding eruit halen BLEEF HET DRIE KEER HAKEN. En toen deed het meer zeer dan na het zetten dus ik ga er even heeeel voorzichtig mee zijn.
Septums zijn coolHet zou mij alleen echt niet staan. En ik moest heel hard lachen om je 'niet door coke'.
Tja, die operatie heb ik vroeger ook al wel eens gehad, en ik kan je verzekeren dat als ik dat weer achter de rug heb, ik die septum een piece of cake vind!!! 8 december gaan ze het "saneren" (zo heet dat dan zo mooi) wat neer komt op hakken en choppen en sucken en dan enorme tampons in je neus tot aan je hersenen (zo voelde het tenminste) erin stouwen.Kom je uit de narcose en zit je hele keel vol bloed, heb je het gevoel dat er een dekbed in je neus zit gepropt en je kunt totdat dat dekbed er weer uit wordt getrokken alleen maar met je mond open ademen!quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Thanks! Nouja het gaat me meer om het hygienische aspect, van die kruidvatdingen dus dat lijkt me niet zo fris. Vandaag al wel muziek geluisterd dus met in-ear oordopjes en dat ging niet geheel pijnloos met indoen maar verder wel goed
Septum lijkt me VERSCHRIKKELIJK om te laten zetten. Binnenkant van je neus is van dat zachte vlees. Net als tong of ee nsmiley ofzo, lijkt me ook echt een hel. Niet zozeer omdat het zeer doet, maar gewoon dat ideeee buuuuuuu.
Ik ben wel benieuwd naar je septum nu.Wanneer heb je je operatie (of is dat te veel offtopic?
)?
Ja, snap het wel, (dat gevoel heb ik altijd bij het snijden van kip:quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aaaaah gatver dat klinkt echt verschrikkelijk.
Maar het gaat me ook niet om de pijn hè. Puur om het idee, juist omdat het zo zacht is.
Ik ben in? februari begonnen en zit nu pas op 3mmquote:Op maandag 15 november 2010 13:34 schreef GimmeGore het volgende:
Dat ligt eraan hoe snel je stretcht en in hoeveel stappen.
Je moet er rekening mee houden dat je het best een maand na elke stretch moet wachten.
Stappen van 2mm lukt bij mij niet nee, heb er nu een 4mm plug inzitten en een 6mm taper gaat maar tot de helft daarna ga je het voelen (ik heb best een hoge pijngrens maar wil niets forceren).quote:Op maandag 15 november 2010 13:42 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe langer je rust neemt tussen het stretchen, hoe beter dat voor je oor is.
Als je snel stretcht heb je veel meer kans op littekenweefsel. Wat er dan weer voor zorgt dat je oor nooit meer dichtgaat als je je stretch eventueel zat bent.
Ik denk ook dat het wel per oor verschilt. Daarom is een maand meer een richtlijn die voor de meeste mensen wel aardig klopt.
Daarbij stretchen kleine maatjes altijd lastiger dan grote maten.
Van 14mm naar 16mm ging bij mij veel makkelijker dan van 4mm naar 6mm (mijn oor kan dan weer wel stappen van 2mm hebben, dat ik ook niet voor iedereen zo)
En je hebt geluk dat je niet ontzettend veel litteken weefsel hebt, want dat is best wel slecht voor je oor...quote:Op maandag 15 november 2010 14:47 schreef fruitellafantastic het volgende:
Misschien een tip:
Ik liet de taper/spiral in m'n oor zitten en probeerde elke dag/om de 2 dagen ofzo beetje bij te stretchen. Van 4mm naar 8mm is bij mij best snel gegaan zo.
nu blij dat ik die gaten niet meer heb
Ik vind plugs/tunnels slechts tot een bepaalde grootte mooi 35mm vind ik echt zum kotsenquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:42 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
En je hebt geluk dat je niet ontzettend veel litteken weefsel hebt, want dat is best wel slecht voor je oor...
En ik heb er weer eens eentje gespot op een forum... Meisje van 16 met 35mm in haar oor.
Vraag me af hoe blij ze daar over 10 jaar nog mee is
Verschilt per persoon en hoe je gestretched hebt. Ik had 8 mm, maar nu nog 3 mm en ze worden niet kleiner, terwijl er ook mensen zijn met 16mm waarbij het weer teruggaat naar 0,8 mm.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:57 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik vind plugs/tunnels slechts tot een bepaalde grootte mooi 35mm vind ik echt zum kotsen.
Maarja dat is persoonlijk, genoeg mensen die plugs ansich al zum kotsen vinden.
Tot welke grote kan je gaatje nog dicht groeien ik heb ergens gelezen t/m 8mm?
Welk ding?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:21 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik ben bezig met mijn oorlel stretchen (heb nu 3mm) maar dat ding valt er de HELE tijd uit. Hoe kan ik dit voorkomen?
Misschien als ze ontzettend groot zijn, maar over het algemeen is glas best licht en het draagt erg fijnquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:42 schreef TonyMalony het volgende:
Heb nu 5mm. Maar ik vroeg me af, zijn glazen spirals veel zwaarder? Ik heb namelijk van mezelf geen oorlellen, misschien dat glazen spirals wat meer rekken?
Wat voor ring bedoel je? Gewoon een piercingringetjes?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil mijn rechteroor ook op 3mm maar zowel ik als mijn vriend krijgen die ring niet los![]()
het is zo'n segment ring , dus met een tussenstukje.. en ik kan er niet al teveel aan trekken, vorige week was mijn oor ook alweer gevoelig aan het doen daardoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:05 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Misschien als ze ontzettend groot zijn, maar over het algemeen is glas best licht en het draagt erg fijn
(hoewel het wel schijnt dat het in de winter erg koud is)
[..]
Wat voor ring bedoel je? Gewoon een piercingringetjes?
Ik ga zo voor 16 mm in allebei de oren ipv alleen links
(dubbele van wat ik ooit als eindmaat had aangegeven)
Die dingen schijnen inderdaad een hel te zijn. Als je ze vaker wil gebruiken is het aan te raden om een tangetje te kopen om ze te openen en te sluitenquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is zo'n segment ring , dus met een tussenstukje.. en ik kan er niet al teveel aan trekken, vorige week was mijn oor ook alweer gevoelig aan het doen daardoor.
Ik probeer het van het weekend nog wel een keer
Dat is heel normaal.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oké misschien een beetje paniekvraag, maar mijn piercing (die afgelopen vrijdag is gezet) deed vandaag de hele dag zeer. Alsof het gaat ontsteken. En dat wil ik dus ECHT no fucking way niet. Deed ook ineens zeer om oortjes (dus van iPod zegmaar, in-ears overigens) in te hebben terwijl ik dat de tweede dag al zonder pijn kon (behalve bij het indoen). Heb gewoon elke dag twee keer met zoutoplossing gedingest en niets raars mee gedaan (wel twee dagen met oordopjes geslapen). Maar hij doet nu meer zeer dan na het zetten. Herkent iemand dit?Sorry misschien echt heel dom, maar ik weet niet of het normaal is of dat ik nog 10 keer voorzichtiger ermee moet zijn. Hij ziet er niet raar uit ofzo verder, wondje is ook niet lelijk. Maar hij doet gewoon ineens zeer. Dusseehhh ja wat kan dit zijn?
Tragus overigens.
Hmm okeuj. Ik vond het al zo vreemd dat ik er eerst geen last van had maar was er vet blij mee, maar dan ineens POEF dus toen werd ik even bang haha. Werd vanmorgen wel wakker met heel veel vies opgedroogd wondvocht (whehe), nooit gehad. Maar ik wacht wel even af dan! Dankjewel!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:21 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat is heel normaal.
Mijn innerconch is bijna een maand oud en begon gisteren ook spontaan pijn te doen.
Sowieso moet je er rekening mee houden dat kraakbeen een bitch is om te genezen, dat kan best wel lang duren.
Verder vooral gewoon lekker vanaf blijven en blijven zeezouten.
En als je er echt last van krijgt/of als je zekerder wil zijn omdat wij het natuurlijk niet kunnen zien even terug gaan naar de piercer
nou hier was het net na het stretchen niets aan de hand. Het was wat gevoelig en daarna hield dat gewoon op, maar sinds gister dus gevoelig en rood.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:54 schreef TheHappyPrince het volgende:
Ik hoop dat dat goedkomt met je oor! Maar niet teveel aan zitten, heb ik slechte ervaringen mee (met gewone knopjes).
Ik heb er zelf geen last van als ik er een nieuwe maat spiraal doorheen douw. Net vandaag 6mm genomen, ik ben er een beetje verslaafd aan. In het begin is mijn oorlel een beetje warm en rood, maar dat is na een paar uur wel weg
dat had ik ook heb em eruit gehaald toenquote:Op maandag 29 november 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik sta echt op het punt mijn labret eruit te halen...
Mijn lip aan de binnenkant doet echt zeer
Langer staafje misschien?quote:Op maandag 29 november 2010 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik sta echt op het punt mijn labret eruit te halen...
Mijn lip aan de binnenkant doet echt zeer
Piercer is niet echt 'om de hoek' zeg maar, maar ik ga wel even bellen.quote:Op maandag 29 november 2010 21:07 schreef GimmeGore het volgende:
Misschien ff naar je piercer gaan, misschien is er niet zo veel aan de hand, gewoon een blaasje ofzo?
Wat voor materiaal heb je er nu in zitten?
Ik heb er nooit last van, maar misschien moet ik gewoon dat staafje er in doen die de piercer toen gezet heeft, maar die is even langquote:
ik ben al bezig met zeezoutenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:25 schreef GimmeGore het volgende:
Je kan eventueel met zout water spoelen om ervan af te komen.
Maar het hoeft niet per sé door je piercing te komen
Je kan anders eventueel ook kiezen voor een bioplast labret. Die zijn vaak liever voor je lip (en ook voor je tanden en tandvlees) omdat het minder scherp/hard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat las ik ook ergens, gedaan en ik merkte geen verschilquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:06 schreef GimmeGore het volgende:
als het echt pijn doet kan je er ook een aspirientje op leggen (schijnt heel goed te helpen)
Temazepam (een type slaaptablet) is een capsule met vloeistof erin. Knopspeldje ofzo erdoorheen prikken, en wat druppels op de pijnlijke plek doen. Verdoofd de pijn, helpt beter dan paracetamol enzo. Ik weet alleen niet of je voor Temazepam een doktersrecept nodig hebt, gok van wel. Het wordt niet meer vergoed, maar van iedere huisarts krijg je een recept mee als je zegt dat je even tijdelijk (doosje van 10) inslapers nodig hebt. (Zeg erbij dat je goede ervaring hebt met Temazepam, anders krijg je tabletjes, en die kun je niet druppelen...)quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
ja dat las ik ook ergens, gedaan en ik merkte geen verschil
Niet nodig meerquote:Op woensdag 1 december 2010 14:40 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Temazepam (een type slaaptablet) is een capsule met vloeistof erin. Knopspeldje ofzo erdoorheen prikken, en wat druppels op de pijnlijke plek doen. Verdoofd de pijn, helpt beter dan paracetamol enzo. Ik weet alleen niet of je voor Temazepam een doktersrecept nodig hebt, gok van wel. Het wordt niet meer vergoed, maar van iedere huisarts krijg je een recept mee als je zegt dat je even tijdelijk (doosje van 10) inslapers nodig hebt. (Zeg erbij dat je goede ervaring hebt met Temazepam, anders krijg je tabletjes, en die kun je niet druppelen...)
NICE!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
Niet nodig meerheb nu sinds gister dat langere staafje er in en het is alleen nog maar gevoelig. Het witte puntje is al weg en de pijn is echt stukken minder
pics?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:47 schreef GimmeGore het volgende:
Mijn nieuwe plugjes zitten heerlijk
Ik ben fan van hout!
edit:quote:Op zondag 5 december 2010 15:00 schreef TheHappyPrince het volgende:
Dat is een catbutt, wat betekent dat je eigenlijk een te grote maat draagt. Ik zou een stapje achteruit gaan, en goed schoonhouden!
En? Nog verandering in gekomen?quote:Op zondag 5 december 2010 15:59 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
edit:
Oh, ander account was nog ingelogd.!
Het is geen kattenkont of blowout of iets dergelijks, dat weet ik zeker.
Zit namelijk al 2 maanden op deze maat en als ik zachtjes op de achterkant van m'n plug drukte valt hij al bijna uit m'n oor ondanks de flares. Oren zijn niet echt rimpelig maar mooi egaal en niet rood, afgezien van dat bultje dus die in een dag erbij gekomen is.
Ik zout m'n oor wel, heb voor de zekerheid weer 16mm ingedaan, inderdaad. Die valt er nog nét niet uit - ik kijk wel wat 'r gebeurt. Lijkt meer op een puistje of een ontstoken kliertje.
Bultje is weggegaan in 2 dagen tijd, heb m'n oor nog dagelijks gezout en tunnels schoongemaakt. That did the trick.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:18 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
En? Nog verandering in gekomen?
Nee, ik vind het wel mooi, maar ik hoor er niet heel veel goeds over.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:09 schreef mixedcouple het volgende:
Van de week mijn labret na 1,5 jr doorgeprikt. Wel eventjes last van gehad en was weer even wennen, maar nu is het helemaal oké!!![]()
Volgende maand een 'christina piercing' laten zetten, iemand ervaring mee?
Dat de genezing erg moeilijk gaat en het vrij snel uitgroeit. Maar ik weet het niet he. Het verschilt sowieso per persoon.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:19 schreef mixedcouple het volgende:
Oei, dat klinkt wat minder. Vertel eens....![]()
Een vriendin van me, praat er alleen vol lof over. Gezien ik 'm super mooi vind en haar verhalen wel oké vond heeft me dat doen besluiten er één te nemen.
Ik weet hoe 't voelt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef GimmeGore het volgende:
Man, ik moet gaan wachten tot de lente... Piercingdrang!
Mijn lichaam accepteerde piercings daaro niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:09 schreef mixedcouple het volgende:
Volgende maand een 'christina piercing' laten zetten, iemand ervaring mee?
Een vriendin van mij had er 2, 1 aan elke kant. Stond echt enorm tof - dat wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:47 schreef petitebrunette het volgende:
Ik wil een microdermal anchor, bij m'n heup, denk ik. Iemand ervaring?
Dito!! Alleen moest eerst aan mijn neusbijholten worden geopereerd. De tampons zijn vandaag verwijderd en nu is het even twee weken spoelen met zout water. Dan zou het genezen moeten zijn en trakteer ik mezelf op een septum. (haha, die kno-arts mij nog uitleggen wat het septum was, tss) maar over die varken-look: Heb jij ooit nog een varken gezien met een ring door zijn neus?! Die zijn er helemaal niet meer. Daarbij: als het niet staat, haal je 'm toch gewoon weer uit; Dan heb je het iig geprobeerd en niemand die het meer ziet!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik weet hoe 't voelt.
Ik zit al heel lang te twijfelen of ik een septum zou nemen - maar nu kriebelt 't écht. Alleen ben ik bang dat het er varken-achtig uit komt te zien, je moet d'r wel 't gezicht voor hebben.
Ik heb de mijne rechts zitten en dat bevalt me op zich prima, alleen was het wat lastig slapen (slaap ook op rechterzij namelijk). Na 2/3 maanden kon ik weer op mijn oor liggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:30 schreef electronique het volgende:
ik weet niet of ik mijn helix links of rechts moet laten zetten
Ik heb al een afspraak gemaakt voor morgenquote:Op donderdag 16 december 2010 06:56 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Ik heb de mijne rechts zitten en dat bevalt me op zich prima, alleen was het wat lastig slapen (slaap ook op rechterzij namelijk). Na 2/3 maanden kon ik weer op mijn oor liggen.
Ik zou hem trouwens ook niet met dit weer laten zetten, die van mij is volgens mij tegen bevriezen aan geweest (mutsen zijn een hel, daar krijg ik veel te warm van) dus nu zit er een hard bultje of zo naast. Niet moeders mooiste plek geworden nu, hopelijk trekt het nog bij.
Natuurlijk is de winter niet de ideale tijd niet voor piercings, dat is logisch. Maar liever in de winter dan in de zomer als het helemaal klam is. Volgens mij is 't ook niet zo'n big deal hoor, je moet gewoon uitkijken en het in de gaten houden hoe het op het weer reageert enzo, da's bij iedereen anders.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:18 schreef electronique het volgende:
een beetje kou kan ik wel hebben, maar als het echt kwaad kan.. maar dat is dus niet zo?
Tja, gewoon zorgen dat je piercing niet te koud wordt. Ik zal eens kijken of ik een foto van mijn "bevroren" (denk ik dan) piercing kan maken. De huid is daar in ieder geval heel stug, en dat waren mijn vingers toen ik frostnip had ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:17 schreef electronique het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak gemaakt voor morgen
maar is het echt zo erg? ik heb altijd een muts op als ik buiten ben en heb genoeg haar om ervoor te hangen.
ik ga voor links denk ik. als ik mijn haar naar een kant hang is het altijd rechts dus dan is mijn piercing mooi zichtbaar
Gefeliciteerd, ben benieuwd naar je fotoquote:jeeej ik heb mijn helix!
maak straks wel een foto
Heb ik een goede rede on vaak mijn haar op te stekenquote:Op zondag 19 december 2010 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
De oor-in-bekermethode is op zich niet oneffectief, alleen wel zorgen dat alles goed aansluit inderdaad.
Nape lijkt me wel eng trouwens
Ik met mijn industrial. Mijn eskimo ook wel, maar daar zit ik niet met mijn handen aan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:24 schreef GimmeGore het volgende:
Dat is zo lastig om te laten.
Ik heb dat vooral met mijn innerconch.
Ligt eraan door wie je 'em laat zetten en met wat voor staafje. Ook kan je aan je piercer vragen of het mogelijk is om de nieuwe onder littekenweefsel (ik neem aan dat je bedoelde dat hij uitgroeide met dat je lichaam het niet trok?) van de vorigen te zetten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:56 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
2x heb ik een Chiristina piercing laten zetten, en 1x een VCH.
Alles moest eruit omdat mijn lichaam het niet trok.
Mijn navelpiercing is wel normaal genezen, maar dit duurde heel lang. Mijn tongpiercing genas wel snel.
Hoe groot is de kans, dat wanneer ik weer een Christina laat zetten, maar in joggingbroeken blijf lopen, hij wel blijft zitten?
Dat is wondvocht, dat blijf je met kraakbeenpiercings nog wel eventjes houdenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef electronique het volgende:
ik ben te lui om mn helix schoon te maken, maar ondanks dat ziet hij er redelijk prima uit. er komt soms wat zooi uit (niet echt pus oid).
ik trek die korstjes er steeds af, kan het niet stoppen
Stelt geen ruk voor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:17 schreef stef040 het volgende:
Wil een tongpiercing, maar ben echt bang voor het zetten.
Oke dus niets om me zorgen over te maken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat is wondvocht, dat blijf je met kraakbeenpiercings nog wel eventjes houden
kerstvakantie '09 bedoel je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:33 schreef SkinnyJeans het volgende:
Ik heb in de kerstvakantie een bridge piercing laten zetten. Het is nu al goed genezen. Ben blij dat het mocht van werk anders had ik het niet gedaan. :x
dat het niet pijn doet zegt niks, vooral niet met een week.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:29 schreef SkinnyJeans het volgende:
[..]
Naja bridge geneest nooit 100% maar het doet geen pijn meer als ik eraan zit dus (Y)
Dat is waar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat het niet pijn doet zegt niks, vooral niet met een week.
Zeg dan ook niet dat het genezen is. Dat zei een vriend van me ook over zijn tepelpiercing, maar die begon met 4 maanden toch vanuit het niks te bloeden en moeilijk te doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:42 schreef SkinnyJeans het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik maak het 2x per dag schoon en ben blij dat het nu niet meer pijn doet want eerst was het erg gevoelig.
Sorry?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet dat het genezen is. Dat zei een vriend van me ook over zijn tepelpiercing, maar die begon met 4 maanden toch vanuit het niks te bloeden en moeilijk te doen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:33 schreef SkinnyJeans het volgende:
Ik heb in de kerstvakantie een bridge piercing laten zetten. Het is nu al goed genezen. Ben blij dat het mocht van werk anders had ik het niet gedaan. :x
whehehe dat klopt maar is nu alweer voorbij hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet dat het genezen is. Dat zei een vriend van me ook over zijn tepelpiercing, maar die begon met 4 maanden toch vanuit het niks te bloeden en moeilijk te doen.
Oke je kan het interpreteren als in helemaal genezen maar ik bedoelde ermee dat het zover goed gaat.quote:
Idiootquote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe dat klopt maar is nu alweer voorbij hoor
Wees dan duidelijker en zeg geen domme dingen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:57 schreef SkinnyJeans het volgende:
[..]
Oke je kan het interpreteren als in helemaal genezen maar ik bedoelde ermee dat het zover goed gaat.
Daarbij bridges genezen nooit 100% dus als ik zeg dat het goed genezen is kan ik niet eens ermee bedoelen dat het helemaal genezen is.
Sorry dat jij de kennis niet hebt dat je niet weet dat bridges nooit genezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wees dan duidelijker en zeg geen domme dingen.
hou ook van jou hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Idioot
[..]
Wees dan duidelijker en zeg geen domme dingen.
Sorry dat ik niet zo dom ben om te zeggen dat mijn piercing met een week genezen is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:02 schreef SkinnyJeans het volgende:
[..]
Sorry dat jij de kennis niet hebt dat je niet weet dat bridges nooit genezen.
Ja, alweerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
hou ook van jou hoor![]()
ik las dat die van jou weer aan het etteren is
ik blijf erbij dat het gewoon niet goed gezet is echt fucked upquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo dom ben om te zeggen dat mijn piercing met een week genezen is.
[..]
Ja, alweerKraakbeen helemaal dik enzo, en doet pijn en bleergh
Lees wat ik eerder zei over interpreteren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo dom ben om te zeggen dat mijn piercing met een week genezen is.
Mja dan zou het 5 maanden later niet opeens weer gaan ontsteken als het aan het zetten lag.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik blijf erbij dat het gewoon niet goed gezet is echt fucked up
Gedaan, en nu?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:11 schreef SkinnyJeans het volgende:
[..]
Lees wat ik eerder zei over interpreteren.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:13 schreef TheHappyPrince het volgende:
DevilsWhore je doet je naam eer aan. Beetje dimmen mag ook wel, wordt het een stuk gezelliger van
Vertel eens.quote:
Een bridge groeit vanzelf uit. Hij geneest wel tot het punt dat er geen bloed/korsten en geen pijn meer doet. Maar er blijft soms toch nog vunzigheid uit komen. Maar dit verschilled ook per persoon omdat de ene beter geneest dat de ander. Maar met een brug blijf je meer kans hebben op infecties dan meeste piercings omdat hij deels open blijft.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vraagje, waarom neem je een bridge als je weet dat 'ie niet geneest?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef SkinnyJeans het volgende:
[..]
Een bridge groeit vanzelf uit. Hij geneest wel tot het punt dat er geen bloed/korsten en geen pijn meer doet. Maar er blijft soms toch nog vunzigheid uit komen. Maar dit verschilled ook per persoon omdat de ene beter geneest dat de ander. Maar met een brug blijf je meer kans hebben op infecties dan meeste piercings omdat hij deels open blijft.
Jou vraag is een beetje vaag. Je wilt weten waarom ik een bridge neem terwijl ik weet dat hij nooit zal genezen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Er is niks vaags aan, of ik heb teveel wijn opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef SkinnyJeans het volgende:
[..]
Jou vraag is een beetje vaag. Je wilt weten waarom ik een bridge neem terwijl ik weet dat hij nooit zal genezen?
Vrij simpel
Omdat hij wel tot een punt geneest dat je er vrijwel geen last van hebt tenzij je der zout in gaat strooien.
Heb jij piercings?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is niks vaags aan, of ik heb teveel wijn op
Maar oke.
Ja, daarom reageer ik hier.quote:
Nee, doe ik niet aanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef SkinnyJeans het volgende:
[..]
Ben je in je maandelijkse periode of niet.
Een andere eruit halen is geen optie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:30 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik ben er over aan het denken om een conch te nemen.....maar ik op mijn werk maar 2 oorbellen/piercings per oor en ik heb er al 2. En het lijkt me niet verstandig om een verse piercing telkens eruit te moeten halen voor een aantal uur.....
Dus daar moet ik nog even iets op verzinnen (en een piercingshop zoeken die dat doet)
Nouja, behalve dat ik wel de nodige filmpjes heb gezien en een medische studie doe..... ja ^^quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef GimmeGore het volgende:
Jij hebt zo zonder voorkennis ff een nape gezet?
Ik heb hem met naald gezet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:42 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb meerdere andere piercings, maar ik zou niet zomaar een surface piercing zetten of laten zetten door iemand die daar geen ervaring in heeft.
Iets met hele precieze plaatsing ivm uitgroei.
Heb je em btw met naald of met punch en taper gezet?
Ik laat hem zaterdag of volgende week zaterdag wel door een prof zetten.
Ik ben benieuwd, hoop dat alles goed gaat. Ziet er iig goed uit. Laat het even wetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef horned_reaper het volgende:
Ze heeft me de piercing net weer even laten zien.
De zwelling is zelf al volledig weg en ze heeft er geen centje last van....
Ik hoop dat het zo blijft, want ze heeft er minder last van als iedere andere piercing die ze in een shop heeft laten zetten.
1,6 is inderdaad standaard, geloof ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:38 schreef electronique het volgende:
is 1.6 mm de standaard maat voor navelpiercings?
ik ga na maanden maar weer iets in mijn navel dragen. maar nu wel een ringetje
Erg he piercing verslaving. Je wilt wel maar waar??quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik wil iets nieuws. Ik heb nadat mijn dermals onder m'n sleutelbeen eruit zijn gevallen niets meer laten zetten en mijn offcentre labret draag ik nu ook niet meer want die begin ik nu een beetje zat te worden. Ik weet alleen niet wat ik wil/wat bij mij staat.
Ik ken het gevoel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik wil iets nieuws. Ik heb nadat mijn dermals onder m'n sleutelbeen eruit zijn gevallen niets meer laten zetten en mijn offcentre labret draag ik nu ook niet meer want die begin ik nu een beetje zat te worden. Ik weet alleen niet wat ik wil/wat bij mij staat.
Ik wil hem ook wel komen zetten.... Ik vond het wel leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:43 schreef GimmeGore het volgende:
Als ik me morgen nog steeds zo goed voel als vandaag, komt mijn nape eindelijk
haha het is echt erg inderdaad! Had die onder mn sleutelbenen 7 maanden, die onder mn navel zitten er nog en heb ik nu 2,5 jaar, gaan er voorlopig ook nog niet uit denk ik! Medusa (kuiltje bovenlip) lijkt me inderdaad ook heel erg mooi.. Misschien dat dat de volgnde word, heb er vandaag namelijk een MD bij gezet op mn borstkasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Erg he piercing verslaving. Je wilt wel maar waar??![]()
Hoe lang heb je je md's gehad? Vind het altijd zonde dat die snel uitvallen bij mensen! Ik heb mijne nou 8 maanden en hij zit nog goed gelukkig *afkloppen*. Vond die labret wel heel mooi staan bij jou, misschien een labret dwars door je onderlip heen? Of eentje boven je lip in dat kuiltje in het midden, zag laatst een meisje die dat had en stond haar heel mooi denk dat jij het ook wel kan hebben.
pic van je nape! Met een dermal of surface gezet? Ik zat er ook nog aam te denken, maar het is zon gekut met blijven haken en slapen etc dus denk dat dat hem nooit gaat worden voor mij :pquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:21 schreef GimmeGore het volgende:
Wat voor potjes bedoel je? Sowieso beetje vreemd dat je iets mee krijgt tegen onstekingen, want als je het goed verzorgt, bijvoorbeeld met zeezout zou je geen ontstekingen moeten krijgen.
Nape zit er in![]()
Was nog een heel gedoe. Schijnt dat mijn huid nogal stug is. Wat goed is voor het blijven zitten van de piercing, maar nogal lastig was voor het zetten.
Sterilon denk ik?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb nog helemaal niets meegekregen, maar bij het zetten van gewone oorbellen kreeg ik vroeger altijd zo'n potje mee, tegen ontstekkingen enzo....weet ff niet meer hoe dat dat heet..
+1 ik heb hetzelfde.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
pic van je nape! Met een dermal of surface gezet? Ik zat er ook nog aam te denken, maar het is zon gekut met blijven haken en slapen etc dus denk dat dat hem nooit gaat worden voor mij :p
Met surface bar van anatometal. Die zijn plat in het midden ipv rond. Lijkt eigenlijk beetje op 2 MD's die aan elkaar vastzitten zeg maar. Ander voordeel is dat die internally threaded zijn. Als het genezen is kan er standaard MD plaatjes enzo op doen.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
pic van je nape! Met een dermal of surface gezet? Ik zat er ook nog aam te denken, maar het is zon gekut met blijven haken en slapen etc dus denk dat dat hem nooit gaat worden voor mij :p
Mijn MD zit ook tussen mijn boobies. Zit er nu vanaf half mei vorig jaar en hij steekt wel ietsje uit maar zit verder gewoon goed vast zonder complicaties dus verwacht dat die er nog wel ff blijft zitten, ik hoop op minimaal tot mei haha het schijnt een hele prestatie te zijn als je je MD een jaar hebt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:17 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
haha het is echt erg inderdaad! Had die onder mn sleutelbenen 7 maanden, die onder mn navel zitten er nog en heb ik nu 2,5 jaar, gaan er voorlopig ook nog niet uit denk ik! Medusa (kuiltje bovenlip) lijkt me inderdaad ook heel erg mooi.. Misschien dat dat de volgnde word, heb er vandaag namelijk een MD bij gezet op mn borstkaswaar zitten jouw MD?
Ohh nice, ik vind het echt zo'n mooie plek.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Met surface bar van anatometal. Die zijn plat in het midden ipv rond. Lijkt eigenlijk beetje op 2 MD's die aan elkaar vastzitten zeg maar. Ander voordeel is dat die internally threaded zijn. Als het genezen is kan er standaard MD plaatjes enzo op doen.
Blijven haken was ik ook beetje bang voor, maar er zitten nu 2 plaatjes op dus dat valt ontzettend mee. Het is alleen wat gevoelig nu.
Foto's moeten even wachten tot ik weer in Enschede ben, ik heb net geprobeerd om een foto te maken met mijn telefoon, maar dat ziet er niet echt duidelijk uit
[ afbeelding ]
Ik had hem wel eerst eens schoon mogen maken. Ow en uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat hij wel recht zit, in tegenstelling tot hoe het op de foto lijkt
Hahah het is inderdaad echt een kunst om ze er lang in te houden.. verbaas me ook wel over die in m'n buik. Maar denk dat dat gewoon komt doordat er daar genoeg vlees zit en ik er ook geen gekke dingen mee doe als in vaak blijven haken ofzo. Snakebites tja.. heb het tweede gaatje nu ook weer pas 2 dagen opnieuw doorgeprikt na 2 jaar ofzo, vind het soms inderdaad ook té, moet er echt voor in de stemming zijn (klinkt best raar eigenlijk)quote:Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mijn MD zit ook tussen mijn boobies. Zit er nu vanaf half mei vorig jaar en hij steekt wel ietsje uit maar zit verder gewoon goed vast zonder complicaties dus verwacht dat die er nog wel ff blijft zitten, ik hoop op minimaal tot mei haha het schijnt een hele prestatie te zijn als je je MD een jaar hebt.
Snake bites vind ik zoooooooooooooooooooo liefde! Maar wil ze zelf niet, vind dat toch een beetje té. Zat laatst ook te denken aan een md onder mijn navel, maar omdat mijn navelpiercing een klein beetje scheef is gezet (kleine afwijking naar links toe, valt niet echt op verder je ziet het ook alleen als ik zit zeg maar) doe ik dat niet omdat het dan niet mooi recht in lijn zit.
Gebruiken ze die ookbij de Christina?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zit er in.
Maar er zijn in Nederland niet zo veel shops die er mee werken omdat het relatief duur is
Nee, daar zijn speciale sieraadjes voor.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Gebruiken ze die ookbij de Christina?
Oooooeeeehhhhhhwwwwwquote:Op maandag 17 januari 2011 12:47 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nee, daar zijn speciale sieraadjes voor.
http://anatometal.com/jewelry/l-bars/
Deze
Ik heb mijn helix laten zetten bij pigmental tatoo in eindhoven, daar ben ik opzich wel heel tevreden over.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:45 schreef Tyler-Girl het volgende:
Weten jullie toevallig of je aan de ene kant van je lichaam gevoeliger kunt zijn voor piercings dan aan de andere kant? Ik heb vroeger een helix gehad in mijn linkse oor, maar die heb ik er tot 2x toe uit moeten halen door ontstekingen...moet er wel ff bij vertelle dat verzorging minimaal was omdat ik dat spul (waarschijnlijk dus sterrilon) vond pikken en ik dus een hekel had aan dat spul maar heb nu in mijn rechtse oor een tragus, maar daar heb ik dus nooit last van gehad.
Ik wil dus nu in mijn linkse oor een conch laten zetten, maar ben bang dat ik daar weer last van ga krijgen....
Ow en weet er iemand een goede piercingshop in Eindhoven of omgeving Venlo???
Thanks
De mijne was 65 euroquote:Op maandag 17 januari 2011 16:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
80 euro en dan heb je dus 2 van die dingen? 1 dermal was bij mij al 80 euro
Bedankt! maar denk dat ik sowieso eventjes in Venlo bij Inside-outside ga informeren...heb ik mijn tongpiercing ook laten zetten is eigenlijk altijd goed bevallen...quote:Op maandag 17 januari 2011 15:55 schreef electronique het volgende:
[..]
Ik heb mijn helix laten zetten bij pigmental tatoo in eindhoven, daar ben ik opzich wel heel tevreden over.
Ik denk niet dat dat mooi is met een septum.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:52 schreef luciferist het volgende:
Sinds mijn ampallang en septum genezen zijn kriebelt het weer een beetje, het probleem is dat ik ze ook nog eens makkelijk moet kunnen verbergen..
Ik zou ook graag een septril willen <3
Dat zeker, ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:40 schreef Alerion het volgende:
En symmetrisch gezien zou ik een septum met een septril denk ik ook wel gaaf vinden! Je hebt in ieder geval iets dat je niet vaak ziet, die kun je in je zak steken.
Hmmzz, deze zijn wel gaaf! Is dit ook in te zetten als pubic? Heb me zelf overgehaald (nav een ander topic) om hem toch te laten zetten maar zat nogal tegen uitgroei op te kijken. Lijkt me bij deze niet zo. Zijn deze ook net zo makkelijk zelf te wisselen als barbells?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:52 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zit er in.
Maar er zijn in Nederland niet zo veel shops die er mee werken omdat het relatief duur is
Klopt hij gaat gewoon door een streched septum gaat mijn septum uit beeld en komt deze ervoor terug, alleen jammer dat ik hem niet kan verstoppen ):quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoe zit een septril eigenlijk? Ja, google is je vriend enzo, maar waar zit 'ie doorheen? Ziet eruit als een barbel namelijjk.
Wtf? Barbells voor een surface? Sieraad wisselen van een surface?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:03 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Hmmzz, deze zijn wel gaaf! Is dit ook in te zetten als pubic? Heb me zelf overgehaald (nav een ander topic) om hem toch te laten zetten maar zat nogal tegen uitgroei op te kijken. Lijkt me bij deze niet zo. Zijn deze ook net zo makkelijk zelf te wisselen als barbells?
Ahh oke.quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:44 schreef luciferist het volgende:
[..]
Klopt hij gaat gewoon door een streched septum gaat mijn septum uit beeld en komt deze ervoor terug, alleen jammer dat ik hem niet kan verstoppen ):
Wanneer heb je die operatie? Je kan ook bij alloverpiercings.nl proberen, en er een mailtje erachteraan sturen dat je hem snel nodig hebt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:44 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb nu 8maanden mijn navelpiercing, die moet uit tijdens de operatie. hier in de buurt kun je nergens een vervangstaafje halen van plastic, zou die dicht groeien binnen 2 uur? Hoor bij navelpiercings dat je ze pas na 2 jaar langer uit kunt houden. Weet ook niet hoelang de operatie duurt maar dat zal vast wel binnen 2 uur gedaan zijn.
Bij AOP is het voor 16:00 bestellen, zelfde dag nog verzondenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ahh oke.
[..]
Wanneer heb je die operatie? Je kan ook bij alloverpiercings.nl proberen, en er een mailtje erachteraan sturen dat je hem snel nodig hebt.
En het verschilt per persoon hoelang je hem eruit kan houden, na hoeveel tijd.
Niet meer aan draaien dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:00 schreef electronique het volgende:
ik was vandaag aan mijn helix aan het draaien (net voor kerst laten zetten) en opeens kreeg ik toch een pijnscheut.
Zoiets vermoedde ik al, maar ik wist het niet meer zekerquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:49 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Bij AOP is het voor 16:00 bestellen, zelfde dag nog verzonden
Ik denk dat die mensen bij wie het gaatje na 2 jaar nog open is, de piercing wel ontzettend lang gehad hebben.
Die bioplast dingen kosten bij AOP 1.95 (plus hetzelfde aan verzendkosten) voor die prijs zou ik het zekere voor het onzekere nemen
[..]
Niet meer aan draaien dus
Is het een operatie aan je buik dan? Want alle artsen en anesthesisten zeggen altijd dat alle piercings eruit moeten (lekker makkelijk), maar als het geen operatie aan je buik is, zou ik het gewoon met tape afplakken en dat even met de anesthesist bespreken van te voren!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:44 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb nu 8maanden mijn navelpiercing, die moet uit tijdens de operatie. hier in de buurt kun je nergens een vervangstaafje halen van plastic, zou die dicht groeien binnen 2 uur? Hoor bij navelpiercings dat je ze pas na 2 jaar langer uit kunt houden. Weet ook niet hoelang de operatie duurt maar dat zal vast wel binnen 2 uur gedaan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Excuses, moest het even kwijt...gedeelde smart is halve smart.![]()
Niet alleen dat, ze schroeien bloedvaatjes die opengaan dicht met elektriciteit, en dat kan nog wel eens doorschieten. Waar je metaal in je lichaam hebt zitten, kan je lelijke brandwonden krijgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Moet je je piercings niet uit doen om een andere reden dan "dat ze er tegen aan kunnen komen"? Volgens mij ligt het daar niet aan, hoor.
Je geeft tevens zelf het antwoord al, in je spoiler, op de vraag waarom je je piercings uit moet doen tijdens een operatie.
Nou, ik bedoel te zeggen; standaard is dat piercings uit moeten tijdens welke operatie ook. Da's gewoon protocol. Maar als ze je neus opereren, hoeft dus echt geen navelpiercing uit. Zelfs mijn tragus dus niet. Als ze je lies opereren zullen ze wel (lichtelijk dwingend) vragen om je navelpiercing uit te doen. Maar als je bang bent dat 'ie dicht groeit omdat je hem net pas hebt, dan kun je ook vragen of ze hem met tape afplakken. Moet je je buik laten opereren, ja, dan moet 'ie zeker uit! Het ligt er dus aan, en dat kun je gewoon bespreken met de chirurg of anesthesist.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Moet je je piercings niet uit doen om een andere reden dan "dat ze er tegen aan kunnen komen"? Volgens mij ligt het daar niet aan, hoor.
Je geeft tevens zelf het antwoord al, in je spoiler, op de vraag waarom je je piercings uit moet doen tijdens een operatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, mijn piercing is niet de reden van mijn middenoorontsteking. Dat kwam omdat ik tot een maand na de operatie mijn neusholten met natriumchloride moest spoelen. Daarbij is er zout water met een streptokokje uit mijn neus de buisvan Eustachius ingelopen en heeft de steptokok zich in mijn middenoor gehuisvest!! "Visite, visite, een buis vol visite!!!"
ps: ik maak nu elke dag mijn tragus maar even schoon met antibiotica-oordruppels. Just to be sure.
Tv is geen maatstaaf voor operaties. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:31 schreef Phantomesse het volgende:
Wat een kutten dan, sowieso gaat mijn MD niet uitkunnen en fuck ze als ze die eruit willen snijden, dan schaf ik die operatie wel af tot hij vanzelf uitgegroeid is wat nog heeeel lang gaat duren zoals het er nu uitziet. Ik zie dus het niet er niet van in om mijn navel leeg te maken. Het is beide gewoon chirurgisch staal neem aan dat ze daar ook mee opereren gezien de naam. Ik zie op tv vaak zat dat ze allemaal klemmen op bloedvaten en dingen hebben alvorens ze dicht te branden en dat verschroeit ook niet.
Hmm, tragus na de op ook maar weer eens gaan dragen en mn helix ook. Wil wel vanalles en nogwat kwa nieuwe piercings maar draag mn oude niet eens meer
Geen paniek, gewoon even melden en met tape afplakken allemaal. Niks aan het handje.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:31 schreef Phantomesse het volgende:
Wat een kutten dan, sowieso gaat mijn MD niet uitkunnen en fuck ze als ze die eruit willen snijden, dan schaf ik die operatie wel af tot hij vanzelf uitgegroeid is wat nog heeeel lang gaat duren zoals het er nu uitziet. Ik zie dus het niet er niet van in om mijn navel leeg te maken. Het is beide gewoon chirurgisch staal neem aan dat ze daar ook mee opereren gezien de naam. Ik zie op tv vaak zat dat ze allemaal klemmen op bloedvaten en dingen hebben alvorens ze dicht te branden en dat verschroeit ook niet.
Hmm, tragus na de op ook maar weer eens gaan dragen en mn helix ook. Wil wel vanalles en nogwat kwa nieuwe piercings maar draag mn oude niet eens meer
Geeft niks, daar lette ik niet opquote:Op zondag 23 januari 2011 00:15 schreef luciferist het volgende:
Ik bedenk me net dat ik de verkeerde tepel heb gefotografeerd..
Echt te stom voor woorden, maar ik had er niet zoveel last van en zag de streepjes in de spiegel (op mijn oude dus..)
Nee, zeker niet mee gaan slapen zo! Dat kan in je luchtpijp schieten!!! Of je dan stikt betwijfl ik, maar metaal in je longen kan gaan inkapselen, (dan krijg je een gezwelletje/kyste die je op ten duur sowieso je luchttoevoer belemmert. Met andere woorden: Als het in je luchtpijp schiet dan moet het eruit en dan krijg je een operatie of bronchoscopie: beide kut!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Voor het eerst in 2 a 3 jaar ben ik mijn tongpiercing balletje kwijt,. Waarschijnlijk dus doorgeslikt. Nu het probleem: ik heb geen nieuwe/andere balletjes, omdat ik al 2 a 3 jaar zonder probleem deze draag. Ik weet niet zeker of ik er nou zo mee moet gaan slapen
.. als het staafje plus ene balletje eruit schiet kan ik misschien wel stikken?
Als ik het uit doe dan groeit het misschien wel dicht; ik ga sowieso wel langs de piercingsshop morgen.
Heb je geen vriendinnetje/vriendje in de buurt wonen waar je een reserve balletje kan/mag lenen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmmoke
![]()
![]()
.
Dan maar door laten prikken door de piercer morgen, I guess.
Hoe ging het?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmmoke
![]()
![]()
.
Dan maar door laten prikken door de piercer morgen, I guess.
Haha, dat had ik als ik stomdronken was altijd met mijn lenzen. Vond ik blijkbaar interessant ofzo...geen idee. Was er regelmatig eentje kwijt als ik thuis kwam (had ik 'm zomaar in mijn lenzenpotje gestopt, haha)quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:54 schreef luciferist het volgende:
ik zelf had trouwens gewoon mijn wekker elke 2 uur gezet en hem er doorheen gedaan en dan weer slapen..
Maar ik heb gelukkig echt kilo's van die piercingballetjes bij me
Zodat ik niet stomdronken de balletjes van de wc tijdens het uitgaan moet oprapen omdat ik dronken besloten had om mijn piercing er even uit te halen..
[quote]quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Goed wel,. Blijkbaar is het hele ding helemaal niet semi-dichtgegroeid in de nacht
. Terwijl hij dus toch min. 8 uur eruit is geweest. Nouja, weet ik dat ook weer
.
Ik probeerde het vanochtend even en hij schoot er gewoon in, geen vliesje; niks. Bij mijn andere piercings heb ik dat wel. Noujanieuw bolletje gekocht en die draai ik er zo even op.
Hahah ja. Dat ga ik binnenkort zeker even doen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:48 schreef Luna3 het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ][b]
Gelukkig!! Alleen zou ik wat meer balletjes inslaan, dan heb je reserve...
Ja, ik snap achteraf soms ook helemaal niet waarom ik ze eraf haal.. dronken zijn doet toch iets met me..quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:34 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Haha, dat had ik als ik stomdronken was altijd met mijn lenzen. Vond ik blijkbaar interessant ofzo...geen idee. Was er regelmatig eentje kwijt als ik thuis kwam (had ik 'm zomaar in mijn lenzenpotje gestopt, haha)
...daarom drink ik aanzienlijk minder nu: ik wil nog iets kunnen zien als ik thuis komquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:29 schreef luciferist het volgende:
Ja, ik snap achteraf soms ook helemaal niet waarom ik ze eraf haal.. dronken zijn doet toch iets met me..
Of een touwtje aan het balletje maken welke je aan je huig vastbind (of er doorheen pierced). Mocht het balletje losgaan en in je slokdarm komen kun je hem zo er uit halen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hahah ja. Dat ga ik binnenkort zeker even doen!
Een vriendin van me heeft hem al minstens een jaar eruit, en hij is nog niet dichtgegroeid 0oquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Goed wel,. Blijkbaar is het hele ding helemaal niet semi-dichtgegroeid in de nacht
. Terwijl hij dus toch min. 8 uur eruit is geweest. Nouja, weet ik dat ook weer
.
Ik probeerde het vanochtend even en hij schoot er gewoon in, geen vliesje; niks. Bij mijn andere piercings heb ik dat wel. Noujanieuw bolletje gekocht en die draai ik er zo even op.
Ze had hem al wel een jaar of 6, wellicht dat dat uitmaakt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:37 schreef luciferist het volgende:
[..]
Nou mijn tongpiercing was met 1 nachtje al dicht..
Maar in principe geneest je tong dan met de nieuwe piercing erin, waardoor er in de fistula nieuwe huid aangemaakt wordt? Dus als je piercing eruit is, ziet je lichaam dat niet als iets dat nog moet genezen. Het kan wel dat het gat krimpt of dat er een vliesje overheen komt waardoor hij niet meer in kan, maar dat komt niet omdat je tong snel geneest, want er valt niks te genezen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:18 schreef luciferist het volgende:
[..]
Ja, maar je tong geneest nu eenmaal ook wel snel...
Touche..quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:29 schreef Alerion het volgende:
[..]
Maar in principe geneest je tong dan met de nieuwe piercing erin, waardoor er in de fistula nieuwe huid aangemaakt wordt? Dus als je piercing eruit is, ziet je lichaam dat niet als iets dat nog moet genezen. Het kan wel dat het gat krimpt of dat er een vliesje overheen komt waardoor hij niet meer in kan, maar dat komt niet omdat je tong snel geneest, want er valt niks te genezen.
Bummer! Waarom?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:01 schreef luciferist het volgende:
[..]
Touche..
Maar ontopic: ik heb zojuist mijn 2 dermalls eruit laten snijden ):
sleutelbeen, ik had er 3, maar 1 heb ik er zelf uitgesneden toen die er half uitgewipt was na een dagje skaten.. de andere 2 heb ik een jaar en 29 dagen gehad..quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bummer! Waarom?
waar zate ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |