Dat ligt er aan hoe jouw associatie met mij lagquote:Op donderdag 11 november 2010 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is het eng dat ik meteen aan jou dacht toen Ivens scoorde?
"horned_reaper zal vast aan het juichen zijn"quote:Op donderdag 11 november 2010 22:27 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe jouw associatie met mij lag
Ik doe de tv uitquote:Op donderdag 11 november 2010 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"horned_reaper zal vast aan het juichen zijn"
Hoe laat is de loting ?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, ik zet Veronica vast aan
Ik neem aan op 't einde, dus zeg vanaf 23:45 ofzoquote:
Ja? Spelen ze een beetje leuk?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik typte eerder "Hup Grunn", maar eigenlijk mag ADO wel naar de volgende ronde
Ja, wat is leuk? Heb die wedstrijd in m'n ooghoeken zitten volgen, slecht is het zeker niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja? Spelen ze een beetje leuk?
Inderdaadquote:Op donderdag 11 november 2010 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Geweldige wedstrijd, Groningen - ADO
Ik vond ADO ook de beste kansen en het meeste recht op de volgende ronde hebben eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:36 schreef Blobje het volgende:
Die Eredivisie Live commentator zal wel een seizoenskaart van Ado hebben.
Ik zou alleen 01 omdraaien (duhquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj Twente - Vitesse
Op naar de volgende ronde dus
Voorspelling:
01. Ajax AZ
02. Roda JC PSV
03. SC Genemuiden FC Groningen
04. FC Utrecht FC Volendam
05. SC Telstar NAC Breda
06. Achilles 29 RKC Waalwijk
07. FC Twente Vitesse
08. Sparta Nijkerk Noordwijk
eredivisie live heeft sowieso veel betere commentatoren dan de nos.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:02 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat deed de commentator fout bij de penal?
Ik vond het een leuke commentator tijdens de wedstrijd, met zijn droge opmerkingen
Hij had het over een schouderduw (of misschien zelfs wel over 'geen contact') terwijl het een voet van achter wegtikte. Was in de herhaling wel erg zichtbaar toen ze het van achteren lieten zien.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:02 schreef TheDutchguy het volgende:
Wat deed de commentator fout bij de penal?
Ik vond het een leuke commentator tijdens de wedstrijd, met zijn droge opmerkingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |