Ach over 2 dagen is ook dit weer vergeven en vergeten.quote:
En de VVD heeft geen tuig wil je zeggen? Het probleem is dat elke partij wel 'tuig' in zijn partij heeft zitten. Dit is natuurlijk wel een extreem voorbeeld.quote:
De PVV spant wel de kroon.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef Holograph het volgende:
[..]
En de VVD heeft geen tuig wil je zeggen? Het probleem is dat elke partij wel 'tuig' in zijn partij heeft zitten. Dit is natuurlijk wel een extreem voorbeeld.
Dit zal 99 procent van de Nederlanders toch wel ontgaanquote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef IHVK het volgende:
VVD SP CDA en zelfs PvdA hebben redelijk strenge immigratiestandpunten...
Maar goed ik gok dat de PVV dit nog wel overleeft.
De PvdA is natuurlijk wel altijd braaf. PVV is gewoon fout !quote:
Andere partijen zijn ook groter en hebben meer geschiedenis. De PVV heeft in zo'n korte tijd wel heel veel van dit soort gevallen. Elke maand 1, het is net een jaarkalender!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef Holograph het volgende:
[..]
En de VVD heeft geen tuig wil je zeggen? Het probleem is dat elke partij wel 'tuig' in zijn partij heeft zitten. Dit is natuurlijk wel een extreem voorbeeld.
9. Wilders aangeklaagd voor groepsbelediging en haatzaaienquote:Op donderdag 11 november 2010 20:29 schreef IHVK het volgende:
1. Dion Graus openlijke geweldpleging, stalken, wanbetalen, cv fraude
2. Hero Brinkman bedreiging, openlijke geweldpleging
3. Mellony van Hemert cv fraude
4. Arjan Brogt oplichting
5. Cidi Markuszower verboden wapenbezit
6. Jhim van Bemmel - faillisementsfraude
7. Marcial Hernandez openlijke geweldpleging
8. Eric Lucassen - bedreiging, openlijke geweldpleging, ontucht
Gezellig.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:36 schreef Bluesdude het volgende:
joh.... net op ned 2 de EO gezien over deze affaire..
bah.. die linkse media zweren samen tegen de PVV
Je bent dus blij dat Nederlanders dom zijn, zodat jij ze kan misbruiken om jouw ideologie door te drukken?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit zal 99 procent van de Nederlanders toch wel ontgaan
Hahahahah. Zie die PVV'ers kronkelen in dit topic.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De PvdA is natuurlijk wel altijd braaf. PVV is gewoon fout !!
!
!
!
!
!
Ik ben geen PVV'er hoorquote:
WNL kwam er anders mee ..quote:Op donderdag 11 november 2010 20:36 schreef Bluesdude het volgende:
joh.... net op ned 2 de EO gezien over deze affaire..
bah.. die linkse media zweren samen tegen de PVV
Je hebt wel respect voor de 1,5 miljoen PVV kiezers.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ben geen PVV'er hoorIk heb er wel respect voor, maar dat is wat anders.
Ik heb voor alle kiezers respect. Dat in tegenstelling tot jou.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je hebt wel respect voor de 1,5 miljoen PVV kiezers.
Maar voor een groter aantal PvdA kiezers totaal niet.
Ik noem gewoon de feiten hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je bent dus blij dat Nederlanders dom zijn, zodat jij ze kan misbruiken om jouw ideologie door te drukken?
Triest hoor.
Ik denk dat er een pedosexuele PVV-er in het spel is.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:41 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat er D66 rechters in het spel zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |