En aan de winter, die moet ook nog komen blegggh.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
behoorlijk ja. haat aan de herfst.
Ik moest naar school.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik blijf lekker binnen hoor, kutweer.
ja, die noemde ik nog maar niet. eerst deze ellende maar weerquote:Op donderdag 11 november 2010 14:32 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
En aan de winter, die moet ook nog komen blegggh.
Ik wil ook bij jou binnen blijvenquote:Op donderdag 11 november 2010 14:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik blijf lekker binnen hoor, kutweer.
quote:
Als ik een scheet laat wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:09 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Waait het daar ook zo :| Geen weer voor 11-11
Doe er eens wat aan.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Goed weer in 's-Hertogenbosch.
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil ook bij jou binnen blijven![]()
Heb het helemaal koud nu
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:08 schreef fairytalessuck het volgende:
Baaah ik wil huilen.
Had van m'n tentamens er eentje niet gehaald op één tiende.
Herkansing gemaakt, kijk ik net.
Weer niet gehaald, op twéé tiende.
Ik baal echt.quote:
Snap ikquote:
Och gerumquote:Op donderdag 11 november 2010 18:08 schreef fairytalessuck het volgende:
Baaah ik wil huilen.
Had van m'n tentamens er eentje niet gehaald op één tiende.
Herkansing gemaakt, kijk ik net.
Weer niet gehaald, op twéé tiende.
En ik wilde zo graag m'n propedeuse halen in één jaar om volgend jaar een universitaire opleiding te kunnen gaan volgen in Amsterdam.
HBO Rechten.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Snap ik
Welke opleiding doe je nu?
Ja inderdaad dat is het ook.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Och gerum![]()
![]()
Heb er ook zo'n hekel aan om het net niet te halen. Geef me dan maar een 4 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |