Oke je hebt je bericht aangepast, wat wil je nog meer van die log? Je hebt volgens mij zelf mirc, dus laat zien??quote:Op donderdag 18 november 2010 19:43 schreef Houtvester het volgende:
[..]
En ach een halve log tja je kan er uitknippen wat je wil natuurlijk.
quote:Op donderdag 18 november 2010 19:07 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Dank jewel stuiter ga ik weer inloggen of registriren ok
Ben niet zo van het plak en knip werk dus ..quote:Op donderdag 18 november 2010 20:06 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Oke je hebt je bericht aangepast, wat wil je nog meer van die log? Je hebt volgens mij zelf mirc, dus laat zien??
En nu geen blabla anders kan ik iemand anders vragen, zijn der meer die mirc hebben.
Psies en weer val je door de mandquote:Op donderdag 18 november 2010 20:08 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Ben niet zo van het plak en knip werk dus ..
Oow ja joh ik verzamel geen logs om ze dan op een pauper forumpje te zetten en hier is het verboden om logs van welke chat of forum dan ook te plaatsen ..ben niet uit op een ban he..quote:Op donderdag 18 november 2010 20:09 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Psies en weer val je door de mand
mootie...die gasten zijn gekquote:Op donderdag 18 november 2010 20:13 schreef mootie het volgende:
Euhm, kunnen we het weer even terugbrengen naar normale propporties? Het is een minichatje met een paar chatters en onervaren mods. Dus kom niet aan met al dat gespreksleidergedoe, het is geen multionational.
We hebben het over een handjevol mensen en dan gaan er mensen para lopen doen, alsjeblieft hou op, schei uit.
hehe ik vind t wel vermakelijk tbhquote:Op donderdag 18 november 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
mootie...die gasten zijn gek![]()
waaaaaar gaat dit over....![]()
En echt pagina's lang....helemaal van het padje....
Zouden ze weten dat er nog meer is in het leven?
Het is gewoon plaatsvervangend schaamtevol Gomiquote:Op donderdag 18 november 2010 20:19 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik vind t wel vermakelijk tbh
zou bijna denken dat ze t hebben over een zender met tig miljoen kijkers.
gaat t over een stream met 5 kijkers ofzo
Dan moet je niet met een bewering komen van een halve log en knippen en die onzin, dat wat er staat dat was het, je zou het graag anders zien maar helaas en me logje staat er nog steeds btw.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:12 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Oow ja joh ik verzamel geen logs om ze dan op een pauper forumpje te zetten en hier is het verboden om logs van welke chat of forum dan ook te plaatsen ..ben niet uit op een ban he..
En die wilden zeker ook nooit luisteren naar redelijke voorstellenquote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is gewoon plaatsvervangend schaamtevol Gomi![]()
Het gaat werkelijk nergens meer over...De kleuters die ik had bij overblijf deden dit ook:...jij....nee jij...neeeeeeeeeee jij!!!!
En kiekenkot staat ook vol van de meelullers, cirkeltje weer rond, klaaaaaaaaar!quote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dan moet je niet met een bewering komen van een halve log en knippen en die onzin, dat wat er staat dat was het, je zou het graag anders zien maar helaas en me logje staat er nog steeds btw.
Je zit gewoon onzin te verkopen en je probeert je eruit te lullen, kom met feiten ipv dat gelul er om heen.
En dit is niet de eerste keer dat je zit te stoken als mod, veel meelullers zitten er bij sio, dat dan weer wel.
Die gaf ik een boze blik en een schei uit want andersquote:Op donderdag 18 november 2010 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
En die wilden zeker ook nooit luisteren naar redelijke voorstellen
yeah dat is een correcte vergelijking denk ik idd.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is gewoon plaatsvervangend schaamtevol Gomi![]()
Het gaat werkelijk nergens meer over...De kleuters die ik had bij overblijf deden dit ook:...jij....nee jij...neeeeeeeeeee jij!!!!
Ja juf goed jufquote:Op donderdag 18 november 2010 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die gaf ik een boze blik en een schei uit want anders![]()
Die snapten dat wel
Het is van een tenenkrommende onbenulligheid, een totaal non issue, en toch lees ik het. En probeer zelfs wel eens wat op te lossen, maar ik ben maar een klotemodje, geen gespreksleider.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:24 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah dat is een correcte vergelijking denk ik idd.
ja maar jij deed t ook, ja maar jij begon
heb geen flauw idee waar ze allemaal ruzie over hebben. maar ik heb een beetje t idee zij zeld ook niet meer helemaal
Ach mootie je weet net zo goed als ik dat sommige tegen een blauwe of een rode opkijken, in dit geval ben je een blauwe en het gebeurt allemaal onder je eigen ogen en het doet er niet toe of het er 10 of 100 zijn vind ik, gaat om principes.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
En kiekenkot staat ook vol van de meelullers, cirkeltje weer rond, klaaaaaaaaar!
ja jij bent nog klotemodjequote:Op donderdag 18 november 2010 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is van een tenenkrommende onbenulligheid, een totaal non issue, en toch lees ik het. En probeer zelfs wel eens wat op te lossen, maar ik ben maar een klotemodje, geen gespreksleider.
Tja, bij opa waren er ook veel mods, die wel bannetjes etc. uitdeelden, maar dat is ook niet echt succesvol geweest.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ach mootie je weet net zo goed als ik dat sommige tegen een blauwe of een rode opkijken, in dit geval ben je een blauwe en het gebeurt allemaal onder je eigen ogen en het doet er niet toe of het er 10 of 100 zijn vind ik, gaat om principes.
Je bent gewoon niet modwaardig als je doel stoken is om mensen tegen elkaar op te zetten ipv iets op te lossen.
He gezellie, word blauw en kom eens lekker vegen danquote:Op donderdag 18 november 2010 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ja jij bent nog klotemodje
ik ben gewoon toeschouwer.
met popcorn
ik vind eigenlijk dat ze wel wat harder mogen worden tbh
Waarom sta jij eigelijk ingelogd op de chat hier weet je alles wel te vertellen ,maar op de chat zeg je niets.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ach mootie je weet net zo goed als ik dat sommige tegen een blauwe of een rode opkijken, in dit geval ben je een blauwe en het gebeurt allemaal onder je eigen ogen en het doet er niet toe of het er 10 of 100 zijn vind ik, gaat om principes.
Je bent gewoon niet modwaardig als je doel stoken is om mensen tegen elkaar op te zetten ipv iets op te lossen.
ik ban iedereen hoorquote:Op donderdag 18 november 2010 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
He gezellie, word blauw en kom eens lekker vegen dan
hmmm eigenlijk alleen zoquote:Op donderdag 18 november 2010 20:37 schreef mootie het volgende:
H
[..]
Hoe kijk jij er nou tegenaan, als buitenstaander? Behalve dat het kinderachtig gekeutel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |