Commentaar... nou vanaf nu ga ik proberen iets nuttigs te zeggen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef Ewelina het volgende:
FiPo
Mijn eten is ook bijna klaar: ik eet hutspotZo lekker
Lijstje vandaag:
O: 2 boterhammen met selleriesalade
L: 2 boterhammen met roerei
T: banaan
D: hutspot met spekjes
T: chocoladevla
Minus de vla vind ik het best een net lijstje.
Minus de chips is ie goed.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Commentaar... nou vanaf nu ga ik proberen iets nuttigs te zeggen?
Nog wat fruit, een gekookt eitje? Nog wat groente... en vla is gewoon lekker moet kunnen maar wil je wat dat vult dan kwark o.i.d.
Mijn lijst:
O: vla en kwark
T's: appel, peer, mandarijn, tomaat, kwart komkommer, cup a soup kerrie
L: 4 boterhammen met kipfilet en rookvlees, 300 gr tomatencremesoep met ballen, beker melk
T's: mandarijn, blokje choco, 2 handjes chips (bah, moet ik mee ophouden)
D: 200 gr kabeljauw, 2 opscheplepels zilvervliesrijst met hela curry, 400 gr. sperziebonen, 300 gr dop/wortelen
En voor alle sporters en bewegers!
Ik ben aangekomen tijdens het klussen en verhuizen en dat was 1 van de oorzakenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:33 schreef Syrena het volgende:
Hoiz![]()
Ik heb al twee verhuisdozen ingepakt. Ik heb alleen erg kleine dozen geloof ik? Nou ja, mocht ze lenen van het werk, en deze maat kan ik zelf tillen als ze vol zijn![]()
Doos 2 zit vol breekbaar spul, dus ik denk dat ik die donderdag al op mijn oude slaapkamer parkeer.
En de uitvinders van de droptopperszak moeten dood*neemt nog een handje*
Mot ik er een balkje plaatsen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nooit zo weg van foto's van mezelf, maar ok.
Ik.Kan me alleen niets meer herinneren over viral campaigns. IN welk kader?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeft iemand toevallig de volkskrant van zaterdag gelezen?
Opslaatquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
de saus was écht goddelijk.. dit zou ik élke dag kunnen eten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
Oh.. my... gawd..
ik heb Dé Champignon Roomsaus gevonden....![]()
![]()
Deze dus en dan met rode ui, drie teentjes knoflook en twee bosuitjes en met kippenbouillon..
Súper lekker!
Dus nu zit dat er in en ga ik lekker douchen en daarna gaan we naar de film
Ik heb ook een vrijstaand huis (10 bij 10, incl. volledige kelder 4 verdiepingen) en wij komen toch echt niet boven de 4000 kWh uit hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
Oh mopper en de jank, schaf geen vrijstaand huis aan als je rijtjeshuis gewend bent.
Van 800 Kwh naar 5000
Ik moet toch 30 jaar in een rijtjeshuis wonen, dus jeeeejjjjquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
Oh mopper en de jank, schaf geen vrijstaand huis aan als je rijtjeshuis gewend bent.
Van 800 Kwh naar 5000
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Opslaatmaarehh afvallen betekent bij mij geen saus
Binnen alle redelijkheid wil ik wel gewoon lekker blijven etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omnomnom
oh, en ik heb 'n gigantische blaar op m'n voet an 't hardlopen ondanks de tapebah!
Ja doei.
Als jij dag en nacht de lichten en je computer aanlaat kom je er ook hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik moet toch 30 jaar in een rijtjeshuis wonen, dus jeeeejjjj
Ja heb het nagekeken op de meter net, de meteropnemer komt binnenkort langs en ik kreeg zowat een hardverzakking.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb ook een vrijstaand huis (10 bij 10, incl. volledige kelder 4 verdiepingen) en wij komen toch echt niet boven de 4000 kWh uit hoorJe elektraverbruik heeft weinig met de grootte van je huis te maken (tenzij je elektrisch verwarmt). Beter doe je de lichten sneller uit, laat je je computer niet aanstaan etc.
De invloed op je gasverbruik of stadswarmte is veel groter.
Edit: 5000 is wel heel veel. Controleer de meterstanden op je factuur even voor de zekerheid
Mja ik doe altijd alles braaf achter me uit maar de vaatwasser en de oven(s) doen de rest.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als jij dag en nacht de lichten en je computer aanlaat kom je er ook hoorZoals ik al zei heeft je elektraverbruik meer met andere factoren te maken dan het oppervlakte van je huis.
Hard hart?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja heb het nagekeken op de meter net, de meteropnemer komt binnenkort langs en ik kreeg zowat een hardverzakking.
En jullie zijn met z#n 2-en? Wat voor apparatuur heb jij allemaal in huis? Want dit verbruik is echt buitenproportioneel veel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja ik doe altijd alles braaf achter me uit maar de vaatwasser en de oven(s) doen de rest.
Ierland, The Dingle Way. Echt een aanraderquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
m'n collega is ook Duits. Nee, het is gewoon hier in Zweden. Ondertussen ligt er misschien wel 5 cm!
Ik heb nog een vraag voor chico: waar heb jij deze zomer gewandeld? De Duutser en ik hebben het plan om deze zomer wat 'anders' te doen,w at we later als we kinderen hebben enzo niet meer zullen doen, en zijn op zoek naar leuke, maar niet te dure ideeen!
Jup,quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En jullie zijn met z#n 2-en? Wat voor apparatuur heb jij allemaal in huis? Want dit verbruik is echt buitenproportioneel veel.
Vloerverwarming is volgens mij ook deels elektrisch en een elektrische verwarming vreet stroom. Volgens mij heb je de boosdoeners gevonden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jup,
2 laptops die meestal op het werk laden en thuis de accu leegmaken.
wasmachines (2x, 1 voor de hond die 1x in de 2 weken draait) en max 2-3 wassen per week meestal laagtarief
droger die nooit gebruikt wordt
1 vriezer.
1 koelvries
2 tv's
boiler (klein en groot)
Verder niks bijzonders...wel sinds vorig jaar dec hier gaan wonen en toen tijdelijk een elektrisch verwarminkje gehad omdat de vloerverwarming aan het opstarten was.
De onze werkt via de boiler (gas).quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vloerverwarming is volgens mij ook deels elektrisch en een elektrische verwarming vreet stroom. Volgens mij heb je de boosdoeners gevonden.
Je verwarming draait dan wat vaker ws.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Daar had ik nog niet zo bij stilgestaan, maar onze hogere energierekening kan ook deels samenhangen met het feit dat er aan 1 kant van ons geen woning ismakes sense
Dat kan haast niet. Zijn bij de oplevering de juiste meterstanden wel doorgegegeven? Heb je een breedbeeldtv? Pikken de buren stroom?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De onze werkt via de boiler (gas).
Ja die elektrische verwarming liet de meter wel doordraaien.
Maar laagtarief 2500 Kwh ik kan er niet bij
Als er een nieuwe pagina komt, moet je ook wel volgens mij. Want hij maakt bij mij niet automatisch een volgende pagina, dan stopt ie gewoon met updaten?quote:
nee, dan zet hij de posts er gewoon onderquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als er een nieuwe pagina komt, moet je ook wel volgens mij. Want hij maakt bij mij niet automatisch een volgende pagina, dan stopt ie gewoon met updaten?
Ja, de warmte. Maar hoe wordt de warmte rondgepompt? daar heb je toch een pomp voor nodig?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De onze werkt via de boiler (gas).
Ja die elektrische verwarming liet de meter wel doordraaien.
Maar laagtarief 2500 Kwh ik kan er niet bij
Dat was ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef ihatefastcars het volgende:
Was hier niet laatst iemand met een handig linkje of programma waar je zelf je energiekosten kon bijhouden? Wil ik toch eigenlijk weleens gaan doen! Dus mocht iemand een linkje hebben...
Ja het is niet alsof 5 seconden nou zo lang zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |