Kun je ook serieus reageren?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat er D66 rechters in het spel zijn..
Waarom zou je voor iedereen respect moeten hebben. Sommige mensen zijn gewoon geen respect waard (daarmee bedoel ik niet de PVV stemmers, die zijn gewoon boos ergens op terecht of onterecht).quote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb voor alle kiezers respect. Dat in tegenstelling tot jou.
[..]
Ik noem gewoon de feiten hoor.
Islam gaat onze kinderen stenigen!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun je ook serieus reageren?
Nee waarom zijn dat stuiptrekkingen? Is toch gewoon waar?quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kun je ook serieus reageren?
And the 'stuiptrekking' continuesquote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee waarom zijn dat stuiptrekkingen? Is toch gewoon waar?
Je zult in elke partij wel mensen vinden waar wat mee loos is, als je goed zoekt.
Zag vanmorgen nog een lijstje van PvdA'ers, dat loog er ook niet om.
Deze PVV'er gaat er uit dat is duidelijk.
Maar ik denk zomaar dat de mensen die op de PVV gestemd hebben gewoon achter de PVV blijven staan vanwege de standpunten van deze partij.
Die lopen echt niet weg vanwege een partijlid die fout is of was.
Net zomin als er PvdA'ers weggelopen zijn vanwege Eveline Herfkens. Daar gaat het de mensen ook om de partij an sich, niet om de incidentele gevallen.
Lavenderr, het zijn er bij de PVV wel een beetje veel in hele korte tijd...quote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zult in elke partij wel mensen vinden waar wat mee loos is, als je goed zoekt.
Maar ik denk zomaar dat de mensen die op de PVV gestemd hebben gewoon achter de PVV blijven staan vanwege de standpunten van deze partij.
Net zomin als er PvdA'ers weggelopen zijn vanwege Eveline Herfkens. Daar gaat het de mensen ook om de partij an sich, niet om de incidentele gevallen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De PvdA is altijd koploper geweest met rotte appels binnen de partij, hoewel dat meestal wel in de gemeentelijke politiek is. Ik denk dat de PVV ondertussen op kop loopt, maar ik moet ook wel zeggen dat af en toe een klap uitdelen en een alcohol probleempje uit het verleden je niet per definitie incompatibel maakt. Ik geloof bv. dat Hero Brinkman opzich best wel wat in zijn mars heeft en veel andere PVV leden ook wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat de PvdA een partij in verval is betekent niet meteen dat de PVV dat ook is, dat is een partij die nog in opkomst is, maar wel met groeistuipen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
And the 'stuiptrekking' continues
Eén partijlid? Heb je het nieuws gevolgd? De Hells Angels zijn een damclubje als je het vergelijkt met die Fightclub die Geert heeft samengesteld.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
dan ken ik ook nog wel een boel Marokkanen die "niet per definitie incompatibel" zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef mlg het volgende:
[..]
maar ik moet ook wel zeggen dat af en toe een klap uitdelen en een alcohol probleempje uit het verleden je niet per definitie incompatibel maakt.
Brinkman die loopt permanent onwaarheden te verkondigen. Hij is gewoon permanent dronken, zo kijkt hij wel iig.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef mlg het volgende:
[..]
De PvdA is altijd koploper geweest met rotte appels binnen de partij, hoewel dat meestal wel in de gemeentelijke politiek is. Ik denk dat de PVV ondertussen op kop loopt, maar ik moet ook wel zeggen dat af en toe een klap uitdelen en een alcohol probleempje uit het verleden je niet per definitie incompatibel maakt. Ik geloof bv. dat Hero Brinkman opzich best wel wat in zijn mars heeft en veel andere PVV leden ook wel.
Mensen, hou een op met dat jij-bakken. Het gaat hier om Lucassen en of hij te handhaven is en/of we zo'n persoon als volksvertegenwoordiger zien zitten...quote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef mlg het volgende:
[..]
De PvdA is altijd koploper geweest met rotte appels binnen de partij, hoewel dat meestal wel in de gemeentelijke politiek is. Ik denk dat de PVV ondertussen op kop loopt, maar ik moet ook wel zeggen dat af en toe een klap uitdelen en een alcohol probleempje uit het verleden je niet per definitie incompatibel maakt. Ik geloof bv. dat Hero Brinkman opzich best wel wat in zijn mars heeft en veel andere PVV leden ook wel.
Waarom baseer je dat? Heel Europa heeft last van die ''mensen'',quote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Klaudias het volgende:
[..]
dan ken ik ook nog wel een boel Marokkanen die "niet per definitie incompatibel" zijn.
Heel europa heeft last van de PVV? Nou, ik vind dat er nu wel wat gewelddadige lui bij zitten, maar dat is wel erg overdreven, phpmystyle.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom baseer je dat? Heel Europa heeft last van die ''mensen'',
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat de PvdA een partij in verval is betekent niet meteen dat de PVV dat ook is, dat is een partij die nog in opkomst is, maar wel met groeistuipen.
Nee, kut Marokkaantjes.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Heel europa heeft last van de PVV? Nou, ik vind dat er nu wel wat gewelddadige lui bij zitten, maar dat is wel erg overdreven, phpmystyle.
. . . .quote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef mlg het volgende:
Iedereen kan zich toch wel voorstellen dat er bij een partij van de 'grote woorden' niet van die autistische stereotypen als bij de PvdA lopen?
Pcies, dus waar maak je je druk om?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
![]()
PvdA bashen wordt ook ZOOOOOO vermoeiend. Maar ach doe je ding maar lekker.
Na een tijdje neemt niemand je meer serieus en gaat het tegen je werken.
Ach, die zijn niet "per definitie incompatibel".quote:
Ik zei toch al dat deze man waarschijnlijk vanavond al history is? En terecht.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lavenderr, het zijn er bij de PVV wel een beetje veel in hele korte tijd...
En het gaat niet om de minste vergrijpen..
Waarom dat niet gewoon toegeven? Niemand zegt dat alle andere partijen geheel van smetten vrij zijn hoor..
Wees niet bang, ik zal je geruststellen. De wereld zal niet overgenomen worden door 13 jarige hangjongeren.quote:
Wat ben jij toch een moedertje, neem anders even kinderen en reageer het daarop af.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mensen, hou een op met dat jij-bakken. Het gaat hier om Lucassen en of hij te handhaven is en/of we zo'n persoon als volksvertegenwoordiger zien zitten...
Open anders een topic over "foute parlementariers en bewindslieden".
Ik probeer jou nog te helpen nu. Kijken of je je ogen iets verder kunt openen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pcies, dus waar maak je je druk om?
Jemig, doe je oogkleppen eens af.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat deze man waarschijnlijk vanavond al history is? En terecht.
En verder denk ik gewoon dat mensen de PVV nu niet de rug toe gaan keren vanwege deze rotte appel.
En ik vind het wel amusant om te lezen hoe blij 'links' is met deze foute man. Ze wrijven zich in de handen met dit buitenkansje om de gehele PVV af te branden
;-)quote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een moedertje, neem anders even kinderen en reageer het daarop af.
Sterk argumentquote:Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Brinkman die loopt permanent onwaarheden te verkondigen. Hij is gewoon permanent dronken, zo kijkt hij wel iig.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:51 schreef trekhengel het volgende:
PVV kamerleden zijn statistisch crimineler dan Marokkanen.
En de andere 8 vergeet je voor het gemak?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En verder denk ik gewoon dat mensen de PVV nu niet de rug toe gaan keren vanwege deze rotte appel.
En ik vind het wel amusant om te lezen hoe blij 'links' is met deze foute man. Ze wrijven zich in de handen met dit buitenkansje om de gehele PVV af te branden
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:51 schreef trekhengel het volgende:
Precies, gewoon relativeren. Er zit een foute man in de fractie, waarschijnlijk is Wilders nu met hem aan het bellen om hem te vertellen dat hij morgen om negen honderd uur zijn bieze moet pakken.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
Het gaat niet over Marokkanen maar over een man die gewelddadig is en waarschijnlijk ontucht heeft gepleegd. Hij zit in onze tweede kamer.
Zitten er kut marokkanen in de tweede kamer?
Kun je niet even al die linkse ratten bannen?quote:
Kijk, we upgraden naar persoonlijke jij-bakken..Want dat geeft kracht aan je argumentenquote:Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een moedertje, neem anders even kinderen en reageer het daarop af.
Alleen Graus en Brinkman, de rest is zeer zeer arbitrair.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de andere 8 vergeet je voor het gemak?
Deze bewaren we.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:51 schreef trekhengel het volgende:
Het is ook niet de eerste keer. Het is ook zo leuk om te zien dat 'rechts' dit ziet als een oorlog terwijl links gewoon tegen de PVV is. VVD is tenminste een partij met duidelijke, goed onderbouwde punten, daar kun je het mee oneens zijn maar meer ook niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Trollmodus.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Kun je niet even al die linkse ratten bannen?
Het was dan ook een observatie. Had van een modje wel meer verwachtquote:
Wat wil je in godsnaam wat ik zeg? Ik heb al gezegd dat Lucassen uit de fractie moet. Mag ik nou niet meer deelnemen aan de discussie? Ik heb er namelijk niks meer op te zeggen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk, we upgraden naar persoonlijke jij-bakken..Want dat geeft kracht aan je argumenten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |