nu moet ik wel komen hehquote:Op woensdag 10 november 2010 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij altijd
[..]
Als je naar de meet komt dan krijg je die van mij
Hier weer een speciale zin helemaal voor jou alleen.quote:
Ik bedoel zin in werken niet de zin die jij schreefquote:Op woensdag 10 november 2010 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hier weer een speciale zin helemaal voor jou alleen.
Ja, want wie geeft je anders zo'n tof wc cadeautjequote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hier weer een speciale zin helemaal voor jou alleen.
Sorry, de mijne ligt nog in bed denk ikquote:
Volgens mij ligt en aan vandaagquote:Op woensdag 10 november 2010 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Sorry, de mijne ligt nog in bed denk ik
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij ligt en aan vandaag
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat ik zo op het station maar eens Kapsalon ga eten. Hoef ik meteen vanavond niks meer te maken
gevleugelde uitspraak, gesprek wat plaats vond op mijn kamerquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat ik zo op het station maar eens Kapsalon ga eten. Hoef ik meteen vanavond niks meer te maken bestellen
Kom maar naar Ede-Wageningenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je toch op het station bent, kun je er mij ook wel één brengen toch?
ja trevje je kan hie rnu wel voor de 2e keer komen zeuren over geen zin maar moeten wij daar nu mee?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel zin in werken niet de zin die jij schreef
He bah, al die haren in je mondquote:Op woensdag 10 november 2010 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat ik zo op het station maar eens Kapsalon ga eten. Hoef ik meteen vanavond niks meer te maken
Nice, goed gedaanquote:Op woensdag 10 november 2010 15:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb de baan zowaar. En het is nog een gaaf onderzoeksonderwerp ook.
Gelukkig is het inclusief watergolven. Dat zal wel zijn om het weg te spoelenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
He bah, al die haren in je mond
Dank. Nu moet ik nog op mijn zwoele telefoonstem oefenen.quote:
Helaas het werkt nietquote:Op woensdag 10 november 2010 15:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja trevje je kan hie rnu wel voor de 2e keer komen zeuren over geen zin maar moeten wij daar nu mee?
Ik typ dan maar steeds een zin speciaal voor jou in de hoop dat je wel zin krijgt van deze rag fijne toespeling op humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |