nu moet ik wel komen hehquote:Op woensdag 10 november 2010 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij altijd
[..]
Als je naar de meet komt dan krijg je die van mij
Hier weer een speciale zin helemaal voor jou alleen.quote:
Ik bedoel zin in werken niet de zin die jij schreefquote:Op woensdag 10 november 2010 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hier weer een speciale zin helemaal voor jou alleen.
Ja, want wie geeft je anders zo'n tof wc cadeautjequote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hier weer een speciale zin helemaal voor jou alleen.
Sorry, de mijne ligt nog in bed denk ikquote:
Volgens mij ligt en aan vandaagquote:Op woensdag 10 november 2010 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Sorry, de mijne ligt nog in bed denk ik
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij ligt en aan vandaag
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat ik zo op het station maar eens Kapsalon ga eten. Hoef ik meteen vanavond niks meer te maken
gevleugelde uitspraak, gesprek wat plaats vond op mijn kamerquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat ik zo op het station maar eens Kapsalon ga eten. Hoef ik meteen vanavond niks meer te maken bestellen
Kom maar naar Ede-Wageningenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je toch op het station bent, kun je er mij ook wel één brengen toch?
ja trevje je kan hie rnu wel voor de 2e keer komen zeuren over geen zin maar moeten wij daar nu mee?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel zin in werken niet de zin die jij schreef
He bah, al die haren in je mondquote:Op woensdag 10 november 2010 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat ik zo op het station maar eens Kapsalon ga eten. Hoef ik meteen vanavond niks meer te maken
Nice, goed gedaanquote:Op woensdag 10 november 2010 15:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb de baan zowaar. En het is nog een gaaf onderzoeksonderwerp ook.
Gelukkig is het inclusief watergolven. Dat zal wel zijn om het weg te spoelenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
He bah, al die haren in je mond
Dank. Nu moet ik nog op mijn zwoele telefoonstem oefenen.quote:
Helaas het werkt nietquote:Op woensdag 10 november 2010 15:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja trevje je kan hie rnu wel voor de 2e keer komen zeuren over geen zin maar moeten wij daar nu mee?
Ik typ dan maar steeds een zin speciaal voor jou in de hoop dat je wel zin krijgt van deze rag fijne toespeling op humor.
dan hebben jullie wat gemeen, want jij werkt kennelijk ook niet anders zat je niet te fokkenquote:
oeh oehquote:Op woensdag 10 november 2010 15:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dank. Nu moet ik nog op mijn zwoele telefoonstem oefenen.
Touche!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan hebben jullie wat gemeen, want jij werkt kennelijk ook niet anders zat je niet te fokken
Ik denk dat ik Giel maar eens ga bellen en vragen of ik een goeiemorgen in mag spreken.quote:
Je ging mij sowieso bellen toch? Kun je meteen oefenenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De mijne lenen?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ging ik jou bellen ja? Ik ben alweer vergeten waarom dan.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je ging mij sowieso bellen toch? Kun je meteen oefenen
Spreek zo maar even mijn voicemail zwoel in, dan weet ik of ik jou ga inhuren voor dat stukje van mijn baantje.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ging ik jou bellen ja? Ik ben alweer vergeten waarom dan.![]()
En dan kan ik gelijk oefenen idd.
Zo iets noemen ze pauzequote:Op woensdag 10 november 2010 15:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan hebben jullie wat gemeen, want jij werkt kennelijk ook niet anders zat je niet te fokken
Ik heb drukke dagen achter de rug... Bovendien was jij degene die niet reageerde op de laatste pm.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik mijn hele levensverhaal aan je gepmd en dan vergeet je waar het over gaat!?
Ik heb wel indruk gemaakt
Mij ook nog een beetje op kosten jagen, dacht het nietquote:Op woensdag 10 november 2010 15:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Spreek zo maar even mijn voicemail zwoel in, dan weet ik of ik jou ga inhuren voor dat stukje van mijn baantje.
Was ook een grapje...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb drukke dagen achter de rug... Bovendien was jij degene die niet reageerde op de laatste pm.
je weet jezelf wel goed te motiveren heh, in elke pauze roepen ik heb geen zin, dat zal vast helpen en je dag aangenamer makenquote:
Ook niet als je 6 euro per uur kan verdienen door alleen zwoel te bellen?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mij ook nog een beetje op kosten jagen, dacht het niet
Oh en ik heb de pm's erbij gepakt en ik kan nergens iets vinden over vinden bellen.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik mijn hele levensverhaal aan je gepmd en dan vergeet je waar het over gaat!?
Ik heb wel indruk gemaakt
Ik ben al bezig met mijn ode!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ook een grapje...En ja, dat is waar
Ik wil nog steeds reageren, maar was zo moe
Maar ik was je heus niet vergeten hoor
Oh, en waar blijft mijn gedichtje nou?
Je vroeg in het topic of je mensen van ons mocht bellen en toen zei ik dat dat wel mocht en toen vroeg je naar familie en toe had ik je gepmdquote:Op woensdag 10 november 2010 15:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ook niet als je 6 euro per uur kan verdienen door alleen zwoel te bellen?
[..]
Oh en ik heb de pm's erbij gepakt en ik kan nergens iets vinden over vinden bellen.
gedichtje?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ook een grapje...En ja, dat is waar
Ik wil nog steeds reageren, maar was zo moe
Maar ik was je heus niet vergeten hoor
Oh, en waar blijft mijn gedichtje nou?
Odequote:Op woensdag 10 november 2010 15:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met mijn ode!
Met je ogen zo blauwquote:Op woensdag 10 november 2010 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
Oh Marijke, ik hou van jou
Oh Marijke, en ik blijf je trouw
uit eindhovenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gedichtje?
Oh Marijke, ik ben zo alleen
Oh Marijke, waarom ging je heen
En ik dacht dat jij het goed meende met mij
Oh Marijke en in mijn dromen
Zie ik jou weer bij me komen
Oh Marijke en ik ben zo alleen
Yeah yeah yeah, waarom ben je van mij weggegaan
Waarom heb je mij dit aangedaan?
Oh Marijke, kom weer gauw bij mij
koelewijn
Maar dat liedje vind ik niet zo leukquote:Op woensdag 10 november 2010 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gedichtje?
Oh Marijke, ik ben zo alleen
Oh Marijke, waarom ging je heen
En ik dacht dat jij het goed meende met mij
Oh Marijke en in mijn dromen
Zie ik jou weer bij me komen
Oh Marijke en ik ben zo alleen
Yeah yeah yeah, waarom ben je van mij weggegaan
Waarom heb je mij dit aangedaan?
Oh Marijke, kom weer gauw bij mij
koelewijn
Ik heb geen blauwe ogenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met je ogen zo blauw
als een kabeljauw in de kou
Ah, het ging niet over mijquote:
Ohja, nu weet ik het weer.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je vroeg in het topic of je mensen van ons mocht bellen en toen zei ik dat dat wel mocht en toen vroeg je naar familie en toe had ik je gepmdRemember?
En je hebt hem binnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |