Nee U zit helemaal niet in de goede richting,fout dusquote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef Jian het volgende:
Goed, ik begrijp dus dat, dat Kiekenkot (zeg ik het goed) een soort geheim genootschap is, zeg maar de Zwarte Hand der Huismussen, waar alles wat hier en op de chats gebeurt, over de tong gaat, waarbij bel-, mail- en andere acties om het woord en het gelijk van de genootschap te verkondigen, niet geschuwd worden. Zit ik een beetje in de richting ?
denk dat Margo het je het beste kan uitleggen, zij is namelijk KiekenKot dus margo kom er maar ff inquote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef Jian het volgende:
Goed, ik begrijp dus dat, dat Kiekenkot (zeg ik het goed) een soort geheim genootschap is, zeg maar de Zwarte Hand der Huismussen, waar alles wat hier en op de chats gebeurt, over de tong gaat, waarbij bel-, mail- en andere acties om het woord en het gelijk van de genootschap te verkondigen, niet geschuwd worden. Zit ik een beetje in de richting ?
Klopt helemaal, ze staan ook overal bekend als de KKK de KiekenKotKopieërders.. voor al Uw copieërwerk klaar in een dag! Incl. hun fantastische gratis service; vernietigende comments op maat...quote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef Jian het volgende:
Margo heeft het in het vorige topic al uitgelegd: KK is een open en eerlijk forum waar niet wordt geroddeld maar waar meningen worden gegevenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat Margo het je het beste kan uitleggen, zij is namelijk KiekenKot dus margo kom er maar ff in![]()
als je je wilt aanmelden moet je wel ff wachten tot Margo je hebt geactiveerd dan mag je op het forum lezen, posten, en meer van dat soort zaken, misschien is het wat voor je Jian, alleen mij zal je daar niet tegen komen dus ik zeg DOEN, zo lekker rustig zonder Toverheks
Normaal kom ik hier óók nooit, maar die ouwe schijnt nogal een notoire zeikert te zijn met een eigen sjetboxje ernaast... de sport schijnt ook te zijn om terug te zeiken zonder Ban te krijgen wegens "brutaliteit" Veel succes!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:43 schreef fonsoy het volgende:
Normaal kom ik hier nooit, maar ik moet hier even op reageren. Wat is dat voor een kerel, dat hij continue een stream van zichzelf uitzendt
Lijkt 'ie een beetje op Kees ofzo?
Tss.. dat jij Opa zomaar durft te commenten...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Opa kijkt Ajax...
Suarez moet niet zeiken.. Alsof elke bal van hem goed is..
[ afbeelding ]
Oop is niet een kerel, Oop is een INSTITUUT.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:43 schreef fonsoy het volgende:
Normaal kom ik hier nooit, maar ik moet hier even op reageren. Wat is dat voor een kerel, dat hij continue een stream van zichzelf uitzendt
Lijkt 'ie een beetje op Kees ofzo?
Niet overdrijven hequote:Op donderdag 11 november 2010 22:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop is niet een kerel, Oop is een INSTITUUT.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Niet overdrijven heSnorremans is gewoon een Haagse alcoholist zonder een greintje gevoel voor humor
Men hoeft niet te verwachten dat dat ook gebeurt op Stream-it-out. Die bans blijven gewoon.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:41 schreef SeSeSeS het volgende:
Alhoewel, er gaan geruchten dat Opa vanavond van 21:00 tot 22:00h "Open Huis" heeft op zijn chat, en voor deze gelegenheid zelfs zijn Banlist opheft om alles uit te praten..![]()
Maar hang me er niet aan op...![]()
Gelijk heb je TMquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:22 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Men hoeft niet te verwachten dat dat ook gebeurt op Stream-it-out. Die bans blijven gewoon.
Gaat hij dan ook zijn excuses aanbieden aan alle mensen die hij verrot heeft gescholden?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:41 schreef SeSeSeS het volgende:
Alhoewel, er gaan geruchten dat Opa vanavond van 21:00 tot 22:00h "Open Huis" heeft op zijn chat, en voor deze gelegenheid zelfs zijn Banlist opheft om alles uit te praten..![]()
Maar hang me er niet aan op...![]()
Geen idee, ik ben even nieuwschierig al jij...quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gaat hij dan ook zijn excuses aanbieden aan alle mensen die hij verrot heeft gescholden?
Update: Volgens Snorremans komt er geen "open huis", hij houdt het bij de twee chatters die hij nu nog heeft![]()
Er komt geen open huis, de persoon die dat bericht hier heeft geplaatst is gek volgens Snorremansquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:43 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben even nieuwschierig al jij...
Ohhw dat is jammer. maar ik ga voor alle zekerheid toch maar even kijken bij Oop om negen.. geen idee hoe een Ouwe Koei een haas vangt tegenwoordig..quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Er komt geen open huis, de persoon die dat bericht hier heeft geplaatst is gek volgens Snorremans
Tsja, dont shoot the messenger..ik heb het ook maar van een ander Forum! Maar sta er wel achter eigenlijk...quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Er komt geen open huis, de persoon die dat bericht hier heeft geplaatst is gek volgens Snorremans
2 chatters? Nou, nou.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:36 schreef spuitje het volgende:
Update: Volgens Snorremans komt er geen "open huis", hij houdt het bij de twee chatters die hij nu nog heeft![]()
Hey stuk! Is dit nog kiijkbaar allemaal ?quote:
Nee hahaha.. nee het zijn er 4.. waarvan er 2 Deikie heten..quote:
Och wat is kijkbaar hè? Hilarisch wel af en toequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey stuk! Is dit nog kiijkbaar allemaal ?
maar wat is het? een stream iemands huiskamer in ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Och wat is kijkbaar hè? Hilarisch wel af en toe
Als altijd, zonder publiek is er geen show hé? Dat ik jou dat moet gaan uitleggen is wel triest eigenlijk..quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey stuk! Is dit nog kiijkbaar allemaal ?
Ja, een ouwe Amsterdammer die in Den Haag woont en alleen maar onzin uitkraamt. En bannen doet hij ook heel graag. Vooral kritische menschen. Good luck.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:42 schreef versabommie het volgende:
maar wat is het? een stream iemands huiskamer in ?
nou laat dat Amsterdammer maar achterwegen, er zit geen woord amsterdams tussen, hij praat echt als een Hagenaarquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, een ouwe Amsterdammer die in Den Haag woont en alleen maar onzin uitkraamt.
Ja met zijn gezicht vol in beeld, heb je een sterke maag? Zit nogal eens met zijn vingers in neus, oor, mond. Typt het liefst niet maar praat tegen zijn chatter(s). Afijn je moet het eigenlijk zien en zeker als er weer genoeg kommentaar op anderen isquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meld je gewoon aan, misschien kun jij die dooie boel daar wat leven inblazenquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als bommie zich daar aanmeldt gaat het echt los. Bommie FTW.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef spuitje het volgende:
Meld je gewoon aan, misschien kun jij die dooie boel daar wat leven inblazen
Gebeurt er tenminste eens iets daarquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als bommie zich daar aanmeldt gaat het echt los. Bommie FTW.![]()
Ja, das ook weer waar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:05 schreef spuitje het volgende:
Gebeurt er tenminste eens iets daarMaar de ban zal wel snel volgen dan
wat deed jequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, een ouwe Amsterdammer die in Den Haag woont en alleen maar onzin uitkraamt. En bannen doet hij ook heel graag. Vooral kritische menschen. Good luck.![]()
Ach kijk nou, de cablekloon heeft de weg gevonden...quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:33 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ach kijk nou, de cablekloon heeft de weg gevonden...
Jij houdt ervan je eigen graf te graven?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:30 schreef SeventhDay het volgende:
Aggûût Ustream heeft een algemene reset uitgevoerd en alle Bans waren eraf...Ik heb Opa maar snel gewaarschuwd daarover.. en jahoor, die LuL doet het ook nog! Mijn Ban snel activeren
Hé?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij houdt ervan je eigen graf te graven?
Hahaha.. die was voor mij jôh... ja Opa's karakter komt lelijk bloot zo ...quote:
Je moet er wat voor over hebben! Baas die je er bentquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:46 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Hahaha.. die was voor mij jôh... ja Opa's karakter komt lelijk bloot zo ...
Zo is dat, dat gezeik dat je niet weet met wie je te doen hebt is heel frustrerend..quote:
Klopt, de mijne staat er ook weer opquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:25 schreef SeSeSeS het volgende:
Ik begrijp inmiddels dat Opa's trouwe Holmaat Deikie de Banlist alvast flink aan het dichttimmeren is voor wat mogelijk komen gaat.. lafbekkerig heb ik die gast nog niet eerder meegemaakt...
Bijnaquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:47 schreef merzbau het volgende:
zijn jullie allemaal hersendood dat jullie die idioot maar blijven volgen met zn kutstreams?
Verwacht je een normale reactie van een hersendooie? of rot je hier gewoon op als een brave Poster die zijn kwakkie kwijt is?quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:47 schreef merzbau het volgende:
zijn jullie allemaal hersendood dat jullie die idioot maar blijven volgen met zn kutstreams?
Nog net niet helemaalquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:47 schreef merzbau het volgende:
Ach, keek net nog even naar de stream van Snorremans, maar zijn stream wordt dus gevuld met het kijken en luisteren naar de stream van een ander??? Hoe sneu ben je dan? Chatters zijn er al helemaal niet. Nou, ga iets anders doen, hier val ik bij in slaap! Wat een enorme droeftoeter is die man zeg!quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:11 schreef SeventhDay het volgende:
In verband me Opa's uitstekend dichtgetimmerde Banlist voor zogenaamde "Rellers" is elke dialoog met deze Oude Man bij voorbaat al mislukt..
Derhalve is Opa's Open Dag ivm lafhartig gedrag van de betreffende Opa afgelast!
daar was ik na 5 minuten kijken al achterquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:14 schreef spuitje het volgende:
Wat een enorme droeftoeter is die man zeg!
Aha.. je interesse is gewekt?quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:52 schreef merzbau het volgende:
haha ik kijk weer effe... die vent is echt zwakzinnig.
ja, maar na 5 minuten had ik het wel weer gezien.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:14 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Aha.. je interesse is gewekt?
Jammer.. volg je de chats ook toevallig?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:20 schreef merzbau het volgende:
[..]
ja, maar na 5 minuten had ik het wel weer gezien.
Niet echt, maar ik geloof dat die seseses een beetje vervelend is daar.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:24 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Jammer.. volg je de chats ook toevallig?
Jahh dat is een zeikert voor beroep.. let er maar niet op.. tenzij je mee wilt doen natuurlijk!quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:27 schreef merzbau het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik geloof dat die seseses een beetje vervelend is daar.
Je weet niet hoe zwaar het is om de aandacht vast te houden druiloor...quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:27 schreef merzbau het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik geloof dat die seseses een beetje vervelend is daar.
Nou troost je, Opa heeft liever niemand op zijn chat blijkt.. Die "Open Dag" die Opa aangeboden is om voor eens en voor altijd de vooroordelen uit te spreken is afgedaan met Opa's ultime gereedschap.. De Ban!quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:39 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Je weet niet hoe zwaar het is om de aandacht vast te houden druiloor...![]()
Maar welkom hoor..( zucht..)
Jammer, voor een Ustreamer met voldoende helpers en informanten valt deze gast wel lelijk door de mand dan..quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:18 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Nou troost je, Opa heeft liever niemand op zijn chat blijkt.. Die "Open Dag" die Opa aangeboden is om voor eens en voor altijd de vooroordelen uit te spreken is afgedaan met Opa's ultime gereedschap.. De Ban!
En thats It..
So Be it.. zelden heb ik op chats en stream zo'n arrogante dikkop meegemaakt al deze Oude Kloot.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:23 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Jammer, voor een Ustreamer met voldoende helpers en informanten valt deze gast wel lelijk door de mand dan..
Die opendag was gewoon een smoes omdat zijn banlist was geleegd door een reset van ustream..quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:18 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Nou troost je, Opa heeft liever niemand op zijn chat blijkt.. Die "Open Dag" die Opa aangeboden is om voor eens en voor altijd de vooroordelen uit te spreken is afgedaan met Opa's ultime gereedschap.. De Ban!
En thats It..
Dat gebeurdt ook na deze.. de poging om Opa naar een nieuw en dynamischer level te tillen was het proberen waard...quote:Op zondag 14 november 2010 00:40 schreef Noelle06 het volgende:
Waarom op die man blijven hakken als je er toch niks mee heb?
Heb een paar keer zijn streaam aan gehad en is niet mijn ding, maar voor sommige wel.
Laat het rusten en hopen dat Peter/Babs wat vaker on stream komen.
Tsja, dat is een heel lang verhaal en het begon ooit allemaal met het programma Big Brother lang lang geleden.. maar dat bespaar ik je verder!quote:Op zondag 14 november 2010 03:36 schreef junkiexp het volgende:
Zonder enige vorm van flaming :
Wat is het nut hiervan, en hoe komen jullie hieraan ?
Ik snap er werkelijk geen pepernoot van
Nou ja kijk, ik zie het ongeveer zo; je zou simpel kunnen stellen dat het gaat om het kijken naar een stream, maar dat is vaak niet, of maar gedeeltelijk waar. Die stream speelt wel een rol, maar is uiteindelijk niet zo belangrijk als je in 1e instantie zou denken. Die stream staat weliswaar aan de basis, maar vormt slechts de aanleiding tot iets anders! Zie de stream maar als een voetbalwedstrijd. Het publiek dat naar die voetbalwedstrijd zit te kijken laat hun voorkeur of afkeer blijken voor een bepaalde partij en naarmate de wedstrijd duurt beginnen de partijen op de tribune elkaar steeds meer te "bebekvechten" De aandacht wordt steeds meer verlegd van de wedstrijd naar de tribune en op een gegeven moment zou je kunnen zeggen dat de echte wedstrijd zich op de tribune afspeelt, compleet met spreekkoren, elkaar beschimpen en bekogelen, etc.quote:Op zondag 14 november 2010 03:36 schreef junkiexp het volgende:
Zonder enige vorm van flaming :
Wat is het nut hiervan, en hoe komen jullie hieraan ?
Ik snap er werkelijk geen pepernoot van
Je moet het zo zien Snorremans heeft in zijn internet verleden op aardig wat forums een ban gekregen! Nu heeft die zelf een stream en voelt zich oppermachtig en deelt bans uit terwijl hij vroeger schreeuwde als een speenvarken als ie zelf ergens geband werd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:18 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
En thats It..
Het blijft een blauwe eikel ..hij verkondigd eerst dat ie geen mod meer is ..om dan toch nog ff terug te komen om de bans terug te zetten..quote:Op zondag 14 november 2010 11:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Je moet het zo zien Snorremans heeft in zijn internet verleden op aardig wat forums een ban gekregen! Nu heeft die zelf een stream en voelt zich oppermachtig en deelt bans uit terwijl hij vroeger schreeuwde als een speenvarken als ie zelf ergens geband werd.
Dijkie voert de opdracht uit van Snor en is nu de gebeten hond, terwijl achter de schermen Snor beveelt wie een ban krijgt.
Als Dijkie nu eens zo verstandig is en zegt ... Doe het even zelf Snor je mankeerd toch niks aan je handen dan hoeft hij ook niet meer bekend te staan als de blauwe eikel!
Die tijd ben ik allang vergeten orders opvolgen van iemand en op mijn ustream mogen de mods zelf nadenken, anders had ik ze geen mod moeten maken!quote:Op zondag 14 november 2010 13:43 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Het blijft een blauwe eikel ..hij verkondigd eerst dat ie geen mod meer is ..om dan toch nog ff terug te komen om de bans terug te zetten..
Dus is het ook zijn keuze ..dat doet hij maar al te graag ,..of misschien krijgt ie een ban bij snor bij het niet opvolgen van orders.
Snor spoort sowieso niet om half november iedereen al de Kerst groeten en een gezond 2011 te wensen..
Snorremans schijnt door zijn rug te zijn gegaan en nu ligt hij plat. Zeggen "ze".quote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Hele horden fans wachten op Opa, maar zijn stream is nog steeds offline.
[ afbeelding ]
"Het" zal nooit meer hetzelfde worden... de klad zit er goed in!quote:Op maandag 15 november 2010 20:30 schreef spuitje het volgende:
[..]
Snorremans schijnt door zijn rug te zijn gegaan en nu ligt hij plat. Zeggen "ze".
Drie kratjes waren iets teveel om te tillen?quote:Op maandag 15 november 2010 20:30 schreef spuitje het volgende:
Snorremans schijnt door zijn rug te zijn gegaan en nu ligt hij plat. Zeggen "ze".
En dat is allemaal de schuld van die pokke chatters die niet in de maat mee wilde lopen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
"Het" zal nooit meer hetzelfde worden... de klad zit er goed in!
Die 2 die er nog zijnquote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Hele horden fans wachten op Opa, maar zijn stream is nog steeds offline.
[ afbeelding ]
Daar had hij Leo voorquote:Op maandag 15 november 2010 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Drie kratjes waren iets teveel om te tillen?
Kijk dat zijn nou echt de die hard fans van opaquote:Op maandag 15 november 2010 20:30 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ehhh.. maar dat zegt eigenlijk meer over jóu verstandhouding me Opa dan die gok van Spuit lijkt me..quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:06 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kijk dat zijn nou echt de die hard fans van opadat ik dat hier moet lezen zeg, hij heeft het me niet eens persoonlijk gezegd
![]()
Dank je voor de update Spuit
Beterschap opa
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:06 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kijk dat zijn nou echt de die hard fans van opadat ik dat hier moet lezen zeg, hij heeft het me niet eens persoonlijk gezegd
![]()
Dank je voor de update Spuit
Beterschap opa
Nee hoor, Margo wil ons nu laten geloven dat ze niet alles leestquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ehhh.. maar dat zegt eigenlijk meer over jóu verstandhouding me Opa dan die gok van Spuit lijkt me..![]()
Ohhw? maar wél ongelezen reageren dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee hoor, Margo wil ons nu laten geloven dat ze niet alles leest
Snor heeft het door zijn rug gaan ook op KK gemeld, dus nu niet doen of je van niets wist Margoquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ehhh.. maar dat zegt eigenlijk meer over jóu verstandhouding me Opa dan die gok van Spuit lijkt me..![]()
Ja psies, dacht minstens dat tie me dat wel even had verteld en kan het op Kieken niet vinden waar hij dat zegt, zoek jij eens als je wilquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Jah das allemaal mooi en aardig maar opa zou het op KK gemeld hebben en ik kan het niet vindennnnquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:09 schreef Verse_Koffie het volgende:
ooopa heeft zelf tegen dijkie gezegd dat hij door zijn rug was gegaan. Heb ik zelf ook gelezen.
daar kom ik niet, maar er wordt ook aan spuitje getwijveld hier of het waar zou zijn. Nou het is waar. hij heeft het in iedere geval op zijn chat laten weten gisteren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:17 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Jah das allemaal mooi en aardig maar opa zou het op KK gemeld hebben en ik kan het niet vindennnn
ach gut o gut o gut spiertje verekt met het openen van een flesje Heineken..??quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:09 schreef Verse_Koffie het volgende:
ooopa heeft zelf tegen dijkie gezegd dat hij door zijn rug was gegaan. Heb ik zelf ook gelezen.
Yep, er schijnt een probleem te zijn op Ustream.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:52 schreef spuitje het volgende:
Kan al de hele middag niet op de stream/chat van sio komen. Meer mensen last van?
Dank jullie wel, weet ik dat het niet aan de pc ligtquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, er schijnt een probleem te zijn op Ustream.
Ik ben 1 keer door m'n rug gegaan. Eerst moesten we echt ontzettend lachen, omdat ik als een omaatje rondstrompelde. Maar als je je dan realiseert dat je de trap niet meer op kan, en eerst op je knietjes en dan omrollen het nieuwe in bed stappen is..... Auw! En dat heeft wel een dag of 10 geduurd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef beequeen het volgende:
En hij staat net zo soepeltje uit zijn stoel op. Wat een rugklachen zeg.
En direct offline. Wat een komediant. Betrapt dus.![]()
Daar zit ook geen kipquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:10 schreef Poezewoes het volgende:
http://xat.com/Vinkentouw is chat van forum Vinkentouw die doet ut wel
Misschien iets vanwege de storing?
Ja Jan kon er wel af en toe op, heeft de banlist weer teruggezet maar het is echt een puinhoop!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:29 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Met mIRC wel, maar dan ziet de rest jou niet. Je typt dan voor de kat z'n kut.
Denk dat heel veel mensen wel eens of regelmatig rugklachten hebben. Hoorde vanmiddag toevallig nog een arts op t.v. zeggen dat blijven bewegen toch heel belangrijk is. En eigenlijk is dat ook wel mijn eigen ervaring. Het is pijnlijk om op gang te komen, maar even doorzetten en dan voel je je toch vaak beter. Het is ook niet voor niets dat mensen die een hernia operatie hebben gehad de eerste weken alleen mogen lopen en liggen! Als er iets slecht is voor je rug is het wel langdurig zitten! Maar als je eenmaal vast geroest bent is het een langdurige en pijnlijke zaak om de boel weer een beet soepel te krijgen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
Dus die ouwe zat lekker in zijn stoel voor de cam?
Heb 3x ernstig last gehad van mijn rug, zitten was echt niet te doen.
En idd blijven bewegen, tegen het vast zitten van al je andere spieren, geen feestje,... maar spreek ook uit ervaring.
Vandaar ik vond die knul al zo bekend voorkomen!!quote:Op woensdag 17 november 2010 00:24 schreef mootie het volgende:
Ik moet even heeeeel hard lachen. Luc, de wazige rapper uit DGK, doet het met Sandra Reemer.
Ja balen!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:12 schreef spuitje het volgende:
Chats doen het weer, behalve die van sio
Tsja, en "die andere" zijn juist waar geen hond intresse meer in heeft..quote:Op woensdag 17 november 2010 16:12 schreef spuitje het volgende:
Weet je wel zeker dat het een probleem van technische aard is?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:12 schreef spuitje het volgende:
Belachelijke verhaal PB heb je wel eens beter mee gemaakt maar ja waar je mee omgaat he Jakkes!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het een probleem van technische aard is?
Als je de laatste tijd niet actief hebt meegedaan aan uitlokken, stoken, beledigen of het uiten van doodverwensingen moet je je misschien wel zorgen gaan maken dat je een ban hebt op SIO
Nou ja, Wiem is nog wel leuk,, áls 'ie er is dan!quote:Op woensdag 17 november 2010 16:37 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Tsja, en "die andere" zijn juist waar geen hond intresse meer in heeft..
'T was wel zonde, die gemiste kans. Spannend was het wél effe...quote:Op woensdag 17 november 2010 16:59 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Nou ja, Wiem is nog wel leuk,, áls 'ie er is dan!
Maar bij Opa melden? Hmm.. misschien als ooit die Open Dag er nog eens komt, en iedereen die wil daar gelijke kansen krijgt zonder eenzijdige "opzegging" als de toon ff niet bevalt! Maar anders zie ik daar niet veel heil meer...
Gelukt!! Dank je wel! Mag er dus toch nog opquote:Op woensdag 17 november 2010 16:57 schreef Chanel5 het volgende:
deze openen:http://www.ustream.tv/channel/stream-it-out
Bovenin de blauwe balk inloggen, dan f5 en als het goed is kun je chatten op sio. Mij is het zo gelukt.
Ik kan wel wat citaatjes plakken als je wilt hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 16:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Belachelijke verhaal PB heb je wel eens beter mee gemaakt maar ja waar je mee omgaat he Jakkes!!!
Ja wie wat bewaard die heeft wat he, wat een zielig gedoe, heb je nou echt niks anders te doen??quote:Op woensdag 17 november 2010 17:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan wel wat citaatjes plakken als je wilt hoor
Niets meer...helemaal goedquote:Op woensdag 17 november 2010 17:41 schreef junkiexp het volgende:
Wat een aandachthoer zeg die ouwe lul.
Wat is hier nou leuk aan ?
We hebben wel een handicap, we lopen met een verschil van ong. 1 kwartier achterelkaar aan te rennenquote:Op woensdag 17 november 2010 17:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gelukt!! Dank je wel! Mag er dus toch nog op
Alsof het niet altijd extreem zielig was. Teringquote:Op woensdag 17 november 2010 17:44 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Niets meer...helemaal goedMaar je bent ook rijkelijk laat met de Opa-stream allang over zijn hoogtepunt heen..
Nietsquote:Op woensdag 17 november 2010 17:41 schreef junkiexp het volgende:
Wat een aandachthoer zeg die ouwe lul.
Wat is hier nou leuk aan ?
Ja echt hè..quote:
Eerlijk gezegd wel.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja wie wat bewaard die heeft wat he, wat een zielig gedoe, heb je nou echt niks anders te doen??
Ja blijft het feit wat je er aan hebt?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel.Maar dat is weer één van de voordelen van mIRC (Dat spreek je trouwens uit als MURK; hoor ik vaak fout gaan, maar dat terzijde): alle chats worden automatisch gelogd, hoef je helemaal niets voor te doen.
Het gaat mij er helemaal niet om om mensen met hun uitspraken om de oren te slaan, maar in sommige gevallen is het wel eens handig om mensen die met vet boter op hun hoofd de vermoorde onschuld spelen (lees in sommige gevallen keihard liegen )subtiel hun plaats te wijzen.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja blijft het feit wat je er aan hebt?
Of je wil willens en wetens er mensen mee om de oren slaan, van wat ze in het jaar kruik ooit eens getypt hebben, en dat is nu het trieste van het hele gedoe. En boeien hoe je het uitspreekt!
Meid wees er gelukkig mee met je MURK , ieder zijn of haar hobby
Neem dan gelijk als je toch bezig bent de stream van Opa op dan pas is het verhaal compleet, want wat de man roept op stream staat niet bij je log dus eenzijdig beeld, en waarom is het aan jou om mensen op hun plaats te wijzen?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het gaat mij er helemaal niet om om mensen met hun uitspraken om de oren te slaan, maar in sommige gevallen is het wel eens handig om mensen die met vet boter op hun hoofd de vermoorde onschuld spelen (lees in sommige gevallen keihard liegen )subtiel hun plaats te wijzen.
Murk van Urk ...nanoenanoequote:Op donderdag 18 november 2010 14:11 schreef spuitje het volgende:
Er is mij wat die MURK betreft een hoop[ duidelijk geworden, waarvoor dank
Opa kan mensen goed van repliek dienen en als hij zich door je geschoffeerd voelt ben je aan de beurt, dat is allemaal waar. Maar ik heb Opa nog nooit uit zichzelf tegen iemand tekeer zien/horen gaan, dat zit altijd een geschiedenis achter.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Neem dan gelijk als je toch bezig bent de stream van Opa op dan pas is het verhaal compleet, want wat de man roept op stream staat niet bij je log dus eenzijdig beeld,
Of het aan mij is laat ik in het midden. Ik kan alleen niet tegen schijnheiligheid.quote:en waarom is het aan jou om mensen op hun plaats te wijzen?
Mijn eigen zuster? Neuh...quote:Ben jij de zus van God??
Dit is nu een kwestie dat je geen flauw benul hebt hoe het werkt!quote:Opa kan mensen goed van repliek dienen en als hij zich door je geschoffeerd voelt ben je aan de beurt, dat is allemaal waar. Maar ik heb Opa nog nooit uit zichzelf tegen iemand tekeer zien/horen gaan, dat zit altijd een geschiedenis achter.
Ik ga af op wat ik zelf zie en meemaak en aangezien de stream van Oop hier bijna dagelijks op het scherm staat, durf ik te beweren dat ik aardig op de hoogte ben van wat er gaande is.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dit is nu een kwestie dat je geen flauw benul hebt hoe het werkt!
Dit is echt het domste wat je nu typt!
Sorry hoor kon nog wel eens om je lachen met DGK maar dit slaat echt nergens op!
Ken Opa langer als vandaag en dit is geen goede omschrijving van hem!!!!!!!!
Niet dus jammer !!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ga af op wat ik zelf zie en meemaak en aangezien de stream van Oop hier bijna dagelijks op het scherm staat, durf ik te beweren dat ik aardig op de hoogte ben van wat er gaande is.
dan nu nog het geluid aanzetten PBquote:Op donderdag 18 november 2010 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ga af op wat ik zelf zie en meemaak en aangezien de stream van Oop hier bijna dagelijks op het scherm staat, durf ik te beweren dat ik aardig op de hoogte ben van wat er gaande is.
is dat niet juist het enige leuke aan die ouwe?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan nu nog het geluid aanzetten PBdan hoor je wie er allemaal over de tong gaan in Den Haag, en ja opa heeft zo zijn favorietjes waar hij ongenuanceerd op kan schelden.
Je ging 6 jaar met hem om op je forum en je was niet van het bannen, opa komt op stream en vanaf die tijd ging het toch pas mis? Dus wat weet jij meer over hem dan een ander en waarom ban je hem nu wel ineens, omdat hij in pm vroeg waarom je op een andere chat zat, heeft hij je uitgescholden?? Vertel eens?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dit is nu een kwestie dat je geen flauw benul hebt hoe het werkt!
Dit is echt het domste wat je nu typt!
Sorry hoor kon nog wel eens om je lachen met DGK maar dit slaat echt nergens op!
Ken Opa langer als vandaag en dit is geen goede omschrijving van hem!!!!!!!!
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:25 schreef Houtvester het volgende:
Als hij zich geschoffeerd voelt,tja daar heeft ie niet veel voor nodig zie ik vaak.
Iemand uitschelden en dan ontschuldig zeggen dat ie dat tegen iemand op de TV zij ..raar want hij keek helemaal geen TV ..
Jij kan echt alleen maar onzin uitkramen he de tv gaat aan als ik uit bed kom lul.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:25 schreef Houtvester het volgende:
Als hij zich geschoffeerd voelt,tja daar heeft ie niet veel voor nodig zie ik vaak.
Iemand uitschelden en dan ontschuldig zeggen dat ie dat tegen iemand op de TV zij ..raar want hij keek helemaal geen TV ..
Toen je dat riep keek je vol en neidig in de camera maar je smoesje is weer goed..quote:Op donderdag 18 november 2010 17:41 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
[..]
Jij kan echt alleen maar onzin uitkramen he de tv gaat aan als ik uit bed kom lul.
En omi kijkt vanaf half6 tv hoor en ik kijk mee.
Nee dat zijn oude koeien!!!!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je ging 6 jaar met hem om op je forum en je was niet van het bannen, opa komt op stream en vanaf die tijd ging het toch pas mis? Dus wat weet jij meer over hem dan een ander en waarom ban je hem nu wel ineens, omdat hij in pm vroeg waarom je op een andere chat zat, heeft hij je uitgescholden?? Vertel eens?
Nee duchi wij hebben nooit worden gehad en op het pleintje heb ik nooit een onvertogen woord gezegd en toch ban je me daar omdat ik op sio iets tegen iemand zei wat allang weer is uitgesproken.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee dat zijn oude koeien!!!!
Kijk en zo blijven de vetes in leven!
Nee Opa ik vond de ruzies niet leuk en helemaal niet dat jij dacht mij ter verandwoording te roepen waar ik chatte en met wie!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:08 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Nee duchi wij hebben nooit worden gehad en op het pleintje heb ik nooit een onvertogen woord gezegd en toch ban je me daar omdat ik op sio iets tegen iemand zei wat allang weer is uitgesproken.
En weer schelden. Je kunt het ook niet laten he?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:41 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
[..]
Jij kan echt alleen maar onzin uitkramen he de tv gaat aan als ik uit bed kom lul.
En omi kijkt vanaf half6 tv hoor en ik kijk mee.
Gelukkig kijk jij nog, fan tot op 't botquote:Op donderdag 18 november 2010 18:27 schreef beequeen het volgende:
Hij zit met zijn handen in het geen haar. Geen chatters. En nu?
[ afbeelding ]
Ik ben een die hard, jeweetzzzz.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig kijk jij nog, fan tot op 't bot.
Ik heb je niet ter verantwoording geroepen alleen gevraagd waarom jij met mensen chat die ik van jou moest verwijderen van de chat om de mods te beschermen.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee Opa ik vond de ruzies niet leuk en helemaal niet dat jij dacht mij ter verandwoording te roepen waar ik chatte en met wie!
Moet je bij mij niet doen heb ik al eens meegemaakt eens en nooit weer!
Ja jij waarschijnlijk niet maar je kan van gedachte veranderen wat iemand betreft!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:30 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Ik heb je niet ter verantwoording geroepen alleen gevraagd waarom jij met mensen chat die ik van jou moest verwijderen van de chat om de mods te beschermen.
Dat begreep ik niet is dat zo gek.
Ik blijf niet hangen hoor jij begint erover stuiter sorry en waarom een ban op het pleintje ik heb daar niks verkeerd gedaan.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja jij waarschijnlijk niet maar je kan van gedachte veranderen wat iemand betreft!
En CW wist hoe ik toen over hem dacht, en jij blijft ouwe koeien uit de sloot halen!
Is ondertussen al maanden geleden maar jij blijft hangen zonde!!!!!
Heb je ban eraf gehaald maar je staat niet meer geregistreerd.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:50 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Ik blijf niet hangen hoor jij begint erover stuiter sorry en waarom een ban op het pleintje ik heb daar niks verkeerd gedaan.
Was gezellie met wilma en fred en jij ontneemd me dat voor niks.
Dank jewel stuiter ga ik weer inloggen of registriren okquote:Op donderdag 18 november 2010 18:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb je ban eraf gehaald maar je staat niet meer geregistreerd.
Nou niet om het een of ander, maar een paar postings terug zit je met een insinuerende ondertoon te vertellen dat je Opaatje al wat langer kent dan degenen die zijn stream volgen en uitgerekend jij begint over ouwe koeien...quote:Op donderdag 18 november 2010 18:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja jij waarschijnlijk niet maar je kan van gedachte veranderen wat iemand betreft!
En CW wist hoe ik toen over hem dacht, en jij blijft ouwe koeien uit de sloot halen!
Is ondertussen al maanden geleden maar jij blijft hangen zonde!!!!!
Natuurlijk, maar dat zijn ook precies de mensen die hem overal uit zijn tent proberen te lokken. Mensen die opmerkingen plaatsen als Ik hoop dat zijn cluppie vanavond verliest, dan verhangt ie zichzelf misschien wel.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan nu nog het geluid aanzetten PBdan hoor je wie er allemaal over de tong gaan in Den Haag, en ja opa heeft zo zijn favorietjes waar hij ongenuanceerd op kan schelden.
Wil je een aansteker of gaat het zo ook wel?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat zijn ook precies de mensen die hem overal uit zijn tent proberen te lokken. Mensen die opmerkingen plaatsen als Ik hoop dat zijn cluppie vanavond verliest, dan verhangt ie zichzelf misschien wel.
Maar ja, een kniesoor die er op let, want dat zijn natuurlijk doodnormale opmerkingen.
Is ook niet veel voor nodig.. Hooguit iemand die als moderator de integriteit op een chat dient te bewaken en tegelijkertijd voor de lol heel flauw een chatroom wegpikt "omdat het zo leuk is" of iemand die ongevraagd foto's van je huis op internet zet..quote:Op donderdag 18 november 2010 17:25 schreef Houtvester het volgende:
Gaat stinken van al die ouwe koeien in de sloot!!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is ook niet veel voor nodig.. Hooguit iemand die als moderator de integriteit op een chat dient te bewaken en tegelijkertijd voor de lol heel flauw een chatroom wegpikt "omdat het zo leuk is" of iemand die ongevraagd foto's van je huis op internet zet..
En jij bent een grote stoker: 5:41 Houtvester-2: je ging vanmidag nog lekker over de tong op gezelligheid Bee lekker laf als je daar een ban hebquote:Op donderdag 18 november 2010 17:25 schreef Houtvester het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
Ja tenzij je er je voordeel mee denkt te doen met zo'n koe dan is alles oke, geef eens inhoudelijk een antwoord, die heb je zeker niet, eerst ging het niet om het vb wat ik gaf, later wel en dan is het een oude koequote:Op donderdag 18 november 2010 19:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gaat stinken van al die ouwe koeien in de sloot!!
Ja zo komen de schijnheilen wel boven waterquote:
Ja heb je gelijk in alle oude koeienvangers komen bovendrijven!!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja zo komen de schijnheilen wel boven water
Mootie het gaat erom dat ik vanmiddag niks over BQ heb gezegd dus hij moet niet liegenquote:Op donderdag 18 november 2010 19:37 schreef mootie het volgende:
Ik zie het probleem ook niet zo. Bee heeft de pest aan opa, opa heeft de pest aan Bee. Opa laat de naam van Bee regelmatig vallen, Bee laat de naam van opa regelmatig vallen.
Waar maakt iedereen zich toch druk over.
Margot heeft net het logje geplaatst en daar heb je het wel over Bee.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:40 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Mootie het gaat erom dat ik vanmiddag niks over BQ heb gezegd dus hij moet niet liegen
In de meeste gevallen reageer ik als er wat tegen mij of over mij gezegd word.
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En jij bent een grote stoker: 5:41 Houtvester-2: je ging vanmidag nog lekker over de tong op gezelligheid Bee lekker laf als je daar een ban heb
Opa heeft zelf een ban op sio en het gaat dagelijks over hem....mond snoeren en maar lullen over iemand dag in dag uit, stelletje schijnheilen zijn sommige van jullie brrrrrrrrr
En dit is het gesprek, als het niet mag dan wordt het wel weggehaald:Hij heeft een ban op SIO ja ,maar weet precies wat er wordt gezegd op SIO ..lang leven MURK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gaat dan uitgebreid op zijn stream ff los,ook al gaat het niet eens over hem.
Gellukkig zijn er meer momenten dat het niet over hem gaat !!
En ach een halve log tja je kan er uitknippen wat je wil natuurlijk.
[ Bericht 1% gewijzigd door Houtvester op 18-11-2010 20:01:25 ]
Iedere keer maar weer hij zei dit en zij zei dat iedere keer worden er oude zaken opgerakeld, elke keer oude meuk. Bij sommige mensen gaat het hun leven beinvloeden!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:37 schreef mootie het volgende:
Ik zie het probleem ook niet zo. Bee heeft de pest aan opa, opa heeft de pest aan Bee. Opa laat de naam van Bee regelmatig vallen, Bee laat de naam van opa regelmatig vallen.
Waar maakt iedereen zich toch druk over.
Ik weet exact wat het bij jou is dat kan iedereen doorzien, je wil er alleen omheen draaien.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in alle oude koeienvangers komen bovendrijven!!
Weer een oude koe!!!!!!quote:Op donderdag 18 november 2010 19:45 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik weet exact wat het bij jou is dat kan iedereen doorzien, je wil er alleen omheen draaien.
Jij hebt opa gezegd van de stream en via jou heeft hij het gedaan (eigen keus uiteraard) vervolgens had opa best wel een beetje "succes", alleen ging opa niet naar jou poppen dansen zoals jij het allemaal wilde, die en die moesten er af en daar was opa het niet altijd mee eens en dat stak jou, jij wilde eigenlijk zelf graag de macht en je kende opa al 6 jaar en toen ben je ff mod geweest.
Om een lang verhaal kort te maken, tis jalouzie omdat de aandacht naar opa ging en niet naar jou, ook dit is een oude koe zul je zeggen maar is wel het resultaat ervan, nooit heb je uit kunnen leggen waarom je ineens een hekel hebt aan opa en als we er naar vroegen zag je het als verantwoording afleggen, so be it maar eerlijk duurt het langst
<~wilma170> BQ maakte me de grond gelijk gisteren en uiteindelijk lag het aan mij ppppppppfffffffffquote:Op donderdag 18 november 2010 19:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Margot heeft net het logje geplaatst en daar heb je het wel over Bee.
Het ging erom dat een mod zegt dat iemand "over de tong gaat" je bent een gespreksleider als mod, remember? In ieder geval iemand die niet mee zit te stoken en het goede voor heeft met een chat of forum en niet de verkeerde kant op zit te duwen.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:43 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Hij heeft een ban op SIO ja ,maar weet precies wat er wordt gezegd op SIO ..lang leven MURK.
En gaat dan uitgebreid op zijn stream ff los,ook al gaat het niet eens over hem.
Gellukkig zijn er meer momenten dat het niet over hem gaat !!
Oke je hebt je bericht aangepast, wat wil je nog meer van die log? Je hebt volgens mij zelf mirc, dus laat zien??quote:Op donderdag 18 november 2010 19:43 schreef Houtvester het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:07 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Dank jewel stuiter ga ik weer inloggen of registriren ok
Ben niet zo van het plak en knip werk dus ..quote:Op donderdag 18 november 2010 20:06 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Oke je hebt je bericht aangepast, wat wil je nog meer van die log? Je hebt volgens mij zelf mirc, dus laat zien??
En nu geen blabla anders kan ik iemand anders vragen, zijn der meer die mirc hebben.
Psies en weer val je door de mandquote:Op donderdag 18 november 2010 20:08 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ben niet zo van het plak en knip werk dus ..
Oow ja joh ik verzamel geen logs om ze dan op een pauper forumpje te zetten en hier is het verboden om logs van welke chat of forum dan ook te plaatsen ..ben niet uit op een ban he..quote:Op donderdag 18 november 2010 20:09 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Psies en weer val je door de mand
mootie...die gasten zijn gekquote:Op donderdag 18 november 2010 20:13 schreef mootie het volgende:
Euhm, kunnen we het weer even terugbrengen naar normale propporties? Het is een minichatje met een paar chatters en onervaren mods. Dus kom niet aan met al dat gespreksleidergedoe, het is geen multionational.
We hebben het over een handjevol mensen en dan gaan er mensen para lopen doen, alsjeblieft hou op, schei uit.
hehe ik vind t wel vermakelijk tbhquote:Op donderdag 18 november 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
mootie...die gasten zijn gek![]()
waaaaaar gaat dit over....![]()
En echt pagina's lang....helemaal van het padje....
Zouden ze weten dat er nog meer is in het leven?
Het is gewoon plaatsvervangend schaamtevol Gomiquote:Op donderdag 18 november 2010 20:19 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik vind t wel vermakelijk tbh
zou bijna denken dat ze t hebben over een zender met tig miljoen kijkers.
gaat t over een stream met 5 kijkers ofzo
Dan moet je niet met een bewering komen van een halve log en knippen en die onzin, dat wat er staat dat was het, je zou het graag anders zien maar helaas en me logje staat er nog steeds btw.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Oow ja joh ik verzamel geen logs om ze dan op een pauper forumpje te zetten en hier is het verboden om logs van welke chat of forum dan ook te plaatsen ..ben niet uit op een ban he..
En die wilden zeker ook nooit luisteren naar redelijke voorstellenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is gewoon plaatsvervangend schaamtevol Gomi![]()
Het gaat werkelijk nergens meer over...De kleuters die ik had bij overblijf deden dit ook:...jij....nee jij...neeeeeeeeeee jij!!!!
En kiekenkot staat ook vol van de meelullers, cirkeltje weer rond, klaaaaaaaaar!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dan moet je niet met een bewering komen van een halve log en knippen en die onzin, dat wat er staat dat was het, je zou het graag anders zien maar helaas en me logje staat er nog steeds btw.
Je zit gewoon onzin te verkopen en je probeert je eruit te lullen, kom met feiten ipv dat gelul er om heen.
En dit is niet de eerste keer dat je zit te stoken als mod, veel meelullers zitten er bij sio, dat dan weer wel.
Die gaf ik een boze blik en een schei uit want andersquote:Op donderdag 18 november 2010 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
En die wilden zeker ook nooit luisteren naar redelijke voorstellen
yeah dat is een correcte vergelijking denk ik idd.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is gewoon plaatsvervangend schaamtevol Gomi![]()
Het gaat werkelijk nergens meer over...De kleuters die ik had bij overblijf deden dit ook:...jij....nee jij...neeeeeeeeeee jij!!!!
Ja juf goed jufquote:Op donderdag 18 november 2010 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die gaf ik een boze blik en een schei uit want anders![]()
Die snapten dat wel
Het is van een tenenkrommende onbenulligheid, een totaal non issue, en toch lees ik het. En probeer zelfs wel eens wat op te lossen, maar ik ben maar een klotemodje, geen gespreksleider.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:24 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah dat is een correcte vergelijking denk ik idd.
ja maar jij deed t ook, ja maar jij begon
heb geen flauw idee waar ze allemaal ruzie over hebben. maar ik heb een beetje t idee zij zeld ook niet meer helemaal
Ach mootie je weet net zo goed als ik dat sommige tegen een blauwe of een rode opkijken, in dit geval ben je een blauwe en het gebeurt allemaal onder je eigen ogen en het doet er niet toe of het er 10 of 100 zijn vind ik, gaat om principes.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
En kiekenkot staat ook vol van de meelullers, cirkeltje weer rond, klaaaaaaaaar!
ja jij bent nog klotemodjequote:Op donderdag 18 november 2010 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is van een tenenkrommende onbenulligheid, een totaal non issue, en toch lees ik het. En probeer zelfs wel eens wat op te lossen, maar ik ben maar een klotemodje, geen gespreksleider.
Tja, bij opa waren er ook veel mods, die wel bannetjes etc. uitdeelden, maar dat is ook niet echt succesvol geweest.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ach mootie je weet net zo goed als ik dat sommige tegen een blauwe of een rode opkijken, in dit geval ben je een blauwe en het gebeurt allemaal onder je eigen ogen en het doet er niet toe of het er 10 of 100 zijn vind ik, gaat om principes.
Je bent gewoon niet modwaardig als je doel stoken is om mensen tegen elkaar op te zetten ipv iets op te lossen.
He gezellie, word blauw en kom eens lekker vegen danquote:Op donderdag 18 november 2010 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ja jij bent nog klotemodje
ik ben gewoon toeschouwer.
met popcorn
ik vind eigenlijk dat ze wel wat harder mogen worden tbh
Waarom sta jij eigelijk ingelogd op de chat hier weet je alles wel te vertellen ,maar op de chat zeg je niets.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ach mootie je weet net zo goed als ik dat sommige tegen een blauwe of een rode opkijken, in dit geval ben je een blauwe en het gebeurt allemaal onder je eigen ogen en het doet er niet toe of het er 10 of 100 zijn vind ik, gaat om principes.
Je bent gewoon niet modwaardig als je doel stoken is om mensen tegen elkaar op te zetten ipv iets op te lossen.
ik ban iedereen hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
He gezellie, word blauw en kom eens lekker vegen dan
hmmm eigenlijk alleen zoquote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef mootie het volgende:
H
[..]
Hoe kijk jij er nou tegenaan, als buitenstaander? Behalve dat het kinderachtig gekeutel is.
Ik heb juist het idee dat opa helemaal niet zo belangrijk meer is, maar dat mensen vooral hun standpunt willen verdedigen/gelijk halen. En dan is opa een mooi excuus.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:41 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm eigenlijk alleen zo
al snap ik t allemaal niet hoor. gaat over dingen van jaren terug soms geloof ik en van gedoe op ander forum waar ik geen idee van heb wat daar allemaal gebeurde.
ik vind t vooral ook verbazingwekkend dat die ouwe nog zoveel weet los te maken.
ik zie er totaal niet in wet er boeiend is aan hem, maar hij is blijkbaar boeiend genoeg voor een hele hoop ruzie.
ik vraag me eigenlijk wel serieus af af wat voor mensen zo vaak naar hem kijken
yups klopt ook idd. opa is een bijzaak in de ruziesquote:Op donderdag 18 november 2010 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat opa helemaal niet zo belangrijk meer is, maar dat mensen vooral hun standpunt willen verdedigen/gelijk halen. En dan is opa een mooi excuus.
En juist daar heeft meneer (of is het mevrouw) Houtvester altijd wat problemen mee. Hij is op steeds meer chats 'blauw', maar profileert zich tegelijkertijd als een trol van het zuiverste water.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Het ging erom dat een mod zegt dat iemand "over de tong gaat" je bent een gespreksleider als mod, remember? In ieder geval iemand die niet mee zit te stoken en het goede voor heeft met een chat of forum en niet de verkeerde kant op zit te duwen.
Lmao, wat een veronderstellingen allemaal.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En juist daar heeft meneer (of is het mevrouw) Houtvester altijd wat problemen mee. Hij is op steeds meer chats 'blauw', maar profileert zich tegelijkertijd als een trol van het zuiverste water.
Veel meer weten we niet van hem, want zijn postinghistorie op fora en chats is niet erg doorzichtig. Op Fok! is hij pas aangemeld sinds de Opa-stream loopt en ook kan ik me hem niet voor de geest halen als forum-user tijdens BB of DGK.
Het zou me niets verbazen als hij in het verleden onder een andere nickname bekend was. Het schijnt voor een aantal users normaal te zijn om te grossieren in nicknames Dit soort mensen is voor mij per definitie verdacht, want de ervaring leert dat ze dit alleen maar doen om te kunnen trollen.
Pinokkioquote:Op donderdag 18 november 2010 19:40 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Mootie het gaat erom dat ik vanmiddag niks over BQ heb gezegd dus hij moet niet liegen
In de meeste gevallen reageer ik als er wat tegen mij of over mij gezegd word.
Ik lig hier onderhand gestrekt van het lachen, echt! Je kijkt een paar uurtjes niet en dan blijkt WO3 te zijn uitgebroken tussen een paar chattersquote:Op donderdag 18 november 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
mootie...die gasten zijn gek![]()
waaaaaar gaat dit over....![]()
En echt pagina's lang....helemaal van het padje....
Zouden ze weten dat er nog meer is in het leven?
quote:Op donderdag 18 november 2010 20:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Waarom Margo ingelogd staat?? is je dat nu nog niet duidelijk dan?quote:Op donderdag 18 november 2010 20:32 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Waarom sta jij eigelijk ingelogd op de chat hier weet je alles wel te vertellen ,maar op de chat zeg je niets.
het zou eigelijk zo moeten zijn dat bij lang mee lezen en niets zeggen je inactief wordt gemaakt..is toch ook het beleid op jullie KK forum??
Zal ik het uitleggen of kunnen jullie het na vandaag zelf bedenken? Komop mensen, denk even aan MURKquote:Op donderdag 18 november 2010 22:47 schreef Chanel5 het volgende:
Ja idd waarom zie je veel mensen ingelogd staan en zeggen niks?
Voor kopieren en plakken hoef je toch niet ingelogd te zijn?
neem aan dat je doelt op t loggen.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zal ik het uitleggen of kunnen jullie het na vandaag zelf bedenken? Komop mensen, denk even aan MURK
Je kan goed over dingen heen lullen ja maar goed "het zou eigenlijk zo moeten zijn" ... druk het erdoor zou ik zeggen en gooi alle ustreamers erafquote:Op donderdag 18 november 2010 20:32 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Waarom sta jij eigelijk ingelogd op de chat hier weet je alles wel te vertellen ,maar op de chat zeg je niets.
het zou eigelijk zo moeten zijn dat bij lang mee lezen en niets zeggen je inactief wordt gemaakt..is toch ook het beleid op jullie KK forum??
Dat schrijf ik ja zoals je lezen kan en kom jij nou eens met iets inhoudelijks waarin jij het tegendeel bewijst dat ik ergens ongelijk heb gehad, een paar smileys kom je mee en thats it?quote:
Niemand houdt ook van Oorlog en File, en toch maken mensen ze graag...quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Soms rol je van de ene verbazing in de andere. Zat ik gisteren tussen allerlei drukke werkzaamheden door even op SIO te lezen en zie ik ineens staan dat ik dit topic in stand zou houden 'om andere Fokkers te pesten'.
Ik dacht op het moment laat maar gaan, maar ik lees de laatste tijd zoveel onzin dat ik het toch wel eens tijd vind om op sommige dingen in te gaan.
Voor de mensen met een slecht geheugen: ik was niet degene die ervoor gekozen heeft om speciaal voor Opa's stream een apart topic te creëren. Voor mij hadden alle streamverslagen en caps van Oop's stream en alle andere Ustream-uitzendingen na het verscheiden van SV gewoon verder kunnen gaan in de COS.
Dat gebeurde in eerste instantie ook, maar een aantal mensen kwam in het geweer omdat ze met z'n vieren een buitenlandse Big Brother wilden volgen en meenden daarvoor de COS te moeten monopoliseren. Om een hoogoplopend conflict voor te blijven heeft het moderatieteam vervolgens besloten om de COS exclusief te houden voor 'echte' RLS's en aparte topics aan te laten maken voor de 'Ustream-artiesten'.
Zo zit het dus en niet anders.
Grappig is ook dat er gezegd werd dat 'er eigenlijk niemand op zit te wachten', maar voorlopig stevenen we wel af op deel 21, mede mogelijk gemaakt door al die mensen die niet op Oop zitten te wachten maar wel een flinke bijdrage leveren aan het in stand houden van dit topic.![]()
Je kan er sinds gisteravond al op heb je toen geactiveerd!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:43 schreef ditisOPAATJE het volgende:
Stuiter wanneer word ik geactiveerd op het pleintje.
Please try again later.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Je kan er sinds gisteravond al op heb je toen geactiveerd!
heb je handmatig geactiveerdquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:11 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Je account is op het moment nog niet geactiveerd. Een beheerder van de site
moet je account activeren voor je in kan loggen. Je ontvangt een e-mail op het
moment dat dit gebeurd is.
Vergeet aub je wachtwoord niet! Het wachtwoord is gecodeerd opgeslagen en kan
dus nooit meer opgehaald worden. Mocht je je wachtwoord toch vergeten dan kan
je eventueel een nieuwe wachtwoord aanvragen via een link in het login scherm.
Bedankt voor je registratie!
Meer heb ik niet gekregen. sorry
mousejobquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:21 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Oehh.. dirty little bitch, a handjob hé...
quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:08 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Ik kan inloggen maar zie dit als ik gedag wil zeggen stuiter.
Your IP address has been banned from this shoutbox.
Please try again later.
Ja ik dacht dat ik alles ontband had maar nu kan het wel!!quote:
Echt, deuk hier.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:38 schreef spuitje het volgende:
Ooit Snor leer je het misschien nog wel
We spammen dit topic gewoon met zijn allen vol dan verdwijnt het ook wel.quote:
Ik krijg op de shout nog steeds te zien dat ik geband benquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ik alles ontband had maar nu kan het wel!!
Sinterklaaskaartje of Kerst? Wat zullen we doen? Waar hij woont wisten we trouwens allang, hij schreeuwt rustig zijn adres etc. over de stream.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:44 schreef Houtvester het volgende:
Nou weten we allemaal waar hij woont dus allemaal een kaartje sturen he.....
Ik dacht meer aan Pasen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:46 schreef spuitje het volgende:
Sinterklaaskaartje of Kerst? Wat zullen we doen? Waar hij woont wisten we trouwens allang, hij schreeuwt rustig zijn adres etc. over de stream.
Pinksteren kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Pasen.Zijn telefoonnummer weet inmiddels ook iedereen.
Verkapte doodsverwensing!!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:19 schreef Toverheks het volgende:
een zalig uiteinde en een goed begin van het nieuwe jaar Kaartje vergeten jullie
dus niet alleen het zalig uiteinde kaartje, staat zo lullig![]()
quote:
Na ja zeg en ik heb de naam hierquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahhaa ja jij snapt hem, niet dat ik opa wat toe wens hoor ja geluk en gezondheid, anders krijg je dat weer
![]()
maar er zullen mallooten tussen zitten die alleen een zalig uiteinde kaartje gaan sturen, ja je weet het nooit met die relbejaarde onderling.
Iemand een prettige Hemelvaart wensen valt ook niet altijd goed hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahhaa ja jij snapt hem, niet dat ik opa wat toe wens hoor ja geluk en gezondheid, anders krijg je dat weer
![]()
maar er zullen mallooten tussen zitten die alleen een zalig uiteinde kaartje gaan sturen, ja je weet het nooit met die relbejaarde onderling.
Mag hopen dat dat ding nep is anders liggen alle naalden er al lang voor 25 december onderquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Morgen groot feest op http://www.ustream.tv/channel/gezelligheid: Oop gaat de kerstboom optuigen!
Log op tijd in, dan mis je niks!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat ding nep is anders liggen alle naalden er al lang voor 25 december onder
beter dan een steen om zijn nekquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft een gelukssteentje in zijn oor hangen.
[ afbeelding ]
zie je wel, je bent best een grote meid en luistert ook wel eens naar een anderquote:Op vrijdag 19 november 2010 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Op een naburige chat waren er nogal wat klachten dat ik me schuldig zou maken aan negatieve beeldvorming over Oop, omdat ik hem nog wel eens met een flesje bier fotografeer..
Aangezien ik me alle kritiek ter harte neem deze foto
[ afbeelding ]
Ach, met 7700 views voor dit topic doen ze het hier ook nog niet zo slecht..quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:22 schreef mootie het volgende:
Ik heb ineens een briljante ingeving!Als je die caps nou eens op Kk gaat plaatsen, daar zit het gros van de opafans!
quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:22 schreef mootie het volgende:
Ik heb ineens een briljante ingeving!Als je die caps nou eens op Kk gaat plaatsen, daar zit het gros van de opafans!
Nou fan wil ik me niet noemen maar kom hier wel om bij te lezen in het opa topicquote:Op zaterdag 20 november 2010 00:22 schreef mootie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |