iddquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:20 schreef Smoofie het volgende:
Laat twente maar verliezen dit weekend
Boeiendquote:
Eensquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Zwolle promotie, Willem II degradatie
Für Viteschequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eens
Laat GAE ook maar komen
Yup!quote:
Die keeper op minuut 5.50quote:
Eredivisie Livequote:Op woensdag 10 november 2010 13:42 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom wordt het bekervoetbal niet op TV uitgezonden?
de vraag was, waarom het niet wordt uitgezonden op de reguliere kanalen.quote:
Eredivisie live is ook op tv hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 14:27 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
de vraag was, waarom het niet wordt uitgezonden op de reguliere kanalen.
Niet waar wordt het uitgezonden
Die hebben geen schijn van kans vanavond. Wel jammer dat ze in Eindhoven spelen ipv hier, anders was ik gaan kijkenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:36 schreef bazza180 het volgende:
alvast voor vanavond: Blauwe! blauwe! Blauwe!
Rechten zijn overgekocht door ELquote:Op woensdag 10 november 2010 13:42 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom wordt het bekervoetbal niet op TV uitgezonden?
Op je wenken bedient.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:31 schreef patrickpsv het volgende:
Genoeg kansen, maar afronding is niet goed genoeg, ik heb er toch een hekel aan als het tegen zo'n ploegje nog 0-0 staat aan het einde van de 1e helft
Iddquote:Op woensdag 10 november 2010 20:08 schreef abdalfawaz het volgende:
Waarom pakte Amrabat Engelaar bij zijn zak?
Dit is de reden patrickpsvquote:Op woensdag 10 november 2010 20:14 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
hij doet het toch best aardig vandaag? hij kan alleen het niveau van PSV niet aan ben ik bang
sowieso kan Nijland voor zijn eigen ontwikkeling er beter voor kiezen om naar een subtopper te gaan waar hij meer kansen heeft om wekelijks te spelen.quote:
Dat sowieso, vorig jaar was ie bij Willem 2 wel een van de beteren.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
sowieso kan Nijland voor zijn eigen ontwikkeling er beter voor kiezen om naar een subtopper te gaan waar hij meer kansen heeft om wekelijks te spelen.
iddquote:Op woensdag 10 november 2010 20:08 schreef abdalfawaz het volgende:
Waarom pakte Amrabat Engelaar bij zijn zak?
Idd en ik heb de indruk dat ze bij Willem 2 sowieso wel een extra aanvaller zouden kunnen gebruikenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:25 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat sowieso, vorig jaar was ie bij Willem 2 wel een van de beteren.
Nee hoor Berg heeft er pas 2 gemaakt.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Idd. Heeft qua rendement wel iets weg van Castaignos.
uit 6 ja. kastanje 3 uit 13.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee hoor Berg heeft er pas 2 gemaakt.
hihi Kastanje.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
uit 6 ja. kastanje 3 uit 13.
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:40 schreef horned_reaper het volgende:
Dijke Boys - SC Genemuiden staat al 1 - 7![]()
Wat is dat voor super club?
Genemuiden FTWquote:Op woensdag 10 november 2010 21:40 schreef horned_reaper het volgende:
Dijkse Boys is er geweest. De sponsor is opgestapt, evenals wat spelers. Wat rest is een clubje niveau 3e of 4e klasse amateurs.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:40 schreef horned_reaper het volgende:
Ach, zelfs een ploeg als Brazilië doet dat wel eens tegen teams als Zuid-Afrika.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:37 schreef Blinker het volgende:
Tijdrekken in de ET tegen een JL ploeg
0-2 in de beker is inpakken en wegwezen. Het heeft dan weinig zin vol op de aanval te spelen in de hoop de 0-3 te maken en dan nog tegen een aansluitingstreffer te lopen, zodat je nog n zenuwachtige slotfase staat te wachten.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Ach, zelfs een ploeg als Brazilië doet dat wel eens tegen teams als Zuid-Afrika.
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
0-2 in de beker is inpakken en wegwezen. Het heeft dan weinig zin vol op de aanval te spelen in de hoop de 0-3 te maken en dan nog tegen een aansluitingstreffer te lopen, zodat je nog n zenuwachtige slotfase staat te wachten.
Ik gunde jullie het van hartequote:Op woensdag 10 november 2010 22:47 schreef Blinker het volgende:
Verslaggever Eredivisie Live: "Volgens mij waren jullie de eerste 70 minuten de betere ploeg"
Aan t knooien...quote:Op donderdag 11 november 2010 21:56 schreef Biogarde het volgende:
Wat zijn ze bij Almelo aan het doen?
Heeft onze grote vriend weer lopen te stuntelen? Vreemd, bij GAE was hij altijd van vaste waarde.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
dramaaa
das bekervoetbal he
Maar achilles heeft wel vaker eredivisie clubs verslagen..maar dit mag geen excuus zijn.
Het probleem is Bosz, onder GJ verbeek trainde men altijd op natuurgras als ze een uitduel hadden. Nu lekker de hele week opkunst gras..
tjonge tjonge geknooi.,
En Pasveer
Hij mag uit de bus stappen onderweg straks in Deventer.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:58 schreef Blinker het volgende:
[..]
Heeft onze grote vriend weer lopen te stuntelen? Vreemd, bij GAE was hij altijd van vaste waarde.
Van mij mag hij retour
Is het eng dat ik meteen aan jou dacht toen Ivens scoorde?quote:
Dat ligt er aan hoe jouw associatie met mij lagquote:Op donderdag 11 november 2010 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is het eng dat ik meteen aan jou dacht toen Ivens scoorde?
"horned_reaper zal vast aan het juichen zijn"quote:Op donderdag 11 november 2010 22:27 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe jouw associatie met mij lag
Ik doe de tv uitquote:Op donderdag 11 november 2010 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"horned_reaper zal vast aan het juichen zijn"
Hoe laat is de loting ?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, ik zet Veronica vast aan
Ik neem aan op 't einde, dus zeg vanaf 23:45 ofzoquote:
Ja? Spelen ze een beetje leuk?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik typte eerder "Hup Grunn", maar eigenlijk mag ADO wel naar de volgende ronde
Ja, wat is leuk? Heb die wedstrijd in m'n ooghoeken zitten volgen, slecht is het zeker niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja? Spelen ze een beetje leuk?
Inderdaadquote:Op donderdag 11 november 2010 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldige wedstrijd, Groningen - ADO
Ik vond ADO ook de beste kansen en het meeste recht op de volgende ronde hebben eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:36 schreef Blobje het volgende:
Die Eredivisie Live commentator zal wel een seizoenskaart van Ado hebben.
Ik zou alleen 01 omdraaien (duhquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj Twente - Vitesse
Op naar de volgende ronde dus
Voorspelling:
01. Ajax AZ
02. Roda JC PSV
03. SC Genemuiden FC Groningen
04. FC Utrecht FC Volendam
05. SC Telstar NAC Breda
06. Achilles 29 RKC Waalwijk
07. FC Twente Vitesse
08. Sparta Nijkerk Noordwijk
eredivisie live heeft sowieso veel betere commentatoren dan de nos.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:02 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat deed de commentator fout bij de penal?
Ik vond het een leuke commentator tijdens de wedstrijd, met zijn droge opmerkingen
Hij had het over een schouderduw (of misschien zelfs wel over 'geen contact') terwijl het een voet van achter wegtikte. Was in de herhaling wel erg zichtbaar toen ze het van achteren lieten zien.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:02 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat deed de commentator fout bij de penal?
Ik vond het een leuke commentator tijdens de wedstrijd, met zijn droge opmerkingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |