Commentaar... nou vanaf nu ga ik proberen iets nuttigs te zeggen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef Ewelina het volgende:
FiPo
Mijn eten is ook bijna klaar: ik eet hutspotZo lekker
Lijstje vandaag:
O: 2 boterhammen met selleriesalade
L: 2 boterhammen met roerei
T: banaan
D: hutspot met spekjes
T: chocoladevla
Minus de vla vind ik het best een net lijstje.
Minus de chips is ie goed.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Commentaar... nou vanaf nu ga ik proberen iets nuttigs te zeggen?
Nog wat fruit, een gekookt eitje? Nog wat groente... en vla is gewoon lekker moet kunnen maar wil je wat dat vult dan kwark o.i.d.
Mijn lijst:
O: vla en kwark
T's: appel, peer, mandarijn, tomaat, kwart komkommer, cup a soup kerrie
L: 4 boterhammen met kipfilet en rookvlees, 300 gr tomatencremesoep met ballen, beker melk
T's: mandarijn, blokje choco, 2 handjes chips (bah, moet ik mee ophouden)
D: 200 gr kabeljauw, 2 opscheplepels zilvervliesrijst met hela curry, 400 gr. sperziebonen, 300 gr dop/wortelen
En voor alle sporters en bewegers!
Ik ben aangekomen tijdens het klussen en verhuizen en dat was 1 van de oorzakenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:33 schreef Syrena het volgende:
Hoiz![]()
Ik heb al twee verhuisdozen ingepakt. Ik heb alleen erg kleine dozen geloof ik? Nou ja, mocht ze lenen van het werk, en deze maat kan ik zelf tillen als ze vol zijn![]()
Doos 2 zit vol breekbaar spul, dus ik denk dat ik die donderdag al op mijn oude slaapkamer parkeer.
En de uitvinders van de droptopperszak moeten dood*neemt nog een handje*
Mot ik er een balkje plaatsen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nooit zo weg van foto's van mezelf, maar ok.
Ik.Kan me alleen niets meer herinneren over viral campaigns. IN welk kader?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeft iemand toevallig de volkskrant van zaterdag gelezen?
Opslaatquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
de saus was écht goddelijk.. dit zou ik élke dag kunnen eten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
Oh.. my... gawd..
ik heb Dé Champignon Roomsaus gevonden....![]()
![]()
Deze dus en dan met rode ui, drie teentjes knoflook en twee bosuitjes en met kippenbouillon..
Súper lekker!
Dus nu zit dat er in en ga ik lekker douchen en daarna gaan we naar de film
Ik heb ook een vrijstaand huis (10 bij 10, incl. volledige kelder 4 verdiepingen) en wij komen toch echt niet boven de 4000 kWh uit hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
Oh mopper en de jank, schaf geen vrijstaand huis aan als je rijtjeshuis gewend bent.
Van 800 Kwh naar 5000
Ik moet toch 30 jaar in een rijtjeshuis wonen, dus jeeeejjjjquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
Oh mopper en de jank, schaf geen vrijstaand huis aan als je rijtjeshuis gewend bent.
Van 800 Kwh naar 5000
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Opslaatmaarehh afvallen betekent bij mij geen saus
Binnen alle redelijkheid wil ik wel gewoon lekker blijven etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omnomnom
oh, en ik heb 'n gigantische blaar op m'n voet an 't hardlopen ondanks de tapebah!
Ja doei.
Als jij dag en nacht de lichten en je computer aanlaat kom je er ook hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik moet toch 30 jaar in een rijtjeshuis wonen, dus jeeeejjjj
Ja heb het nagekeken op de meter net, de meteropnemer komt binnenkort langs en ik kreeg zowat een hardverzakking.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb ook een vrijstaand huis (10 bij 10, incl. volledige kelder 4 verdiepingen) en wij komen toch echt niet boven de 4000 kWh uit hoorJe elektraverbruik heeft weinig met de grootte van je huis te maken (tenzij je elektrisch verwarmt). Beter doe je de lichten sneller uit, laat je je computer niet aanstaan etc.
De invloed op je gasverbruik of stadswarmte is veel groter.
Edit: 5000 is wel heel veel. Controleer de meterstanden op je factuur even voor de zekerheid
Mja ik doe altijd alles braaf achter me uit maar de vaatwasser en de oven(s) doen de rest.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als jij dag en nacht de lichten en je computer aanlaat kom je er ook hoorZoals ik al zei heeft je elektraverbruik meer met andere factoren te maken dan het oppervlakte van je huis.
Hard hart?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja heb het nagekeken op de meter net, de meteropnemer komt binnenkort langs en ik kreeg zowat een hardverzakking.
En jullie zijn met z#n 2-en? Wat voor apparatuur heb jij allemaal in huis? Want dit verbruik is echt buitenproportioneel veel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja ik doe altijd alles braaf achter me uit maar de vaatwasser en de oven(s) doen de rest.
Ierland, The Dingle Way. Echt een aanraderquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
m'n collega is ook Duits. Nee, het is gewoon hier in Zweden. Ondertussen ligt er misschien wel 5 cm!
Ik heb nog een vraag voor chico: waar heb jij deze zomer gewandeld? De Duutser en ik hebben het plan om deze zomer wat 'anders' te doen,w at we later als we kinderen hebben enzo niet meer zullen doen, en zijn op zoek naar leuke, maar niet te dure ideeen!
Jup,quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En jullie zijn met z#n 2-en? Wat voor apparatuur heb jij allemaal in huis? Want dit verbruik is echt buitenproportioneel veel.
Vloerverwarming is volgens mij ook deels elektrisch en een elektrische verwarming vreet stroom. Volgens mij heb je de boosdoeners gevonden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jup,
2 laptops die meestal op het werk laden en thuis de accu leegmaken.
wasmachines (2x, 1 voor de hond die 1x in de 2 weken draait) en max 2-3 wassen per week meestal laagtarief
droger die nooit gebruikt wordt
1 vriezer.
1 koelvries
2 tv's
boiler (klein en groot)
Verder niks bijzonders...wel sinds vorig jaar dec hier gaan wonen en toen tijdelijk een elektrisch verwarminkje gehad omdat de vloerverwarming aan het opstarten was.
De onze werkt via de boiler (gas).quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vloerverwarming is volgens mij ook deels elektrisch en een elektrische verwarming vreet stroom. Volgens mij heb je de boosdoeners gevonden.
Je verwarming draait dan wat vaker ws.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Daar had ik nog niet zo bij stilgestaan, maar onze hogere energierekening kan ook deels samenhangen met het feit dat er aan 1 kant van ons geen woning ismakes sense
Dat kan haast niet. Zijn bij de oplevering de juiste meterstanden wel doorgegegeven? Heb je een breedbeeldtv? Pikken de buren stroom?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De onze werkt via de boiler (gas).
Ja die elektrische verwarming liet de meter wel doordraaien.
Maar laagtarief 2500 Kwh ik kan er niet bij
Als er een nieuwe pagina komt, moet je ook wel volgens mij. Want hij maakt bij mij niet automatisch een volgende pagina, dan stopt ie gewoon met updaten?quote:
nee, dan zet hij de posts er gewoon onderquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als er een nieuwe pagina komt, moet je ook wel volgens mij. Want hij maakt bij mij niet automatisch een volgende pagina, dan stopt ie gewoon met updaten?
Ja, de warmte. Maar hoe wordt de warmte rondgepompt? daar heb je toch een pomp voor nodig?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De onze werkt via de boiler (gas).
Ja die elektrische verwarming liet de meter wel doordraaien.
Maar laagtarief 2500 Kwh ik kan er niet bij
Dat was ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef ihatefastcars het volgende:
Was hier niet laatst iemand met een handig linkje of programma waar je zelf je energiekosten kon bijhouden? Wil ik toch eigenlijk weleens gaan doen! Dus mocht iemand een linkje hebben...
Ja het is niet alsof 5 seconden nou zo lang zijnquote:
Zal het eens vragen aan mijn Mr dezelfde die dat krengquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, de warmte. Maar hoe wordt de warmte rondgepompt? daar heb je toch een pomp voor nodig?
Er hangt hier een flink scherm in de woonkamer ja..quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat kan haast niet. Zijn bij de oplevering de juiste meterstanden wel doorgegegeven? Heb je een breedbeeldtv? Pikken de buren stroom?
quote:
oeh, tof. we hebben deze zomer ook veel gelopen, en dat ging erg goed! Hebben jullie de BenB's van te voren gereserveerd?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ierland, The Dingle Way. Echt een aanrader. Maar je bent wel echt een hele dag aan het lopen, en je wordt moe, dus er is wel een risico op ruzietjes
.
Alles is zo druk, dat ik pas net klaar ben met eten en dus niet ga sporten. Misschien maar beter ook, morgen weer een lange dag enzo.
wij hebben dat ook eens geprobeerd, samen in bad. Maar dat past niet, en is ongemakkelijk en absoluut niet ontspannend.....vond ik!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
Bus kwam een half uur te laat (anders gezegd: twee bussen kwamen niet opdagen) waardoor ik niet op tijd was voor Bodypump
En toen ook al zo chagrijnig dat de zin om te sporten verdwenen was. Nu lekker in bad geweest met m'n vriend, ook leuk
![]()
Bagger lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen paté, yakult
T: klein stukje brownie
L: vlechtbroodje met kaas en komkommer/paprika/augurk, glas verse jus d'orange
T: optimel toetje, 1 handje chips, 1 zandkoekje
D: rijst, ajam paniki, sajoer boontjes en kroepoek
T: FRUIT!
Ik heb ook een dubbeltariefmeterquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
Waar het op neerkomt: als je in je vorige huis dezelfde apparaten had, zou je stroomverbruik nu ongeveer gelijk moeten zijn. Mits je ze op dezelfde manier gebruikt.
Dus, kijk naar de afwijkende apparaten, kijk wanneer ze aanstaan (ook standby!) en wanneer niet en kijk ook even naar de warmtepomp.
En controleer de beginstand van vorig jaar nog eens. Hebben jullie werkelijk een dubbeltariefmeter? Die zie je niet heel vaak in Nederlandse woonhuizen.
Wij hebben een tweepersoons bad, dat scheelt een hoopquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wij hebben dat ook eens geprobeerd, samen in bad. Maar dat past niet, en is ongemakkelijk en absoluut niet ontspannend.....vond ik!
Daarmee kan je tot op kwartierniveau je verbruik bekijken, dus dan is er geen verschil tussen dag en nacht. De tijden worden bepaald door je netbeheerder en die kijken gewoon naar het verbruik gedurende de piek of daluren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb ook een dubbeltariefmeter
In de nieuwe woonst weet ik niet, daar zit zo'n digitaal ding in.
We hebben dubbeltarief ja hij verspringt iedere avond en in het weekend.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
Waar het op neerkomt: als je in je vorige huis dezelfde apparaten had, zou je stroomverbruik nu ongeveer gelijk moeten zijn. Mits je ze op dezelfde manier gebruikt.
Dus, kijk naar de afwijkende apparaten, kijk wanneer ze aanstaan (ook standby!) en wanneer niet en kijk ook even naar de warmtepomp.
En controleer de beginstand van vorig jaar nog eens. Hebben jullie werkelijk een dubbeltariefmeter? Die zie je niet heel vaak in Nederlandse woonhuizen.
Wauw, ik wist niet eens echt dat dat bestaat!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij hebben een tweepersoons bad, dat scheelt een hoop
Ja, omdat je gebonden bent aan kleine dorpjes en je kan niet zomaar even 10 km verder lopen op zoek naar een slaapplaats. Van 2 plaatsen was er online trouwens niets te vinden, die adressen hebben we in het VVV van het beginpunt gevraagd. Het was achteraf niet nodig geweest, veel lege hostels, maar het is wel een fijn idee als je aan het lopen bent. Je weet dat er straks een bed voor je klaarstaat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wij hebben dat ook eens geprobeerd, samen in bad. Maar dat past niet, en is ongemakkelijk en absoluut niet ontspannend.....vond ik!
Nouja, het is gewoon zo'n hoekbad. Maar aan elke zijde hoofdsteuntjes ook. En bubbelsquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wauw, ik wist niet eens echt dat dat bestaat!Nice
Waar moet je heen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef Syrena het volgende:
Gats ik moet morgen om 6 uur op en dan 2.5 uur in de trein hangen naar een congres. Vorige week leek het me nog leuk, nu denkik wil SLAPEN. Onthouden voor volgend jaar
Dat is werkelijk heel vreemd dan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
We hebben dubbeltarief ja hij verspringt iedere avond en in het weekend.
Beginstand staat op de rekening.
Vorige huis hadden we nog "normale tv's "
Geen vaatwasser en zeker geen dubbele oven.
Maar ik ga wel noteren wat we s'nachts en in het weekend verbruiken want vind evenveel als doordeweeks overdag wel erg veel.
Er staat hier nooit iets standby.
ja, dat moet zeker schelen! Fijn, lijkt me dat dan!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij hebben een tweepersoons bad, dat scheelt een hoop
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wauw, ik wist niet eens echt dat dat bestaat!Nice
NVB 2010 in de Reehorstquote:
Het scheelt natuurlijk ook een hoop dat ik maar 1.63m benquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, dat moet zeker schelen! Fijn, lijkt me dat dan!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
MI-etje, buren met een hennepkwekerij?Oh wacht... vrijstaand. Let me rephrase, hebben jullie een hennepkwekerij?
quote:
Oh echt? Wij hebben er een lang en kort deel in dus dan ga ik in het korte stukje zittenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het scheelt natuurlijk ook een hoop dat ik maar 1.63m ben![]()
![]()
Maar dat is wel weer kut als ik alleen in bad zou willen, want in dit bad glij ik weg zonder vriendje er in
Heb nog even voor de standen ingediend moeten (er komt binnen nu en 4 weken een meter langs) dus ik ga eens kijken wat er met dat laagtarief gaande is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is werkelijk heel vreemd dan.
Ons bad is heel handig onder de schuine muur in onze badkamer geplaatstquote:
Of gewoon een hele grote wasmandquote:
Vind dat glazen stuk mooi zegquote:
Als je nog 4 weken hebt kun je het stroomverbruik van het afgelopen jaar delen door het aantal weken. En de komende weken iedere week 1 grootverbruiker geheel uitschakelen. Misschien kom je er zo achter.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb nog even voor de standen ingediend moeten (er komt binnen nu en 4 weken een meter langs) dus ik ga eens kijken wat er met dat laagtarief gaande is.
Hoog tarief is ook 4x meer dan in vorige huis maarja dat is lastig te bekijken.
Hoe bedoel je dat? De tv een week uitzetten of de boiler?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je nog 4 weken hebt kun je het stroomverbruik van het afgelopen jaar delen door het aantal weken. En de komende weken iedere week 1 grootverbruiker geheel uitschakelen. Misschien kom je er zo achter.
Wij ook niet soms wel lastig vooral als je bang bent in het donkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben geen wc boven. Went ook hoor.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:53 schreef Goodbye het volgende:
Zo lang jullie maar wel van douchen houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ja, dat is heerlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:53 schreef Goodbye het volgende:
Zo lang jullie maar wel van douchen houden
De vloerverwarming zou je wel kunnen overwegen ja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? De tv een week uitzetten of de boiler?
Ik weet het nog niet zekerquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Gb ga je volgende week vrijdag nog mee?
En dan? Lijkt me koudquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De vloerverwarming zou je wel kunnen overwegen ja.
Heb je geen gewone verwarming dan?quote:
Kijk maarquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet zekerGa 10 dagen later op vakantie en heb nog een deadline en dergelijk. Ik moet nog even zien! Zou wel leuk zijn
Nee, er hangt hier geeneen verwarming, wel een houtkachel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je geen gewone verwarming dan?
Geweldig, bedankt! Hopelijk kan ik dan onaangename verrassingen voorkomen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat was ik
www.energiemanageronline.nl
Heb me ook aangemeld, zo even invullen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Geweldig, bedankt! Hopelijk kan ik dan onaangename verrassingen voorkomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik en mijn vriezer in mijn studentenhuis kwamen wonen ging het verbruik van 4000 naar 7000 kWh. Het was deels te wijten aan het feit dat ik 's avonds douchete en daarvoor de boiler aanzette.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb ook een vrijstaand huis (10 bij 10, incl. volledige kelder 4 verdiepingen) en wij komen toch echt niet boven de 4000 kWh uit hoorJe elektraverbruik heeft weinig met de grootte van je huis te maken (tenzij je elektrisch verwarmt). Beter doe je de lichten sneller uit, laat je je computer niet aanstaan etc.
De invloed op je gasverbruik of stadswarmte is veel groter.
Edit: 5000 is wel heel veel. Controleer de meterstanden op je factuur even voor de zekerheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten slankies!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb begrip voor zowel het standpunt van Puff als vriend. Al had vriend misschien wel wat beter zijn best kunnen doen het op te lossen.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:27 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, Puff, ik vind dat je gelijk hebt!
Ja ik begrijp ook dat z'n tentamen belangrijk is. Het zou stom zijn om te zeggen dat ie dat maar moet overslaan. Ik ben teleurgesteld in zn inventiviteit denk ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En ik heb begrip voor zowel het standpunt van Puff als vriend. Al had vriend misschien wel wat beter zijn best kunnen doen het op te lossen.
Een collega wilde er misschien heen gaan, maar ze vond het programma toch niet interessant genoeg. En om nou alleen maar te gaan om met een leverancier te kunnen praten... Hij komt hier maar een keer langsquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
NVB 2010 in de ReehorstHet eindigt pas om 16.45 (tenzij mijn collega's perse nog willen borrelen, en ik verdenk er eentje van dat wel te willen. Verdomde Bourgondiërs
dan is het 18 uur).
Jiu jitsu in je eentje lijkt me niet zo praktischquote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren voor de eerste keer meegedaan met jiujitsu. Was leuk!Helaas vond m'n vriendin het niet zo leuk. Da's wel jammer, want het werkt toch het beste als je een vaste partner hebt.
Morgen gaan we judo proberen. Hopelijk vindt ze dat wel leuk. En als ze geen van beide leuk vindt, dan ga ik toch maar jiujitsu in m'n eentje doen.
Lekker sporten weer
Nee, dat is het ook nietquote:Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef Viking84 het volgende:
Jiu jitsu in je eentje lijkt me niet zo praktisch.
Het typen wordt hier een beete=
je onmogelijk gemaakt, door een kat die op het toete
nbord ligt
Euh.. tussen je oren?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:04 schreef V1z0R het volgende:
Gisteren dus zonder m'n visje moeten stellen, was gelijk te merken met krachttraining, alles bijna 10Kg lichter dan vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |