Jaquote:Op woensdag 10 november 2010 21:45 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dus jij kan 's nachts altijd op een leuke manier wakker gemaakt worden?
Zo heten de bloedingen die optreden bij pilgebruikquote:Op woensdag 10 november 2010 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een doorbraakbloeding? WTF is dat? Treedt de rode zee dan buiten haar oevers?
Alleen als jij dat wiltquote:Op woensdag 10 november 2010 21:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, krijg ik zeker meteen bij binnenkomst 2 stickers opgeplakt
Thank god she doesn'tquote:Op woensdag 10 november 2010 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zij post het hier niet. Jij wel
Weer wat geleerd. Nu zo snel mogelijk weer vergeten.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:46 schreef Samzz het volgende:
Zo heten de bloedingen die optreden bij pilgebruik
You're changing the subjectquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Nu zo snel mogelijk weer vergeten.
Nou schipper, kom je mee naar bed en mijn rode zee bevaren?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Nu zo snel mogelijk weer vergeten.
Ja heul niet!quote:
Jij oppert het als optie.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja heul niet!
Iets wat zij deed kan nooit een afknapper zijn voor jou nu
Ik wilde vanavond juist de kapitein van de bruine ster spelen.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:48 schreef MissMSX het volgende:
Nou schipper, kom je mee naar bed en mijn rode zee bevaren?
Niet, ik vertel alleen hoe 't zatquote:Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij oppert het als optie.
Ik geef slechts aan dat als ik mij in zo'n situatie zou bevinden het mij zou doen afknappen.
Why not bothquote:Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde vanavond juist de kapitein van de bruine ster spelen.
Wat vind jij dan betere opties?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij oppert het als optie.
Ik geef slechts aan dat als ik mij in zo'n situatie zou bevinden het mij zou doen afknappen.
Ik was blijven hangen bij de vaatwasser en wc in de badkamer discussie. Geen idee wat er tussendoor is gebeurdquote:Op woensdag 10 november 2010 21:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
dat heb je met dit soort onderwerpen
Goeie vraag.quote:
Jiskefetherinnering...quote:Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde vanavond juist de kapitein van de bruine ster spelen.
Niet altijdquote:Op woensdag 10 november 2010 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
En vrouw die de pil gebruikt wordt niet ongesteld, ook niet in de stopweek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |