En dat ie dan tegen dat skatertje schreeuwt : "you're acting like an idiot fool !!"quote:Op donderdag 11 november 2010 18:28 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1196881/4ca49129/jongeman.html
hijs een beetje boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
echt hondenweerquote:
nou als er zoveel haar tussen je benen zit dat je denkt dat er een poes zit, mag er wel wat haar weg, me dunkt! Harige benen meatcht niet met het westerse schoonheidsideaal voor vrouwen!quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou als er zoveel haar tussen je benen zit dat je denkt dat er een poes zit, mag er wel wat haar weg, me dunkt! Harige benen meatcht niet met het westerse schoonheidsideaal voor vrouwen!
Kutjequote:poes de; v(m) poezen 1 roepnaam ve kat, ook de kat zelf; wijfjeskat: dat is niet voor de ~ is van betekenis 2 (als verklw) vagina
OHNOESSSSS!!!!quote:
ik etenquote:Op donderdag 11 november 2010 18:57 schreef Anne het volgende:
Hmm, ik ga/moet boodschappen doen.
Toodles.
In veel auto's zit en bepaald goedje. Dat heet 'remvloeistof'. Veel mensen kennen het bestaan er van niet en kijken er dan ook nooit naar en laten het al zeker niet verversen. Toch is het best verstandig om dat juist wel te doen.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:31 schreef 2cv het volgende:
[..]
In veel auto's zit en bepaald goedje. Dat heet 'remvloeistof'. Veel mensen kennen het bestaan er van niet en kijken er dan ook nooit naar en laten het al zeker niet verversen. Toch is het best verstandig om dat juist wel te doen.
Mag ik er eentje uitzoeken voor mijn verjaardag?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=24014
Heeft nog met auto's te maken ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |