Idem.quote:
heb nu ook een glas whiskey voor me staanquote:Op donderdag 11 november 2010 00:44 schreef Vronsky het volgende:
Ik ben er ook nog... met een fles whiskey.
Heb even zin om me klem te zuipen, omdat het kan!
Ik mag eigenlijk helemaal niet drinken, maar ssssshhtttt, ons geheim.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:46 schreef m.k het volgende:
[..]
heb nu ook een glas whiskey voor me staan
Why not?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:47 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk helemaal niet drinken, maar ssssshhtttt, ons geheim.
Werd je achtervolgd door de gay-maffia? ;dquote:Op donderdag 11 november 2010 00:52 schreef thesystem het volgende:
Hmmm,
Ben je ook echt SF gaan verkennen?
Heb daar nog een heel eind in de achterbuurt zitten rennen alleen
ish goedquote:Op donderdag 11 november 2010 00:53 schreef Vronsky het volgende:
[..]En M.K, stuur je er wel een PM over, heb even geen zin om dat soort dingen op een openbaar forum te pleuren.
Oh ik ken dat, ik ging ook in LA hardlopen.. ik ben blijkbaar door een van die "gevaarlijke buurten" geweest daar.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:55 schreef thesystem het volgende:
Nee, ik werd niet achtervolgd gelukkig
Wel raar aangekeken door anders gekleurde mensen als mijzelf....:P
Helemaal alleen om 3 uur snachts door SF rennen....7km..
3.2 V6 is dus echt geen powerrrrr in de USA he...quote:Op donderdag 11 november 2010 01:02 schreef thesystem het volgende:
We maakten er een gewoonte van....
overal waar we kwamen reden we wel door de gevaarlijke buurten/wijken/districten
Dallas, St Louis, Little Rock, SF, doenst matter...bin there, done that
Met onze huurauto 3.2 V6 Powerrrrr
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Goedemorgen vanuit de parel van het zuiden noorden
Klopt, geen letterlijke power, maar bij elk stoplicht waren we als eerste wegquote:Op donderdag 11 november 2010 08:06 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
3.2 V6 is dus echt geen powerrrrr in de USA he...
Dat komt alleen maar omdat jij vol gas geeft en de Amerikanen gewoon op hun gemakje een klein beetje gas geven. Met je 3.2 V6je ben je wat dat betreft echt totaal inferieurquote:Op donderdag 11 november 2010 12:37 schreef thesystem het volgende:
[..]
Klopt, geen letterlijke power, maar bij elk stoplicht waren we als eerste wegen dat stay your lane gebeuren my ass.....
Ik ben er veel langer geweest en heb er opvallend weinig ongelukken gezien, ligt er maar net aan. Je kunt in Nederland in 1 week ook rare ongelukken zien. Maar ze zijn kwa rijden wel minder assertief, maar dat komt juist omdat ze -in tegenstelling tot in Nederland- NIET agressief zijn en niet stressed out, waardoor ze lekker relaxed en easy going rijden. Ze rijden in Mustangs en Chargers omdat die lekker goedkoop zijn.quote:Maar amerikanen kunnen sowieso niet rijdenWaarom hun in een mustang/charger ed rijden is mij nog altijd een raadsel... in 2 weken al de meest rare ongelukken gezien omdat ze niet kunnen inschatten.....
In een bocht waar je perfect overzicht hebt toch de muur schaven..
....Zijn wij wel naar hetzelfde land geweest?quote:Op donderdag 11 november 2010 13:27 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er veel langer geweest en heb er opvallend weinig ongelukken gezien, ligt er maar net aan. Je kunt in Nederland in 1 week ook rare ongelukken zien. Maar ze zijn kwa rijden wel minder assertief, maar dat komt juist omdat ze -in tegenstelling tot in Nederland- NIET agressief zijn en niet stressed out, waardoor ze lekker relaxed en easy going rijden. Ze rijden in Mustangs en Chargers omdat die lekker goedkoop zijn.
Yep, ik ben al op veel plekken geweest, Florida, Alabama, Georgia, New York, Nevada, California, Colorado. Qua verkeer is alleen LA een ramp, maar de rest isquote:Op donderdag 11 november 2010 13:30 schreef Vronsky het volgende:
[..]
....Zijn wij wel naar hetzelfde land geweest?
Ben het met je eens dat het geld voor het zuiden en het noorden.. maar als je daar in die steden in SoCal of het noordoosten bent is het echt bizar soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |