Nee, ben er trouwens niet voor berecht.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In V&A? Daar lokken ze het ook gewoon uit!
Kon je dat niet al op de eerste pagina vertellen? Je hebt nog veel te leren als mod.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:02 schreef du_ke het volgende:
Dames, als een topic je niet zint is het nog niet de bedoeling het bewust te laten ontsporen door dom te gaan trollen.
Deze mod moet ook gewoon werken overdag.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:03 schreef mlg het volgende:
[..]
Kon je dat niet al op de eerste pagina vertellen? Je hebt nog veel te leren als mod.
Triestquote:Op donderdag 11 november 2010 18:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, ben er trouwens niet voor berecht.Vroeger toen ik nog minderjarig was, speelde ik met een kameraad wel is counterstrike. Die jongen was veel bezig met websites maken en die toestand. Op een dag kwam ik met het idee om een website te maken die exact op de site van valve leek, met een inlog schermpje om je 'standen' te bekijken. Alleen waren de inlog velden eigenlijk een emailcode, dus de gebruikersnamen en wachtwoorden werden gemaild naar een adres dat we aangemaakt hadden. Snel het wachtwoord aanpassen en verkopen door de school
Yeah rightquote:Op donderdag 11 november 2010 18:14 schreef OllieA het volgende:
Ik moet het eerst maar eens bewezen zien, dat Lucassen daar kwam om wiet te kopen.
Voorlopig hou ik het erop dat ie de coffeeshophouder bij de strot greep om de coffeeshop gesloten te krijgen, volledig conform het PVV-standpunt.
Het moet maar eens klaar zijn met dat slappe gedogen!
Ach welnee, dit zijn hooguit wat kinderziektes, d'r zijn maar weinig mensen die presteren om in 4 jaar tijd zoveel macht en invloed te krijgen.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:21 schreef Im.Kant. het volgende:
De PVV schijnt vol te zitten met achterlijke malloten. Begrijp niet dat Wilders een fatsoenlijke check naar het verleden van z'n aspirant-kamerleden nalaat.
Amateuristisch gepauper, die hele partij.
Precies, net zoals de problemen met integratie slechts kinderziektes zijn, er zijn maar weinig bevolkingsgroepen die dat in een generatie tijd voor elkaar krijgen.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach welnee, dit zijn hooguit wat kinderziektes, d'r zijn maar weinig mensen die presteren om in 4 jaar tijd zoveel macht en invloed te krijgen.
Whateverquote:
Een ziekte van meer dan 200 miljard, dat heeft een andere naam.. Ach neem nu de Chinezen, nooit last van. Behalve dan met nieuwjaar.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, net zoals de problemen met integratie slechts kinderziektes zijn, er zijn maar weinig bevolkingsgroepen die dat in een generatie tijd voor elkaar krijgen.
Chinezen zijn voor geen meter geintegreerd alleen...quote:Op donderdag 11 november 2010 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een ziekte van meer dan 200 miljard, dat heeft een andere naam.. Ach neem nu de Chinezen, nooit last van. Behalve dan met nieuwjaar.
Is dit niet inherent aan een partij die zich enkel baseert op een conflictmodel. Dan is het logisch dat je ook veel mensen aantrekt die zich goed voelen in zo'n sfeer. En dan is de kans groot dat er mensen met een vlekje tussen zitten.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach welnee, dit zijn hooguit wat kinderziektes,
Het bevestigd wel het beeld wat ik al van de PVV had idd, agressief en weinig problemen met geweld en powerplayquote:Op donderdag 11 november 2010 18:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is dit niet inherent aan een partij die zich enkel baseert op een conflictmodel. Dan is het logisch dat je ook veel mensen aantrekt die zich goed voelen in zo'n sfeer. En dan is de kans groot dat er mensen met een vlekje tussen zitten.
Dat kan ik toch echt niet meer binnen het PVV-programma plaatsen.quote:Eric Lucassen, het PVV-kamerlid dat gisteren in opspraak raakte wegens intimidatie en bedreiging van zijn voormalige buurtgenoten, blijkt zich ook schuldig te hebben gemaakt aan vernieling en een poging tot geweldpleging. Vandaag sprak Crimesite met twee mensen die ook het slachtoffer werden van Lucassen. Zijn voormalige zwager Lex Warnies deed in 1996 aangifte van vernieling. Zijn auto werd total-loss geslagen door het huidige PVV-kamerlid. En een medewerker van coffeeshop Willie Wortel in Haarlem werd aangevlogen door Lucassen.
Door Vincent Verweij & Wim van de Pol
Lex Warnies was in de jaren negentig getrouwd met de halfzus van Eric Lucassen, die toen nog in Amsterdam woonde. Hij was dus op dat moment zijn zwager. Hij vertelt: "Ook ik heb (in 1996) aangifte gedaan tegen Eric Lucassen en zijn stiefbroer Martin Bierhaalder vanwege dusdanige vernieling aan mijn auto dat deze total loss verklaard moest worden.
Hij heeft destijds lachend aan zijn omgeving laten weten dat hij voor de vernieling verantwoordelijk was. Hij heeft zijn toenmalige vriendin gedreigd niet voor mij te getuigen. Naar verluidt had hij toen al meerdere vernielingen aan auto's op zijn geweten. Hij woonde toendertijd in de Lekstraat in Amsterdam". Warnies zegt dat de aanleiding een familieruzie was, waarbij hij opmerkingen had gemaakt over Lucassen's moeder.
Filebestrijdingquote:Op donderdag 11 november 2010 18:44 schreef OllieA het volgende:
Tja, nou schijnt ie ook nog de auto van zijn zwager vernield hebben.
Dat kan ik toch echt niet meer binnen het PVV-programma plaatsen.
Jammer.
Als je aan de buren van elk kamerlid gaat vragen wat hij of zij van haar vind, komt er de grootste rommel naar boven. Kijk maar eens naar de rijdende rechter. Ik geloof best dat Lucassen fout zit, maar je mag het ook met iets van nuance bekijken.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:21 schreef Im.Kant. het volgende:
De PVV schijnt vol te zitten met achterlijke malloten. Begrijp niet dat Wilders een fatsoenlijke check naar het verleden van z'n aspirant-kamerleden nalaat.
Amateuristisch gepauper, die hele partij.
Het begint zo langzamerhand zo erg te worden dat het een hoax begint te lijkenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:44 schreef OllieA het volgende:
[..]
Jammer.
Bron
"Bomen stoten CO2 uit dus ik dacht:"Ik sloop die kankerlijer!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:47 schreef phpmystyle het volgende:
Ok, het wordt nu weer ongeloofwaardig. Wat heeft ie over 2 uur gedaan? Boom vernield in het kader van hun milieu beleid?
Akkoord, de files mogen wel eens hard aangepakt worden, maar, kom op zeg, één auto in elkaar slaan, dat schiet toch niet op!quote:
Hij heeft zichzelf wel goed geintroduceerd op de PVV-sitequote:Op donderdag 11 november 2010 18:44 schreef OllieA het volgende:
[..]
Jammer.
Bron
Vechten in eigen land kan hij in elk geval.quote:Naam:
E. Lucassen
Geboortedatum:
12-11-1974
Bio:
Voormalig onderofficier bij de Koninklijke Landmacht, nu docent digitale muziekproductie. "De afgelopen jaren is mij steeds duidelijker geworden dat democratie en vrijheid veel dichter bij huis bevochten moet worden. Hier, in ons eigen land."
Halfslachtig beleid van die Lucassen inderdaad, en ik maar denken dat de PVV de boel eindelijk écht ging veranderenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:49 schreef OllieA het volgende:
[..]
Akkoord, de files mogen wel eens hard aangepakt worden, maar, kom op zeg, één auto in elkaar slaan, dat schiet toch niet op!
Nee, ik vind dit niet kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |