Idem.quote:
heb nu ook een glas whiskey voor me staanquote:Op donderdag 11 november 2010 00:44 schreef Vronsky het volgende:
Ik ben er ook nog... met een fles whiskey.
Heb even zin om me klem te zuipen, omdat het kan!
Ik mag eigenlijk helemaal niet drinken, maar ssssshhtttt, ons geheim.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:46 schreef m.k het volgende:
[..]
heb nu ook een glas whiskey voor me staan
Why not?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:47 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk helemaal niet drinken, maar ssssshhtttt, ons geheim.
Werd je achtervolgd door de gay-maffia? ;dquote:Op donderdag 11 november 2010 00:52 schreef thesystem het volgende:
Hmmm,
Ben je ook echt SF gaan verkennen?
Heb daar nog een heel eind in de achterbuurt zitten rennen alleen
ish goedquote:Op donderdag 11 november 2010 00:53 schreef Vronsky het volgende:
[..]En M.K, stuur je er wel een PM over, heb even geen zin om dat soort dingen op een openbaar forum te pleuren.
Oh ik ken dat, ik ging ook in LA hardlopen.. ik ben blijkbaar door een van die "gevaarlijke buurten" geweest daar.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:55 schreef thesystem het volgende:
Nee, ik werd niet achtervolgd gelukkig
Wel raar aangekeken door anders gekleurde mensen als mijzelf....:P
Helemaal alleen om 3 uur snachts door SF rennen....7km..
3.2 V6 is dus echt geen powerrrrr in de USA he...quote:Op donderdag 11 november 2010 01:02 schreef thesystem het volgende:
We maakten er een gewoonte van....
overal waar we kwamen reden we wel door de gevaarlijke buurten/wijken/districten
Dallas, St Louis, Little Rock, SF, doenst matter...bin there, done that
Met onze huurauto 3.2 V6 Powerrrrr
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Goedemorgen vanuit de parel van het zuiden noorden
Klopt, geen letterlijke power, maar bij elk stoplicht waren we als eerste wegquote:Op donderdag 11 november 2010 08:06 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
3.2 V6 is dus echt geen powerrrrr in de USA he...
Dat komt alleen maar omdat jij vol gas geeft en de Amerikanen gewoon op hun gemakje een klein beetje gas geven. Met je 3.2 V6je ben je wat dat betreft echt totaal inferieurquote:Op donderdag 11 november 2010 12:37 schreef thesystem het volgende:
[..]
Klopt, geen letterlijke power, maar bij elk stoplicht waren we als eerste wegen dat stay your lane gebeuren my ass.....
Ik ben er veel langer geweest en heb er opvallend weinig ongelukken gezien, ligt er maar net aan. Je kunt in Nederland in 1 week ook rare ongelukken zien. Maar ze zijn kwa rijden wel minder assertief, maar dat komt juist omdat ze -in tegenstelling tot in Nederland- NIET agressief zijn en niet stressed out, waardoor ze lekker relaxed en easy going rijden. Ze rijden in Mustangs en Chargers omdat die lekker goedkoop zijn.quote:Maar amerikanen kunnen sowieso niet rijdenWaarom hun in een mustang/charger ed rijden is mij nog altijd een raadsel... in 2 weken al de meest rare ongelukken gezien omdat ze niet kunnen inschatten.....
In een bocht waar je perfect overzicht hebt toch de muur schaven..
....Zijn wij wel naar hetzelfde land geweest?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er veel langer geweest en heb er opvallend weinig ongelukken gezien, ligt er maar net aan. Je kunt in Nederland in 1 week ook rare ongelukken zien. Maar ze zijn kwa rijden wel minder assertief, maar dat komt juist omdat ze -in tegenstelling tot in Nederland- NIET agressief zijn en niet stressed out, waardoor ze lekker relaxed en easy going rijden. Ze rijden in Mustangs en Chargers omdat die lekker goedkoop zijn.
Yep, ik ben al op veel plekken geweest, Florida, Alabama, Georgia, New York, Nevada, California, Colorado. Qua verkeer is alleen LA een ramp, maar de rest isquote:Op donderdag 11 november 2010 13:30 schreef Vronsky het volgende:
[..]
....Zijn wij wel naar hetzelfde land geweest?
Ben het met je eens dat het geld voor het zuiden en het noorden.. maar als je daar in die steden in SoCal of het noordoosten bent is het echt bizar soms.
Tja, voor mij als asociale weggebruiker was het ideaal in LA. Het was net puzzelen, links en rechts overal voorbij knallend, elke keer zoeken naar dat gaatje hehe. Maar als je een tijd langer in de USA verblijft ga je eraan wennen en ga je ook een heel stuk rustiger en relaxter rijden, en geloof mij, dat voelt heerlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:40 schreef hcwp het volgende:
"People are afraid to merge on highways in LA" -Bret Easton Ellis.
Verder, het stick to your lane principe is geniaal, maar werkt niet in Nederland. Ten eerste omdat we veel te weinig 3+ baans wegen hebben, ten tweede omdat er geen kilometer voorbij gaat zonder op- en/of afrit.
Dan wacht ik nog wel even.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:48 schreef Maitje het volgende:
Wat is het rustig in de SC!
Nog 2 uurtje werken....
Idd, en mijn schatje heeft me daarstraks verlatenquote:
Wie is er dood?quote:
Nou, dan heeft jullie relatie niet lang gehouden.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, en mijn schatje heeft me daarstraks verlaten
Met rond hangen in de SC.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:58 schreef Maitje het volgende:
Waar wacht je mee?
Ik moet na het werken door de storm naar nichtje toe om op te passen
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, dan heeft jullie relatie niet lang gehouden.
3 x raden.quote:
quote:
Het is wel lekker thee-drink-tijdquote:Op donderdag 11 november 2010 16:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]het zou eens tijd worden. Het is gvd half november.
Yep, de tijd om voor de openhaard te zitten of liggen. Goed boek of Maitje erbij, whisky, sigaartje.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:37 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het is wel lekker thee-drink-tijd. Net even met vriendinnen op de bank liggen chillen met een paar potten thee.
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, de tijd om voor de openhaard te zitten of liggen. Goed boek of Maitje filmpje en Lotusss er bij, whisky wijntje, sigaartje sigaretje.
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, de tijd om voor de openhaard in de kroeg te zitten of liggen. Goed boek of Maitje leuke dame erbij, whisky bier, sigaartje.
Ok.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:54 schreef EllaN het volgende:
Of we maken het hier gewoon gezellig.
Zo beter?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, de tijd om voor de openhaard te op fok te zitten of liggen. Goed boek of Maitje haatzaaiend boek erbij, whisky bier, sigaartje.
Wat!? Heb ik iets verkeerd gezegd?quote:
Welneequote:Op donderdag 11 november 2010 17:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat!? Heb ik iets verkeerd gezegd?
Gelukkig. Ik schrok al.quote:
Toch eens leren delegeren. Er bestaat personeel welk je kunt laten tillen.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:12 schreef Iska het volgende:
Klein vraagje voor de meer ervarene onder ons. Ik ben maandag door gegaan totdat geen zelfs geen 10 kilo meer boven mijn hoofd kan krijgen. Nu is het rare dat ik het 3 dagen later nog steeds in mijn borst/armen voel, ondanks de whey. Is dit normaal
Tuurlijk kan dat wel. Moby is geen reet aan.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:14 schreef m.k het volgende:
hey cobra, toen wij laatst old school goeie muziek aan het oprakelen waren zijn we Moby helemaal vergeten, dat kan natuurlijk niet he?
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel. Moby is geen reet aan.
Deze ook nooit?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:22 schreef EllaN het volgende:
Hahaha dat heb ik nog nooit gehoord!
quote:
Deze welquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit is old-skool muziek van mijn tijd!!
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:28 schreef thesystem het volgende:
Zo, laatste les dag gehad, morgen op het vliegtuig naar nederland!![]()
Heb wel weer genoeg van amerika gezien voor een jaartje
Alles van KLF is goed!quote:
Droog aangekomen?quote:
HOAX!!! Namelijk: onmogelijk!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:28 schreef thesystem het volgende:
Zo, laatste les dag gehad, morgen op het vliegtuig naar nederland!![]()
Heb wel weer genoeg van amerika gezien voor een jaartje
Tijd voor een exchange program dan.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:09 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Onmogelijk!
Ik heb na een weekje Nederland alweer genoeg van Nederland gezien voor de rest van mijn leven.
Hoe lang ben jij ooit echt uit Nederland geweest? Voor tijdelijk is leuk ja,.............quote:Op donderdag 11 november 2010 19:09 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Onmogelijk!
Ik heb na een weekje Nederland alweer genoeg van Nederland gezien voor de rest van mijn leven.
5 Dagen in een land waar GEEN zoute haring te krijgen is, is mij al te lang.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:09 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
HOAX!!! Namelijk: onmogelijk!
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
5 Dagen in een land waar GEEN zoute haring te krijgen is, is mij al te lang.
Als je maar een anker aan je nichtje vast maakt mochten jullie nog naar buiten gaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:14 schreef Maitje het volgende:
Ja was droog aangekomen! Alleen nu gaat het wel tekeer.
Mijn eerste rit na een oefening/ uitzending/ vakantie oid is dan ook niet regelrecht naar huis maar naar de eerste de beste visboer.quote:
Ik mag er zo weer uit naar mijn reanimatiecursus.....quote:Op donderdag 11 november 2010 19:14 schreef Maitje het volgende:
Ja was droog aangekomen! Alleen nu gaat het wel tekeer.
Het langst was een jaar aan 1 stuk. En jaarlijks ben ik ook wel wat maandjes tussenuit.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij ooit echt uit Nederland geweest? Voor tijdelijk is leuk ja,.............
Mooi zo. Dan zie ik straks niet zo'n ukkie voor mijn raam voorbij komen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Whoehaha! Dat gaat wel goed komen!
Dat snap ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:30 schreef Maitje het volgende:
Gehehe! Het is trouwens wel behoorlijk saai hier!!
Veel plezier lieverd, Steen en ik zullen dan aan een biertje zittenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik mag er zo weer uit naar mijn reanimatiecursus.....
In 1 jaar kun je geen waarde oordeel geven mbt het daadwerkeloijk leven in een land, geloof me. Heb 7 jaar in een ander land gewoond.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:22 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Het langst was een jaar aan 1 stuk. En jaarlijks ben ik ook wel wat maandjes tussenuit.
Als je haar maar niet laat schrikken. Anders krijg je een note.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Veel plezier lieverd, Steen en ik zullen dan aan een biertje zitten
Of tot vanavond, en anders tot morgen, maak ik je wakker als ik bij je ben
hehehe, ach, dat viel bij mij an sich wel mee hoor na 7 jaar buitenlandquote:Op donderdag 11 november 2010 19:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn eerste rit na een oefening/ uitzending/ vakantie oid is dan ook niet regelrecht naar huis maar naar de eerste de beste visboer.
hahahaha, zal wel meevallen hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je haar maar niet laat schrikken. Anders krijg je een note.
Dan nog kun je geen compleet waarde oordeel geven. Ik woon bijna mijn hele leven in NL, en snap soms nog geen hol van het land.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In 1 jaar kun je geen waarde oordeel geven mbt het daadwerkeloijk leven in een land, geloof me. Heb 7 jaar in een ander land gewoond.
Dus ze trekt je toch voor!?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hahahaha, zal wel meevallen hoor
Veel plezier.quote:Nee, dadelijk een maatje van me op bezoek, en ff bijpraten.
Daarom, wat LIghtning schreef is voor even wellicht leuk. Het gras bij de buren is immers altijd groener. Dat is wat ik ermee bedoelde te zeggen. Dat Herr Lightning denkt dat alles in de US beter is? Goed, keep on dreamingquote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan nog kun je geen compleet waarde oordeel geven. Ik woon bijna mijn hele leven in NL, en snap soms nog geen hol van het land.
Nee, daar is zij heel duidelijk in hoor. Ik krijg gewoon notes indien ik over de schreef ga. Kijk, hoe we dat dan privé aanpakken hahahaha, dat lossen we dan samen wel opquote:Op donderdag 11 november 2010 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus ze trekt je toch voor!?
[..]
Veel plezier.
Ja, en jij weet het altijd beter dan Lightning.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom, wat LIghtning schreef is voor even wellicht leuk. Het gras bij de buren is immers altijd groener. Dat is wat ik ermee bedoelde te zeggen. Dat Herr Lightning denkt dat alles in de US beter is? Goed, keep on dreaming
Wie slaat wie?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, daar is zij heel duidelijk in hoor. Ik krijg gewoon notes indien ik over de schreef ga. Kijk, hoe we dat dan privé aanpakken hahahaha, dat lossen we dan samen wel op
Niemand slaat iemandquote:
Ik zal dan maar niet vragen wat de uurprijs is.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niemand slaat iemand
We rekenen op een andere manier af
Hij mag best zijn eigen mening geven idd. Klopt als een bus. Maar hij moet niet pretenderen alles beter te weten, en daarbij het nodige taalgebruik te willen gebruiken, dat doe ik nl. ook niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, en jij weet het altijd beter dan Lightning.
Laat hem gewoon zijn mening geven. Dat mag iedereen hier.
Que????quote:Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal dan maar niet vragen wat de uurprijs is.
Succes dan ermeequote:Op donderdag 11 november 2010 19:48 schreef AchJa het volgende:
FF uit het net, nieuw mobo plaatsen, als ik binnen onafzienbare tijd niet online ben heb ik wsl een probleem...
Dat doe je wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hij mag best zijn eigen mening geven idd. Klopt als een bus. Maar hij moet niet pretenderen alles beter te weten, en daarbij het nodige taalgebruik te willen gebruiken, dat doe ik nl. ook niet.
oeps, je had het dus gelezen?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat doe je wel.alleen ben je bij het laatste voorbeeld zo slim geweest het weg te halen.
![]()
Jullie twee zijn gewoon bezig met een welles nietes spelletje.
Ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
oeps, je had het dus gelezen?
hehe, nee hoor, we leven in harmonie met elkaar, dus komt goedquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, nee hoor, we leven in harmonie met elkaar, dus komt goed
Het is een beetje winderig idd. Maar storm wil ik het idd ook niet echt noemen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef Maitje het volgende:
Ik weet niet wat de KNMI onder storm verstaat, maar als we dit storm moeten noemen
Idemquote:
Je waait nog niet uit je broek?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef Maitje het volgende:
Ik weet niet wat de KNMI onder storm verstaat, maar als we dit storm moeten noemen
Jammer.quote:
Noem je je nichtje nou een rothond!?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Maitje het volgende:
Als je me nu is van die rothond hier komt verlossen ipv daar achter de computer te zitten!! En volgens mij heeft dat rotbeest nog een teek ook!!
Beter.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:25 schreef Maitje het volgende:
@cobraidd, onze 1e ruzie.... Naja meer discussie want ik maak nooit ruzie.
Zo zie ik het graag.quote:Maarum nee, het is een echte hond, maar niet opgevoed. En mijn nichtje heeft netjes koffie gezet voor mij... (Kinderarbeid!)
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef Sine_Pari het volgende:
Nu word in NLD vandaag dan wel geen Veterans Day gevierd, maar ik wil op deze weg toch alle veteranen bedanken voor hun dienst.
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:23 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Na ruzie is de sex over het algemeen goed.
Het lijkt er wel op.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:36 schreef Sine_Pari het volgende:
Is er voetbal op de buis in NLD dat het hier zo doods is?
Ik heb nu mijn reanimatie en AED cursus!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:36 schreef Sine_Pari het volgende:
Is er voetbal op de buis in NLD dat het hier zo doods is?
Wat doe je dan op fok!?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn reanimatie en AED cursus!
Thx.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:05 schreef gerco94 het volgende:
Tv tip:
Om half 10 op discovery: surviving the cut: ranger school.
Volgende keer hierheen komen dan kan ik je les geven, LOLquote:Op donderdag 11 november 2010 20:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb nu mijn reanimatie en AED cursus!
Werkse.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:13 schreef Esses het volgende:
mensen, slaapwel alvast. ik ga werken
Ja maar jij geldt niet voor mijn Nederlandse diploma! En ik deed het toch al perfect...quote:Op donderdag 11 november 2010 21:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Volgende keer hierheen komen dan kan ik je les geven, LOL
Nee maar dan heb je ook een Amerikaans diploma, LOL. Waar doe je het, Rode Kruis?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef Lotusss het volgende:
Ja maar jij geldt niet voor mijn Nederlandse diploma!
Het Oranje Kruis... dat is de "vrijwilligers" tak van het Rode Kruis.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee maar dan heb je ook een Amerikaans diploma, LOL. Waar doe je het, Rode Kruis?
Klinkt goedquote:Op donderdag 11 november 2010 22:55 schreef thesystem het volgende:
Zo, net een slibtongetje gevangen, gedood en klaargemaakt....dat was smullen
zelden zo'n slechte grap gehoordquote:
The sims 1?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef EllaN het volgende:
Ik ga zo lekker oldschool the sims spelen.
Whehehe.... probeer al een tijdje Red Alert 1 werkend te krijgen op mijn netbook... maar werkt nog niet echt....quote:Op donderdag 11 november 2010 23:10 schreef Vronsky het volgende:
[..]
The sims 1?
Zit zelf kleine kinderen dood te schieten in de nieuwe Call of Duty
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:06 schreef EllaN het volgende:
Ik ga zo lekker oldschool the sims spelen.
Whatevaaaquote:
http://www.apathbeyond.com/forum/index.php?showtopic=21787quote:Op donderdag 11 november 2010 23:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whehehe.... probeer al een tijdje Red Alert 1 werkend te krijgen op mijn netbook... maar werkt nog niet echt....
Oeh nice... ga ik morgen even naar kijkenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:12 schreef Vronsky het volgende:
[..]
http://www.apathbeyond.com/forum/index.php?showtopic=21787
Dit al geprobeerd?
ga je nog overclocken?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Asus P5QLD Pro. Mijn P5WDH de Luxe had de geest gegeven...
Vrij weinig, heeft een paar jaar gedraaid en hield er gewoon mee op. Na wat naspeuringen hebben meer mensen daar last van gehad...quote:
Core 2 duo 6300quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:11 schreef m.k het volgende:
ik ben wel benieuwd naar de rest van de specs eigenlijk, pm'etje?
hehe de 1950 XT was mijn eerste videokaart ongeveer 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Core 2 duo 6300
ATI 1950 XT
Voor de rest onboard.
Vroegah toen ik nog geld had was ik er als de kippen bij om nieuwe meuk te kopen. Tegenwoordig staan de gadgets op een wat lager pitje.
Ik ga het wel proberen nu, met mijn twee poezels op bed...quote:
kijk dat is de manierquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:13 schreef Vronsky het volgende:
haha,
Slapen is voor mietjes.![]()
Ik zal er wel weer rond half 3 in liggen en spring dan weer rond een uur of 7 m'n bed uit.
Hahaha, dat klinkt vrij bekend. Dat heb ik geflikt met de AUG A3 in BFBC2...quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:20 schreef Vronsky het volgende:
Ik blijf nog even wakker tot ik de M60 heb in black ops, MOET EN ZAL DAT DING HEBBEN.
En bijna sleight of hand pro geunlocked, nu moet je er tenminste je best voor doen.
Als het voor PC is moet je me begin december je steam ID gevenquote:
Wat is je gamertag?quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:30 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Als het voor PC is moet je me begin december je steam ID geven
Zit het nu even op de 360 te spelen vanwege gebrek aan fondsen (heb deze ook even geleend :p)
will do mits ik het spel heb gekocht, ik ga hem eerst downloaden om te kijken of het mijn geld waard isquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:30 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Als het voor PC is moet je me begin december je steam ID geven
Zit het nu even op de 360 te spelen vanwege gebrek aan fondsen (heb deze ook even geleend :p)
leftywingsquote:
K. Ik kom zo wel ff on. Wel niet te lang ey.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:34 schreef Vronsky het volgende:
[..]
leftywings
Maar heb even een gebrek aan gold dus heb even een 1 maand trial account aangemaakt: PeanutManx830
Heeft de 360 voor me bedacht.
Wat een onzin. Ik was al totaal 'veramerikaniseerd' en het was een enorme domper om terug te komen in Nederland. Dat heb ik na 1-2 weken USA al... Laat staan na een jaar. Ik ben gewoon in het verkeerde land geboren. Ik heb NIETS met Nederland.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In 1 jaar kun je geen waarde oordeel geven mbt het daadwerkeloijk leven in een land, geloof me. Heb 7 jaar in een ander land gewoond.
Niet alles in de US is beter, 99% is sowieso wel beter. NL is echt een ontzettend kutland om in te leven als hardwerkende 'goedverdienende' mens.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom, wat LIghtning schreef is voor even wellicht leuk. Het gras bij de buren is immers altijd groener. Dat is wat ik ermee bedoelde te zeggen. Dat Herr Lightning denkt dat alles in de US beter is? Goed, keep on dreaming
Sorry, heb geen mic en ik ga slapen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:36 schreef Tieszo het volgende:
[..]
K. Ik kom zo wel ff on. Wel niet te lang ey.
MP5K + reflex sight + sleight of hand pro = TEEHEEHEE, alleen zuigt op een afstand.quote:Op vrijdag 12 november 2010 02:16 schreef Tieszo het volgende:
Mehe was wel tof. Hoewel ik badass suckte. Maarja, zo goed ben ik niet.![]()
Truste.
MP5K + red dot sight + ghost/ninjaquote:Op vrijdag 12 november 2010 02:23 schreef Vronsky het volgende:
[..]
MP5K + reflex sight + sleight of hand pro = TEEHEEHEE, alleen zuigt op een afstand.
Ik was al totaal "verbrasiliaanst" voordat ik naar Brazilië ging. Ik ging en ging daar op in de massa en deed mijn ding. Dat ging eerst 5 jaar goed, geen probleem. Maar dan begin je ook de negatieve zaken te ontdekken van het nieuwe "thuisland".quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:39 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik was al totaal 'veramerikaniseerd' en het was een enorme domper om terug te komen in Nederland. Dat heb ik na 1-2 weken USA al... Laat staan na een jaar. Ik ben gewoon in het verkeerde land geboren. Ik heb NIETS met Nederland.
Dat je aangenomen mag wordenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Ook een goedemorgen trouwens. Net weer een sollicitatie de deur uit gedaan. Schiet niet echt op tot zover whehehe
Maar straks weer naar mijn
Wegwezen dan. Geen woorden, maar daden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:41 schreef Lightning_NL het volgende:
Niet alles in de US is beter, 99% is sowieso wel beter. NL is echt een ontzettend kutland om in te leven als hardwerkende 'goedverdienende' mens.
Dat is op zich een heel lang verhaal Maitje, maar om het kort te houden, ik ging daarheen omdat ik dacht nederland zat te zijn. Vluchtgedrag noemt men dat ook wel eens. Dat ging in eerste instantie goed en ik had een hele goede vrouw hoor. Maar je kunt niet eeuwig op de vlucht blijven.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:47 schreef Maitje het volgende:
@ER
Daarom!
Mag ik vragen hoe je eigenlijks in Brraziele terecht kwam?
Mogguh.quote:
Idem. Doei.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:16 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Wegwezen dan. Geen woorden, maar daden.
*zwaait*
Goeiemorgen Maitje.quote:
Kijk uit voor grote plassen langs de weg.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:54 schreef Vortix het volgende:
Zo jongens, ik ga ff die bak wind trotseren en even een stukje hardlopen. Tot zo
Ook.quote:
Gewoon zijn bed op z'n kant zetten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:09 schreef m.k het volgende:
wie komt mijn broer ff zijn nest uit schreeuwen? Revaille!!!!
Gaat niet zijn bed zit aan de grond vast, en te weinig ruimte om te kantelen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon zijn bed op z'n kant zetten.
Dan een emmer koud water.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:12 schreef m.k het volgende:
[..]
Gaat niet zijn bed zit aan de grond vast, en te weinig ruimte om te kantelen.
Dan gewoon een emmer water over hem heen pleurenquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:12 schreef m.k het volgende:
[..]
Gaat niet zijn bed zit aan de grond vast, en te weinig ruimte om te kantelen.
Hè, jij bent diegene die advies vraagt.quote:
Een sergeant-majoor schreeuwt nooit. Ik praat luid en duidelijk.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een sergeant-majoor schreeuwt nooit. Ik praat luid en duidelijk.
mij was altijd verteld dat niemand God ooit heeft gezien. Totdat die dan oog in oog staat met de CSM.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een sergeant-majoor schreeuwt nooit. Ik praat luid en duidelijk.
Correct.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
mij was altijd verteld dat niemand God ooit heeft gezien. Totdat die dan oog in oog staat met de CSM.
Ik til ze altijd 3 hoogquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
Zware boodschappen tassen tillen. Wat ik nu dus even ga doen.
Dat zit wel goed, ik loop grotendeels door een parkquote:Op vrijdag 12 november 2010 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk uit voor grote plassen langs de weg.
quote:
BO? En welke film?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:57 schreef EllaN het volgende:speelt BO en ik kijk een filmpje op de laptop
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:16 schreef Maitje het volgende:
Ff pauze!
@Cobra,
Weet niet, kom volgens mij wel op de lokale tv
Zou je niet beter, met hulp, een eigen schema laten opstellen ipv bij iemand anders te spieken?quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:17 schreef m.k het volgende:
zo ik heb een plan bedacht,
5dagen in de week sporten.
's ochtends klein ontbijt en dan beginnen met hardlopen(beginnen met 8,83km). dan een goed ontbijt en op naar de fitness om 2 spiergroepen te trainen. en dan de rest van de dag mijn moeke helpen met huishouden. en op woensdag en donderdag werken
heb een beetje van Rave zijn zomer schema gespiekt![]()
ik ga het gewoon eens proberen kijken hoe dat gaat
ik heb dit wel op mijn eigen inschatting gemaakt, het enigste wat ik heb gespiekt is dat van die 2 spier groepen. Maar ik ga het gewoon een week proberen, en dan zie ik wel wat ik allemaal aanpas. Ik ga wel bij de fitness vragen wat voor een oefeningen per spiergroepen goed zijn om te doen bij dit schema.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou je niet beter, met hulp, een eigen schema laten opstellen ipv bij iemand anders te spieken?
Heb hem al ge PM'd. Ik hoop dat zo de nuance wat meer gehouden wordt in het topicquote:Op vrijdag 12 november 2010 14:29 schreef Cobra4 het volgende:
Die hypocriete lul is ook weer terug in het topic over ER.
Thx mevrouw mod.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb hem al ge PM'd. Ik hoop dat zo de nuance wat meer gehouden wordt in het topic
Christus...quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:29 schreef Cobra4 het volgende:
Die hypocriete lul is ook weer terug in het topic over ER.
Lotusss zit al boven op hem. Komt wel goed dus.quote:
Ik doe aan één keer vriendelijk vragen.. en ik heb dat zojuist uitgevoerd. Komt goed schatje!quote:
Waar ben jij mod dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:05 schreef m.k het volgende:
lotussscomplimenten van mij als collega mod
privé forumquote:
18+?quote:
quote:
Ah.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:22 schreef m.k het volgende:
[..]
![]()
nee hehe het is een computer design forum, het is gesloten om haatzaaiers buiten te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |