abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:19:41 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88526813
Het vorige deel: Slank #1245: bijgeschaafd lichaam in een bruine duster
De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.
Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.
Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88526829
FiPo :W

Mijn eten is ook bijna klaar: ik eet hutspot O+ Zo lekker :9

Lijstje vandaag:

O: 2 boterhammen met selleriesalade
L: 2 boterhammen met roerei
T: banaan
D: hutspot met spekjes
T: chocoladevla

Minus de vla vind ik het best een net lijstje.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_88526867
;(

de pasta ook bijna :9
Ja doei.
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:25:32 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88527109
Die zit al lang en breed in mijn maag :{w.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:26:56 #5
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_88527179
Hoi. Nog steeds 3 kilogram eraf sinds ik een tijdje geleden weer hoi ben komen zeggen hier. Nog 3 en dan zit ik op mijn streefgewicht!

Op de woonboot is het super awesome! Alleen al 2 week zonder internet (Ziggo, zucht). Vanaf morgen gelukkig wél weer internet op de boot!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:27:04 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88527187
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef Ewelina het volgende:
FiPo :W

Mijn eten is ook bijna klaar: ik eet hutspot O+ Zo lekker :9

Lijstje vandaag:

O: 2 boterhammen met selleriesalade
L: 2 boterhammen met roerei
D: hutspot met spekjes
T: chocoladevla

Minus de vla vind ik het best een net lijstje.
Commentaar... nou vanaf nu ga ik proberen iets nuttigs te zeggen?

Nog wat fruit, een gekookt eitje? Nog wat groente... en vla is gewoon lekker moet kunnen maar wil je wat dat vult dan kwark o.i.d.

Mijn lijst:
O: vla en kwark
T's: appel, peer, mandarijn, tomaat, kwart komkommer, cup a soup kerrie
L: 4 boterhammen met kipfilet en rookvlees, 300 gr tomatencremesoep met ballen, beker melk
T's: mandarijn, blokje choco, 2 handjes chips (bah, moet ik mee ophouden)
D: 200 gr kabeljauw, 2 opscheplepels zilvervliesrijst met hela curry, 400 gr. sperziebonen, 300 gr dop/wortelen

En voor alle sporters en bewegers! *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_88527410
Ik vermijd brood.
Mijn helden: Mijn dochter Eline, Oprah Winfrey, Obama, Nederlandse hockeyploeg vrouwen.
Mijn favoriete TV programma's: DWDD, ATWT, Netwerk, Show Nieuws, VI.
Mijn favoriete shops: Hema, H&M shop online, Albert Heijn, IKEA.
pi_88527427
mijn ovenschotel(vis) kan bijna de oven in en dan even douchen en daarna lekker eten en HIMYM kijken O+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_88527544
Hoiz 8-)
Ik heb al twee verhuisdozen ingepakt. Ik heb alleen erg kleine dozen geloof ik? Nou ja, mocht ze lenen van het werk, en deze maat kan ik zelf tillen als ze vol zijn O+

Doos 2 zit vol breekbaar spul, dus ik denk dat ik die donderdag al op mijn oude slaapkamer parkeer.

En de uitvinders van de droptopperszak moeten dood }:| *neemt nog een handje*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_88528006
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Commentaar... nou vanaf nu ga ik proberen iets nuttigs te zeggen?

Nog wat fruit, een gekookt eitje? Nog wat groente... en vla is gewoon lekker moet kunnen maar wil je wat dat vult dan kwark o.i.d.

Mijn lijst:
O: vla en kwark
T's: appel, peer, mandarijn, tomaat, kwart komkommer, cup a soup kerrie
L: 4 boterhammen met kipfilet en rookvlees, 300 gr tomatencremesoep met ballen, beker melk
T's: mandarijn, blokje choco, 2 handjes chips (bah, moet ik mee ophouden)
D: 200 gr kabeljauw, 2 opscheplepels zilvervliesrijst met hela curry, 400 gr. sperziebonen, 300 gr dop/wortelen

En voor alle sporters en bewegers! *O*
Minus de chips is ie goed.

Meer fruit zou wel een idee zijn, ware ik het niet in huis heb. qua groente zit er al 500 gram wortel door de hutspot, dat lijkt me wel voldoende.
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:49:17 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88528422
Oja, de foto's komen via PM maar het het ging gister niet, vandaag te druk dus morgen moet het lukken :Y
Niemand bezwaar dat ik ze naar iedereen pm die er waren he?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:50:42 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88528500
Ik ben nooit zo weg van foto's van mezelf, maar ok.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88528524
Oh.. my... gawd..

ik heb Dé Champignon Roomsaus gevonden.... O+ O+ O+

Deze dus en dan met rode ui, drie teentjes knoflook en twee bosuitjes en met kippenbouillon..

Súper lekker!

Dus nu zit dat er in en ga ik lekker douchen en daarna gaan we naar de film O+
Ja doei.
pi_88528706
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:33 schreef Syrena het volgende:
Hoiz 8-)
Ik heb al twee verhuisdozen ingepakt. Ik heb alleen erg kleine dozen geloof ik? Nou ja, mocht ze lenen van het werk, en deze maat kan ik zelf tillen als ze vol zijn O+

Doos 2 zit vol breekbaar spul, dus ik denk dat ik die donderdag al op mijn oude slaapkamer parkeer.

En de uitvinders van de droptopperszak moeten dood }:| *neemt nog een handje*
Ik ben aangekomen tijdens het klussen en verhuizen en dat was 1 van de oorzaken :')
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:55:44 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88528734
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nooit zo weg van foto's van mezelf, maar ok.
Mot ik er een balkje plaatsen?

Oe, moet ik opslaan, ben dol op champignons
pi_88528767
de saus was écht goddelijk.. dit zou ik élke dag kunnen eten... :9
Ja doei.
pi_88528789
Oh mopper en de jank, schaf geen vrijstaand huis aan als je rijtjeshuis gewend bent.
Van 800 Kwh naar 5000 :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:57:33 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88528831
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeft iemand toevallig de volkskrant van zaterdag gelezen?
Ik.Kan me alleen niets meer herinneren over viral campaigns. IN welk kader?

Mijn daglijstje bevat 3x taart en 1x doner. De complete lijst voegt alleen nog maar gebakken ei met spek en een banaan en wat brood met beleg toe :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_88528832
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
de saus was écht goddelijk.. dit zou ik élke dag kunnen eten... :9
Opslaat :9 maarehh afvallen betekent bij mij geen saus :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88528849
Meh. Ik lust geen champignons, echt vervelend vind ik dat! }:|

Gister heb ik netjes één stukje chocola genomen, vandaag tot nu toe ook, maar ik denk dat ik jammerlijk ga falen. :@
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_88528897
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
Oh.. my... gawd..

ik heb Dé Champignon Roomsaus gevonden.... O+ O+ O+

Deze dus en dan met rode ui, drie teentjes knoflook en twee bosuitjes en met kippenbouillon..

Súper lekker!

Dus nu zit dat er in en ga ik lekker douchen en daarna gaan we naar de film O+
:D wat grappig, die ben ik maandag ook tegengekomen toen ik een recept zocht! Alleen niet gemaakt omdat ik de helft niet in huis had. Maar ik bookmark 'n nu!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:59:32 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88528945
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
Oh mopper en de jank, schaf geen vrijstaand huis aan als je rijtjeshuis gewend bent.
Ik heb ook een vrijstaand huis (10 bij 10, incl. volledige kelder 4 verdiepingen) en wij komen toch echt niet boven de 4000 kWh uit hoor :D Je elektraverbruik heeft weinig met de grootte van je huis te maken (tenzij je elektrisch verwarmt). Beter doe je de lichten sneller uit, laat je je computer niet aanstaan etc.

De invloed op je gasverbruik of stadswarmte is veel groter.

Edit: 5000 is wel heel veel. Controleer de meterstanden op je factuur even voor de zekerheid
pi_88528962
quote:
13s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
Ik moet toch 30 jaar in een rijtjeshuis wonen, dus jeeeejjjj _O-
pi_88528966
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Opslaat :9 maarehh afvallen betekent bij mij geen saus :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnen alle redelijkheid wil ik wel gewoon lekker blijven eten :+ omnomnom

oh, en ik heb 'n gigantische blaar op m'n voet an 't hardlopen ondanks de tape :( bah!
Ja doei.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:01:39 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88529048
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:59 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik moet toch 30 jaar in een rijtjeshuis wonen, dus jeeeejjjj _O-
Als jij dag en nacht de lichten en je computer aanlaat kom je er ook hoor :Y Zoals ik al zei heeft je elektraverbruik meer met andere factoren te maken dan het oppervlakte van je huis.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:05:43 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88529196
Nee, dat hoeft niet uniek. Maar ik houd gewoon niet zo van foto's van mezelf :).
pi_88529254
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb ook een vrijstaand huis (10 bij 10, incl. volledige kelder 4 verdiepingen) en wij komen toch echt niet boven de 4000 kWh uit hoor :D Je elektraverbruik heeft weinig met de grootte van je huis te maken (tenzij je elektrisch verwarmt). Beter doe je de lichten sneller uit, laat je je computer niet aanstaan etc.

Edit: 5000 is wel heel veel. Controleer de meterstanden op je factuur even voor de zekerheid
Ja heb het nagekeken op de meter net, de meteropnemer komt binnenkort langs en ik kreeg zowat een hardverzakking.
pi_88529279
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als jij dag en nacht de lichten en je computer aanlaat kom je er ook hoor :Y Zoals ik al zei heeft je elektraverbruik meer met andere factoren te maken dan het oppervlakte van je huis.
Mja ik doe altijd alles braaf achter me uit maar de vaatwasser en de oven(s) doen de rest.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:08:08 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88529291
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:07 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja heb het nagekeken op de meter net, de meteropnemer komt binnenkort langs en ik kreeg zowat een hardverzakking.
Hard hart? ;)
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:09:16 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88529331
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:07 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Mja ik doe altijd alles braaf achter me uit maar de vaatwasser en de oven(s) doen de rest.
En jullie zijn met z#n 2-en? Wat voor apparatuur heb jij allemaal in huis? Want dit verbruik is echt buitenproportioneel veel.
pi_88529348
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:42 schreef AKnynke het volgende:

[..]

m'n collega is ook Duits. Nee, het is gewoon hier in Zweden. Ondertussen ligt er misschien wel 5 cm!

Ik heb nog een vraag voor chico: waar heb jij deze zomer gewandeld? De Duutser en ik hebben het plan om deze zomer wat 'anders' te doen,w at we later als we kinderen hebben enzo niet meer zullen doen, en zijn op zoek naar leuke, maar niet te dure ideeen!
Ierland, The Dingle Way. Echt een aanrader O+. Maar je bent wel echt een hele dag aan het lopen, en je wordt moe, dus er is wel een risico op ruzietjes O-).

Alles is zo druk, dat ik pas net klaar ben met eten en dus niet ga sporten. Misschien maar beter ook, morgen weer een lange dag enzo :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_88529447
En ik heb echt zo'n zin in zoet/snoep. Helaas/gelukkig zijn de supermarkten al dicht tegen de tijd dat ik er ben.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:13:14 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88529480
Daar had ik nog niet zo bij stilgestaan, maar onze hogere energierekening kan ook deels samenhangen met het feit dat er aan 1 kant van ons geen woning is :o makes sense :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_88529483
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En jullie zijn met z#n 2-en? Wat voor apparatuur heb jij allemaal in huis? Want dit verbruik is echt buitenproportioneel veel.
Jup,

2 laptops die meestal op het werk laden en thuis de accu leegmaken.
wasmachines (2x, 1 voor de hond die 1x in de 2 weken draait) en max 2-3 wassen per week meestal laagtarief
droger die nooit gebruikt wordt
1 vriezer.
1 koelvries
2 tv's
boiler (klein en groot)

Verder niks bijzonders...wel sinds vorig jaar dec hier gaan wonen en toen tijdelijk een elektrisch verwarminkje gehad omdat de vloerverwarming aan het opstarten was.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:15:02 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88529548
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jup,

2 laptops die meestal op het werk laden en thuis de accu leegmaken.
wasmachines (2x, 1 voor de hond die 1x in de 2 weken draait) en max 2-3 wassen per week meestal laagtarief
droger die nooit gebruikt wordt
1 vriezer.
1 koelvries
2 tv's
boiler (klein en groot)

Verder niks bijzonders...wel sinds vorig jaar dec hier gaan wonen en toen tijdelijk een elektrisch verwarminkje gehad omdat de vloerverwarming aan het opstarten was.
Vloerverwarming is volgens mij ook deels elektrisch en een elektrische verwarming vreet stroom. Volgens mij heb je de boosdoeners gevonden.
pi_88529579
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hard hart? ;)
Euh ja :@
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:17:21 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88529658
Ik F5 nog steeds >:O
pi_88529666
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vloerverwarming is volgens mij ook deels elektrisch en een elektrische verwarming vreet stroom. Volgens mij heb je de boosdoeners gevonden.
De onze werkt via de boiler (gas).
Ja die elektrische verwarming liet de meter wel doordraaien.
Maar laagtarief 2500 Kwh ik kan er niet bij :N
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:17:48 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88529677
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik F5 nog steeds >:O
Ik ook. :P Stom he?
pi_88529689
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Daar had ik nog niet zo bij stilgestaan, maar onze hogere energierekening kan ook deels samenhangen met het feit dat er aan 1 kant van ons geen woning is :o makes sense :Y
Je verwarming draait dan wat vaker ws.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:18:38 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88529715
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat kan haast niet. Zijn bij de oplevering de juiste meterstanden wel doorgegegeven? Heb je een breedbeeldtv? Pikken de buren stroom?
pi_88529717
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als er een nieuwe pagina komt, moet je ook wel volgens mij. Want hij maakt bij mij niet automatisch een volgende pagina, dan stopt ie gewoon met updaten?
pi_88529757
Was hier niet laatst iemand met een handig linkje of programma waar je zelf je energiekosten kon bijhouden? Wil ik toch eigenlijk weleens gaan doen! Dus mocht iemand een linkje hebben...
pi_88529763
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Als er een nieuwe pagina komt, moet je ook wel volgens mij. Want hij maakt bij mij niet automatisch een volgende pagina, dan stopt ie gewoon met updaten?
nee, dan zet hij de posts er gewoon onder :) pas als je F5 drukt zet hij de nieuwe reacties op en nieuwe pagina :)
Ja doei.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:19:27 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88529767
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja, de warmte. Maar hoe wordt de warmte rondgepompt? daar heb je toch een pomp voor nodig?
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:19:57 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88529793
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef ihatefastcars het volgende:
Was hier niet laatst iemand met een handig linkje of programma waar je zelf je energiekosten kon bijhouden? Wil ik toch eigenlijk weleens gaan doen! Dus mocht iemand een linkje hebben...
Dat was ik
www.energiemanageronline.nl
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:23:53 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88529969
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja het is niet alsof 5 seconden nou zo lang zijn :+

Macht der gewoonte und so >:O
pi_88529980
*Bazinga!*
Ja doei.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:24:52 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88530007
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
*Bazinga!*
*alakazaaam*!?
pi_88530039
Ja doei.
pi_88530142
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, de warmte. Maar hoe wordt de warmte rondgepompt? daar heb je toch een pomp voor nodig?
Zal het eens vragen aan mijn Mr dezelfde die dat kreng ;) aangelegd heeft.
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat kan haast niet. Zijn bij de oplevering de juiste meterstanden wel doorgegegeven? Heb je een breedbeeldtv? Pikken de buren stroom?
Er hangt hier een flink scherm in de woonkamer ja..
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:32:47 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88530402
3000 kwh vorig jaar, zonder droger met 2 koelkasten en 2 vriezers + WATERBED
gas: 1600
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:32:52 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88530406
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
Bazinga!

:D
pi_88530433
:W Bus kwam een half uur te laat (anders gezegd: twee bussen kwamen niet opdagen) waardoor ik niet op tijd was voor Bodypump ;( En toen ook al zo chagrijnig dat de zin om te sporten verdwenen was. Nu lekker in bad geweest met m'n vriend, ook leuk O+

Bagger lijstje van vandaag:

O: 2 boterhammen paté, yakult
T: klein stukje brownie
L: vlechtbroodje met kaas en komkommer/paprika/augurk, glas verse jus d'orange
T: optimel toetje, 1 handje chips, 1 zandkoekje
D: rijst, ajam paniki, sajoer boontjes en kroepoek
T: FRUIT!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:34:07 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88530475
Waar het op neerkomt: als je in je vorige huis dezelfde apparaten had, zou je stroomverbruik nu ongeveer gelijk moeten zijn. Mits je ze op dezelfde manier gebruikt.
Dus, kijk naar de afwijkende apparaten, kijk wanneer ze aanstaan (ook standby!) en wanneer niet en kijk ook even naar de warmtepomp.
En controleer de beginstand van vorig jaar nog eens. Hebben jullie werkelijk een dubbeltariefmeter? Die zie je niet heel vaak in Nederlandse woonhuizen.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:36:18 #56
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88530578
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ierland, The Dingle Way. Echt een aanrader O+. Maar je bent wel echt een hele dag aan het lopen, en je wordt moe, dus er is wel een risico op ruzietjes O-).

Alles is zo druk, dat ik pas net klaar ben met eten en dus niet ga sporten. Misschien maar beter ook, morgen weer een lange dag enzo :P.
oeh, tof. we hebben deze zomer ook veel gelopen, en dat ging erg goed! Hebben jullie de BenB's van te voren gereserveerd?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:38:14 #57
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88530675
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
:W Bus kwam een half uur te laat (anders gezegd: twee bussen kwamen niet opdagen) waardoor ik niet op tijd was voor Bodypump ;( En toen ook al zo chagrijnig dat de zin om te sporten verdwenen was. Nu lekker in bad geweest met m'n vriend, ook leuk O+

Bagger lijstje van vandaag:

O: 2 boterhammen paté, yakult
T: klein stukje brownie
L: vlechtbroodje met kaas en komkommer/paprika/augurk, glas verse jus d'orange
T: optimel toetje, 1 handje chips, 1 zandkoekje
D: rijst, ajam paniki, sajoer boontjes en kroepoek
T: FRUIT!
wij hebben dat ook eens geprobeerd, samen in bad. Maar dat past niet, en is ongemakkelijk en absoluut niet ontspannend.....vond ik!
pi_88530678
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
Waar het op neerkomt: als je in je vorige huis dezelfde apparaten had, zou je stroomverbruik nu ongeveer gelijk moeten zijn. Mits je ze op dezelfde manier gebruikt.
Dus, kijk naar de afwijkende apparaten, kijk wanneer ze aanstaan (ook standby!) en wanneer niet en kijk ook even naar de warmtepomp.
En controleer de beginstand van vorig jaar nog eens. Hebben jullie werkelijk een dubbeltariefmeter? Die zie je niet heel vaak in Nederlandse woonhuizen.
Ik heb ook een dubbeltariefmeter :Y
In de nieuwe woonst weet ik niet, daar zit zo'n digitaal ding in.
pi_88530804
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef AKnynke het volgende:

[..]

wij hebben dat ook eens geprobeerd, samen in bad. Maar dat past niet, en is ongemakkelijk en absoluut niet ontspannend.....vond ik!
Wij hebben een tweepersoons bad, dat scheelt een hoop ;)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:41:40 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88530850
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb ook een dubbeltariefmeter :Y
In de nieuwe woonst weet ik niet, daar zit zo'n digitaal ding in.
Daarmee kan je tot op kwartierniveau je verbruik bekijken, dus dan is er geen verschil tussen dag en nacht. De tijden worden bepaald door je netbeheerder en die kijken gewoon naar het verbruik gedurende de piek of daluren.
pi_88530869
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
We hebben dubbeltarief ja hij verspringt iedere avond en in het weekend.
Beginstand staat op de rekening.
Vorige huis hadden we nog "normale tv's "
Geen vaatwasser en zeker geen dubbele oven.
Maar ik ga wel noteren wat we s'nachts en in het weekend verbruiken want vind evenveel als doordeweeks overdag wel erg veel.
Er staat hier nooit iets standby.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:42:26 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88530886
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wauw, ik wist niet eens echt dat dat bestaat! :o Nice O+
pi_88530903
Gats ik moet morgen om 6 uur op en dan 2.5 uur in de trein hangen naar een congres. Vorige week leek het me nog leuk, nu denk :{w ik wil SLAPEN. Onthouden voor volgend jaar :')
pi_88530931
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja, omdat je gebonden bent aan kleine dorpjes en je kan niet zomaar even 10 km verder lopen op zoek naar een slaapplaats. Van 2 plaatsen was er online trouwens niets te vinden, die adressen hebben we in het VVV van het beginpunt gevraagd. Het was achteraf niet nodig geweest, veel lege hostels, maar het is wel een fijn idee als je aan het lopen bent. Je weet dat er straks een bed voor je klaarstaat.
pi_88530934
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nouja, het is gewoon zo'n hoekbad. Maar aan elke zijde hoofdsteuntjes ook. En bubbels :7
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:43:22 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88530940
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef Syrena het volgende:
Gats ik moet morgen om 6 uur op en dan 2.5 uur in de trein hangen naar een congres. Vorige week leek het me nog leuk, nu denk :{w ik wil SLAPEN. Onthouden voor volgend jaar :')
Waar moet je heen?
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:43:24 #67
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88530942
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

We hebben dubbeltarief ja hij verspringt iedere avond en in het weekend.
Beginstand staat op de rekening.
Vorige huis hadden we nog "normale tv's "
Geen vaatwasser en zeker geen dubbele oven.
Maar ik ga wel noteren wat we s'nachts en in het weekend verbruiken want vind evenveel als doordeweeks overdag wel erg veel.
Er staat hier nooit iets standby.
Dat is werkelijk heel vreemd dan.
pi_88530969
Zoiets hebben wij:

dinsdag 9 november 2010 @ 20:44:40 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88531000
MI-etje, buren met een hennepkwekerij? :+ Oh wacht... vrijstaand. Let me rephrase, hebben jullie een hennepkwekerij? :P
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:45:59 #70
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88531058
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

ja, dat moet zeker schelen! Fijn, lijkt me dat dan!
pi_88531073
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:Y

pi_88531085
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Waar moet je heen?
NVB 2010 in de Reehorst oO< Het eindigt pas om 16.45 (tenzij mijn collega's perse nog willen borrelen, en ik verdenk er eentje van dat wel te willen. Verdomde Bourgondiërs :P dan is het 18 uur).
pi_88531090
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:45 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ja, dat moet zeker schelen! Fijn, lijkt me dat dan!
Het scheelt natuurlijk ook een hoop dat ik maar 1.63m ben _O- :@

Maar dat is wel weer kut als ik alleen in bad zou willen, want in dit bad glij ik weg zonder vriendje er in :')
pi_88531106
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
MI-etje, buren met een hennepkwekerij? :+ Oh wacht... vrijstaand. Let me rephrase, hebben jullie een hennepkwekerij? :P
_O- je zou het denken ja.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:47:28 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88531114
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 20:43 schreef Goodbye het volgende:
Zoiets hebben wij:

[ afbeelding ]
O+ Oh zoiets ken ik wel! maar dan zonder de twee hoofdsteuntjes! Ik wil het! O+ Misschien als we verhuizen over een aantal jaar :D (In onze huidige badkamer past geen bad, of uberhaupt een douchecabine _O- we hebben dus gewoon een door een douchegordijn afgeschermd stukje :P)
pi_88531120
GB, wat een decadent bad :9 Nice!!
pi_88531135
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het scheelt natuurlijk ook een hoop dat ik maar 1.63m ben _O- :@

Maar dat is wel weer kut als ik alleen in bad zou willen, want in dit bad glij ik weg zonder vriendje er in :')
Oh echt? Wij hebben er een lang en kort deel in dus dan ga ik in het korte stukje zitten O+
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:48:05 #78
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88531141
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:43 schreef Goodbye het volgende:
Zoiets hebben wij:

[ afbeelding ]
Dat is onze halve badkamer. :')
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_88531169
Ik heb nu een bad en twee plee's :') (in een flat _O- ) en in het huis ook weer een bad. En twee plee's O+ . En een tuin O+

Ik ben een nachtpieser, dus wc boven is wel een aanrader.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:49:20 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88531188
Ik houd niet van badderen :@
pi_88531191
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is werkelijk heel vreemd dan.
Heb nog even voor de standen ingediend moeten (er komt binnen nu en 4 weken een meter langs) dus ik ga eens kijken wat er met dat laagtarief gaande is.
Hoog tarief is ook 4x meer dan in vorige huis maarja dat is lastig te bekijken.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:49:37 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88531197
Ik ben ook een nachtpieser, dus het scheelt dat ik geen 'boven' heb :+
pi_88531202
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:48 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ons bad is heel handig onder de schuine muur in onze badkamer geplaatst ;) Maar we hebben opzich wel een ruime badkamer, ik heb niks te klagen :Y
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:50:04 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88531219
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:48 schreef Duvel het volgende:

[..]

Of gewoon een hele grote wasmand :').
pi_88531240
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:43 schreef Goodbye het volgende:
Zoiets hebben wij:

[ afbeelding ]
Vind dat glazen stuk mooi zeg :Y
pi_88531253
Wij hebben geen bad... :'( Zouden er wel 3 kwijt kunnen :P
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:51:05 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88531264
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb nog even voor de standen ingediend moeten (er komt binnen nu en 4 weken een meter langs) dus ik ga eens kijken wat er met dat laagtarief gaande is.
Hoog tarief is ook 4x meer dan in vorige huis maarja dat is lastig te bekijken.
Als je nog 4 weken hebt kun je het stroomverbruik van het afgelopen jaar delen door het aantal weken. En de komende weken iedere week 1 grootverbruiker geheel uitschakelen. Misschien kom je er zo achter.
pi_88531268
Ik heb mijn hele leven een wc boven gehad, ik ken niet anders :o

Gelukkig maar, want ik ben ook een nachtpieser :P
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:51:47 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88531291
Wij hebben geen wc boven. Went ook hoor :Y.
pi_88531363
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik houd niet van badderen :@
idem!
Ja doei.
pi_88531374
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als je nog 4 weken hebt kun je het stroomverbruik van het afgelopen jaar delen door het aantal weken. En de komende weken iedere week 1 grootverbruiker geheel uitschakelen. Misschien kom je er zo achter.
Hoe bedoel je dat? De tv een week uitzetten of de boiler? :P
pi_88531388
Zo lang jullie maar wel van douchen houden :+
pi_88531390
Oh gelukkig dat jullie er ook uit moeten 's nachts O+ Ik ben het al zo gewend dat ik niet eens meer licht aandoe.
pi_88531400
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben geen wc boven. Went ook hoor :Y.
Wij ook niet soms wel lastig vooral als je bang bent in het donker :') Oh nee das meer lastig voor mijn Mr.
pi_88531439
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:53 schreef Goodbye het volgende:
_O- Zie Gb 2 zitjes O+

SPOILER
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:56:07 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88531490
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:53 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat is heerlijk O+.
pi_88531578
Oh Gb ga je volgende week vrijdag nog mee?
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:58:28 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88531590
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? De tv een week uitzetten of de boiler? :P
De vloerverwarming zou je wel kunnen overwegen ja.
pi_88531617
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Gb ga je volgende week vrijdag nog mee?
Ik weet het nog niet zeker :@ Ga 10 dagen later op vakantie en heb nog een deadline en dergelijk. Ik moet nog even zien! Zou wel leuk zijn :Y
pi_88531639
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De vloerverwarming zou je wel kunnen overwegen ja.
En dan? Lijkt me koud :)
pi_88531657
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

En dan? Lijkt me koud :)
Heb je geen gewone verwarming dan?
pi_88531659
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet zeker :@ Ga 10 dagen later op vakantie en heb nog een deadline en dergelijk. Ik moet nog even zien! Zou wel leuk zijn :Y
Kijk maar :* zou wel leuk zijn inderdaad.
pi_88531677
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:00 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heb je geen gewone verwarming dan?
Nee, er hangt hier geeneen verwarming, wel een houtkachel.
pi_88532120
Ah dat glas wijn was een slecht plan. Ik krijg nóóit hoofdpijn van wijn. Blijkbaar heb ik toch echt te weinig water gedronken vandaag ofzo.
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:13:46 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88532275
Ik ga een early night doen :). Voel me niet fijn. Truste :*.
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:17:26 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88532438
Beterschaaps en truste XMert! :*

*voert Chico een flesje water*
pi_88532659
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat was ik
www.energiemanageronline.nl
Geweldig, bedankt! Hopelijk kan ik dan onaangename verrassingen voorkomen!
pi_88533047
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef ihatefastcars het volgende:

[..]

Geweldig, bedankt! Hopelijk kan ik dan onaangename verrassingen voorkomen!
Heb me ook aangemeld, zo even invullen.
pi_88534679
Hoi!

In mijn pied-a-terre hadden we altijd een verbruik van 500kWh dag, 500kWh nacht en 1000m3 gas.

Ben benieuwd hoeveel dat gaat worden na verbouwing: betere isolatie, cv (vloerverwarming) ipv gaskachel, cv ipv geiser, inductie ipv gas.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88534756
En zljuist mijn alvast-verjaardagskado gekregen:

Bedtijd alweer.. :W
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88534836
Ontzettend gaaf ding Sigme O+
Welterusten! :z
pi_88535024
Tof ding sigme!

*zit braaf aan een glaasje cola light (brr kraanwater in Amsterdam).
pi_88537328
Wat is het stil hier.
pi_88537987
Help ik ging net mn haar verven. Het heeft aan de ene kant wel gepakt en aan de andere kant van mn gezicht niet. Nu ben ik half blond en half bruinig. Hoop dat het effect met droog haar minder erg is. Aaaah :{.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:10:15 #115
331 Merel
Be here now.
pi_88538497
Heb ik iets gemist?

Ben vandaag weer gaan werken. Meteen compleet gestresst :{

Maar vanavond een rondleiding achter de schermen bij Ikea gehad. Nu wil ik daar werken O+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88539266
Hoi!
Offtopic:
SPOILER
  Vis een optie? dinsdag 9 november 2010 @ 23:29:24 #117
70532 loveli
N
pi_88539550
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Toen ik en mijn vriezer in mijn studentenhuis kwamen wonen ging het verbruik van 4000 naar 7000 kWh. Het was deels te wijten aan het feit dat ik 's avonds douchete en daarvoor de boiler aanzette.
crap in = crap out
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:29:35 #118
331 Merel
Be here now.
pi_88539555
Ligt eraan hoe belangrijk jij je uitreiking vindt en hij z'n tentamen ;)

Kijk nou wat de postbode bracht! Of nouja, ik moest het ophalen bij zo'n postpunt, maar dat is open tot middernacht, handig voor meer-dan-fulltime werkende mensen!

Mag ik "testen" O-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:31:11 #119
331 Merel
Be here now.
pi_88539625
Waar ik nu woon betaal ik huur incl. gwl. Dus mooi dat ik in de winter zo'n elektrisch kacheltje aanzet :P In m'n nieuwe huis toch wat zuiger doen.

Vanochtend was ik op de weegschaal lichter dan verwacht! De schade valt dus mee.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:49:18 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88540317
Puff, hangt er idd vanaf hoe belangrijk de toets is denk ik! :P

Whahow Merel :o Da's een groot testpakket :P En hoera voor de weegschaal!

Ik heb maar 1 minstrel op! Over zelfbeheersing gesproken 8-)
SPOILER
Trusten slankies! O+
pi_88540558
Net geniale modedocu gezien. O+
pi_88543601
mogge! :z!
Ja doei.
  woensdag 10 november 2010 @ 07:41:34 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88543721
En daar zijn we weer! Waardeloos geslapen, dat wel :'). Ik heb dus zo'n vermoeden dat RPM naar morgen verschoven gaat worden :z.

Planning:

O: 250 gr biogarde met muesli
T: appel
L: 2 boterhammen appelstroop
T: speculaasje
D: tomaatcourgette-ovenschotel
pi_88543730
Lijstje:

O: Halve bak yoghurt 240Kcal (was iets meer dan ik gisteren dacht)
L: 4 boterhammen (2 kipfilet, 2 pindakaas/sambal)
T: 2 mandarijntjes
D: kwart spruitjesschotel (over van maandag)
T: mandarijntje
Ja doei.
  woensdag 10 november 2010 @ 08:11:00 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88543958
Oh hai :W.

Uitslapen O+. Lekker lanterfanten vandaag ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_88544030
Mogge :O snel douchen en naar werk post ik daar weer ;)
  woensdag 10 november 2010 @ 08:18:56 #127
229513 Blurred86
Live Positive
pi_88544033
goedemorgen :)

lijstje gisteren:
O: havermout, banaan, lijnzaad
T: 2 automaatcappuccino
L: 2vb vegapate +ac
T: 3 banaantjes +2vb kersenjam + ac
T: krentenbol met kaas, peer
S: half uur hardlopen
D: ovenschotel met vis en groenten met rijst + glas rode wijn
T: 2 mandarijntjes en een bakje yoghurt

en voor vandaag weet ik het nog niet :P
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_88544090
Mogge.
Op naar rotterdam voor de tandenherstelservice *O*
SPOILER
pi_88544113
Oh, Puff, ik vind dat je gelijk hebt!

En ik had net een niet zo fijn ritje naar 't werk: vizier beslaat WEER -O- waardoor ik dus geen flikker zie, en met deze regen en al het tegemoet komend verkeer was dat echt doodeng en levensgevaarlijk... :( morgen maar weer langs de motorwinkel :r ze mogen me een nieuw vizier én een nieuwe pinlock (datgene dat er voor zorgen moet dat hij niet beslaat) geven :{w gelukkig kennen ze me en weten ze dat ik m'n spullen niet mishandel en zulks :o
Ja doei.
  woensdag 10 november 2010 @ 08:29:16 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88544135
Oh kut, er moet ook nog hardgelopen worden :'( :').

Naja, eerst maar even eten :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_88544468
In slaap gevallen na de wekker, gelukkig belde een vriendin me wakker om wat te vragen. Nu haastig alles bij elkaar plukken enzo. Druk dagje te gaan.
  woensdag 10 november 2010 @ 08:52:42 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88544494
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 08:27 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, Puff, ik vind dat je gelijk hebt!
En ik heb begrip voor zowel het standpunt van Puff als vriend. Al had vriend misschien wel wat beter zijn best kunnen doen het op te lossen.
pi_88544653
quote:
Op woensdag 10 november 2010 08:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En ik heb begrip voor zowel het standpunt van Puff als vriend. Al had vriend misschien wel wat beter zijn best kunnen doen het op te lossen.
Ja ik begrijp ook dat z'n tentamen belangrijk is. Het zou stom zijn om te zeggen dat ie dat maar moet overslaan. Ik ben teleurgesteld in zn inventiviteit denk ik.
En dat ik die uitreiking best spannend vind en wel steun kan gebruiken :@
  woensdag 10 november 2010 @ 09:02:37 #134
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88544655
Goeiemorgen...

De sneeuw ontdooit al weer (dat is zeker geen goed Nederlands?) en nu word het helemaal vies modderig en nat en slush...

Lijstje:
O: 2 speltboterhammen met kaas, 1 met hagelslag, 2 kaneelknackebrod met hagelslag
T: koffie!
L: lasagna a la Nynke (spinazie/gorgonzola/ricotta lasagna)
T: geen idee
S: uur volleyballen (met iemand die vroeger mijn docent was en nu m'n collega, een beetje vreemd denk ik)
D: nog geen idee.
  woensdag 10 november 2010 @ 09:13:43 #135
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88544847
"Het" dooit, sneeuw smelt, bevroren voedsel ontdooit geloof ik.

(met dank aan XM)

[ Bericht 36% gewijzigd door Tinkepink op 10-11-2010 09:20:37 ]
  woensdag 10 november 2010 @ 09:18:56 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88544955
Sneeuw smelt toch?
  woensdag 10 november 2010 @ 09:35:12 #137
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_88545316
mm..misschien hebben jullie wel gelijk.

In ieder geval, de sneeuw is aan het verdwijnen...
pi_88545688
Goedemorgen!

Gisteren voor de eerste keer meegedaan met jiujitsu. Was leuk! :D Helaas vond m'n vriendin het niet zo leuk. Da's wel jammer, want het werkt toch het beste als je een vaste partner hebt.

Morgen gaan we judo proberen. Hopelijk vindt ze dat wel leuk. En als ze geen van beide leuk vindt, dan ga ik toch maar jiujitsu in m'n eentje doen.

Lekker sporten weer :)
pi_88545729
En nu ga ik hard aan het werk, woeiiii! :s)
pi_88545757
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:46 schreef Syrena het volgende:

[..]

NVB 2010 in de Reehorst oO< Het eindigt pas om 16.45 (tenzij mijn collega's perse nog willen borrelen, en ik verdenk er eentje van dat wel te willen. Verdomde Bourgondiërs :P dan is het 18 uur).
Een collega wilde er misschien heen gaan, maar ze vond het programma toch niet interessant genoeg. En om nou alleen maar te gaan om met een leverancier te kunnen praten... Hij komt hier maar een keer langs :P . Maar veel plezier, ondanks het reizen en vroeg opstaan.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 10 november 2010 @ 09:50:48 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88545764
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!

Gisteren voor de eerste keer meegedaan met jiujitsu. Was leuk! :D Helaas vond m'n vriendin het niet zo leuk. Da's wel jammer, want het werkt toch het beste als je een vaste partner hebt.

Morgen gaan we judo proberen. Hopelijk vindt ze dat wel leuk. En als ze geen van beide leuk vindt, dan ga ik toch maar jiujitsu in m'n eentje doen.

Lekker sporten weer :)
Jiu jitsu in je eentje lijkt me niet zo praktisch :P.

Het typen wordt hier een beete=
je onmogelijk gemaakt, door een kat die op het toete

nbord ligt
Niet meer actief op Fok!
pi_88545903
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef Viking84 het volgende:

Jiu jitsu in je eentje lijkt me niet zo praktisch :P.

Het typen wordt hier een beete=
je onmogelijk gemaakt, door een kat die op het toete

nbord ligt
Nee, dat is het ook niet ;( Maarrrr... ik hoop dat de meeste lessen dan iemand voor mij 'over' is (partner niet op komen dagen bijvoorbeeld) of dat er snel een nieuw iemand bij komt die een partner nodig heeft. Dan kan ik die snel inpikken *O*

En katten O+ Die van ons besloot vannacht om 4u dat het tijd was voor eten. Dus.
pi_88546133
Goed bezig Coco ^O^

Zaterdag i.v.m. meet niet naar de visboer geweest, dus wou gister bij de C1000 maar even wat forel halen... Uit het assortiment :(

Gisteren dus zonder m'n visje moeten stellen, was gelijk te merken met krachttraining, alles bijna 10Kg lichter dan vorige week.
Vandaag maar is bij de Plus kijken of ik daar wat kan vinden!

Lijstje:
O: 300gr kwark met mango
S: 30min. zwemmen
O: 2 boterhammen met paard + glas melk
T: Halve paprika + mandarijntje
L: 2 boterhammen met kipfilet en tomaat + glas melk
T: Appel en eventueel wat rozijnen erbij
T: Hopelijk iets van vis anders 2 boterhammen met kipfilet en honing
S: 45min. kracht / 45min. cardio
D: Wortels + schnitzel met champignonroomsaus
T: Cashews + wodka

Gisteren heel braaf bijna 400gr groene bonen gehad bij het avondeten O-)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 10 november 2010 @ 10:05:59 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88546183
Ik ga me verkleden en dan hardlopen. En ik zal Nachtwachts footpod eens zoeken, zodat ik kan bijhouden hoe langzaam ik wel niet loop :').

4 x 3, 2 x 4 ;(.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 10 november 2010 @ 10:06:31 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88546205
Sterkte Vik!
  woensdag 10 november 2010 @ 10:07:15 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_88546230
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sterkte Vik!
Thanks! :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_88546239
Mogguh. Verslapen. Zometeen tentamen. :'(
pi_88546891
Goedemorgen!

Op werk dus even niet bijlezen. Het is hier koud en in mijn onwijs dure appartement doet de verwarming het niet :') muhuhuh. Nou ja. Heb maar even gemaild en gelijk om een extra deken gevraagd. Morgen komt vriendje langs *O* .

Lijstje van gisteren:
O: soyamelk, allbran met frambozen en blauwe bessen
T: fruitreepje
L: 2 kleine broodjes met ondefineerbare dingen, 2 stukjes wortelcake (ik had honger maar de sandwiches waren viesss), handje chips, stukje kip
T: 1 wijn 1 bier
D: halve pizza met salade
Te weinig groente maar niet mijn keus, voedsel werd door werk verzorgd

Vandaag:
O: soyamelk, albran, frambozen en blauwe bessen (ja het wordt saai he!!!)
T: koffie met melk, iets van fruit (denk mandarijn en sharonfruit)
L: 3 kleine samosas, zalmsalade
T: meloen, yoghurt
D: keine ahnung

Vandaag beetje veel fruit om te compenseren voor gisteren qua vitamines. Ik hoop dat er wat groenten in de lunch zit :) ( je besteld hier de dag van te voren via internet, maar van 80% heb ik natuurlijk geen idee wat het is. Vorige week bestelde ik spinazie/bacon salade, maar daar zat bijna alleen maar pasta in :') ) En ik ga denk ik vanavond boodschappen doen bij de grote tesco voor wat avond eten voor de komende dagen. En brood enzo.

[ Bericht 17% gewijzigd door Perruche op 10-11-2010 10:39:39 ]
pi_88547569
Zo ik zit en ik heb gemeten dat de vaatwasser 3 Kwh gebruikte vannacht, althans dat zou het enige werkende apparaat moeten zijn..

Lijstje:

O: boterham jam en boterham filet AM
T: niks
L: pasta met komkommer, tomaat en bosui en 1 el magere yoghurtdressing
T: nootjes en een appel
D: sperziebonen met spekjes en tartaar
T: stukje kruimeltaart.
  Vis een optie? woensdag 10 november 2010 @ 10:54:09 #150
70532 loveli
N
pi_88547660
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:04 schreef V1z0R het volgende:
Gisteren dus zonder m'n visje moeten stellen, was gelijk te merken met krachttraining, alles bijna 10Kg lichter dan vorige week.
Euh.. tussen je oren?
crap in = crap out
pi_88548014
MI ik vind het een net lijstje! Veel groente en ja taart, maar ja, je kan niet alles hebben :P

Volgens mij ben ik trouwens al dunner sinds ik hier ben, ik eet beduidend minder en maak lange dagen, denk veel na en loop best veel dus ik verbrand ook meer calorieen denk ik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')