Lol, tot op de seconde!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef ErwinRommel het volgende:
hahaha, echt zelfde tijd dat we dit topic openden
Sluit de mijne maar Lotusss!!!
Je eerste taak in DEF
Truste maar weer!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef Bouke-p het volgende:
Truste!!, tis hier al woensdag de 10eik ga mn bed opzoeken!
Ikke! Wen d'r maar aan!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
Welke mod sluit nou een topic met een leuke titel!?
Ik kijk wel uit! Val ik ER aan krijg ik een note of ban van jou!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ikke! Wen d'r maar aan!
En was op verzoek van de TS. Dus sla ER maar
Zeg maar wanneer, dan sta ik paraat!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ok. Dan gaan we in de aanloop richting huwelijk even flink oefenen met de sabelwacht.
Nee hoor, als het buiten Fok! gebeurt, kan en mag ik er niet over noten natuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit! Val ik ER aan krijg ik een note of ban van jou!
Het enige wat ER en ik buiten Fok gaan doen is bier drinken en ouwehoeren over de LB en de Rode Bef. Binnen Fok laat ik hem natuurlijk alle hoeken van het forum zien. Om dan bestraft te worden door zijn partner.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee hoor, als het buiten Fok! gebeurt, kan en mag ik er niet over noten natuurlijk
Geef de poes even een aai van mij.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:03 schreef EllaN het volgende:
Even de kat wat aandacht geven. Hij voelde zich verwaarloosd volgens mij, omdat niemand thuis was vandaag.
Hallo.quote:
Ik krijg ook die melding.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:16 schreef AchJa het volgende:
Wie kan deze aflevering bekijken?
http://video.canvas.be/panorama-onze-jongens-in-afghanistan
Ik krijg "stream not found" En als iemand hem kan bekijken kun je hem dan ff downloaden en hem hosten voor mij?
[ afbeelding ]
ik kan hem zienquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:16 schreef AchJa het volgende:
Ik krijg "stream not found" En als iemand hem kan bekijken kun je hem dan ff downloaden en hem hosten voor mij?
[ afbeelding ]
Weltrusten mevrouw Mod.quote:
ik zie nergens een download link *insert rang*quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Actie dan! Downen en hosten die hap!
Dit is geen verzoek, dit is een dienstopdracht.
Correct. Volkel kan ik al jaren niet vinden......quote:
Firefox => Add ons => Download helper => Gaan!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:24 schreef m.k het volgende:
[..]
ik zie nergens een download link *insert rang*
Een selectief streampje is het van onze zuiderburen...quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Volkel kan ik al jaren niet vinden......
Nee, de stream kan niet gevonden worden.
Trusten lieverd, tot morgen, hou van je!!!!quote:
Pfff, een beetje bij een mod slijmen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Trusten lieverd, tot morgen, hou van je!!!!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Firefox => Add ons => Download helper => Gaan!
Opdracht gerichte commandovoering, hoe je het doet interesseert me geen biet, als je het maar doet.
Bij haar hoef ik niet te slijmenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfff, een beetje bij een mod slijmen.
wat is dat nou weer voor kut programma, ik krijg een hele lange lijst me willekeurige sites .... meneerquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Firefox => Add ons => Download helper => Gaan!
Opdracht gerichte commandovoering, hoe je het doet interesseert me geen biet, als je het maar doet.
Heb je haar dan al zo goed onder de duim!?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij haar hoef ik niet te slijmen
Filmpje starten, dan gaat het icoontje ronddraaien en ga je met de muis erop staan, en zie je een link tevoorschijn komen waar je op kunt klikken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:33 schreef m.k het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor kut programma, ik krijg een hele lange lijst me willekeurige sites .... meneer
Schijnbaar welquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je haar dan al zo goed onder de duim!?
werkt nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Filmpje starten, dan gaat het icoontje ronddraaien en ga je met de muis erop staan, en zie je een link tevoorschijn komen waar je op kunt klikken.
Ik bedoel dus het driehoekje naast het icoon (ff klikken)
Mazzelaar!! Een eigen bescherm engel op het forum.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schijnbaar wel
Ze heeft een grote mond, maar heel klein hartje......
Werkt met een spraak commando. Even flink "dit is een dienstbevel" schreeuwen en alles komt goed.quote:
hij luistert nog niet, moet ik hem nu het hek over gooien?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Werkt met een spraak commando. Even flink "dit is een dienstbevel" schreeuwen en alles komt goed.
Nog niet. Eerst een sergeant-majoor er bij halen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:38 schreef m.k het volgende:
[..]
hij luistert nog niet, moet ik hem nu het hek over gooien?
hoe kan ik die bereiken?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog niet. Eerst een sergeant-majoor er bij halen.
Laat maar... next! Misschien vinden we iemand die het wel kan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog niet. Eerst een sergeant-majoor er bij halen.
Via de SC of PM.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laat maar... next! Misschien vinden we iemand die het wel kan.
ik heb gewoon zelden zo'n slecht programma gezien, bezuinigingen zeker?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laat maar... next! Misschien vinden we iemand die het wel kan.
Nee, je moet hem gewoon in de houding trappen. En anders mag hij omhangen en volgen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:38 schreef m.k het volgende:
[..]
hij luistert nog niet, moet ik hem nu het hek over gooien?
Nee, een kwestie van de juiste contacten hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:43 schreef m.k het volgende:
[..]
ik heb gewoon zelden zo'n slecht programma gezien, bezuinigingen zeker?
Net als de BBC.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:45 schreef m.k het volgende:
canvas heeft zijn filmrechten goed beschermd
Nou, voor haar ben ik hier op het forum gelijk aan elk ander hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mazzelaar!! Een eigen bescherm engel op het forum.
yep, anders had ie ook al lang op youtube gezetenquote:
Met betrekking tot het eerste; ik hoop het. Met betrekking tot het tweede; ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, voor haar ben ik hier op het forum gelijk aan elk ander hoor
Dus nee, geen vriendjes politiek.
Maar dat ik een mazzelaar ben staat buiten kijf
Als je een film kan bekijken is hij te downen, simpel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:48 schreef m.k het volgende:
[..]
yep, anders had ie ook al lang op youtube gezeten
zo simpel is het dus nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je een film kan bekijken is hij te downen, simpel.
Heb je bijdehandjes gegeten ofzo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:43 schreef m.k het volgende:
[..]
ik heb gewoon zelden zo'n slecht programma gezien, bezuinigingen zeker?
doe het dan! meneer de ik weet alles van computersquote:
Plaats rust betrokkene, ik kan die stream hier NIET bekijken (stream not found, remember?) Jij kan hem wel bekijken dus ben jij in staat om die zooi te downen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:53 schreef m.k het volgende:
[..]
doe het dan! meneer de ik weet alles van computers
heb het al eerder gezegd, canvas heeft zijn filmpjes goed beschermd. als er nog een andere methode is behalve dat bout programma, enlighten mequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Plaats rust betrokkene, ik kan die stream hier NIET bekijken (stream not found, remember?) Jij kan hem wel bekijken dus ben jij in staat om die zooi te downen.
Je bent toch niet iemand die altijd het laatste woord wil?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:08 schreef m.k het volgende:hij beseft dat ik gelijk heb daarom is ie gevlucht
nee alleen als ik gelijk hebquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent toch niet iemand die altijd het laatste woord wil?
hoe?quote:
Blijf je postvak in de gaten houden. Maitje en ik zoeken nog een nar voor een optreden tijdens onze bruiloft.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:11 schreef m.k het volgende:
[..]
nee alleen als ik gelijk heb![]()
grapjes en grollen natuurlijk
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijf je postvak in de gaten houden. Maitje en ik zoeken nog een nar voor een optreden tijdens onze bruiloft.
Astuquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:16 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]
thanksquote:
Het internet lag er hier voor de verandering maar weer eens helemaal uit...quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:08 schreef m.k het volgende:
hij beseft dat ik gelijk heb daarom is ie gevlucht
Thanks!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:39 schreef Cesp het volgende:
[..]
Astu
http://www.mediafire.com/?i8ezkyqgtq63psr
Het is wel een .flv file, maar je weet vast wel hoe het moet.
Fijn gevoel is dat toch altijd.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:35 schreef EllaN het volgende:
Ik werd om 5 uur wakker en dacht toen.. Ahh.. Nog 3 uurtjes slapen.
Zit het nu te kijken.. zeer triest om te zien, je ziet die man gewoon volledig instorten :/.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:34 schreef von_Preussen het volgende:
Ik weet niet precies waar ik het moet plaatsen en of het een eigen topic verdient, maar deze reportage (uit 2004) waar een marinier over zijn ziekte, PTSS, relaas doet heeft me wel erg aangegrepen.
http://reporter.kro.nl/ui(...)41124thuisfront.aspx
Nu een vraag aan de mensen van defensie die er, eventueel, zicht op hebben. Zijn jullie van mening dat defensie tegenwoordig genoeg doet om militairen met problemen op te vangen? En hoe werkt dat, moet je als militair zelf aangeven dat je hulp nodig hebt, of "bewaakt" defensie de gezondheid van haar manschappen op regelmatige basis?
In het geval dat defensie niet genoeg doet, wat zouden jullie dan "meer" verwachten van dat defensie doet?
KCT is ook dicht, las ik op 'hun' forum.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:11 schreef Vronsky het volgende:
Over de gehele krijgsmacht is er momenteel dus een sollicitatie stop.
Weet niet hoe het met de vloot en de luchtpiraten zit maar bij de KL kan je nu momenteel voor 3 functies bij de Technische Dienst solliciteren, of onderofficier AMV'er of je kan Commando worden.
Rond de zomer van 2011 kan je weer solliciteren op functies voor het jaar 2012.
Op wat voor een manier heb je dan precies met defensie te maken?
[..]
Zit het nu te kijken.. zeer triest om te zien, je ziet die man gewoon volledig instorten :/.
Lastige vraag, ben zelf een PTSS"er, en in "mijn tijd" kreeg je een debriefing na de missie waar wat lacherig over werd gedaan en verder geen na-controle. Hoe dat nu is weet ik niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:34 schreef von_Preussen het volgende:
Ik weet niet precies waar ik het moet plaatsen en of het een eigen topic verdient, maar deze reportage (uit 2004) waar een marinier over zijn ziekte, PTSS, relaas doet heeft me wel erg aangegrepen.
http://reporter.kro.nl/ui(...)41124thuisfront.aspx
Nu een vraag aan de mensen van defensie die er, eventueel, zicht op hebben. Zijn jullie van mening dat defensie tegenwoordig genoeg doet om militairen met problemen op te vangen? En hoe werkt dat, moet je als militair zelf aangeven dat je hulp nodig hebt, of "bewaakt" defensie de gezondheid van haar manschappen op regelmatige basis?
In het geval dat defensie niet genoeg doet, wat zouden jullie dan "meer" verwachten van dat defensie doet?
M'n contract verloopt 2 jaar na de functie opleiding, dus ergens eind 2013/begin 2014 blijkbaar.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:01 schreef m.k het volgende:
maar dan komen we niet bij elkaar in de opleiding![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:25 schreef Vronsky het volgende:
[..]
M'n contract verloopt 2 jaar na de functie opleiding, dus ergens eind 2013/begin 2014 blijkbaar.
Maar wees gerust, ooit op een dag gaan wij vechtend voorwaarts.
Moet er wel eerlijk bij zeggen, kan ook zijn dat ik over 3 jaar ga verhuizen, maar is nog niet helemaal zeker.quote:
Ga nu naar het station om je op te pikkenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:05 schreef Lotusss het volgende:
Nog een kwartier en dan zie ik ErwinRommel weer...
Ik heb t/m 72 de strips van The Walking Dead gelezen, is die TV serie wat?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:57 schreef Vronsky het volgende:
Kalispera EllaN![]()
Zeau, net maar even aflevering 2 gekeken van The Walking Dead, indien er hier in DEF nog fans zijn van oude Romero zombie films: ik zeg kijken!
Ik heb ze hier ook allemaalquote:Op woensdag 10 november 2010 16:29 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik heb t/m 72 de strips van The Walking Dead gelezen, is die TV serie wat?
ik ga om half 9quote:Op woensdag 10 november 2010 17:44 schreef Maitje het volgende:
Zooow eindelijk thuis! En wat is het stil vandaag in de SC! Iemand trouwens al wat geheurd van mijn toekomstige man?
Vanavond sporten! Nog vrijwilligers die mee willen
Ik was ook van plan om vanavond te gaan, maar heb besloten een studieavond ervan te maken. Het is weer nodig na dat onderzoeksgesprekquote:Op woensdag 10 november 2010 17:44 schreef Maitje het volgende:
Zooow eindelijk thuis! En wat is het stil vandaag in de SC! Iemand trouwens al wat geheurd van mijn toekomstige man?
Vanavond sporten! Nog vrijwilligers die mee willen
Ik ga iets eerder, anders wordt het zo laat... Maar jij woont te ver weg..quote:
En een uurtje sporten ken er niet van af?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:59 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik was ook van plan om vanavond te gaan, maar heb besloten een studieavond ervan te maken. Het is weer nodig na dat onderzoeksgesprek.
Thebrigade.com , staat een zooi van die kickt basterds. In het handgranaten topic staat er een link over...quote:Op woensdag 10 november 2010 17:34 schreef jankaas020 het volgende:
Lucky bastards:![]()
http://www2.skoftenmedia.com/images/picdump/159/41.jpg
half 9 word het pas rustiger hierquote:Op woensdag 10 november 2010 18:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ga iets eerder, anders wordt het zo laat... Maar jij woont te ver weg..![]()
Erheen fietsen, sporten, terugkomen, douchen. Dan ben ik wel 2 uur verder hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 18:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ga iets eerder, anders wordt het zo laat... Maar jij woont te ver weg..![]()
[..]
En een uurtje sporten ken er niet van af?
Hier ben ik schatje.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:44 schreef Maitje het volgende:
geef het een paar wekenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, voor haar ben ik hier op het forum gelijk aan elk ander hoor
Dus nee, geen vriendjes politiek.
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:40 schreef Cobra4 het volgende:
Bij een supermarkt bij mij in de buurt stond een ambulance omdat er binnen iemand een hartverknettering had gekregen. De auto van een bontkraagje kon daarom niet van de parkeerplaats af. Hij stond al de hele tijd te vloeken en tieren en vloog een ambulance broeder aan toen die met een brancard naar buiten kwam. Ik heb dat bontkraagje van hem afgeplukt voor een praatje. Dat hielp niet echt. Toen hij mij op de borst begon te prikken om zijn zwakke betoog te ondersteunen heb ik hem een muilpeer gegeven.
You sir, are a Genius!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:40 schreef Cobra4 het volgende:
Bij een supermarkt bij mij in de buurt stond een ambulance omdat er binnen iemand een hartverknettering had gekregen. De auto van een bontkraagje kon daarom niet van de parkeerplaats af. Hij stond al de hele tijd te vloeken en tieren en vloog een ambulance broeder aan toen die met een brancard naar buiten kwam. Ik heb dat bontkraagje van hem afgeplukt voor een praatje. Dat hielp niet echt. Toen hij mij op de borst begon te prikken om zijn zwakke betoog te ondersteunen heb ik hem een muilpeer gegeven.
Hij is weggedragen door zijn vriendjes. Die er natuurlijk voor gaan zorgen dat ik dood ga.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:42 schreef Lightning_NL het volgende:
Goed bezig Cobra! Zo hoort het! Bij de AH? Wou dat ik er bij was!
Wat gebeurde er daarna? Droop ie luid bedreigend en verwensend af?
Nice.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ooohh be afraidquote:Op woensdag 10 november 2010 18:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij is weggedragen door zijn vriendjes. Die er natuurlijk voor gaan zorgen dat ik dood ga.
Schouderklopjes van omstanders, ambulance personeel en agenten.
Er is niks stoers aan een Marokkaantje hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 18:47 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ooohh be afraid.
Goed gedaan. Er zouden meer mensen voor elkaar op moeten komen tegen die stoere jongens.
De agenten kwamen net naar buiten toen ik hem sloeg. Een van hen baalde best wel dat ik hem voor was.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Deden die agenten dan niks? Of waren die weer te lam. Ik heb ook wel eens een vluchtende man getackled omdat ie werd achterna gezeten door de politie. Geen bedankje niks. Suckers.
Ik bedoelde het ook heel erg sarcastischquote:Op woensdag 10 november 2010 18:49 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Er is niks stoers aan een Marokkaantje hoor
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De agenten kwamen net naar buiten toen ik hem sloeg. Een van hen baalde best wel dat ik hem voor was.
En ja, ik was in GVT.
Held!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik werk landelijk als CBRN adviseur/instructeur bij de KLu.quote:
Yep.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:55 schreef gerco94 het volgende:
cobra, ziet jou GVT er het zelfde uit, als die van de landmacht?
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:07 schreef Vronsky het volgende:
Cobra, jij bent mijn nieuwe rolmodel(nohomo)
Het is dat je bij de KLU werkt, je enigste nadeel.
quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:30 schreef Maitje het volgende:
HELD!
![]()
Ik ben even sporten.. spierballen moeten ook gevoed worden..
Neuhquote:Op woensdag 10 november 2010 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
Kunnen we het nu gewoon weer hebben over het huwelijk van Maitje en mij?
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:33 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Neuh
![]()
Ik heb zelf ook wel eens zo'n debiel geslagen, alleen dan staan er gelijk 10 om je heen.![]()
Dat kun je lezen in de D.O. die daar over gaat verschijnen.quote:En wanneer is het huwelijk?
Ik ben trots op je!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:18 schreef Maitje het volgende:
Mien armen m'n jong!!!
* Maitje heeft zichzelf verbeterd en is trots
Ja, ja. Zeikneus.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:42 schreef m.k het volgende:ben weer terug hoor schatjes
(verzuurd nu)
Mietje.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:42 schreef m.k het volgende:
ben weer terug hoor schatjes
(verzuurd nu)
wat is er cobra, weer een bontkraag?quote:
Waar komt ie dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
Nog maar 39 dagen tot de volgende Serious Request!
En zeker weten dat ik een avond/nacht voor het Glazen Huis ga staan.
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:42 schreef m.k het volgende:
ben weer terug hoor schatjes
(verzuurd nu)
Eindhoven.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:54 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waar komt ie dan?
Hij zou eerst hier in Amersfoort komen..helaas verloren we de actie.
Liggen? Ik ga een avond en nacht plezier hebben voor dat huis. Goede muziek. Live optredens en leuke acties vanuit het publiek. Gewoon schitterend.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
En gij woont in huizen en dan ga je daar voor het huis liggen..Bikkel!
Yep, de week voor kerst. Ik denk dat ik de 20ste ga. Om de 21ste met de eerste trein weer terug te gaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:13 schreef Maitje het volgende:
Het is idd leuk om een keer mee te maken.
Tja, op dit moment zit ik in het "supermarkt" wezen en ik heb mijn rooster nog niet maar ben fulltime ingepland de dagen voor kerst. (een week voor kerst gaan ze er toch in?).
Dus ik acht de kans heel klein dat ik een dag en nacht met je mee kan gaan...
Knip en plak werk.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:16 schreef m.k het volgende:
hoe heet dit ding dan? http://chivethebrigade.fi(...)8_28_10-13.jpg?w=500 nog nooit gezien
nep foto, of nep vliegtuig?quote:
Ik zal is kijken, maar ben echt bang dat het niet gaat lukken..quote:Op woensdag 10 november 2010 22:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, de week voor kerst. Ik denk dat ik de 20ste ga. Om de 21ste met de eerste trein weer terug te gaan.
Dus kijk je planner maar even lief aan.
Nee, als jij niet mee gaat ga ik alleen.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik zal is kijken, maar ben echt bang dat het niet gaat lukken...
Ik neem aan dat je wel met wat vrienden gaat ofzo?
Het vliegdek is echt. De rest is nep. Klopt geen reet van.quote:
Alleen!quote:Op woensdag 10 november 2010 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, als jij niet mee gaat ga ik alleen.
Minder leuk inderdaad.quote:
ik vond het er ook al gek uitzien, is het geen show ding ofzo die niet kan vliegen?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het vliegdek is echt. De rest is nep. Klopt geen reet van.
maak eens wat tijd voor je toekomstige man vrij johquote:Op woensdag 10 november 2010 22:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik zal is kijken, maar ben echt bang dat het niet gaat lukken...
Ik neem aan dat je wel met wat vrienden gaat ofzo?
Ik hou het op knip en plak werk.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:25 schreef m.k het volgende:
[..]
ik vond het er ook al gek uitzien, is het geen show ding ofzo die niet kan vliegen?
hier een foto van de voorkant http://chivethebrigade.fi(...)8_28_10-14.jpg?w=500 is wel heel mooi knip en plakwerk dan, kan wel natuurlijk.
haha jij hebt er verstand van, ik geloof hetquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:26 schreef m.k het volgende:
[..]
maak eens wat tijd voor je toekomstige man vrij joh
mietjequote:Op woensdag 10 november 2010 22:34 schreef Vronsky het volgende:
Godver, m'n verstandskiezen beginnen door te komen.
NIET LEUK.
quote:
quote:
Oke, das dus op een maandag... denk dat dat niet gaat lukkenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
@Maitje ik vertrek de 20ste pas aan het eind van de middag.
Ik wil je aanraden die site voortaan te vermijden.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:44 schreef m.k het volgende:
@ cobra: wat is dit voor een dan? http://chivethebrigade.fi(...)1-20.jpg?w=500&h=375
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:45 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke, das dus op een maandag... denk dat dat niet gaat lukken![]()
haha, staan mooie foto's op hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 22:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wil je aanraden die site voortaan te vermijden.
Ik krijg de kriebels op mijn arm van die foto's. Erg jammer dat veel mensen ze als waar aannemen.quote:
ik wist heus wel dat die tank een grap was heurrrquote:Op woensdag 10 november 2010 22:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels op mijn arm van die foto's. Erg jammer dat veel mensen ze als waar aannemen.
Zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:54 schreef m.k het volgende:
[..]
ik wist heus wel dat die tank een grap was heurrr(die ander niet)
Tuurlijk. Ik ben niet voor niets een sergeant-majoor.quote:
Ik ben op zoek naar het topic over het huwelijk van Maitje en mij. Waar kan ik die vinden?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef sp3c het volgende:
hey er zijn weer mods hoor, ga echte topics vol brabbelen ofzo!
weer?quote:
quote:
Tja, het is de waarheid maar ik wil het toch liever binnen DEF houde.quote:
Al! Speciaal voor jouquote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef sp3c het volgende:
hey er zijn weer mods hoor, ga echte topics vol brabbelen ofzo!
ok das de derdequote:Op woensdag 10 november 2010 23:07 schreef m.k het volgende:
[..]
dan weet ik nu dat het pumatje was
![]()
![]()
je bent in mijn val gelopen
dat geloof ik niet, waar kon je ook alweer zien hoeveel je er had?quote:
positief of negatieve notes?quote:
Dat gaat je kosten.quote:
quote:
Weekend? Wat is dat?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef EllaN het volgende:
Morgen alweer donderdag mensen, dat betekent dat het weekend in zicht is!
De 2 dagen waarop je heerlijk kunt doen waar je zin in hebt met zo min mogelijk verplichtingenquote:
Oh, dan valt mijn weekend dus meestal doordeweeks.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
De 2 dagen waarop je heerlijk kunt doen waar je zin in hebt met zo min mogelijk verplichtingen. Hoe staat het met jouw vuist btw? Ik vraag me altijd af in hoeverre jouw hand ook pijn doet als je iemand slaat.
quote:
Zit niet in onze relatie te stoken...quote:Op woensdag 10 november 2010 22:26 schreef m.k het volgende:
[..]
maak eens wat tijd voor je toekomstige man vrij joh
quote:
quote:
quote:
Mwaa...quote:Op woensdag 10 november 2010 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, dan valt mijn weekend dus meestal doordeweeks.
En ja, mijn hand doet pijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vooral baggerquote:
quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:16 schreef m.k het volgende:
hoe heet dit ding dan? http://chivethebrigade.fi(...)8_28_10-13.jpg?w=500 nog nooit gezien
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:29 schreef EllaN het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens,quote:ik had over je gedroomd..!
Nu we toch bezig zijn...quote:
Lieve lieve lieve Sp3c,
Hoeveel notes heb ik?
Er was eens....
ah het is dus toch een show dingetje, thanksquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:29 schreef EllaN het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt niet!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Vertel! PM mag ook.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:32 schreef Maitje het volgende:
Trouwens,ik had over je gedroomd..!
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Trouwens,ik had over je gedroomd..!
![]()
[..]
Nu we toch bezig zijn...
Lieve lieve lieve Sp3c,
Hoeveel notes heb ik?
maar als je wil weten wat erin staat moet je ze kopen of over mij dromen
en pics or it did not happenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ow, was niet zo heel bijzonder hoorquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
3
maar als je wil weten wat erin staat moet je ze kopen of over mij dromen
en pics or it did not happen
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:37 schreef Maitje het volgende:
Ow, was niet zo heel bijzonder hoor. Het enige wat ik er nog van weet is dat ik op oefening was ofzo (
___!) en dat jij in een jeap kwam aanrijden, vervolgens kreeg ik mijn geweer niet van zijn bescherming af (rare shizzel want weet wel hoe dat in het echt moet) en toen ging je mij helpen
.
Maarum, deze dame is tukke!!!
Welteruste
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Woehahahha....
![]()
Ik droom dan wel over je...
quote:
Ah, Roger.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:55 schreef EllaN het volgende:
Op een vast aantal dagen in de maand heb ik ineens zin in tomatensoep.
</overshare>
Ik heb nu twee dagen vrij. Vrijdag weer in de nachtdienst beginnen.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:00 schreef EllaN het volgende:
Ben je vandaag vrij? Of heb je al gewerkt? Of ben je aan het werk?
Aah lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nu twee dagen vrij. Vrijdag weer in de nachtdienst beginnen.
Ja hoor. Lekker over Maitje liggen dromen. Oftewel, ik hen mijn slaap tekort weggewerkt.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:03 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aah lekker. Van je vrije dagje kunnen genieten naast het bontkraagincident?
Tijdens een nachtdienst ben ik beschikbaar als backup voor de wachtcommandant van het veld waar ik zit. Soort OKP idee. Maar ook landelijk voor CBRN incidenten. Verder ben ik bezig de papierberg weg te werken.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:04 schreef Lightning_NL het volgende:
Cobra, wat doe je dan in de nachtdienst als je CBRN instructeur/adviseur bent? Wat zijn nou eigenlijk jouw dagelijkse bezigheden en verantwoordelijkheden?
Niet elk veld werkt trouwens volgens dit principe. Die steunen snachts op bv een tlt van de MT als OVD.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |