je hebt het knopje "open nieuwe deel" na een f5 hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry ! Even wennen aan de nieuwe lay-out
.
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
Plaatje? iemand? je hebt keuze uit 3.000.000 verschillende..
Dank!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)ZQSbT6aNfEi4SYoDl52K
Die denk ik?
Oja, zie het! Handig. Goede tip voor een eventuele volgende keer.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je hebt het knopje "open nieuwe deel" na een f5 hoor
Veenstra Veenstra!quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
Plaatje? iemand? je hebt keuze uit 3.000.000 verschillende..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Een verkrachting van zo'n nummer moet men per definitie kut vinden. Dat heeft niks met smaak te maken. En anders ff naar de oorarts gaan.quote:
Hans vat het wel ff samen.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
yo partypiepel! Drierd in da house!
zeg, is er nog iets bijzonders gemeld in t vorige topic of kan ik die net zo goed skippen?
is de samenvatting iets van: domien is een purtdj met prutitemns maar de muziek is lekker, ekdom heeft weer geen showtrap voor Sissing, Arens heeft niemand gehoord en Timur en Ramon doen wat ze ook in t weekend doen: lol trappen! ?quote:
ik snap ook niet waarom het op 1 staat in de itunes chart staat de new kids op die plek.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:27 schreef Allrounder het volgende:
Ducksauce heeft z'n beste tijd nu ook wel gehad...
iTunes != MegaTop5quote:Op woensdag 10 november 2010 19:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom het op 1 staat in de itunes chart staat de new kids op die plek.
ik weet dat de airplay ook mee teltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |