we hebben het nu over 3 a 4 rotte appels, vind het eerlijk gezegd nog meevallenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gast, 6 jaar... Bij de LPF was het, vlak voor de campagne, 3 tot 5 maanden..... Wilders had 4 jaar complete rust moeten nemen om 30 (!!) goede mensen te vinden? Wat een onzin.
En dat hij (mede hierom) het enige lid is snap ik vanuit zijn perspectief ook heel goed. Maar dat maakt het zooitje ongeregeld dat hij aantrekt er nog niet beter op.
Nee, het zijn er een paar meer hoor. Lees het topic maar even door.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:12 schreef jandevink het volgende:
[..]
we hebben het nu over 3 a 4 rotte appels, vind het eerlijk gezegd nog meevallen
Voor een partij die anderen zeer sterk de maat neemt over fatsoenlijk gedrag ("knieen schieten", uitzetten met de hele familie" etc), zou 1 al te veel zijn. en 4 (als je degene mee rekent die wel op de lijst stonden, maar voor installatie verwijderd zijn: 6) op 25..... vind ik bizar veel.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:12 schreef jandevink het volgende:
[..]
we hebben het nu over 3 a 4 rotte appels, vind het eerlijk gezegd nog meevallen
Dan is dit dus nr. 7!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:18 schreef Ericr het volgende:
6 inmiddels.
Joram van Klaveren die als een debiel op Hyves stond met een pistool tegen het hoofd
De afgevoerde Gidi Markuszower die als een soort van Joodse John Wayne rondliep
Zuiplap Hero Brinkman
Vrouwenmepper Dion Graus
Marcial 'Born to be Alive' Hernandez die kopstoten uitdeelt
Jhim van Bemmel die fraudeerde
Valt wel mee inderdaad, maar 25% van je lijst die in opspraak is geraakt en de voorman staat zelf ook nog eens voor de rechter.
gidi:quote:Op donderdag 11 november 2010 09:18 schreef Ericr het volgende:
6 inmiddels.
Joram van Klaveren die als een debiel op Hyves stond met een pistool tegen het hoofd
De afgevoerde Gidi Markuszower die als een soort van Joodse John Wayne rondliep
Zuiplap Hero Brinkman
Vrouwenmepper Dion Graus
Marcial 'Born to be Alive' Hernandez die kopstoten uitdeelt
Jhim van Bemmel die fraudeerde
Valt wel mee inderdaad, maar 25% van je lijst die in opspraak is geraakt en de voorman staat zelf ook nog eens voor de rechter.
http://www.vn.nl/Archief/(...)iek/Stemmenkanon.htmquote:Hij trad in die tijd regelmatig op als woordvoerder van de Nederlandse afdeling van Likud, de partij van de Israëlische premier Netanjahoe. Maar die avond was hij aanwezig in een andere hoedanigheid: als beveiliger van het evenement. Hij maakte deel uit van Bij Leven en Welzijn, een organisatie die synagogen en joodse feesten bewaakt tegen mogelijke aanvallen.
Alles verliep rustig. Totdat een van de gasten zag dat Markuszower een vuurwapen bij zich droeg en de politie belde. Daarop werd Markuszower aangehouden en meegenomen naar het bureau, waar hij werd verhoord. Want het dragen van een wapen in de openbare ruimte is in ons land verboden ook al heb je een vergunning. Ik had op dat moment een wapenvergunning, zegt Markuszower tegen Vrij Nederland. Daar zitten vervoersrestricties op. Die heb ik overtreden. Ik ben twee uur verhoord door de politie. Justitie heeft de zaak daarna geseponeerd. Volgens Markuszower was het vergrijp vergelijkbaar met een verkeersovertreding. Het aankomende Kamerlid heeft naar eigen zeggen geen wapenvergunning meer.
Nee, het is echt doodnormaal dat mensen een wapen bij zich dragen als ze als beveiliger ergens rondlopenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:32 schreef jandevink het volgende:
[..]
gidi:
[..]
http://www.vn.nl/Archief/(...)iek/Stemmenkanon.htm
niet geheel onbegrijpelijk dat die op dat moment op die plek een vuurwapen bij zich droeg...
Zoals al eerder gezegd, Markuszower stapte pas op nadat Wilders een brief van de AIVD kreeg, waarin hem duidelijk werd gemaakt dat Markuszower contacten met de Mossad heeft, en dat het misschien niet echt een goed idee is dat zo iemand Tweede Kamerlid wordt.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:32 schreef jandevink het volgende:
gidi:
http://www.vn.nl/Archief/(...)iek/Stemmenkanon.htm
niet geheel onbegrijpelijk dat die op dat moment op die plek een vuurwapen bij zich droeg...
De hele PVV is een Europese afsplitsing van Likud. Of in elk geval een pro-Israelische beweging.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:06 schreef freako het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, Markuszower stapte pas op nadat Wilders een brief van de AIVD kreeg, waarin hem duidelijk werd gemaakt dat Markuszower contacten met de Mossad heeft, en dat het misschien niet echt een goed idee is dat zo iemand Tweede Kamerlid wordt.
ik vind hem wel een lieve huggbear uitstraling hebben hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 11:39 schreef bloodymary het volgende:
Als je die Lucassen ziet ook zeg! Wat een gajes!
Mja, een paar incidenten zijn nooit te vermijden. Maar ik had wel verwacht dat Wilders het veel meer zou kunnen beperken, met name omdat hij heel bewust heeft geprobeerd om de fouten van Fortuyn te vermijden.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:26 schreef damian5700 het volgende:
Saillant, maar dit veroorzaakt voor de PVV geen onoverkomelijke problemen.
Het zijn de groeistuipen waar zo wat zonder uitzonderingen alle nieuwe partijen en bewegingen met een grote, landelijke machtsbasis mee te kampen hebben. In herinnering bijvoorbeeld de LPF, de AOV en ToN.
Datzelfde kun je ook afvragen bij de PVDA en CDA. Die staan bij kamervragen onder ede glashard te liegen.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef ems. het volgende:
Misschien moeten de pvv kamerleden ook maar eens een integratiecursus volgen.
En daar stemmen mensen dan op
Dat was Verdonk, je weet wel, van de rechtervleugel van de VVD. Net als Wilders. Met het ontkennen dat ze op de hoogte was van de naam van Aryaan Hirschi Ali terwijl ze aantoonbaar op de hoogte was hiervan.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:22 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Datzelfde kun je ook afvragen bij de PVDA en CDA. Die staan bij kamervragen onder ede glashard te liegen.
Ze komen ermee weg en hun achterban doet alsof ze blind en doof zijn.
Als ik erover nadenk.... das nog kwalijker dan een kamerlid die betrokken is bij een relletje, waarbij je je nog af moet vragen hoe de feiten exact in elkaar steken.
Ik had het duidelijker over de PVDA en CDA. Niet als een struisvogel gedragen.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat was Verdonk, je weet wel, van de rechtervleugel van de VVD. Net als Wilders. Met het ontkennen dat ze op de hoogte was van de naam van Aryaan Hirschi Ali terwijl ze aantoonbaar op de hoogte was hiervan.
Het is echt meelijwekkend in welke bochten je je moet wringen om wangedrag van PVV'ers goed te praten. Irrelevante jij-bakken, bagatelliseren, etc.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:22 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Datzelfde kun je ook afvragen bij de PVDA en CDA. Die staan bij kamervragen onder ede glashard te liegen.
Ze komen ermee weg en hun achterban doet alsof ze blind en doof zijn.
Als ik erover nadenk.... das nog kwalijker dan een kamerlid die betrokken is bij een relletje, waarbij je je nog af moet vragen hoe de feiten exact in elkaar steken.
Dit lijkt me erg vergezocht.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, een paar incidenten zijn nooit te vermijden. Maar ik had wel verwacht dat Wilders het veel meer zou kunnen beperken, met name omdat hij heel bewust heeft geprobeerd om de fouten van Fortuyn te vermijden.
Denk aan de uitgebreide selectieprocedure, de zaterdagklasjes etcetera. De vraag is dan of ie dit soort dingen niet wist, of het niet erg vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |