Jaquote:Op woensdag 10 november 2010 21:45 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dus jij kan 's nachts altijd op een leuke manier wakker gemaakt worden?
Zo heten de bloedingen die optreden bij pilgebruikquote:Op woensdag 10 november 2010 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een doorbraakbloeding? WTF is dat? Treedt de rode zee dan buiten haar oevers?
Alleen als jij dat wiltquote:Op woensdag 10 november 2010 21:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, krijg ik zeker meteen bij binnenkomst 2 stickers opgeplakt
Thank god she doesn'tquote:Op woensdag 10 november 2010 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zij post het hier niet. Jij wel
Weer wat geleerd. Nu zo snel mogelijk weer vergeten.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:46 schreef Samzz het volgende:
Zo heten de bloedingen die optreden bij pilgebruik
You're changing the subjectquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Nu zo snel mogelijk weer vergeten.
Nou schipper, kom je mee naar bed en mijn rode zee bevaren?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Nu zo snel mogelijk weer vergeten.
Ja heul niet!quote:
Jij oppert het als optie.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja heul niet!
Iets wat zij deed kan nooit een afknapper zijn voor jou nu
Ik wilde vanavond juist de kapitein van de bruine ster spelen.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:48 schreef MissMSX het volgende:
Nou schipper, kom je mee naar bed en mijn rode zee bevaren?
Niet, ik vertel alleen hoe 't zatquote:Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij oppert het als optie.
Ik geef slechts aan dat als ik mij in zo'n situatie zou bevinden het mij zou doen afknappen.
Why not bothquote:Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde vanavond juist de kapitein van de bruine ster spelen.
Wat vind jij dan betere opties?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij oppert het als optie.
Ik geef slechts aan dat als ik mij in zo'n situatie zou bevinden het mij zou doen afknappen.
Ik was blijven hangen bij de vaatwasser en wc in de badkamer discussie. Geen idee wat er tussendoor is gebeurdquote:Op woensdag 10 november 2010 21:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
dat heb je met dit soort onderwerpen
Goeie vraag.quote:
Jiskefetherinnering...quote:Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde vanavond juist de kapitein van de bruine ster spelen.
Niet altijdquote:Op woensdag 10 november 2010 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
En vrouw die de pil gebruikt wordt niet ongesteld, ook niet in de stopweek
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet, ik vertel alleen hoe 't zat
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd handdoek naast het bed
urinedrinken, menstruatiebloed en tepelstickers met kwastjesquote:Op woensdag 10 november 2010 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was blijven hangen bij de vaatwasser en wc in de badkamer discussie. Geen idee wat er tussendoor is gebeurd
10 punten!quote:
Gewoon iets dat binnen handbereik isquote:
Ja, dus? Dat had ze tijdens onze relatie enzo.. Niet mijn idee, het harequote:
Als de pil gewoon goed werkt en regelmatig wordt geslikt, dan heeft ze alleen doorbraakbloedingenquote:
Die 0,01% van de gevallen zou ik toch niet in dit gesprek mee willen nemenquote:
Ah ok, op die manierquote:Op woensdag 10 november 2010 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als de pil gewoon goed werkt en regelmatig wordt geslikt, dan heeft ze alleen doorbraakbloedingen
alles wordt meteen doorgeluldquote:Op woensdag 10 november 2010 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets wat je Lotusss gisteren vertelde enzo
Ja nee, ik lees het menstruatieverhaal niet heel goed meequote:Op woensdag 10 november 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die 0,01% van de gevallen zou ik toch niet in dit gesprek mee willen nemen
Jaja, het is al goed hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat had ze tijdens onze relatie enzo.. Niet mijn idee, het hare
Sterker nog, ik zat naast Lotusss en kon meelezenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
alles wordt meteen doorgeluld
het lijkt hier wel een dorp
maar dank u! het duurt nog ff hoor... helaas....
Jij moet echt leren om eerst te lezen en dan pas te reagerenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, ik lees het menstruatieverhaal niet heel goed mee
Vergeet de genoemde bruyne ster nietquote:Op woensdag 10 november 2010 21:55 schreef stbabylon het volgende:
Oh joepie menstruatiepraat....
maar ook urinepraat....
mixed feelings
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij moet echt leren om eerst te lezen en dan pas te reageren
Goede lezers halen de tepelstickers er ook uitquote:Op woensdag 10 november 2010 21:55 schreef stbabylon het volgende:
Oh joepie menstruatiepraat....
maar ook urinepraat....
mixed feelings
Ja die had ik dan wel weer meegekregenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede lezers halen de tepelstickers er ook uit
Ik ook. En ik ben niet eens een goede lezerquote:Op woensdag 10 november 2010 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die had ik dan wel weer meegekregen
Lekker. Mijn eten ligt net in de panquote:Op woensdag 10 november 2010 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
urinedrinken, menstruatiebloed en tepelstickers met kwastjes
quote:
quote:
wassup??quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lekker. Mijn eten ligt net in de pan
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zit weer es bij de verkeerde helft.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef Murmeli het volgende:
maar het is redelijk algemeen bekend nieuws hoor, half fok wist het ook al
lang verhaalquote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wassup??
@jofu: lekker dan!
Kloptquote:Op woensdag 10 november 2010 21:57 schreef MissMSX het volgende:
Overigens is die stopweek helemaal nergens voor nodig, dus rode zeeen zijn overbodig
eetsequote:Op woensdag 10 november 2010 21:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit weer es bij de verkeerde helft.
Ik ookquote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit weer es bij de verkeerde helft.
Oh, ik denk ik doe je stiekem feliciteren enzo..quote:Op woensdag 10 november 2010 21:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wassup??
@jofu: lekker dan!
De verkeerde helft is in enen een beetje minder verkeerd.quote:
Ahwquote:Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De verkeerde helft is in enen een beetje minder verkeerd.
En ik dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De verkeerde helft is in enen een beetje minder verkeerd.
Ja? Het is zo ver?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gaat over mn samenwoonplannen....![]()
![]()
Dat wist ik al we.quote:
Is er eindelijk een appartement hier verkocht?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wist ik al we.Je komt om de hoek wonen.
qftquote:Op woensdag 10 november 2010 21:57 schreef MissMSX het volgende:
Overigens is die stopweek helemaal nergens voor nodig, dus rode zeeen zijn overbodig
gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 november 2010 22:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gaat over mn samenwoonplannen....![]()
![]()
dankjequote:
nog niet, maar we zitten in de plannenmakerij fasequote:
Trek je bij hem in?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nog niet, maar we zitten in de plannenmakerij fase
maar het mag van mij ook gisteren
@air, ja precies, als het goed is wel jagezellig
![]()
wonen wel een beetje aan de veurbeurgse kant van DH dan?
Ik woon aan de andere kant van Den Haag. Maar Den Haag is Den Haag,quote:Op woensdag 10 november 2010 22:03 schreef Murmeli het volgende:
@air, ja precies, als het goed is wel jagezellig
![]()
wonen wel een beetje aan de veurbeurgse kant van DH dan?
Oh, oh Den Haag, mooie stad achter de duinenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik woon aan de andere kant van Den Haag. Maar Den Haag is Den Haag,
dus sowieso tof. Ik zou er wel willen wonenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik woon aan de andere kant van Den Haag. Maar Den Haag is Den Haag,
hoiquote:
hoiquote:
Had al wel zo'n idee dat 't enigsinds bekend was enzoquote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef Murmeli het volgende:
@jofu: stiekum feliciteren kan je beter via sms doen![]()
dat kan niet heel nederland lezenmaargoed, dit is niet geheim, anders ging ik er op fok niet op in
Vrouwen als jij zijn altijd welkom.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef littledrummergirl het volgende:
dus sowieso tof. Ik zou er wel willen wonen
quote:
Hoi & hoi,quote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef danny130 het volgende:
Hallo allemaal.
Ben ook weer heel eventjes van de partij
regel een vriendje in den haagquote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dus sowieso tof. Ik zou er wel willen wonen
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen als jij zijn altijd welkom.
Waar?quote:
+1quote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef JoeBravo het volgende:
ga eens niet zo hard, want dan kan ik niet even wat anders doen
Au!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:08 schreef PeuRac het volgende:
Dexter kijkenohja, gewoon om half 7 op staan
Zeur niet, mijn wekker gaat weer om 4 uur morgenochtendquote:Op woensdag 10 november 2010 22:08 schreef PeuRac het volgende:
Dexter kijkenohja, gewoon om half 7 op staan
Ik ben nog steeds een prinsesje, dus je hebt niks gemist in feitequote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef JoeBravo het volgende:
ga eens niet zo hard, want dan kan ik niet even wat anders doen
Krijgen we dit weerquote:Op woensdag 10 november 2010 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeur niet, mijn wekker gaat weer om 4 uur morgenochtend
quote:
Jij ook hoiquote:Op woensdag 10 november 2010 22:08 schreef danny130 het volgende:
[..]
Zal wel mijn best doen om wat te posten, anders wordt ik zo weer voor lurker uitgemaakt.
beetje nep den haag welquote:
Dat blijf je toch?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een prinsesje, dus je hebt niks gemist in feite
Tenzij je menstruatie, tepelklemmen en plasseks interessant vind.
Buuuuuuufquote:
quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef Gasol het volgende:
[..]
[..]
Hoi & hoi,
en Murmeli gefeliciteerd
Omdat jij 't bent zie ik 't door de vingers.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
beetje nep den haag welleidschendam
Hoe?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef L-E het volgende:
Wil iemand Google even blokkeren voor me? Ik maak mezelf gek.
Heb weer heel wat gemist zo te horenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
dank je, dat biertje heb ik zojuist achter de kiezen in de stad met een vriendin.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:09 schreef danny130 het volgende:
[..]
Hallo en gefeliciteerd nog. Drink lekker een biertje mag wel vandaag.
Wat doe je?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef L-E het volgende:
Niet doenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef L-E het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wist jij toen je dit vak koos, ik had ooit de regel niet voor 9u beginnen met werken, maar nu is dat beginnen met werken in Sneekquote:Op woensdag 10 november 2010 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeur niet, mijn wekker gaat weer om 4 uur morgenochtend
Ik lees thee en bedenk me net dat er al 10. min. thee te wachten staatquote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dank je, dat biertje heb ik zojuist achter de kiezen in de stad met een vriendin.
nu weer thee en fok
air ben je er nog? vrijdag lunchpauze een smootie doen?
In dat geval, niks gemist dusquote:
je zoekt dingen op die je eigenlijk helemaal niet wilt weten ?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef L-E het volgende:
Leidschendam heeft dan wel weer een leuk winkelcentrumpje vind ik. Leuker dan iets als Buikslotermeerplein in ieder geval.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef Murmeli het volgende:
leidschendam is dan weer bij voorburg
adhd??quote:Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef L-E het volgende:
Ik Google. Op enge dingen die een kind kan hebben.
Dan blijft er weinig van je regels over zo he.. Had je ze beter niet kunnen opstellenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wist jij toen je dit vak koos, ik had ooit de regel niet voor 9u beginnen met werken, maar nu is dat beginnen met werken in Sneek
oh ik bedoel leidschenveenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat jij 't bent zie ik 't door de vingers.
don'tquote:Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef L-E het volgende:
Ik Google. Op enge dingen die een kind kan hebben.![]()
Waarom?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef L-E het volgende:
herkenbaar, ik zou er mee stoppenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef L-E het volgende:
stop daar eens mee!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef L-E het volgende:
Zie mijn post hierboven.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:12 schreef L-E het volgende:
Van waaruit moet je naar Sneek dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wist jij toen je dit vak koos, ik had ooit de regel niet voor 9u beginnen met werken, maar nu is dat beginnen met werken in Sneek
Doen danquote:Op woensdag 10 november 2010 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil weer naar een concert van Within Temptation
Idd... Volgens internet had ik al 3 keer dood moeten zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 22:13 schreef DeBassist het volgende:
[..]
herkenbaar, ik zou er mee stoppen
op internet is het kleinste symptoom al aanleiding tot een dodelijke ziekte dus kijk er maar niet naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |