abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 januari 2011 @ 10:44:50 #251
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_91552862
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2011 01:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoe zit een septril eigenlijk? Ja, google is je vriend enzo, maar waar zit 'ie doorheen? Ziet eruit als een barbel namelijjk.
Klopt hij gaat gewoon door een streched septum gaat mijn septum uit beeld en komt deze ervoor terug, alleen jammer dat ik hem niet kan verstoppen ):
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:42:44 #252
296962 Alerion
geen praatjes maar plaatjes
pi_91559390
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 20:03 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Hmmzz, deze zijn wel gaaf! Is dit ook in te zetten als pubic? Heb me zelf overgehaald (nav een ander topic) om hem toch te laten zetten maar zat nogal tegen uitgroei op te kijken. Lijkt me bij deze niet zo. Zijn deze ook net zo makkelijk zelf te wisselen als barbells?
Wtf? Barbells voor een surface? Sieraad wisselen van een surface?
  woensdag 19 januari 2011 @ 14:50:51 #253
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_91562428
quote:
15s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:42 schreef Alerion het volgende:

[..]

Wtf? Barbells voor een surface? Sieraad wisselen van een surface?
vriend van mij had ook een barbell, die kon hij ook wisselen, pubic..

ding was wel razend snel uitgegroeid XD
  woensdag 19 januari 2011 @ 15:20:51 #254
296962 Alerion
geen praatjes maar plaatjes
pi_91563740
Ja daarom... Zou verboden moeten worden. -O-
pi_91564786
Ik heb nu 8maanden mijn navelpiercing, die moet uit tijdens de operatie. hier in de buurt kun je nergens een vervangstaafje halen van plastic, zou die dicht groeien binnen 2 uur? Hoor bij navelpiercings dat je ze pas na 2 jaar langer uit kunt houden. Weet ook niet hoelang de operatie duurt maar dat zal vast wel binnen 2 uur gedaan zijn.
pi_91565256
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:44 schreef luciferist het volgende:

[..]

Klopt hij gaat gewoon door een streched septum gaat mijn septum uit beeld en komt deze ervoor terug, alleen jammer dat ik hem niet kan verstoppen ):
Ahh oke.
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:44 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb nu 8maanden mijn navelpiercing, die moet uit tijdens de operatie. hier in de buurt kun je nergens een vervangstaafje halen van plastic, zou die dicht groeien binnen 2 uur? Hoor bij navelpiercings dat je ze pas na 2 jaar langer uit kunt houden. Weet ook niet hoelang de operatie duurt maar dat zal vast wel binnen 2 uur gedaan zijn.
Wanneer heb je die operatie? Je kan ook bij alloverpiercings.nl proberen, en er een mailtje erachteraan sturen dat je hem snel nodig hebt.

En het verschilt per persoon hoelang je hem eruit kan houden, na hoeveel tijd.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_91573836
ik was vandaag aan mijn helix aan het draaien (net voor kerst laten zetten) en opeens kreeg ik toch een pijnscheut. :(
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:49:54 #258
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_91590371
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ahh oke.

[..]

Wanneer heb je die operatie? Je kan ook bij alloverpiercings.nl proberen, en er een mailtje erachteraan sturen dat je hem snel nodig hebt.

En het verschilt per persoon hoelang je hem eruit kan houden, na hoeveel tijd.
Bij AOP is het voor 16:00 bestellen, zelfde dag nog verzonden :)

Ik denk dat die mensen bij wie het gaatje na 2 jaar nog open is, de piercing wel ontzettend lang gehad hebben.

Die bioplast dingen kosten bij AOP 1.95 (plus hetzelfde aan verzendkosten) voor die prijs zou ik het zekere voor het onzekere nemen :)

quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 19:00 schreef electronique het volgende:
ik was vandaag aan mijn helix aan het draaien (net voor kerst laten zetten) en opeens kreeg ik toch een pijnscheut. :(
Niet meer aan draaien dus :P
pi_91616927
Is moeilijk, om er niet aan te zitten

Ik ga over een paar maanden denk ik een tweede helix nemen, zodat ik er twee naast elkaar heb
pi_91619437
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:49 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Bij AOP is het voor 16:00 bestellen, zelfde dag nog verzonden :)

Ik denk dat die mensen bij wie het gaatje na 2 jaar nog open is, de piercing wel ontzettend lang gehad hebben.

Die bioplast dingen kosten bij AOP 1.95 (plus hetzelfde aan verzendkosten) voor die prijs zou ik het zekere voor het onzekere nemen :)

[..]

Niet meer aan draaien dus :P
Zoiets vermoedde ik al, maar ik wist het niet meer zeker
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_91643305
:(
:(
:(
:(
:(
:(
:(
HELE WEEK WACHTEN met het zetten van Christina :'( Tegen die tijd is geld ook alweer zwaar gedaald, mimimimimimi
pi_91646091
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:44 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb nu 8maanden mijn navelpiercing, die moet uit tijdens de operatie. hier in de buurt kun je nergens een vervangstaafje halen van plastic, zou die dicht groeien binnen 2 uur? Hoor bij navelpiercings dat je ze pas na 2 jaar langer uit kunt houden. Weet ook niet hoelang de operatie duurt maar dat zal vast wel binnen 2 uur gedaan zijn.
Is het een operatie aan je buik dan? Want alle artsen en anesthesisten zeggen altijd dat alle piercings eruit moeten (lekker makkelijk), maar als het geen operatie aan je buik is, zou ik het gewoon met tape afplakken en dat even met de anesthesist bespreken van te voren!!!

Ik heb zelf pas een operatie van mijn neusbijholten (chronisch verkoudheidje) achter de rug. Tragus moest natuurlijk officieel uit, maar keb gezegd dat dat niet ging en dat ze hem maar af moesten plakken als ze dachten dat ze er last van zouden krijgen. Chirurg zelf zei 'laat maar zitten zo, want daar komen we helemaal niet.'

Vervolg drama (dirty talk, vandaar de spoiler):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Excuses, moest het even kwijt...gedeelde smart is halve smart. :{
pi_91647109
Moet je je piercings niet uit doen om een andere reden dan "dat ze er tegen aan kunnen komen"? Volgens mij ligt het daar niet aan, hoor.

Je geeft tevens zelf het antwoord al, in je spoiler, op de vraag waarom je je piercings uit moet doen tijdens een operatie. ;)
pi_91649131
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 08:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Moet je je piercings niet uit doen om een andere reden dan "dat ze er tegen aan kunnen komen"? Volgens mij ligt het daar niet aan, hoor.

Je geeft tevens zelf het antwoord al, in je spoiler, op de vraag waarom je je piercings uit moet doen tijdens een operatie. ;)
Niet alleen dat, ze schroeien bloedvaatjes die opengaan dicht met elektriciteit, en dat kan nog wel eens doorschieten. Waar je metaal in je lichaam hebt zitten, kan je lelijke brandwonden krijgen.
Lip en tong moest er bij mij sowieso uit omdat ik geintubeerd moest worden. :(
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_91654727
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 08:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Moet je je piercings niet uit doen om een andere reden dan "dat ze er tegen aan kunnen komen"? Volgens mij ligt het daar niet aan, hoor.

Je geeft tevens zelf het antwoord al, in je spoiler, op de vraag waarom je je piercings uit moet doen tijdens een operatie. ;)
Nou, ik bedoel te zeggen; standaard is dat piercings uit moeten tijdens welke operatie ook. Da's gewoon protocol. Maar als ze je neus opereren, hoeft dus echt geen navelpiercing uit. Zelfs mijn tragus dus niet. Als ze je lies opereren zullen ze wel (lichtelijk dwingend) vragen om je navelpiercing uit te doen. Maar als je bang bent dat 'ie dicht groeit omdat je hem net pas hebt, dan kun je ook vragen of ze hem met tape afplakken. Moet je je buik laten opereren, ja, dan moet 'ie zeker uit! Het ligt er dus aan, en dat kun je gewoon bespreken met de chirurg of anesthesist.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, mijn piercing is niet de reden van mijn middenoorontsteking. Dat kwam omdat ik tot een maand na de operatie mijn neusholten met natriumchloride moest spoelen. Daarbij is er zout water met een streptokokje uit mijn neus de buisvan Eustachius ingelopen en heeft de steptokok zich in mijn middenoor gehuisvest!! "Visite, visite, een buis vol visite!!!"

ps: ik maak nu elke dag mijn tragus maar even schoon met antibiotica-oordruppels. Just to be sure.
pi_91672423
Wat een kutten dan, sowieso gaat mijn MD niet uitkunnen en fuck ze als ze die eruit willen snijden, dan schaf ik die operatie wel af tot hij vanzelf uitgegroeid is wat nog heeeel lang gaat duren zoals het er nu uitziet. Ik zie dus het niet er niet van in om mijn navel leeg te maken. Het is beide gewoon chirurgisch staal neem aan dat ze daar ook mee opereren gezien de naam. Ik zie op tv vaak zat dat ze allemaal klemmen op bloedvaten en dingen hebben alvorens ze dicht te branden en dat verschroeit ook niet.

Hmm, tragus na de op ook maar weer eens gaan dragen en mn helix ook. Wil wel vanalles en nogwat kwa nieuwe piercings maar draag mn oude niet eens meer :P
pi_91683664
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:31 schreef Phantomesse het volgende:
Wat een kutten dan, sowieso gaat mijn MD niet uitkunnen en fuck ze als ze die eruit willen snijden, dan schaf ik die operatie wel af tot hij vanzelf uitgegroeid is wat nog heeeel lang gaat duren zoals het er nu uitziet. Ik zie dus het niet er niet van in om mijn navel leeg te maken. Het is beide gewoon chirurgisch staal neem aan dat ze daar ook mee opereren gezien de naam. Ik zie op tv vaak zat dat ze allemaal klemmen op bloedvaten en dingen hebben alvorens ze dicht te branden en dat verschroeit ook niet.

Hmm, tragus na de op ook maar weer eens gaan dragen en mn helix ook. Wil wel vanalles en nogwat kwa nieuwe piercings maar draag mn oude niet eens meer :P
Tv is geen maatstaaf voor operaties. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_91700604
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:31 schreef Phantomesse het volgende:
Wat een kutten dan, sowieso gaat mijn MD niet uitkunnen en fuck ze als ze die eruit willen snijden, dan schaf ik die operatie wel af tot hij vanzelf uitgegroeid is wat nog heeeel lang gaat duren zoals het er nu uitziet. Ik zie dus het niet er niet van in om mijn navel leeg te maken. Het is beide gewoon chirurgisch staal neem aan dat ze daar ook mee opereren gezien de naam. Ik zie op tv vaak zat dat ze allemaal klemmen op bloedvaten en dingen hebben alvorens ze dicht te branden en dat verschroeit ook niet.

Hmm, tragus na de op ook maar weer eens gaan dragen en mn helix ook. Wil wel vanalles en nogwat kwa nieuwe piercings maar draag mn oude niet eens meer :P
Geen paniek, gewoon even melden en met tape afplakken allemaal. Niks aan het handje.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 20:36:16 #269
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_91720676

whoohooo (:
pi_91729247
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:36 schreef luciferist het volgende:
[ afbeelding ]
whoohooo (:
zeg dat wel! ;) :P
  zondag 23 januari 2011 @ 00:15:09 #271
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_91732559
Ik bedenk me net dat ik de verkeerde tepel heb gefotografeerd..

Echt te stom voor woorden, maar ik had er niet zoveel last van en zag de streepjes in de spiegel (op mijn oude dus..)
pi_91732628
quote:
9s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:15 schreef luciferist het volgende:
Ik bedenk me net dat ik de verkeerde tepel heb gefotografeerd..

Echt te stom voor woorden, maar ik had er niet zoveel last van en zag de streepjes in de spiegel (op mijn oude dus..)
Geeft niks, daar lette ik niet op ;)
  zondag 23 januari 2011 @ 11:53:50 #273
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_91741138
Zo'n grote camera en geen zelfontspanner? :P
pi_91827265

oke nu weet ik het zeker. ik ga nog een helix nemen. al neem ik dan wel kleinere ringetjes
  dinsdag 25 januari 2011 @ 12:11:55 #275
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_91842417
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef GimmeGore het volgende:
Zo'n grote camera en geen zelfontspanner? :P
Ja, maar dan moet ik weer een statief neerzetten enzo... :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')