SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Gevonden.. en nog wel meer van die updatesquote:Op woensdag 10 november 2010 15:56 schreef GlenSpey het volgende:
He he, een tikkie arrogant... maar wel erg grappig:
NL74532513
[..]
![]()
[..]![]()
Nee, al zouden sommige figuren dat wel graag willen om hun droomwereld meer te laten lijken op de realiteit. Macondo vindt Kieskleurig gewoon spitsvondigquote:Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Moet ik hieruit opmaken dat jullie en masse lopen te klonen en kutten op RP?
Ik zou er zelf nooit op reageren. Maar dat soort profielen in het algemeen vind ik fantastischquote:Op woensdag 10 november 2010 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gevonden.. en nog wel meer van die updates
Maar om het nu grappig te noemen.. of interessant, nee dat is er wel vanaf na een tijdje
Precies. Iemand die lekker bijdehand is en je misschien wel onder tafel kan lullen. Wat wil een man nog meer.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:15 schreef Charles.Darwin het volgende:
Bovenstaand profiel Het profiel in het vorige topic is zeker aantrekkelijk, zoals Silenus al zegt. Zelfs zonder foto van een mooie dame erbij. Vergelijk dat eens met de domme stukjes tekst die je verder overal tegenkomt ... ugh.
Precies. Dit stukje was geen poging tot grappig doen, maar regelrecht hilarischquote:Op woensdag 10 november 2010 16:15 schreef Charles.Darwin het volgende:
Macondo vindt Kieskleurig gewoon spitsvondig
Bovenstaand profiel Het profiel in het vorige topic is zeker aantrekkelijk, zoals Silenus al zegt. Zelfs zonder foto van een mooie dame erbij. Vergelijk dat eens met de domme stukjes tekst die je verder overal tegenkomt ... ugh.
quote:Afzender: ******
Datum: 12/02/2010 17:31
Titel: hallo
Inhoud:
Ik moet echt even kwijt dat jij mij een naar en gefrustreerd mannetje lijkt.
Wat moet jij wel niet van jezelf vinden om zo veroordelend over mensen en hun manier van uitten, leven en doen te mogen schrijven.
Jammer voor jou ben ik niet het type dat jij omschrijft met je 1000 "Ohja's".
Ik heb een goede studie afgerond, ben wel mijn leven lang model geweest en geloof echt diep van binnen dat mensen zoals jij (en nu veroordeel ik even!) deze maatschappij vertroebelen met hun misselijkmakende benadering.
Dit wilde ik even gezegd hebben. Voor zover dat in mijn macht ligt, RECHT IN JE BEK! Sukkel!
quote:Afzender: *********
Datum: 02/02/2010 18:00
Titel: hoezo achterlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inhoud:
wat ben jij een sukkel zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Afzender: ***********
Datum: 09/02/2010 23:27
Titel: (ik kan het niet laten. Ik hoop dat het je verder helpt)
Inhoud:
Jeetje kerel,
ik heb het met je te doen.
Heb je wel eens naar jezelf gekeken, voordat je comentaar geeft op anderen.
Afschepen met het antwoord dat dit humor is, mag.
Succes met het vinden van.. iemand
quote:christine1988 schreef op 28/02/2010 18:19:
"Met 15 keer Ohja: kom je lekker ver! Dit getuigd van een enorm dom, zelfingenomen persoon, niet aantrekkelijk voor de meeste vrouwen dus. Als jij zo geweldig bent, blijf alleen of trouw met jezelf als dat ooit mogelijk mocht worden!
Mensen die oordelen over situaties van anderen, zoals bleek uit een enkele OHJA ZIN van jou, zijn nog groen in het leven, je komt er nog wel achter hoe het werkelijke leven in elkaar steekt, of toevallig een rijkeluis zoontje wat gespekt word door pappie en mammie?"
Precies. Jezus, sta er gewoon boven ofzo.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Betalen die mensen 30 euro per maand om te zeiken ofzo? Klik gewoon verder, mutsen
Nee, ze betalen ongeveer 15 euro per maand.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Betalen die mensen 30 euro per maand om te zeiken ofzo? Klik gewoon verder, mutsen
Of niet natuurlijk, dan hebben wij er ook nog wat aan.
O, dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 10 november 2010 16:56 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, ze betalen ongeveer 15 euro per maand.
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Jezus, sta er gewoon boven ofzo.
Sommige vrouwen zijn zo makkelijk kwaad te krijgen. Stuur je hun eigen reactie terug, maar dan met de spelfouten eruit gehaald, krijg je weer een heel verhaal terug over normen en waarden, kleine pikkies, 'MIJN KIND KWAM UIT LIEFDE HOOR!!', etc.
heb jij een kind?quote:Op woensdag 10 november 2010 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Mijn kind kwam uit geile beestachtige seks!'
Mannen zijn gewoon gestoord.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef love_sharon het volgende:
'Ik zal proberen een stukje te schrijven, maar dat gaat wel moeilijk aangezien ik elke keer afgeleid word door een foto met een beeldschone dame er op die op dit profiel staat.'
Bah waarom zijn er nog steeds mannen die denken dat vrouwen hier intrappen
Iemand hoopte bij mij dat ik in de toekomst zou daten met een kannibaal en dat ie me vervolgens opeet.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:19 schreef Spirit82 het volgende:
Haha, ik heb een redelijk bitchy stukje op knuz. Kreeg een berichtje van iemand die me aanraadde een relatie met een boom aan te gaan, dan kon ik me daar tenminste nog in verhangen als ik het écht niet meer zag zitten
Ik kon het niet laten om hem een 'geen interesse' bericht te sturenquote:Ha Spirit!
Dan heb je als foute vrouw zo'n geweldige oproep...maar hoe ga je dan al die berichtjes beantwoorden als gratis member?![]()
Succes!
Martijn
Nee, ik ben veel beter.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is Q. maar he. Hij is geen weerspiegeling van de markt.
welke haakjes?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Let op de haakjes!![]()
Dat zou echt enorm onverantwoord zijn
volgens mij heb ik je gezienquote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef Lamon. het volgende:
Verslag: Goede klik, voor herhaling vatbaar, slim en leuk meisje, date duurde 4,5 uur, kus ging vanzelf dit keer, en ik heb niemand gezien die een foto gemaakt heeft.
We zaten het grootste deel van de dag buiten bij een cafe ongeveer 200 meter van de Dom af.
Het kroegje had verwarmingslampen..quote:Op woensdag 10 november 2010 19:24 schreef Suigetsu het volgende:
maar ff normaal XD respect, hele tijd buiten zitten met deze kouliever jij dan ik
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:24 schreef Suigetsu het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je geziener stond iemand op een terrasje tegen een spiegel te praten.
Netjes de date gepland dan, de vorige keer moest ik half leiden door om een parkeerplekje te vinden, toen had ik hem maar bij het ziekenhuis op de spoedeisende hulp neergezet in paniek.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het kroegje had verwarmingslampen..
nja, niet om jou, maar de grap an sich vond ik komisch. had er net zo hard om gelachen als t Silenus. MAcondo, Rddut, Douche-eendje, Duimelot, Love_sharon, JoeBravo of mezelf was gebeurdquote:
quote:' Hoe vaak ga je onder de douche? '
1 x per dag .. *Geniale vraag trouwens!*
Douche? Ééns per jaar pulk ik de korsten los.quote:' Hoe vaak ga je onder de douche? '
1 x per dag .. *Geniale vraag trouwens!*
Hihi, je weet wel dat het om de smiley gaat hè?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:40 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Douche? Ééns per jaar pulk ik de korsten los.
Hmm, ik snap de grap niet. Leg hem maar niet uit, het is al erg genoeg zo.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:44 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hihi, je weet wel dat het om de smiley gaat hè?
Die smiley is toch een fok smiley?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:59 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Hmm, ik snap de grap niet. Leg hem maar niet uit, het is al erg genoeg zo.
Ja, dat kan kloppen. Die Dom staat ook in het centrum daar! Maar even serieus - over wat voor kus hebben we het hier?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef Lamon. het volgende:
Verslag: Goede klik, voor herhaling vatbaar, slim en leuk meisje, date duurde 4,5 uur, kus ging vanzelf dit keer, en ik heb niemand gezien die een foto gemaakt heeft.
We zaten het grootste deel van de dag buiten bij een cafe ongeveer 200 meter van de Dom af.
Nee, ik vond het ook niet grappig. Ieder zijn meug.quote:
Voor zover ik weet. Een niet bij naam te noemen afscheiding heeft 'm ook, en er zijn vast enkele kleine fora die gewoon alle smileys hebben gejat.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:02 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Die smiley is toch een fok smiley?
Het zal vast niemand van wzv.nl zijn geweest hoor, daar zitten alleen kerels.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:10 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Voor zover ik weet. Een niet bij naam te noemen afscheiding heeft 'm ook, en er zijn vast enkele kleine fora die gewoon alle smileys hebben gejat.
Ik denk in ieder geval ook aan FOK
Dat is niet te hopen, misschien is Simone wel een Simon.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het zal vast niemand van wzv.nl zijn geweest hoor, daar zitten alleen kerels.
Gelukkig ben je ondanks dat ik je als user niet eens ken, al vanaf de eerste reactie op mijn persoontje een hatelijk verzuurd wijf.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:31 schreef Lolaatje het volgende:
En de 12e en de 13e waren ook al geboekt toch? Maar gelukkig wilde je geen serialdater zijn.
Tijd voor je medicijnen, Lamon.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ondanks dat ik je als user niet eens ken, al vanaf de eerste reactie op mijn persoontje een hatelijk verzuurd wijf.
Waar heb je last van en hoe ken je me uberhaupt?
Ach, ik las idd te snel. Haal het er nu duidelijk uit.:Pquote:Op woensdag 10 november 2010 23:06 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Wheh, dat is sarcasme, je ziet het alleen niet door alle smileys
dat iedereen elke keer op lamon ingaat doen ze toch echt zelf.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:52 schreef love_sharon het volgende:
De meeste wel hoor, maar het word op dit moment een beetje overschaduwd door een kleine 'discussie'.
Jeps en het heeft ook nog eens weinig nutquote:Op woensdag 10 november 2010 23:54 schreef dawg het volgende:
[..]
dat iedereen elke keer op lamon ingaat doen ze toch echt zelf.
nou nee, het werkt soms op je lachspieren. En van lachen leef je wat langer.. Zeer nuttig dusquote:Op donderdag 11 november 2010 00:07 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Jeps en het heeft ook nog eens weinig nut
Deze moet ik in een quote hebben.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:02 schreef Lamon. het volgende:
Okay, doei dan..
Stelletje gestoorden..
Ben ik niet gewoon een kloon van jou zodat jij je eigen underdog kunt zijn?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ondanks dat ik je als user niet eens ken, al vanaf de eerste reactie op mijn persoontje een hatelijk verzuurd wijf.
Waar heb je last van en hoe ken je me uberhaupt?
Nee, dat kan niet. Men kan hoogstens een interesseberichtje terugsturen, maar daar heb je nog niet zoveel aan.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef After_Dark het volgende:
Vraagje: Wordt er veel gereageerd op de standaard interesse berichtjes? Betaald lidmaatschap ga ik niet aan beginnen, maar ik vraag me af of iemand met een gratis account sowieso wel iets terug kan zeggen tegen een ander. Ken da?
Nee totaal niet. Het meerendeel van de dames is zelf ook geen betaal lid, en met alleen interesse berichtjes naar elkaar sturen scoor je geen email adressenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef After_Dark het volgende:
Yep, ik heb me net ook maar ingeschreven bij RP. Ik ben kieskeurig als de hel en totaal geen gladde prater, dus ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik die eerste datingsite date heb. Gelukkig heb ik geen haast.
Vraagje: Wordt er veel gereageerd op de standaard interesse berichtjes? Betaald lidmaatschap ga ik niet aan beginnen, maar ik vraag me af of iemand met een gratis account sowieso wel iets terug kan zeggen tegen een ander. Ken da?
Dat klinkt niet best. De termen "geen haast" en "kieskeurig" zijn vak een eufemisme voor gebrek aan initiatief. En geen "gladde prater" zijn, dat doet niet ter zake. Daar gáát het niet om.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef After_Dark het volgende:
Yep, ik heb me net ook maar ingeschreven bij RP. Ik ben kieskeurig als de hel en totaal geen gladde prater, dus ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik die eerste datingsite date heb. Gelukkig heb ik geen haast.
Nee. Hou maar op, ga maar naar Paiq als je niet wil betalen.quote:Vraagje: Wordt er veel gereageerd op de standaard interesse berichtjes? Betaald lidmaatschap ga ik niet aan beginnen, maar ik vraag me af of iemand met een gratis account sowieso wel iets terug kan zeggen tegen een ander. Ken da?
De trutquote:Op donderdag 11 november 2010 09:49 schreef Q. het volgende:
Grmblz, mn date voor vanavond heeft afgezegd. Stomme vrouwen.
Ze is een ander tegengekomen waar ze eerst haar aandacht op wil focussen. Dan niet. Her loss.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is een ander tegengekomen waar ze eerst haar aandacht op wil focussen. Dan niet. Her loss.Niet zo erg, voel me toch niet optimaal, had haar vast helemaal ondergeniest. Vanavond maar eens lekker op tijd slapen dan.
Het is zo voorbestemdquote:Op donderdag 11 november 2010 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is een ander tegengekomen waar ze eerst haar aandacht op wil focussen. Dan niet. Her loss.Niet zo erg, voel me toch niet optimaal, had haar vast helemaal ondergeniest. Vanavond maar eens lekker op tijd slapen dan.
Mooi!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is zo voorbestemdDie nieuwe vent zal haar wel slaan ofzo.
Het went.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
Het is een dag vol afwijzingen, Q
Ik ben met alles kieskieurig en met niets haastig, en toch onderneem ik wel eens wat.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best. De termen "geen haast" en "kieskeurig" zijn vak een eufemisme voor gebrek aan initiatief. En geen "gladde prater" zijn, dat doet niet ter zake. Daar gáát het niet om.
Misschien probeer ik het een keer, maar ik hou het de eerstkomende tijd dan inderdaad maar lekker bij paiq.quote:[..]
Nee. Hou maar op, ga maar naar Paiq als je niet wil betalen.
Als je gaat wachten op de ware, dan moet ik je teleurstellen. Die zal je niet op internet vinden, daarvoor moet je toch echt daten. Maar ik begrijp dat de vrouwen massaal aan je voeten liggen, dus neem je tijdquote:Op donderdag 11 november 2010 12:02 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ik ben met alles kieskieurig en met niets haastig, en toch onderneem ik wel eens wat.Het komt er wel op neer dat ik mijn keuzes zorgvuldig maak. Als het over een nieuwe kast gaat bevallen die karakertrekjes me altijd wel. Een kast hoeft niet overtuigd te worden, zo simpel ligt het met vrouwen niet.
Ik bedoelde meer te zeggen dat ik niet van plan ben zo snel mogelijk een willekeurige vrouw die aardig tegen me is te gaan ritselen, maar daar mijn tijd voor neem.
Drie dates in de week gaat bij mij dus niet gebeuren, daar heb ik ook totaal geen behoefte aan.
Een date met een doel! Hoe was het contact in de tussenliggende week?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je gaat wachten op de ware, dan moet ik je teleurstellen. Die zal je niet op internet vinden, daarvoor moet je toch echt daten. Maar ik begrijp dat de vrouwen massaal aan je voeten liggen, dus neem je tijd
Vanavond tweede date. Bij mij thuis. Best spannend. Morgen is het dus óf helemaal over óf lijkt het helemaal goed te zijn om het te proberen. Veel ruimte voor grijstinten is er niet.
Alle dates hebben toch een doel? Is geen hobby op zich natuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 15:35 schreef Charles.Darwin het volgende:
Een date met een doel! Hoe was het contact in de tussenliggende week?
Ja eh, met een beter doel dan een standaard: "ik ga even en we kijken wel wat het wordt"-verhaal.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Alle dates hebben toch een doel? Is geen hobby op zich natuurlijk
Contact in de tussentijd was goed, grappig vooral. En gelukkig niet te klef of dweperig..
Precies, ik moet ze echt van me af houden. Gek wor ik ervan.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je gaat wachten op de ware, dan moet ik je teleurstellen. Die zal je niet op internet vinden, daarvoor moet je toch echt daten. Maar ik begrijp dat de vrouwen massaal aan je voeten liggen, dus neem je tijd
Vanavond tweede date. Bij mij thuis. Best spannend. Morgen is het dus óf helemaal over óf lijkt het helemaal goed te zijn om het te proberen. Veel ruimte voor grijstinten is er niet.
Wat ga je koken? Daar staat of valt alles mee natuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 15:19 schreef macondo het volgende:
Bedankt voor het opvoeren van de spanningquote:Op donderdag 11 november 2010 16:37 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat ga je koken? Daar staat of valt alles mee natuurlijk
ik ben ook wel benieuwd wat je gaat maken eigenlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Bedankt voor het opvoeren van de spanningNee, dat koken komt wel goed. Huis ook wel eigenlijk. We moeten alleen elkaar nog net zo leuk vinden als de eerste keer.
Das heul geen antwoord op de vraagquote:Op donderdag 11 november 2010 17:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Bedankt voor het opvoeren van de spanningNee, dat koken komt wel goed. Huis ook wel eigenlijk. We moeten alleen elkaar nog net zo leuk vinden als de eerste keer.
Arme jongen? Hij heeft z'n tweede date met een prachtvrouw, weinig zieligs aanquote:Op donderdag 11 november 2010 18:32 schreef Charles.Darwin het volgende:
Laat die arme jongen toch met rust, dames!
Jazeker, zaterdag afgesproken hier in Tilburg. Niet specifiek bij mij thuis maar toevallig woon ik daar ...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Arme jongen? Hij heeft z'n tweede date met een prachtvrouw, weinig zieligs aan
Hoe gaat het met jou dates trouwens, jij had toch iemand getroffen in de kroeg? Loopt dat nog?
Ben benieuwd of het uitmaakt wat voor tatoeage. Anders kun je even een plaatje van deze sturen om indruk te maken. Als je zo'n huidplaatje hebt ben je pas een echte man.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:20 schreef _Fonz het volgende:
Ik kwam dit net tegen van een 24 jarige "vrouw"
hoi hoi
ik ben op zoek naar een leuke man die met beiden benen in het leven staat
en die tatoos heeft maar ook een echte man is
serieus ...
Schuift Lamon. die mooie dame aan je door?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
iemand enig idee hoe je een direct link naar je paiqprofiel kunt vinden? iemand probeert me te koppelen aan 1 van zijn paiqmatches...
Ik zal mijn hatelijke, verzuurde mond maar houden en hier geen opmerking over maken.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Schuift Lamon. die mooie dame aan je door?
laat maar, tis inmiddels al geregeldquote:Op donderdag 11 november 2010 20:04 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik zal mijn hatelijke, verzuurde mond maar houden en hier geen opmerking over maken.
Maar inderdaad, hoe kent diegene jou dan? Je kunt niet zien wie dat probeert te doen?
Ik zie dat nergens staan ...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:59 schreef douche-eendje het volgende:
Via de need2meet in het chatmenu.
Als je een chat open hebt kun je via opties -> acties een need2meet voorstellen.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:10 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens staan ...
Zal er wel totaal overheen kijken
Ze was vast heel onaantrekkelijk!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:32 schreef detijd het volgende:
gloeiende gloeiende!!
Heb ik net op Paiq een battledate, komt diegene uit de zelfde plaats als ik, druk ik op backspace
foetsie battledate
argh!!
lets hope so, foto was nog niet zichtbaarquote:Op donderdag 11 november 2010 22:34 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ze was vast heel onaantrekkelijk!
een dagje langer wachten lukt je vast welquote:Op donderdag 11 november 2010 23:16 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn date voor morgen is verzet naar zaterdag. Meneer heeft een project dat morgen af moet zijn en voor zover het er nu uit ziet mag hij morgen flink overwerken om het af te krijgen.
Tsk, prioriteitenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:16 schreef douche-eendje het volgende:
Mijn date voor morgen is verzet naar zaterdag. Meneer heeft een project dat morgen af moet zijn en voor zover het er nu uit ziet mag hij morgen flink overwerken om het af te krijgen.
Neequote:Op donderdag 11 november 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een dagje langer wachten lukt je vast wel
Heb ik mooi even de tijd om iets te verzinnen waarmee hij het goed mag makenquote:
Altijd leuk mannen die iets goed moeten makenquote:Op donderdag 11 november 2010 23:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
NeeIk ben zo nieuwsgierig!
[..]
Heb ik mooi even de tijd om iets te verzinnen waarmee hij het goed mag maken
verhip ik heb er ook 1!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
wow, een speeddate die continuet. zeldzam bij mij...
hebben we toevallig elkaaR?quote:
zo doe ik me wel voor....quote:Op donderdag 11 november 2010 23:45 schreef detijd het volgende:
[..]
dat word lastig, tenzij jij die dame bent die hotelmanagement studeert
en die 10min werden ook verlengd...maar nu gaat het toch doodlopen denk ik....op gevoel voor humor....quote:Op donderdag 11 november 2010 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
wow, een speeddate die continuet. zeldzam bij mij...
Snel! Maak een grapje!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en die 10min werden ook verlengd...maar nu gaat het toch doodlopen denk ik....op gevoel voor humor....
mijn geveol voor humor is te hard.......quote:
wawasdegrap?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef detijd het volgende:
grrrm ik maak 1 grapje, een pietepeuterig kleintje
ik geloof niet dat et gewaardeerd werd
wahaha, ik vinnem wel okquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:05 schreef detijd het volgende:
even kijken of ik et een beetje kan uitbeelden:
mn foto op paiq is van mij met dolfijn naast me dus ik zeg dat mw dolfijn wel lief naar me lacht maar dat et niet is geworden tussen ons omdat we niet bij elkaar pasten.
antwoord was awww maar ze is zo leuk (tot hier ging het goed)
mijn reactie was dat mw op levenslang visdieet stond en dat ik best vis lust maar niet als volledige maaltijd ( het ging de verkeerde kant op)
het was even stil en plots moest mw naar bed (een truste kon er nog net af)
maar ik bedoelde niets met het grapje
jij fladdert ook van de een naar de ander of niet?quote:Op donderdag 11 november 2010 23:27 schreef love_sharon het volgende:
Had vanavond een 'running-diner' die oud-huisgenoten hadden georganiseerd.
Rij ik de straat uit en begint het keihard te gieten.
Dag gestyled haar en make-up![]()
Maar alsnog een leuke jongen ontmoet, broertje van een oud-huisgenoot![]()
Ben benieuwd.
Het goede nieuws, weer een paar dozijn wachtende mensen lopen irriteren door op het perron klef te doen. Nog meer goed nieuws, het eten was best prima voor een vegetarische maaltijd.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Arme jongen? Hij heeft z'n tweede date met een prachtvrouw, weinig zieligs aan
Hoe gaat het met jou dates trouwens, jij had toch iemand getroffen in de kroeg? Loopt dat nog?
quote:Alleenstaande moeder is het zat om afgewezen te worden vanwege mijn lieve zoontje
Ach nu kan het nogquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:06 schreef dawg het volgende:
[..]
jij fladdert ook van de een naar de ander of niet?
dan pm je het.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:24 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Weet niet of dat slim is om hier te zeggen
Mag inderdaad wel wat minder, maar zo erg is het ook weer niet. Jouw geklaag is soms ook wel eens lastig te harden voor de anderenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:28 schreef GlenSpey het volgende:
Ik weet nu alweer waarom ik dus eigelijk niet meer in deze reeks kwam. Alleen nog maar SC meuk
Ik heb er gewoon een pesthekel aan als er op serieuze(re) zaken niet gereageerd wordt omdat er direct weer 3 pagina's SC na komen. Maar dat zal wel aan mij liggen danquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Mag inderdaad wel wat minder, maar zo erg is het ook weer niet. Jouw geklaag is soms ook wel eens lastig te harden voor de anderen
ze wil gewoon keihard op die schommel genomen wordenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:06 schreef dawg het volgende:
[..]
jij fladdert ook van de een naar de ander of niet?
Ze moeten niet zeuren.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:57 schreef detijd het volgende:
grrrm ik maak 1 grapje, een pietepeuterig kleintje
ik geloof niet dat et gewaardeerd werd
Gast..quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:22 schreef GlenSpey het volgende:
Zo heb gisteravond een lading mails erop uit gestuurd en 20% toont al wederzijdse interessede overige 80% heeft het nog niet gelezen, dus ik heb goede hoop
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:35 schreef Neelix het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik dit topic vaarwel ga zeggen, maar niet omdat ik het niet gezellig vind
Tijdens de zomer heb ik gedate met een meid die ik via e-matching gevonden had. Dat liep toen niet helemaal lekker vanwege wat persoonlijke omstandigheden bij haar en toen toch maar gestopt. Maar sinds een maandje of wat toch weer contact en we hebben ook al weer een paar dates achter de rug en het loopt nu veel beter dan eerst
En wat zoek je dan precies? Of maakt het allemaal niet uit?quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:46 schreef GlenSpey het volgende:
What?
Ik maak gewoon even de voorlopige balans op
Zij nam toen het initiatief om te stoppen, maar liet het nog een beetje open door te zeggen dat ze later nog wel eens koffie met me wilde drinken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:36 schreef macondo het volgende:
[..]Wat een fijn nieuws! Wie nam eerder het initiatief tot stoppen dan?
Mieters!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:35 schreef Neelix het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik dit topic vaarwel ga zeggen, maar niet omdat ik het niet gezellig vind
Tijdens de zomer heb ik gedate met een meid die ik via e-matching gevonden had. Dat liep toen niet helemaal lekker vanwege wat persoonlijke omstandigheden bij haar en toen toch maar gestopt. Maar sinds een maandje of wat toch weer contact en we hebben ook al weer een paar dates achter de rug en het loopt nu veel beter dan eerst
Oh, ik ben nog redelijk veeleisend hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:35 schreef macondo het volgende:
[..]
En wat zoek je dan precies? Of maakt het allemaal niet uit?
Rare manier van rekenen heb jij dan. Je verstuurt er 5, krijgt er eentje terug en roept dat 20% gereageerd heeft ...quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:02 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oh, ik ben nog redelijk veeleisend hoor.
Ik stuur dan ook zeker niet naar iedereen mails. Van de ongeveer 200 zoekresultaten heb ik er 5 een berichtje gestuurd. Ook geen standaardriedeltjes, ik ga echt in op iemands profiel.
...
Klopt toch danquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:35 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Rare manier van rekenen heb jij dan. Je verstuurt er 5, krijgt er eentje terug en roept dat 20% gereageerd heeft ...
Ik zie niet in waarom je in percentage's gaat praten als je maar vijf berichten verstuurd maar goed, het zal wel. Geen berichtspammer dus, maar serieus en kieskeurig. Imago gered!quote:
Ik dacht dat kieskeurig een gebrek aan iniatie aanduidde. Of moet je dan ook zeggen dat je geen haast hebt? Paging Macondo!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je in percentage's gaat praten als je maar vijf berichten verstuurd maar goed, het zal wel. Geen berichtspammer dus, maar serieus en kieskeurig. Imago gered!
Ow, jullie dachten natuurlijk dat ik 100 standaardmails had verstuurd. Nahhhquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je in percentage's gaat praten als je maar vijf berichten verstuurd maar goed, het zal wel. Geen berichtspammer dus, maar serieus en kieskeurig. Imago gered!
Nee, je verdraait mijn woorden. Jou aankondiging dat je gaat beginnen met daten stond direct vol met smoesjes (ik ben kieskeurig, ik heb geen haast, ik wil niet 3x per week daten, ik ben geen gladde prater) dat het er alle schijn van heeft dat je helemaal niet wíl daten..quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:55 schreef After_Dark het volgende:
Ik dacht dat kieskeurig een gebrek aan iniatie aanduidde. Of moet je dan ook zeggen dat je geen haast hebt? Paging Macondo!
Als ik eenmaal een leuk contact via paiq heb ben ik de eerste die voorstelt eens iets te gaan drinken. Ik wilde meer zeggen dat ik niet verwacht dat ik binnen een paar weken hele rijen leuke types in mn lijstje heb staan, en dat komt dan weer omdat ik kieskeurig ben.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, je verdraait mijn woorden. Jou aankondiging dat je gaat beginnen met daten stond direct vol met smoesjes (ik ben kieskeurig, ik heb geen haast, ik wil niet 3x per week daten, ik ben geen gladde prater) dat het er alle schijn van heeft dat je helemaal niet wíl daten..
Daten? wasda?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:07 schreef Silenus het volgende:
Oh nomnomnomnomnom![]()
Uiteindelijk is dus iedereen keihard aan het daten. Behalve Cherrylips dan. ()
Ik ben sinds eind augustus aan het mailen geweest, dus ik ben wel redelijk zeker van m'n zaak wat dat betreftquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daten? wasda?
Eerst eens iemand tegen komen die de moeite waard is.
Wat zijn de eisen dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daten? wasda?
Eerst eens iemand tegen komen die de moeite waard is.
ich auch nicht...niemand wil....:'(quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:07 schreef Silenus het volgende:
Oh nomnomnomnomnom![]()
Uiteindelijk is dus iedereen keihard aan het daten. Behalve Cherrylips dan. ()
Dat doorschuiven heeft niet gewerkt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ich auch nicht...niemand wil....:'(
nja, ze heeft mij iets gestuurd en ik haar en nu wachten.....laat mn paiq wel openstaan vanavondquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat doorschuiven heeft niet gewerkt?
Heb je er zin in?quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:37 schreef Godshand het volgende:
morgen weer speeddaten. dit keer met 2 vrienden.
Je klinkt een beetje twijfelend ineens? Ik zou er niet teveel op vooruit lopen. Geniet van het moment, die hoofdstukken breken dan vanzelf wel aanquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef macondo het volgende:
Beetje last van kater na de eerdere roes van een fijne date gisteren. Daten is leuk, maar als het klikt dan komen er daarna weer nieuwe hoofdstukken. Moet nog maar zien of het iets gaat worden..
Mja, het is maar de vraag in hoeverre het écht klikt. En wanneer is er sprake van iets meer dan een paar leuke dates? Beetje zo'n schemergebied..quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:06 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je klinkt een beetje twijfelend ineens? Ik zou er niet teveel op vooruit lopen. Geniet van het moment, die hoofdstukken breken dan vanzelf wel aan
Dat klinkt alsof je nu al weet dat het niets gaat worden, anders zou je zo niet praten. Waarom geef je het toch nog een kans dan?quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Mja, het is maar de vraag in hoeverre het écht klikt. En wanneer is er sprake van iets meer dan een paar leuke dates? Beetje zo'n schemergebied..
Het zijn volgens mij de klassieke onzekerheden die dan om de hoek komen kijken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:57 schreef Viking84 het volgende:
Dat klinkt alsof je nu al weet dat het niets gaat worden, anders zou je zo niet praten. Waarom geef je het toch nog een kans dan?
nicequote:Op zaterdag 13 november 2010 00:38 schreef Friek_ het volgende:
Blijft toch wel een stiekeme waarheid dit.
Ik zou dat gewoon afkappen eigenlijk. Waarom doormodderen als het echt niet loopt?quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:58 schreef GlenSpey het volgende:
Hm *geeuw* zit even te msnen met iemand, maar het tempo zit er nog niet echt lekker in
En het gesprek moet voor de verandering weer eens grotendeels van mijn kant komen, wat is dat toch altijd
Idd, maar het gebeurd elke keer?quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:07 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik zou dat gewoon afkappen eigenlijk. Waarom doormodderen als het echt niet loopt?
Ik heb sinds vorige week iemand toegevoegd die op mij gereageerd heeft maar ze heeft nog helemaal niks gezegd. Het zijn meestal alleen de nieuwste dames op rp die actie ondernemen met reageren maar die moet je dan weer geruststellen als het op daten aankomt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:58 schreef GlenSpey het volgende:
Hm *geeuw* zit even te msnen met iemand, maar het tempo zit er nog niet echt lekker in
En het gesprek moet voor de verandering weer eens grotendeels van mijn kant komen, wat is dat toch altijd
Ja dat heb ik ook al een paar keer gehad. Toen ik vorig jaar een tijdje op RP actief was kreeg ik 2 interesseberichten, beide dames op msn toegevoegd en beide dames zeiden niks... uiteindelijk ben ik dus maar het gesprek aangegaan en dan krijg je van die oersaaie gesprekken; oftewel ik ben telkens vragen aan het stellen en zij geven daar korte, nietszeggende antwoorden op. 'Ja', 'nee', 'oke'. Ze tonen geen enthousiasme bij geen enkel onderwerp en ze stellen nooit tegenvragen. Na een tijdje heb ik het gevoel dat ik iemand aan het verhoren ben en valt het gesprek dood, want daar heb ik niet zo'n zin in.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:27 schreef picardmike het volgende:
Ik heb sinds vorige week iemand toegevoegd die op mij gereageerd heeft maar ze heeft nog helemaal niks gezegd. Het zijn meestal alleen de nieuwste dames op rp die actie ondernemen met reageren maar die moet je dan weer geruststellen als het op daten aankomt.
Je bent duidelijk van de ...... gesprekken die ze open heeft staan de minst interessante.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dus nu ik maar weer interesseberichten versturen; en nog krijg ik dames op msn waar geen boe of bah vanaf kan5-6 minuten stilte tussen antwoorden, en dan alleen maar met een lullig antwoordje komen waar ik geen gesprek op verder kan bouwen.
Ja dat heb ik ook een paar keer gehad. Het ergste is nog als ze zo kort gaan antwoorden dan denk je op een gegeven moment dat ze dingen bevestigen maar bij het volgende gesprek zijn ze alweer vergeten. Omdat je de vraag volgens hen dan niet volledig gesteld is en er nog wel sprake is van twijfel. Je kom op deze manier dus nooit op een afspraak, iets wat je wel nodig hebt voor een date. En als je er te vaak op terugkomt dan ben je nog opdringerig ook.quote:Op zaterdag 13 november 2010 12:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al een paar keer gehad. Toen ik vorig jaar een tijdje op RP actief was kreeg ik 2 interesseberichten, beide dames op msn toegevoegd en beide dames zeiden niks... uiteindelijk ben ik dus maar het gesprek aangegaan en dan krijg je van die oersaaie gesprekken; oftewel ik ben telkens vragen aan het stellen en zij geven daar korte, nietszeggende antwoorden op. 'Ja', 'nee', 'oke'. Ze tonen geen enthousiasme bij geen enkel onderwerp en ze stellen nooit tegenvragen. Na een tijdje heb ik het gevoel dat ik iemand aan het verhoren ben en valt het gesprek dood, want daar heb ik niet zo'n zin in.
Nu een tijdje terug heb ik het eens anders geprobeerd: een dame die interesse in mij had toegevoegd en gewoon afgewacht tot zij eens een gesprek zou beginnen. 3 maanden later: ik wacht nog steeds.
Dus nu ik maar weer interesseberichten versturen; en nog krijg ik dames op msn waar geen boe of bah vanaf kan5-6 minuten stilte tussen antwoorden, en dan alleen maar met een lullig antwoordje komen waar ik geen gesprek op verder kan bouwen.
Vrouwen die geen foto laten zien op RP komen sowieso niet in mijn MSN lijst.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:13 schreef Ladylicious het volgende:
De mannen uit mijn msn lijst van RP komen vaak niet verder dan;
Hoe zie je er uit?
Stuur eens een foto
Ik neem aan dat je dit soort mannen niet lang in je msn lijstje hebt staan.quote:Oh, je bent wel lekker. Heb je ook een foto van je lichaam?
Why not?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:34 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, mijn date gaat dus definitief niet door. Op naar de volgende enzo.
waarom niet?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:34 schreef douche-eendje het volgende:
je hebt wel mooie ogenquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:13 schreef Ladylicious het volgende:
Hoe zie je er uit?
Stuur eens een foto
Oh, je bent wel lekker. Heb je ook een foto van je lichaam?
Heb tot nu toe maar één persoon gehad waarmee ik lekker kon kletsen en waarbij het niet zo'n gemaakte 'hoe is het ja met mij ook goed en wat doe je in het dagelijks leven' conversatie was.. Maar het kan dus kennelijk wel
wowquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Why not?
De mijne zit 1 uur en 3 kwartier voor me in de trein![]()
.
wat een knuppel!quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:34 schreef douche-eendje het volgende:
De inmiddels nieuwe date-cancel-zin; "ik heb iemand anders leren kennen blablabla".quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Why not?
.
Ik voelde de bui al een beetje hangen toen 'ie zei dat 'ie ineens moest overwerken.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De inmiddels nieuwe date-cancel-zin; "ik heb iemand anders leren kennen blablabla".
dus er is weer hoop voor me?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De inmiddels nieuwe date-cancel-zin; "ik heb iemand anders leren kennen blablabla".
zegt ook wat over jouw mannenkeus, dat je daarop valtquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:13 schreef Ladylicious het volgende:
Hoe zie je er uit?
Stuur eens een foto
Heb tot nu toe maar één persoon gehad waarmee ik lekker kon kletsen en waarbij het niet zo'n gemaakte 'hoe is het ja met mij ook goed en wat doe je in het dagelijks leven' conversatie was.. Maar het kan dus kennelijk wel
Nieuw ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Waarbij gelijk besloten was dat we ipv gisteravond vanavond zouden ontmoeten. Ach, even kijken wat ik vanavond dan ga doen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik voelde de bui al een beetje hangen toen 'ie zei dat 'ie ineens moest overwerken.
ik ben nog vrij vanavondquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Waarbij gelijk besloten was dat we ipv gisteravond vanavond zouden ontmoeten. Ach, even kijken wat ik vanavond dan ga doen.
3rdRock, wie weet
Wat zijn leuke vragen dan, want blijkbaar weet ik ze nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:23 schreef Silenus het volgende:
Ik snap het probleem niet. Zo iemand gooi je na 2 minuten toch uit je lijst.Boeiend.
Als iedereen zo saai reageert moet je een andere msn-schermafbeelding nemen en gewoon leuke vragen stellen.
Dat soort vragen stel ik nooit, juist omdat het vaak niet gewaardeerd wordt...quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:13 schreef Ladylicious het volgende:
Hoe zie je er uit?
Stuur eens een foto
was het maar zo makkelijkquote:Op zaterdag 13 november 2010 15:25 schreef Silenus het volgende:
Je hoeft niet iets te 'vragen', je moet gewoon kletsen. Het gesprek een beetje op gang houden, jij zegt iets, dan zegt de ander wat.
Dus niet:
"Hey hoi, ga je nog wat leuks doen?"
"En wat doe je zoal in het dagelijks leven?"
"En heb je nog broers/zussen?"
Dan gaat zij alleen antwoord geven met zo'n lullig 'en jij?' erachter.
Begin gewoon te kletsen over iets grappigs wat je hebt meegemaakt. Dus als zij vraagt hoe het met je gaat, zeg dan niet 'ja gaat wel goed.:) met jou?'...dat is suf.
Maar vertel gewoon over iets grappigs in de kroeg, dat je brak bent, dat je vrienden dit/dat deden, verzin de helft erbij, maar dan denkt zij in ieder geval dat je een leuke vent bent ipv een saaie drol.
En neem een schermafbeelding waarop je er lekker uitziet, dan blijven ze wel hangen.
Haha afstand moet niets uitmaken. Ik zit gerust 3,5 uur voor iemand in de treinquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Why not?
.
Reizen of afstand maakt mij ook weinig uit. Heb ooit een relatie gehad met iemand die vlakbij Antwerpen woonde... ikzelf woon in Arnhem.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:10 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Haha afstand moet niets uitmaken. Ik zit gerust 3,5 uur voor iemand in de trein
Nee geen probleem hoor Patricia, helemaal goed.quote:hey hallo daar.
denk jij de ware voor mij te zijn na het lezen van mijn verhaaltje. Dan hoop ik snel iets van je te horen.
Sinds een maand of negen ben ik weer vrijgezel na een relatie van ruim zeven jaar. Alleen zijn ben ik niet, want ik heb een zoontje van drie maanden. Na een behoorlijke rot periode wil ik nu van het leven weer gaan genieten en dat wel misschien samen met jouw.
als je er geen bezwaar tegen heb dat ik
-onregelmatig werk
-een zoontje heb
-in zeeland woon
-geen foto model ben
-ik irritant kan zijn maar ook gezellig
reageer dan en wie weet gaan we wel de rest van ons leven samen delen.
Dat het een lelijk irritant moedertje is in Zeeland met een baby - geen probleem. Maar "met jouw" - nee, daar kan ik ook niet mee leven..quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee geen probleem hoor Patricia, helemaal goed.
de naam maakt het helemaal afquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee geen probleem hoor Patricia, helemaal goed.
Ik ben vooral gefascineerd door de zin 'Denk jij dat je de ware bent na het lezen van mijn verhaaltje".quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat het een lelijk irritant moedertje is in Zeeland met een baby - geen probleem. Maar "met jouw" - nee, daar kan ik ook niet mee leven..
hmm, nadeel van profiel weggooien: kan geen andere profielen meer bekijkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:46 schreef Spirit82 het volgende:
Sinds ik mn profiel gereactiveerd heb op rp krijg ik alleen maar reacties van dit soort types NL69811226, NL61021925, NL13878992..
Ik word er helemaal een beetje onzeker van
Het zijn allemaal van die types die eruit zien alsof ze tegen de 40 aan lopen en nog bij hun moeder thuis wonenquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hmm, nadeel van profiel weggooien: kan geen andere profielen meer bekijken
Idd dat werkt, hoewel je moet oppassen met verhalen over brak zijn. Kwam een keer met een verzonnen verhaal dat ik iemand redde uit de lift die vastzat, doordat ik de deuren opentrok.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:25 schreef Silenus het volgende:
Je hoeft niet iets te 'vragen', je moet gewoon kletsen. Het gesprek een beetje op gang houden, jij zegt iets, dan zegt de ander wat.
Dus niet:
"Hey hoi, ga je nog wat leuks doen?"
"En wat doe je zoal in het dagelijks leven?"
"En heb je nog broers/zussen?"
Dan gaat zij alleen antwoord geven met zo'n lullig 'en jij?' erachter.
Begin gewoon te kletsen over iets grappigs wat je hebt meegemaakt. Dus als zij vraagt hoe het met je gaat, zeg dan niet 'ja gaat wel goed.:) met jou?'...dat is suf.
Maar vertel gewoon over iets grappigs in de kroeg, dat je brak bent, dat je vrienden dit/dat deden, verzin de helft erbij, maar dan denkt zij in ieder geval dat je een leuke vent bent ipv een saaie drol.
En neem een schermafbeelding waarop je er lekker uitziet, dan blijven ze wel hangen.
wat is er mis met na je 30e bij je moeder wonen?!quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal van die types die eruit zien alsof ze tegen de 40 aan lopen en nog bij hun moeder thuis wonen
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd schatquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat is er mis met na je 30e bij je moeder wonen?!![]()
![]()
wat klinkt dat cornyquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd schat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Haha jij bent hun reddende engelquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering die de regel bevestigd schat
Jahoor, weer eentjeNL60384674
Ziek in je hoofd ben jequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha jij bent hun reddende engel
Waar is de spirit nu?? Gewoon ervoor gaan
Zou dat het serieus zijn? *denk*quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:14 schreef picardmike het volgende:
[..]
Komt denk ik door je eerste foto met die gast ernaast...
Maar je verkijkt je er snel op hoor. Wij hebben weer heel andere problemen. Keuze stress en zo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:14 schreef Provinciaaltje het volgende:
Heerlijk al die perfecte mensen hier
Je verwachtingen liggen duidelijk te hoog en je begint nu al een beetje desperate te worden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:58 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, in totaal de afgelopen dagen 7 berichten verstuurd:
3 zijn er nog niet gelezen.
3 zijn er gelezen, maar hadden blijkbaar geen interesse (want geen reactie op gehad; ook geen afwijzing)
1 op msn... *gaap*
Ik begin door de leuke zoekresultaten heen te raken. Misschien moet ik mijn zoekcriteria maar aanpassen. Dus ook dames van 21 en vanuit heel Nederland erbij betrekken
Zoeken jullie ook echt heel specifiek op leeftijd en provincie enzo? Of maakt dat weinig uit als het er maar lekker uitziet?
Ik zoek altijd in de sweet zone 23/tm 30jr en dan meestal zh. Soms betrek ik ook NH en Utrecht erbij. Verder ga ik niet. zonde van je tijd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:58 schreef GlenSpey het volgende:
Hm, in totaal de afgelopen dagen 7 berichten verstuurd:
3 zijn er nog niet gelezen.
3 zijn er gelezen, maar hadden blijkbaar geen interesse (want geen reactie op gehad; ook geen afwijzing)
1 op msn... *gaap*
Ik begin door de leuke zoekresultaten heen te raken. Misschien moet ik mijn zoekcriteria maar aanpassen. Dus ook dames van 21 en vanuit heel Nederland erbij betrekken
Zoeken jullie ook echt heel specifiek op leeftijd en provincie enzo? Of maakt dat weinig uit als het er maar lekker uitziet?
Desperate? Wat is daar desperate aan danquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je verwachtingen liggen duidelijk te hoog en je begint nu al een beetje desperate te worden.
Waar maak je uit op dat ik op die mannen val?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
zegt ook wat over jouw mannenkeus, dat je daarop valt
jij bent vrouw, wij zijn man, wij hopen dat je op mannen valt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:27 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Waar maak je uit op dat ik op die mannen val?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:27 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Beter lezen. Hint : let op het woordje "die"quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij bent vrouw, wij zijn man, wij hopen dat je op mannen valt.
Overigens heb ik wel een foto bij mn profiel, maar deze mannen geven kennelijk hun email adres aan elke random chick, zodat ze op het laatst geen idee meer hebben wie wie is.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:31 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Vrouwen die geen foto laten zien op RP komen sowieso niet in mijn MSN lijst.
[..]
Ik neem aan dat je dit soort mannen niet lang in je msn lijstje hebt staan.
Zelfs de dikke vrachtwagenchauffeur met caravan wijs je af? Picky picky.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:32 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Overigens heb ik wel een foto bij mn profiel, maar deze mannen geven kennelijk hun email adres aan elke random chick, zodat ze op het laatst geen idee meer hebben wie wie is.
gut, ik moet ook niet 2 dingen tegelijk proberen te doen, dat is echt niet aan mij besteedquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Beter lezen. Hint : let op het woordje "die"
Het kan aan de wijn liggen, maar ik snap je post nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:03 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Zelfs de dikke vrachtwagenchauffeur met caravan wijs je af? Picky picky.
Feestquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:04 schreef Viking84 het volgende:
O hai. Terug van date.
Was het leuk? Ja.
Gaat het wat worden? Dunno op dit moment.
Komt er een vervolgdate? Ja dus.
Ik heb ook drank op en snap het ook niet. Het ligt dus niet aan onsquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:54 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Het kan aan de wijn liggen, maar ik snap je post niet
Wat denk je wel niet, ik ben een beschaafde damequote:Op zaterdag 13 november 2010 21:06 schreef Silenus het volgende:
Dan weer de klassieke hamvraag: is er getongd?
Nou ik had hiervoor een mevrouw voor wie ik altijd hele stukken moest treinen. Dat vond zij schijnbaar normaal ofzo, maar ik vind het best wat zeggen als je bereid bent zo lang voor iemand in de trein te zitten. Dus ik kon het ook erg waarderen dat deze dame naar mij toe kwam (uiteindelijk was ze nog veel langer aan het treinen trouwens wegens werkzaamheden).quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:10 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Haha afstand moet niets uitmaken. Ik zit gerust 3,5 uur voor iemand in de trein
Leukquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:04 schreef Viking84 het volgende:
O hai. Terug van date.
Was het leuk? Ja.
Gaat het wat worden? Dunno op dit moment.
Komt er een vervolgdate? Ja dus.
Heel goed dat je dit er effe bijzet, voordat de moraalridders weer komen zeuren.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heel goed dat je dit er effe bijzet, voordat de moraalridders weer komen zeuren.
Omdat sommige vrouwen biseksueel zijn en behoefte hebben aan vrouwelijke contacten misschien?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd waarom een man het goed vind dat zijn vrouw een avondje gaat slettebakken met een andere vrouw ?
Was jij het niet met die drie treurige RP profielen die op je gereageerd hadden een paar pagina's terug? Kan zijn dat ik op de volslagen verkeerde persoon heb gereageerd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:54 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Het kan aan de wijn liggen, maar ik snap je post niet
Dat was ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:26 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Was jij het niet met die drie treurige RP profielen die op je gereageerd hadden een paar pagina's terug? Kan zijn dat ik op de volslagen verkeerde persoon heb gereageerd.
In dat geval, mijn welgemeende excuses.
Van mij mag ze maar het beantwoord nog steeds niet mijn vraag waarom je als man daarmee instemt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat sommige vrouwen biseksueel zijn en behoefte hebben aan vrouwelijke contacten misschien?. Je doet je naam eer aan
.
Wat meer inzit ? Dat je met de kerst of nieuwjaar bij de ouders of schoonouders van je vriendin aanschuift samen met haar man ?quote:Het gaat overigens niet zozeer om 'een avondje slettebakken'. Zou leuk zijn als er meer in zit.
Dat zegt meer over jou dan over zo'n manquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:45 schreef Provinciaaltje het volgende:
Van mij mag ze maar het beantwoord nog steeds niet mijn vraag waarom je als man daarmee instemt.
Lijkt me niet dat die (schoon)ouders daarop zitten te wachten, maar het zou in theorie mogelijk zijnquote:Wat meer inzit ? Dat je met de kerst of nieuwjaar bij de ouders of schoonouders van je vriendin aanschuift samen met haar man ?
Leg uit ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over zo'n man.
Het zou een script voor een nederlandse comedy kunnen zijn (Niet van de BBC gejat)quote:[..]
Lijkt me niet dat die (schoon)ouders daarop zitten te wachten, maar het zou in theorie mogelijk zijn.
Ik vind het nogal kleinzielig als een man zijn vrouw geen relatie met een vrouw gunt. Dunkt me dat je dan ergens bang voor bent.quote:
Okquote:Het zou een script voor een nederlandse comedy kunnen zijn (Niet van de BBC gejat)
dat vind je gek?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kleinzielig als een man zijn vrouw geen relatie met een vrouw gunt. Dunkt me dat je dan ergens bang voor bent.
ik ehm...denk dat ik daar als man ook wel problemen mee zou hebben.....maar goed, heb nooit in die situatie gezeten...quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kleinzielig als een man zijn vrouw geen relatie met een vrouw gunt. Dunkt me dat je dan ergens bang voor bent.
[..]
Ok
Dat vind ik ook. Maar haar man denkt daar blijkbaar anders over en staat er wel voor open. Dan is het fijn voor die vrouw dat ze dit in overleg met haar partner kan doen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:33 schreef CherryLips het volgende:
Monogaam is monogaam, lijkt mij. Of je het nu met een andere kerel, een vrouw of een paard wil doen.
ja maar om mannen kleinzielig te noemen als ze niet willen, vind ik uhhh. tja.quote:Op zondag 14 november 2010 00:04 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar haar man denkt daar blijkbaar anders over en staat er wel voor open. Dan is het fijn voor die vrouw dat ze dit in overleg met haar partner kan doen.
Jij hebt er dus ook totaal geen moeite mee als je eventuele biseksuele vriendin later met andere mannen slaapt simpel omdat ze behoefte heeft aan mannelijke contacten ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou me er niet prettig bij voelen als ik getrouwd ben en er kinderen zijn, dat mijn vrouw met andere vrouwen relaties aangaat.quote:Dunkt me dat je dan ergens bang voor bent.
Kleinzielig vind ik het ook allerminst. Iedereen heeft het recht om daar zijn eigen grens in te trekken. Dat gaat ook niet puur om iemand iets (niet) gunnen volgens mij.quote:Op zondag 14 november 2010 00:06 schreef dawg het volgende:
[..]
ja maar om mannen kleinzielig te noemen als ze niet willen, vind ik uhhh. tja.
Jaquote:Op zondag 14 november 2010 13:07 schreef macondo het volgende:
Even een kort vraagje van heel andere aard. Kunnen gratis members van rp zien wanneer iemand voor het laatst online is geweest?
Das beter. Je kunt moeilijk van anderen verwachten dat ze je eigen gedachten over dit soort dingen de normaalste zaak van de wereld vinden.quote:Op zondag 14 november 2010 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Tja, iedereen moet lekker doen wat 'ie wil. Er zijn zoveel relatievormen mogelijk. En nu heb ik er wel genoeg over gezegd.
je vindt ze interessant genoeg om aan je msn lijst toe te voegenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:27 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
meld dan even als jouw vriendin straks behoefte heeft aan een man in bed...quote:Op zondag 14 november 2010 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Tja, iedereen moet lekker doen wat 'ie wil. Er zijn zoveel relatievormen mogelijk. En nu heb ik er wel genoeg over gezegd.
Helaas zet niet iedereen 'oppervlakkig' op zn profiel bij karaktereigenschappen..quote:Op zondag 14 november 2010 16:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
je vindt ze interessant genoeg om aan je msn lijst toe te voegen
quote:Op zondag 14 november 2010 16:21 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Helaas zet niet iedereen 'oppervlakkig' op zn profiel bij karaktereigenschappen..
[..]quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |