Het is een complot van de PO!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:32 schreef DrMabuse het volgende:
Wim van de Pol en Vincent Verweij
Beide journalisten zijn VARA en VPRO mannen.
Te verwachten "onderzoek" dus , uit die hoek.
Gaan ze nu ook alle andere partijen-en partijgenoten onder de loep nemen?
Zou me niks verbazen, gezien die dikke plofkop.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:34 schreef mlg het volgende:
Wisten jullie al dat Ton Ellias een kannibaal is?
En voor de kro, en voor wnl...quote:Op woensdag 10 november 2010 17:32 schreef DrMabuse het volgende:
Wim van de Pol en Vincent Verweij
Beide journalisten zijn VARA en VPRO mannen.
Te verwachten "onderzoek" dus , uit die hoek.
Gaan ze nu ook alle andere partijen-en partijgenoten onder de loep nemen?
NOS RVU RTL niet vergeten!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:36 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
En voor de kro, en voor wnl...
quote:Het PVV-Kamerlid ontkent de aantijgingen. "De incidenten waar u op doelt waren het gevolg van een langlopend meningsverschil met een aantal hondenbezitters over de overlast die ik ondervond van hondenpoep. Van intimiderend of bedreigend gedrag van mijn kant is absoluut geen sprake geweest," zegt hij in een reactie aan Crimesite.nl
Wist je ook dat Albayrak een geheime spion van de Turkse geheime dienst is?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, gezien die dikke plofkop.
Uiteraard.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Wist je ook dat Albayrak een geheime spion van de Turkse geheime dienst is?
Ik denk eerlijk gezegd ook dat het nogal overdreven is. Ik zou een klein conflictje met een politicus die ik zwart wil maken ook zo overdrijven.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
Telegraaf heeft het bericht inmiddels overgenomen. Inclusief een reactie van Lucassen zelf:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)seerde_buren___.htmlquote:Op woensdag 10 november 2010 16:58 schreef schommelstoel het volgende:
kan iemand anders meer vinden?
In de zin van een site die het wel doet op het moment met dit nieuws bericht ?
Wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen? Omdat Geert bedreigd wordt door idioten, is het niet erg dat deze Lucassen zijn buurtgenoten bedreigt?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:43 schreef DrMabuse het volgende:
Het schijnt dat PVV man Geert Wilders ook wel eens bedreigd wordt.....met de dood en zo.
Gaan we de namen van die daders ook eens uitzoeken?
Openbaar maken?
Mwoah, de wijkagent geeft ook commentaar. Verwacht niet dat hij uit zn nek gaat lullen.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd ook dat het nogal overdreven is. Ik zou een klein conflictje met een politicus die ik zwart wil maken ook zo overdrijven.
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, de wijkagent geeft ook commentaar. Verwacht niet dat hij uit zn nek gaat lullen.
Wat lul je nou man?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:46 schreef DrMabuse het volgende:
Nee natuurlijk niet.
Maar ik wil graag relativeren.
In het verhaal in de OP.quote:
Dat wist ik al jaren, haar zwager is dan ook een officier in het Turkse leger.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Wist je ook dat Albayrak een geheime spion van de Turkse geheime dienst is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |