Nee hoor, dat heet spreektaal. Zou de gemiddelde PVV; er toch bekend mee moeten zijn.quote:
Allemaal een pot nat maar los daarvan. Dat een partij als de PVV dit soort lui binnen de gelederen heeft verbaast mij niks. Ik zie de nieuwswaarde er niet van in.quote:
Mwa ik denk dat je er bij de NSB, NSDAP, PVV wat meer vindt.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:56 schreef DrMabuse het volgende:
Als ze eens uitgeberider gaan graven vinden ze bij alle partijen ook wel wat skeletten in de kast.
Dus je vindt het normaal dat iemand zo reageert en dan ook nog eens Kamerlid wordt met buurtoverlast als portefeuille?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:55 schreef Megumi het volgende:
[..]
Allemaal een pot nat maar los daarvan. Dat een partij als de PVV dit soort lui binnen de gelederen heeft verbaast mij niks. Ik zie de nieuwswaarde er niet van in.
Post 5 en het goedpraten en naar anderen verwijzen begint alquote:Op woensdag 10 november 2010 16:58 schreef wise het volgende:
doet een pvda en een groenlinks persoon ook vast wel eens. Alleen zie en hoor je dat niet
Even Googlen :quote:Op woensdag 10 november 2010 18:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoeveelste PVV-kamerlid is dit nu dat in opspraak komt? Nr 8 ofzo??
Zo kan je wel achter het stemgedrag komen van een Fokkerquote:Op woensdag 10 november 2010 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Post 5 en het goedpraten en naar anderen verwijzen begint al.
Waar zeg ik dat de PVV het alleenrecht heeft op in opspraak komen??quote:Op woensdag 10 november 2010 18:23 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Even Googlen :
PVDA + OPSPRAAK
CDA + OPSPRAAK
SP + OPSPRAAK
VVD + OPSPRAAK
Juist ja. PVV heeft geen alleenrecht.
En dat zeg ik zonder wat voor gedrag dan ook goed te keuren.
Ik schreef ook niet dat jij dat zei.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat de PVV het alleenrecht heeft op in opspraak komen??
Maarre: in zo'n korte tijd zijn het er toch wel behoorlijk veel, vind je zelf ook niet?![]()
De meeste partijen screenen hun kamerleden beter. Nu is dat ook niet lastig want ze hebben een veel groter reservoir om uit te putten. Dit is nu eenmaal het nadeel voor een anti-buitenlanderspartij als de PVV die trekken raar volk aan.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:56 schreef DrMabuse het volgende:
Als ze eens uitgebreider gaan graven vinden ze bij alle partijen ook wel wat skeletten in de kast.
Het zijn allemaal vuige roddels van het Telegraaf/Elseviersyndicaat.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:31 schreef DrMabuse het volgende:
M
[..]
Inderdaad toch wel een vorm van PVV bashing.
Hufterig gedrag komt helaas overal voor, en als het waar is de zaak uitzoeken.
Maar wel op gelijke tred , bij iedereen graag. En niet meteen de hele PVV afzeiken.
Je hebt gelijk hoor. FOK is een heel rechts forum. Om over de FP nog maar te zwijgen. Rond de verkiezingen haalden PVV en VVD samen hier ook makkelijk een absolute meerderheidquote:Op woensdag 10 november 2010 18:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo kan je wel achter het stemgedrag komen van een Fokker![]()
![]()
(Deze comment is niet berust op mijn stemgedrag)
Tara Singh Varma. Raar volk?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
De meeste partijen screenen hun kamerleden beter. Nu is dat ook niet lastig want ze hebben een veel groter reservoir om uit te putten. Dit is nu eenmaal het nadeel voor een anti-buitenlanderspartij als de PVV die trekken raar volk aan.
Dus liggen bij de PVV de lijken niet alleen in de kast maar rot het ook lekker in de tuin en de keuken...
Zoals je zelf al zei: het komt overal voor.. Waarom zou het bij de PVV ineens selectief spitten zijn? Wakker NL (toch niet bepaald links te noemen, voor we dat gezeur weer krijgen) heeft het kennelijk in de uitzending:quote:Op woensdag 10 november 2010 18:31 schreef DrMabuse het volgende:
M
[..]
Ik schreef ook niet dat jij dat zei.
Ik denk dat het wel met selectief spitten te maken heeft.
Inderdaad toch wel een vorm van PVV bashing.
Hufterig gedrag komt helaas overal voor, en als het waar is , de zaak natuurlijk uitzoeken.
Maar wel op gelijke tred , bij iedereen even groot in het nieuws en even diep spitten graag.
En niet meteen de hele PVV afzeiken.
En dat zeg ik los van mijn kiesgedrag.
Bron: http://groups.google.com/(...)cid=7ba439f474b73a3cquote:In de actualiteitenrubriek van Wakker Nederland om 20.25 de reportage die Crimesite over deze kwestie maakte en ook politieke reacties.
WakkerNL , is dat zoiets als Standpunt.nl?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zei: het komt overal voor.. Waarom zou het bij de PVV ineens selectief spitten zijn? Wakker NL (toch niet bepaald links te noemen, voor we dat gezeur weer krijgen) heeft het kennelijk in de uitzending:
[..]
Bron: http://groups.google.com/(...)cid=7ba439f474b73a3c
Een gevestigde partij met afdelingen in het hele land controleert al lokaal de nieuwe leden.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
De meeste partijen screenen hun kamerleden beter.
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het zijn allemaal vuige roddels van het Telegraaf/Elseviersyndicaat.
Enfin... we kunnen zelf zien vanavond op tv... bij Uitgesproken , verzorgd door WNL,
Weer zo'n rechtse rotstreek..
Zeker maar al een jaar of 10 verdwenen uit de politiek... Maar goed laten we het weer over de intimiderende PVV'er hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |