Dijkse Boys is er geweest. De sponsor is opgestapt, evenals wat spelers. Wat rest is een clubje niveau 3e of 4e klasse amateurs.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:40 schreef horned_reaper het volgende:
Dijke Boys - SC Genemuiden staat al 1 - 7![]()
Wat is dat voor super club?
Ach, zelfs een ploeg als Brazilië doet dat wel eens tegen teams als Zuid-Afrika.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:37 schreef Blinker het volgende:
Tijdrekken in de ET tegen een JL ploeg
0-2 in de beker is inpakken en wegwezen. Het heeft dan weinig zin vol op de aanval te spelen in de hoop de 0-3 te maken en dan nog tegen een aansluitingstreffer te lopen, zodat je nog n zenuwachtige slotfase staat te wachten.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Ach, zelfs een ploeg als Brazilië doet dat wel eens tegen teams als Zuid-Afrika.
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
0-2 in de beker is inpakken en wegwezen. Het heeft dan weinig zin vol op de aanval te spelen in de hoop de 0-3 te maken en dan nog tegen een aansluitingstreffer te lopen, zodat je nog n zenuwachtige slotfase staat te wachten.
Ik gunde jullie het van hartequote:Op woensdag 10 november 2010 22:47 schreef Blinker het volgende:
Verslaggever Eredivisie Live: "Volgens mij waren jullie de eerste 70 minuten de betere ploeg"
Aan t knooien...quote:Op donderdag 11 november 2010 21:56 schreef Biogarde het volgende:
Wat zijn ze bij Almelo aan het doen?
Heeft onze grote vriend weer lopen te stuntelen? Vreemd, bij GAE was hij altijd van vaste waarde.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
dramaaa
das bekervoetbal he
Maar achilles heeft wel vaker eredivisie clubs verslagen..maar dit mag geen excuus zijn.
Het probleem is Bosz, onder GJ verbeek trainde men altijd op natuurgras als ze een uitduel hadden. Nu lekker de hele week opkunst gras..
tjonge tjonge geknooi.,
En Pasveer
Hij mag uit de bus stappen onderweg straks in Deventer.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:58 schreef Blinker het volgende:
[..]
Heeft onze grote vriend weer lopen te stuntelen? Vreemd, bij GAE was hij altijd van vaste waarde.
Van mij mag hij retour
Is het eng dat ik meteen aan jou dacht toen Ivens scoorde?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |