quote:Op woensdag 10 november 2010 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets met onverwachts 's nachts bij haar thuis komen, haar "plezierig" wakker willen maken en dus niet weten dat ze ongesteld is..
Dat zal 'm leren!quote:
bevaren is toch wat anders dan opdrinkenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart ook de rode zee
*vaarbewijs heeftquote:Op woensdag 10 november 2010 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart ook de rode zee
Hmmm... Fietser is meer foutquote:Op woensdag 10 november 2010 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fietser zonder licht en remmen. Auto blokkeert fietspad.
Dat was de short short version
Je vond het al niet wat apart rieken?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:35 schreef Gasol het volgende:
[..]
bevaren is toch wat anders dan opdrinken
Niet mijn verhaal schatquote:Op woensdag 10 november 2010 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je vond het al niet wat apart rieken?
quote:
quote:
Gelukkig was ik slim genoeg om met vingers te beginnenquote:
Iemand andersquote:Op woensdag 10 november 2010 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je vond het al niet wat apart rieken?
Ik zag het te laat mannetjequote:
Om je vingers bij af te likkenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig was ik slim genoeg om met vingers te beginnen
Het is maar een beetje bloedquote:Op woensdag 10 november 2010 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou nee, daar heb ik me maar niet aan gewaagd..
Nastyquote:Op woensdag 10 november 2010 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets met onverwachts 's nachts bij haar thuis komen, haar "plezierig" wakker willen maken en dus niet weten dat ze ongesteld is..
Aiquote:Op woensdag 10 november 2010 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*vaarbewijs heeft*
Maarrr goed..
quote:
Van die tepelplakkers met kwastjesquote:Op woensdag 10 november 2010 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stickers? Spannend, wat voor stickers?
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik voor een dame.
Voor de ezeltjesquote:Op woensdag 10 november 2010 21:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stickers? Spannend, wat voor stickers?
Smeren aan het lakenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou nee, daar heb ik me maar niet aan gewaagd..
Niet zo trots er bij kijken.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
Voor de ezeltjesof zit je geen Little Britain te kijken?
Kan ookquote:Op woensdag 10 november 2010 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd handdoek naast het bed
nooit beweerd een braaf meisje te zijnquote:
Haha, was een stukje dat een van die mannen aan het collecteren was voor zielige ezeltjes, en de vrouw die geld gaf kreeg 2 stickers opgeplakt, op haar tettenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee! Ik zal ook al in de richting van MxMSX te denken
Dat slijm zit er normaal ook. Dus: het is maar een beetje bloedquote:
Je bent mij nog veel te braaf anders.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
nooit beweerd een braaf meisje te zijn
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd handdoek naast het bed
Die ken ik niet!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
Haha, was een stukje dat een van die mannen aan het collecteren was voor zielige ezeltjes, en de vrouw die geld gaf kreeg 2 stickers opgeplakt, op haar tetten
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee! Ik zal ook al in de richting van MxMSX te denken
Ik kende de hele aflevering nietquote:
van die dradenquote:
Bloed met klontjesquote:Op woensdag 10 november 2010 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat slijm zit er normaal ook. Dus: het is maar een beetje bloed
Ik word niet meer ongesteldquote:
Ja kut ik ook, waar??quote:Op woensdag 10 november 2010 21:44 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik kende de hele aflevering niet, dacht toch dat ik ze inmiddels bijna allemaal wel gezien had
Afknapperquote:
Dus jij kan 's nachts altijd op een leuke manier wakker gemaakt worden?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word niet meer ongesteldAlleen soms een doorbraakbloeding, but that's it
Een doorbraakbloeding? WTF is dat? Treedt de rode zee dan buiten haar oevers?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:45 schreef Samzz het volgende:
Ik word niet meer ongesteldAlleen soms een doorbraakbloeding, but that's it
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent mij nog veel te braaf anders.
quote:
Wat?quote:
Zij post het hier niet. Jij welquote:Op woensdag 10 november 2010 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Idee van m'n ex, niet 't mijne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |