abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88609992
Wanneer zien mensen eindelijk eens in dat de PVV niks zal bereiken en het alleen maar zal verergeren. Als je wond hebt dan gooi je er toch ook geen tabasco in.
Geen oplossingen. Alleenheerschappij van Wilders. Wilders wil gewoon macht, wat hij dan wilt weet hij nog niet zo goed.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  donderdag 11 november 2010 @ 20:43:14 #252
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88610003
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat er D66 rechters in het spel zijn..
Kun je ook serieus reageren?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_88610067
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik heb voor alle kiezers respect. Dat in tegenstelling tot jou.
[..]

Ik noem gewoon de feiten hoor.
Waarom zou je voor iedereen respect moeten hebben. Sommige mensen zijn gewoon geen respect waard (daarmee bedoel ik niet de PVV stemmers, die zijn gewoon boos ergens op terecht of onterecht).
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  donderdag 11 november 2010 @ 20:44:35 #254
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88610077
http://www.pvv.nl/index.p(...)ric-lucassen/cv.html

Lucassen
Biografie

Eric Lucassen maakte de verloedering en islamisering van onze wijken van dichtbij mee. Hij groeide op in een Amsterdamse volksbuurt die in hoog tempo veranderde in een achterstandswijk. Al van jongs af aan wilde Eric zich inzetten voor de vrijheid en veiligheid van ons land. Aansluitend aan zijn dienstplicht koos hij daarom voor een loopbaan als beroepsmilitair bij de Koninklijke Landmacht. Hierna heeft hij zijn twee grote passies kunnen combineren: muziek en les geven.

Als woordvoerder Arubaanse en Antilliaanse zaken gaat hij de overgang naar een nieuwe status van deze eilanden scherp in de gaten houden. Er mag geen Nederlands belastinggeld meer verdwijnen in die bodemloze tropische put. Verder gaat hij zich inzetten voor een gezonde woningmarkt. Er moet snel een eind komen aan de softe aanpak van de verloederde wijken in ons land.Als lid van de vaste commissie voor Defensie zal hij zijn ruime kennis en ervaring op dat gebied inzetten voor de PVV.
De mannen en vrouwen van onze krijgsmacht kunnen rekenen op onze steun.

Commissies
Nederlands-Antilliaanse en Arubaanse Zaken
Wonen, Wijken en Integratie
Defensie

Parlementaire Assemblee
NAVO

Onderwijs
Secundaire Vorming Onderofficieren KL
Algemene en Hogere Instructiebekwaamheid
Koninklijke Militaire School
Atheneum

Loopbaan
Lid Tweede Kamer der Staten-Generaal
Docent digitale muziekproductie
Onderofficier Koninklijke Landmacht

:X
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_88610083
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Islam gaat onze kinderen stenigen!
pi_88610099
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef Pool het volgende:

[..]

:')

Die stuiptrekkingen. :')
Nee waarom zijn dat stuiptrekkingen? Is toch gewoon waar?
Je zult in elke partij wel mensen vinden waar wat mee loos is, als je goed zoekt.
Zag vanmorgen nog een lijstje van PvdA'ers, dat loog er ook niet om.

Deze PVV'er gaat er uit dat is duidelijk.
Maar ik denk zomaar dat de mensen die op de PVV gestemd hebben gewoon achter de PVV blijven staan vanwege de standpunten van deze partij.
Die lopen echt niet weg vanwege een partijlid die fout is of was.
Net zomin als er PvdA'ers weggelopen zijn vanwege Eveline Herfkens. Daar gaat het de mensen ook om de partij an sich, niet om de incidentele gevallen.
  donderdag 11 november 2010 @ 20:45:20 #257
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88610112
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_88610116
Algemene en Hogere Instructiebekwaamheid

Ik snap ineens waarom al die militairen in de PVV fractie zitten. Die kunnen goed gehoorzamen :D
pi_88610126
En hij heeft dus atheneum op een mavo school gevolgd. Ook knap..
Wir haben es gewusst
pi_88610148
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je zult in elke partij wel mensen vinden waar wat mee loos is, als je goed zoekt.

Maar ik denk zomaar dat de mensen die op de PVV gestemd hebben gewoon achter de PVV blijven staan vanwege de standpunten van deze partij.
Net zomin als er PvdA'ers weggelopen zijn vanwege Eveline Herfkens. Daar gaat het de mensen ook om de partij an sich, niet om de incidentele gevallen.
And the 'stuiptrekking' continues
  donderdag 11 november 2010 @ 20:46:49 #261
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88610196
quote:

[..]

Lavenderr, het zijn er bij de PVV wel een beetje veel in hele korte tijd...
En het gaat niet om de minste vergrijpen..

Waarom dat niet gewoon toegeven? Niemand zegt dat alle andere partijen geheel van smetten vrij zijn hoor..
pi_88610201
quote:

[..]

:')

Dit is toch niet vergelijkbaar met Eveline Herfkens ...
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  donderdag 11 november 2010 @ 20:47:23 #263
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88610232
quote:

[..]

De PvdA is altijd koploper geweest met rotte appels binnen de partij, hoewel dat meestal wel in de gemeentelijke politiek is. Ik denk dat de PVV ondertussen op kop loopt, maar ik moet ook wel zeggen dat af en toe een klap uitdelen en een alcohol probleempje uit het verleden je niet per definitie incompatibel maakt. Ik geloof bv. dat Hero Brinkman opzich best wel wat in zijn mars heeft en veel andere PVV leden ook wel.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  donderdag 11 november 2010 @ 20:47:38 #264
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88610244
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:46 schreef Zolcon het volgende:

[..]

And the 'stuiptrekking' continues
Dat de PvdA een partij in verval is betekent niet meteen dat de PVV dat ook is, dat is een partij die nog in opkomst is, maar wel met groeistuipen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88610277
quote:

Eén partijlid? Heb je het nieuws gevolgd? De Hells Angels zijn een damclubje als je het vergelijkt met die Fightclub die Geert heeft samengesteld.
Wir haben es gewusst
pi_88610307
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef mlg het volgende:

[..]

maar ik moet ook wel zeggen dat af en toe een klap uitdelen en een alcohol probleempje uit het verleden je niet per definitie incompatibel maakt.
dan ken ik ook nog wel een boel Marokkanen die "niet per definitie incompatibel" zijn.
pi_88610312
quote:

[..]

De PvdA is altijd koploper geweest met rotte appels binnen de partij, hoewel dat meestal wel in de gemeentelijke politiek is. Ik denk dat de PVV ondertussen op kop loopt, maar ik moet ook wel zeggen dat af en toe een klap uitdelen en een alcohol probleempje uit het verleden je niet per definitie incompatibel maakt. Ik geloof bv. dat Hero Brinkman opzich best wel wat in zijn mars heeft en veel andere PVV leden ook wel.
Brinkman die loopt permanent onwaarheden te verkondigen. Hij is gewoon permanent dronken, zo kijkt hij wel iig.
  donderdag 11 november 2010 @ 20:49:07 #268
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_88610323
quote:

[..]

Mensen, hou een op met dat jij-bakken. Het gaat hier om Lucassen en of hij te handhaven is en/of we zo'n persoon als volksvertegenwoordiger zien zitten...

Open anders een topic over "foute parlementariers en bewindslieden".
  donderdag 11 november 2010 @ 20:49:16 #269
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88610327
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:48 schreef Klaudias het volgende:

[..]

dan ken ik ook nog wel een boel Marokkanen die "niet per definitie incompatibel" zijn.
Waarom baseer je dat? Heel Europa heeft last van die ''mensen'',
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_88610360
PvdA dit PvdA dat.

De PvdA zit in de oppositie en staat ook niet zo hoog in de peilingen. Dit topic gaat niet over de PvdA. Reageer ander eens ontopic :')
pi_88610372
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waarom baseer je dat? Heel Europa heeft last van die ''mensen'',
Heel europa heeft last van de PVV? Nou, ik vind dat er nu wel wat gewelddadige lui bij zitten, maar dat is wel erg overdreven, phpmystyle. :{
pi_88610384
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat de PvdA een partij in verval is betekent niet meteen dat de PVV dat ook is, dat is een partij die nog in opkomst is, maar wel met groeistuipen.
:D
PvdA bashen wordt ook ZOOOOOO vermoeiend. Maar ach doe je ding maar lekker.
Na een tijdje neemt niemand je meer serieus en gaat het tegen je werken.
  donderdag 11 november 2010 @ 20:50:25 #273
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88610390
Iedereen kan zich toch wel voorstellen dat er bij een partij van de 'grote woorden' niet van die autistische stereotypen als bij de PvdA lopen?
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_88610392
Ja laten we er een Marokkanen discussie van maken als afleidingsplan A niet werkt.

A PvdA
B Marokkanen
C moslims
  donderdag 11 november 2010 @ 20:51:25 #275
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_88610445
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Heel europa heeft last van de PVV? Nou, ik vind dat er nu wel wat gewelddadige lui bij zitten, maar dat is wel erg overdreven, phpmystyle. :{
Nee, kut Marokkaantjes.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')