quote:
Wanneer is die remvloeistof voor het laatst ververst dan ?quote:
Het is zulk baggermat...quote:Op donderdag 11 november 2010 13:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik las je berichtje op FBhelemaal mee eens, moest gisteren een stukje, kon thuis niet naar de WC door werkzaamheden aan de waterleiding, denk je "ach ik ga in de trein wel" nou niet dus
![]()
100 meter horden in een minuut is helemaal geen slechte tijd als je incalculeert dat je na elke horde moet opstaanquote:Op donderdag 11 november 2010 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
http://fail.nl/index/video/100_meter_horden fail.nl stikt van de leuke filmpjes
5 jaar geleden :Squote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wanneer is die remvloeistof voor het laatst ververst dan ?
Overigens zal dat hok van jou beter remmen dan dat ding wat ik gister aan een touwtje achter me had hangen
Jij hebt inside info??quote:
Mét of zonder geluid ?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
sja, en naar dit soort filmpjes kijk ik dan...
Metquote:
Het is een leuke meid om naar te kijken, maar die muziek is me FF wat te drukquote:Op donderdag 11 november 2010 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MetMijnvoorkeur voor aziatische vrouwen moge bekend zijn, maar ik heb ook al dagen een cd van haar in de auto
Haar cd is juist vrij rustig, maar ik ken de titels niet uit mn hoofd...quote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is een leuke meid om naar te kijken, maar die muziek is me FF wat te druk
Als dat ding 5 jaar oud is, is dat best aannemelijk hoor.quote:
Ik ben eruit; ik vind het niksquote:Op donderdag 11 november 2010 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Haar cd is juist vrij rustig, maar ik ken de titels niet uit mn hoofd...
deze is ook wat rustiger
Dat is hij niet..quote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als dat ding 5 jaar oud is, is dat best aannemelijk hoor.
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom SD niet mee wil rijden
Wat, er is remvloeistof uit een sloper in gegoten ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |