abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88877397
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:41 schreef gomi het volgende:

[..]

hmmm eigenlijk alleen zo :)

al snap ik t allemaal niet hoor. gaat over dingen van jaren terug soms geloof ik en van gedoe op ander forum waar ik geen idee van heb wat daar allemaal gebeurde.

ik vind t vooral ook verbazingwekkend dat die ouwe nog zoveel weet los te maken.

ik zie er totaal niet in wet er boeiend is aan hem, maar hij is blijkbaar boeiend genoeg voor een hele hoop ruzie.

ik vraag me eigenlijk wel serieus af af wat voor mensen zo vaak naar hem kijken
Ik heb juist het idee dat opa helemaal niet zo belangrijk meer is, maar dat mensen vooral hun standpunt willen verdedigen/gelijk halen. En dan is opa een mooi excuus.
pi_88877522
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik heb juist het idee dat opa helemaal niet zo belangrijk meer is, maar dat mensen vooral hun standpunt willen verdedigen/gelijk halen. En dan is opa een mooi excuus.
yups klopt ook idd. opa is een bijzaak in de ruzies
  donderdag 18 november 2010 @ 21:48:33 #228
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_88880644
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:04 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Het ging erom dat een mod zegt dat iemand "over de tong gaat" je bent een gespreksleider als mod, remember? In ieder geval iemand die niet mee zit te stoken en het goede voor heeft met een chat of forum en niet de verkeerde kant op zit te duwen.
En juist daar heeft meneer (of is het mevrouw) Houtvester altijd wat problemen mee. Hij is op steeds meer chats 'blauw', maar profileert zich tegelijkertijd als een trol van het zuiverste water.
Veel meer weten we niet van hem, want zijn postinghistorie op fora en chats is niet erg doorzichtig. Op Fok! is hij pas aangemeld sinds de Opa-stream loopt en ook kan ik me hem niet voor de geest halen als forum-user tijdens BB of DGK.
Het zou me niets verbazen als hij in het verleden onder een andere nickname bekend was. Het schijnt voor een aantal users normaal te zijn om te grossieren in nicknames Dit soort mensen is voor mij per definitie verdacht, want de ervaring leert dat ze dit alleen maar doen om te kunnen trollen.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_88880826
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:48 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

En juist daar heeft meneer (of is het mevrouw) Houtvester altijd wat problemen mee. Hij is op steeds meer chats 'blauw', maar profileert zich tegelijkertijd als een trol van het zuiverste water.
Veel meer weten we niet van hem, want zijn postinghistorie op fora en chats is niet erg doorzichtig. Op Fok! is hij pas aangemeld sinds de Opa-stream loopt en ook kan ik me hem niet voor de geest halen als forum-user tijdens BB of DGK.
Het zou me niets verbazen als hij in het verleden onder een andere nickname bekend was. Het schijnt voor een aantal users normaal te zijn om te grossieren in nicknames Dit soort mensen is voor mij per definitie verdacht, want de ervaring leert dat ze dit alleen maar doen om te kunnen trollen.
Lmao, wat een veronderstellingen allemaal.
pi_88883396
Ja idd waarom zie je veel mensen ingelogd staan en zeggen niks?
Voor kopieren en plakken hoef je toch niet ingelogd te zijn?
pi_88883659
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:40 schreef ditisOPAATJE het volgende:

[..]

Mootie het gaat erom dat ik vanmiddag niks over BQ heb gezegd dus hij moet niet liegen
In de meeste gevallen reageer ik als er wat tegen mij of over mij gezegd word.
Pinokkio :)
pi_88883933
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:

[..]

mootie...die gasten zijn gek :D
waaaaaar gaat dit over.... 8)7
En echt pagina's lang....helemaal van het padje....
Zouden ze weten dat er nog meer is in het leven? :D
Ik lig hier onderhand gestrekt van het lachen, echt! Je kijkt een paar uurtjes niet en dan blijkt WO3 te zijn uitgebroken tussen een paar chatters :)
pi_88884047
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:27 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Ach mootie je weet net zo goed als ik dat sommige tegen een blauwe of een rode opkijken, in dit geval ben je een blauwe en het gebeurt allemaal onder je eigen ogen en het doet er niet toe of het er 10 of 100 zijn vind ik, gaat om principes.
Je bent gewoon niet modwaardig als je doel stoken is om mensen tegen elkaar op te zetten ipv iets op te lossen.
_O- _O- _O- _O- En dat zeg jij????? _O- _O- _O-
pi_88884140
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:32 schreef Houtvester het volgende:

[..]

Waarom sta jij eigelijk ingelogd op de chat hier weet je alles wel te vertellen ,maar op de chat zeg je niets.
het zou eigelijk zo moeten zijn dat bij lang mee lezen en niets zeggen je inactief wordt gemaakt..is toch ook het beleid op jullie KK forum??
Waarom Margo ingelogd staat?? is je dat nu nog niet duidelijk dan? :)
pi_88884193
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:47 schreef Chanel5 het volgende:
Ja idd waarom zie je veel mensen ingelogd staan en zeggen niks?
Voor kopieren en plakken hoef je toch niet ingelogd te zijn?
Zal ik het uitleggen of kunnen jullie het na vandaag zelf bedenken? Komop mensen, denk even aan MURK :P
pi_88884410
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:05 schreef spuitje het volgende:

[..]

Zal ik het uitleggen of kunnen jullie het na vandaag zelf bedenken? Komop mensen, denk even aan MURK :P
neem aan dat je doelt op t loggen.
maar dat kan ook zonder in te loggen hoor
pi_88886048
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:32 schreef Houtvester het volgende:

[..]

Waarom sta jij eigelijk ingelogd op de chat hier weet je alles wel te vertellen ,maar op de chat zeg je niets.
het zou eigelijk zo moeten zijn dat bij lang mee lezen en niets zeggen je inactief wordt gemaakt..is toch ook het beleid op jullie KK forum??
Je kan goed over dingen heen lullen ja maar goed "het zou eigenlijk zo moeten zijn" ... druk het erdoor zou ik zeggen en gooi alle ustreamers eraf _O- 8)7
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_88886340
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:02 schreef spuitje het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- En dat zeg jij????? _O- _O- _O-
Dat schrijf ik ja zoals je lezen kan en kom jij nou eens met iets inhoudelijks waarin jij het tegendeel bewijst dat ik ergens ongelijk heb gehad, een paar smileys kom je mee en thats it? :N
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_88887644
Ik zie dat de Open Dagen al begonnen zijn...? ;) _O-
Slimme ondertextjes is voor zieligerts
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:32:46 #240
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_88897498
Soms rol je van de ene verbazing in de andere. Zat ik gisteren tussen allerlei drukke werkzaamheden door even op SIO te lezen en zie ik ineens staan dat ik dit topic in stand zou houden 'om andere Fokkers te pesten'.

Ik dacht op het moment laat maar gaan, maar ik lees de laatste tijd zoveel onzin dat ik het toch wel eens tijd vind om op sommige dingen in te gaan.

Voor de mensen met een slecht geheugen: ik was niet degene die ervoor gekozen heeft om speciaal voor Opa's stream een apart topic te creëren. Voor mij hadden alle streamverslagen en caps van Oop's stream en alle andere Ustream-uitzendingen na het verscheiden van SV gewoon verder kunnen gaan in de COS.
Dat gebeurde in eerste instantie ook, maar een aantal mensen kwam in het geweer omdat ze met z'n vieren een buitenlandse Big Brother wilden volgen en meenden daarvoor de COS te moeten monopoliseren. Om een hoogoplopend conflict voor te blijven heeft het moderatieteam vervolgens besloten om de COS exclusief te houden voor 'echte' RLS's en aparte topics aan te laten maken voor de 'Ustream-artiesten'.

Zo zit het dus en niet anders.

Grappig is ook dat er gezegd werd dat 'er eigenlijk niemand op zit te wachten', maar voorlopig stevenen we wel af op deel 21, mede mogelijk gemaakt door al die mensen die niet op Oop zitten te wachten maar wel een flinke bijdrage leveren aan het in stand houden van dit topic. _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door Pearlbitch op 19-11-2010 12:38:36 ]
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_88901077
quote:
4s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Soms rol je van de ene verbazing in de andere. Zat ik gisteren tussen allerlei drukke werkzaamheden door even op SIO te lezen en zie ik ineens staan dat ik dit topic in stand zou houden 'om andere Fokkers te pesten'.

Ik dacht op het moment laat maar gaan, maar ik lees de laatste tijd zoveel onzin dat ik het toch wel eens tijd vind om op sommige dingen in te gaan.

Voor de mensen met een slecht geheugen: ik was niet degene die ervoor gekozen heeft om speciaal voor Opa's stream een apart topic te creëren. Voor mij hadden alle streamverslagen en caps van Oop's stream en alle andere Ustream-uitzendingen na het verscheiden van SV gewoon verder kunnen gaan in de COS.
Dat gebeurde in eerste instantie ook, maar een aantal mensen kwam in het geweer omdat ze met z'n vieren een buitenlandse Big Brother wilden volgen en meenden daarvoor de COS te moeten monopoliseren. Om een hoogoplopend conflict voor te blijven heeft het moderatieteam vervolgens besloten om de COS exclusief te houden voor 'echte' RLS's en aparte topics aan te laten maken voor de 'Ustream-artiesten'.

Zo zit het dus en niet anders.

Grappig is ook dat er gezegd werd dat 'er eigenlijk niemand op zit te wachten', maar voorlopig stevenen we wel af op deel 21, mede mogelijk gemaakt door al die mensen die niet op Oop zitten te wachten maar wel een flinke bijdrage leveren aan het in stand houden van dit topic. _O-
Niemand houdt ook van Oorlog en File, en toch maken mensen ze graag... :6
pi_88905228
Stuiter wanneer word ik geactiveerd op het pleintje.
Volg Opaatje live op stream:
www.ustream.tv/channel/opaatje
of
www.opaatje.tk/
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:51:31 #243
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_88907885
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:43 schreef ditisOPAATJE het volgende:
Stuiter wanneer word ik geactiveerd op het pleintje.
Je kan er sinds gisteravond al op heb je toen geactiveerd! :Y
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_88908669
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:51 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Je kan er sinds gisteravond al op heb je toen geactiveerd! :Y
Please try again later.

[ Bericht 11% gewijzigd door ditisOPAATJE op 19-11-2010 17:47:18 ]
of
www.opaatje.tk/
pi_88908814
.

[ Bericht 99% gewijzigd door ditisOPAATJE op 19-11-2010 17:46:33 ]
of
www.opaatje.tk/
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:19:27 #246
185670 Poezewoes
pi_88909176
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:11 schreef ditisOPAATJE het volgende:

[..]

Je account is op het moment nog niet geactiveerd. Een beheerder van de site
moet je account activeren voor je in kan loggen. Je ontvangt een e-mail op het
moment dat dit gebeurd is.

Vergeet aub je wachtwoord niet! Het wachtwoord is gecodeerd opgeslagen en kan
dus nooit meer opgehaald worden. Mocht je je wachtwoord toch vergeten dan kan
je eventueel een nieuwe wachtwoord aanvragen via een link in het login scherm.

Bedankt voor je registratie!

Meer heb ik niet gekregen. sorry
heb je handmatig geactiveerd
pi_88909220
Ik zou je IP adres maar even weghalen Opa. :)
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_88909270
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:19 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

heb je handmatig geactiveerd
Oehh.. dirty little bitch, a handjob hé... :9
pi_88909304
Hahahaha
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:30:36 #250
185670 Poezewoes
pi_88909604
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:21 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

Oehh.. dirty little bitch, a handjob hé... :9
mousejob _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')