Ja huftertje, ban op je neus. Je haalt alles wat leuk en lekker is uit mijn leven weg met je posts.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar het zit ook in de naam hem, speculaas, een toeschouwer is een spectater, een bril is spectacles![]()
rare naam voor een koekje
Kusje eropquote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja huftertje, ban op je neus. Je haalt alles wat leuk en lekker is uit mijn leven weg met je posts.
Mijn Waarde Woerde,quote:Op woensdag 10 november 2010 17:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik bespeur een flink aantal spelfouten. Ik zou het bij simpel Nederlands houden en een stapje hoger doen zodra je aantal spelfouten omlaag zijn gegaan.
wauw ik ken geen 1 streepjescode.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ken de streepjescodes voor coca-cola-voetballen, witte stokbroden en kit-kat uit mijn hoofd, en nog bijna alle groentecode's van AH
wil je een diazepammetje? oxaze mag ookquote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja huftertje, ban op je neus. Je haalt alles wat leuk en lekker is uit mijn leven weg met je posts.
Ga hem nu niet aanmoedigen en kusjes op zijn neus plaatsen nadat er een ban opkwam.quote:
dat laatstequote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ooooh. de zonsondergang![]()
Ik ben zelfs een eindje omgereden om er langer naar te kunnen kijken![]()
En toen kwam ik thuis en toen lagen er drie kunstboekjes op me te wachten, vol met de mooiste schilderijen![]()
It must be my lucky day!
ook omdat ik vandaag hoorde dat ik nog langer mag blijven op mijn werk
![]()
![]()
Diazepam graag. Geeft een leuk effect op je spieren.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je een diazepammetje? oxaze mag ook
Wat lekker en fijn allemaalquote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
En toen kwam ik thuis en toen lagen er drie kunstboekjes op me te wachten, vol met de mooiste schilderijen![]()
It must be my lucky day!
![]()
![]()
Dat kusje was voor jouquote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ga hem nu niet aanmoedigen en kusjes op zijn neus plaatsen nadat er een ban opkwam.
Dat dusquote:Op woensdag 10 november 2010 17:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik bespeur een flink aantal spelfouten en taalfouten. Ik zou het bij simpel Nederlands houden en een stapje hoger doen zodra je aantal spelfouten omlaag zijn gegaan.
hij zou ook een browser met spellchecker kunnen gebruikerquote:
Is moeilijk hoor, vloeiend Nederlands typen als je Amerikaans bentquote:Op woensdag 10 november 2010 17:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik bespeur een flink aantal spelfouten en taalfouten. Ik zou het bij simpel Nederlands houden en een stapje hoger doen zodra je aantal spelfouten omlaag zijn gegaan.
quote:
Mee eenschquote:Op woensdag 10 november 2010 17:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
It must be my lucky day!
![]()
![]()
Ik kan mij moeilijk inleven in andere nationaliteiten.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is moeilijk hoor, vloeiend Nederlands typen als je Amerikaans bent
Feli meis ik wist het wel ze zijn blij met jequote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
It must be my lucky day!
![]()
![]()
Jaja, ik weet het, empathie is wegbezuinigdquote:Op woensdag 10 november 2010 17:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik kan mij moeilijk inleven in andere nationaliteiten.
Gefeliciteerd! Goed gedaan met je werk, dan mag de rest er natuurlijk wel bijkomen als extra'je vandaag.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
It must be my lucky day!
![]()
![]()
wie houdt er nu niet van taartquote:Op woensdag 10 november 2010 17:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Feli meis ik wist het wel ze zijn blij met je
Het leven van een hulpverlener is zwaar onder Rutte-Verhagen met al die bezuinigen.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het, empathie is wegbezuinigd![]()
Mijn vrienden, Leonard Hofstadter, Rajesh Koothrappali, Penny en kennis Howard Wolowitz zeggen vaak hetzelfde over mij maar ik zie het niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het, empathie is wegbezuinigd
wat voor eenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:22 schreef suikertaartje het volgende:
EN meneer taart is as we speak een nieuw koffiezetding aan het halen voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |