SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb begrip voor zowel het standpunt van Puff als vriend. Al had vriend misschien wel wat beter zijn best kunnen doen het op te lossen.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:27 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, Puff, ik vind dat je gelijk hebt!
Ja ik begrijp ook dat z'n tentamen belangrijk is. Het zou stom zijn om te zeggen dat ie dat maar moet overslaan. Ik ben teleurgesteld in zn inventiviteit denk ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En ik heb begrip voor zowel het standpunt van Puff als vriend. Al had vriend misschien wel wat beter zijn best kunnen doen het op te lossen.
Een collega wilde er misschien heen gaan, maar ze vond het programma toch niet interessant genoeg. En om nou alleen maar te gaan om met een leverancier te kunnen praten... Hij komt hier maar een keer langsquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
NVB 2010 in de ReehorstHet eindigt pas om 16.45 (tenzij mijn collega's perse nog willen borrelen, en ik verdenk er eentje van dat wel te willen. Verdomde Bourgondiërs
dan is het 18 uur).
Jiu jitsu in je eentje lijkt me niet zo praktischquote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren voor de eerste keer meegedaan met jiujitsu. Was leuk!Helaas vond m'n vriendin het niet zo leuk. Da's wel jammer, want het werkt toch het beste als je een vaste partner hebt.
Morgen gaan we judo proberen. Hopelijk vindt ze dat wel leuk. En als ze geen van beide leuk vindt, dan ga ik toch maar jiujitsu in m'n eentje doen.
Lekker sporten weer
Nee, dat is het ook nietquote:Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef Viking84 het volgende:
Jiu jitsu in je eentje lijkt me niet zo praktisch.
Het typen wordt hier een beete=
je onmogelijk gemaakt, door een kat die op het toete
nbord ligt
Euh.. tussen je oren?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:04 schreef V1z0R het volgende:
Gisteren dus zonder m'n visje moeten stellen, was gelijk te merken met krachttraining, alles bijna 10Kg lichter dan vorige week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |