quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:08 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Ik kan inloggen maar zie dit als ik gedag wil zeggen stuiter.
Your IP address has been banned from this shoutbox.
Please try again later.
Ja ik dacht dat ik alles ontband had maar nu kan het wel!!quote:
Echt, deuk hier.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:38 schreef spuitje het volgende:
Ooit Snor leer je het misschien nog wel
We spammen dit topic gewoon met zijn allen vol dan verdwijnt het ook wel.quote:
Ik krijg op de shout nog steeds te zien dat ik geband benquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ik alles ontband had maar nu kan het wel!!
Sinterklaaskaartje of Kerst? Wat zullen we doen? Waar hij woont wisten we trouwens allang, hij schreeuwt rustig zijn adres etc. over de stream.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:44 schreef Houtvester het volgende:
Nou weten we allemaal waar hij woont dus allemaal een kaartje sturen he.....
Ik dacht meer aan Pasen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:46 schreef spuitje het volgende:
Sinterklaaskaartje of Kerst? Wat zullen we doen? Waar hij woont wisten we trouwens allang, hij schreeuwt rustig zijn adres etc. over de stream.
Pinksteren kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Pasen.Zijn telefoonnummer weet inmiddels ook iedereen.
Verkapte doodsverwensing!!!quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:19 schreef Toverheks het volgende:
een zalig uiteinde en een goed begin van het nieuwe jaar Kaartje vergeten jullie
dus niet alleen het zalig uiteinde kaartje, staat zo lullig![]()
quote:
Na ja zeg en ik heb de naam hierquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahhaa ja jij snapt hem, niet dat ik opa wat toe wens hoor ja geluk en gezondheid, anders krijg je dat weer
![]()
maar er zullen mallooten tussen zitten die alleen een zalig uiteinde kaartje gaan sturen, ja je weet het nooit met die relbejaarde onderling.
Iemand een prettige Hemelvaart wensen valt ook niet altijd goed hoorquote:Op vrijdag 19 november 2010 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahhaa ja jij snapt hem, niet dat ik opa wat toe wens hoor ja geluk en gezondheid, anders krijg je dat weer
![]()
maar er zullen mallooten tussen zitten die alleen een zalig uiteinde kaartje gaan sturen, ja je weet het nooit met die relbejaarde onderling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |