Hahaha, ooit komt het goed !quote:Op zondag 14 november 2010 18:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je zit in ''the beginning of the end'' faseAltijd lastig.
Je bedoelt de Jumbo.quote:Op zondag 14 november 2010 14:54 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik weet nu waar ik moet zijn voor de "feestelijke" opening van Super de Boer
Nee, aan het verven etc.quote:Op zondag 14 november 2010 18:27 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat altijd toch, ben je al lang terug in Rotterdam?
quote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zie het in de post onder je....
Tja, degenen die niet werken liggen nu bijna allemaal nog in hun nest te stinken.quote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zie het in de post onder je....
Dat soort dingen probeer ik te altijd te ontwijkenquote:Op maandag 15 november 2010 12:55 schreef rubje het volgende:
Nog mensen die de intocht van Sinterklaas afgelopen zaterdag door de Karel Doormanstraat hebben meegemaakt?
quote:Op maandag 15 november 2010 13:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Geloof je wel in paarden dan?
In de buurt van ja, hoezo?quote:Op maandag 15 november 2010 15:40 schreef Chav het volgende:
Isegrim, zit je nog steeds op Pompenburg?
Omdat ik toen je topic gevold heb van dat leuke huisje haha! Was benieuwd of je er nog steeds woonde (wij hebben vrienden gehad die in hetzelfde complex woonden, vond die paadjes altijd megaspannendquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 22:57 schreef MalaCocinera het volgende:
Altijd een pretje om als vrouw zijnde in je uppie over de kruiskade te lopen rond dit tijdstip
Ooh, datquote:Op maandag 15 november 2010 23:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik bedoel meer: Je hebt in je profiel staan dat je een mannetje bent. Je weet wel, piemeltje, ballen, geen borsten...
Ik zou zeggen: Begeef je een keer op een scooter tussen het overige verkeer. Zowel auto's of fietsers doen net of je niet bestaat en hebben het idee dat ze zo door je heen kunnen rijdenquote:
Waar heb je last van dan?quote:Op maandag 15 november 2010 22:57 schreef MalaCocinera het volgende:
Altijd een pretje om als vrouw zijnde in je uppie over de kruiskade te lopen rond dit tijdstip
Daar passen met gemak een scooter en een grote auto met 2 vloeitjes er tussen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
hier om precies te zijn.
edit: Even uitzoomen, google Maps heeft een inzoom-afwijking.
Pak de tram?quote:Op maandag 15 november 2010 22:57 schreef MalaCocinera het volgende:
Het meest beleefde is ''alles goed'' en het andere uiterste is een beschrijving wat men met mij in bed zou willen doenquote:
Om 9:10 besloten ze alsnog te komen. Fijn, zulke afspraken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De aannemers die vandaag om acht uur zouden komen zijn er nog niet. Uiteraard.
Uiteraard vinden dit soort mensen het de normaalste zaak van de wereld om niet te bellen dat ze wat later komen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om 9:10 besloten ze alsnog te komen. Fijn, zulke afspraken.
Tja, zo gaat dat in de stad.. Get used to it.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:48 schreef MalaCocinera het volgende:
Het meest beleefde is ''alles goed'' en het andere uiterste is een beschrijving wat men met mij in bed zou willen doenEn dan de gebruikelijke kusgeluiden etc etc
Aannemers, sowieso tuig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om 9:10 besloten ze alsnog te komen. Fijn, zulke afspraken.
mss moet je zeggen dat je niet zo goed kooktquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Het meest beleefde is ''alles goed'' en het andere uiterste is een beschrijving wat men met mij in bed zou willen doenEn dan de gebruikelijke kusgeluiden etc etc
Of ze daadwerkelijk een maaltijd van mij voorschotelenquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:24 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
mss moet je zeggen dat je niet zo goed kookt
Afgelopen weekend stond de hele inrichting er al in, en was de winkel al geel (eigenlijk een geel geverfde super de boer, incl. super de boer logo).quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:06 schreef MalaCocinera het volgende:
De Jumbo ziet er al aardig gevuld uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |