quote:Op donderdag 11 november 2010 23:08 schreef algebra010 het volgende:
[..]
Christelijk non-profit bedrijf.
Ik werk toevallig voor de overheid, maar waar ik werk doet in feite niet terzake. Als een bedrijf geen klantvriendelijkheid of service kent zullen de klanten er snel weglopen. Ik doe ook geen zaken met bedrijven die mij niet goed behandelen.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan werk je vast niet voor de overheid, een telecombedrijf, een energiemaatschappij, een restaurant of een bank.
Overheid, het toonbeeld van niet klantvriendelijkheid. Ik wil bijvoorbeeld dat elke doordeweekse dag in de avond het gemeentehuis open isquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik werk toevallig voor de overheid, maar waar ik werk doet in feite niet terzake. Als een bedrijf geen klantvriendelijkheid of service kent zullen de klanten er snel weglopen. Ik doe ook geen zaken met bedrijven die mij niet goed behandelen.
Hou toch eens op met constant alles compleet uit zijn verband te rukken manquote:Op vrijdag 12 november 2010 09:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Overheid, het toonbeeld van niet klantvriendelijkheid. Ik wil bijvoorbeeld dat elke doordeweekse dag in de avond het gemeentehuis open is. Dat is het hier nu niet. Dus de service is ver te zoeken.
Dan woon je verkeerd, want bij mij is het wel zo. Maar daar hadden we het niet over.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Overheid, het toonbeeld van niet klantvriendelijkheid. Ik wil bijvoorbeeld dat elke doordeweekse dag in de avond het gemeentehuis open is. Dat is het hier nu niet. Dus de service is ver te zoeken.
Maar ik kan bij jouw gemeente niet terecht voor mijn paspoort, of wel?quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dan woon je verkeerd, want bij mij is het wel zo. Maar daar hadden we het niet over.
Over het algemeen is het gemeentehuis ook open op de donderdag avond (of de avond waarop de koopavond valt)quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar ik kan bij jouw gemeente niet terecht voor mijn paspoort, of wel?. Dat zou ik wel graag willen.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De meeste diensten die een gemeente aanbied, zijn nou niet zo tijdskritisch dat ze daarvoor elke dag open moeten zijn hoor. Als jij zeg een paspoort wilt verlengen op de laatste dag dat het kan, en dat is net de dinsdag zonder avond opening, ben je gewoon zelf niet slim bezig, en had je de donderdag ervoor er naar toe moeten gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 09:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Op koopavond wil ik winkelen. De klant is koning!quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:53 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Over het algemeen is het gemeentehuis ook open op de donderdag avond (of de avond waarop de koopavond valt)
Volgens TS zou dat wel moeten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:55 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
![]()
Je kan zoveel willen maar niet alles kan op iedereen aangepast worden.
Ga ander werk zoeken. Ga met diensten werken heb je dit probleem niet. Nooit in de file.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:32 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat ze dat onderhoud verrichten. Ik wil die monteur best binnenlaten en een bakje koffie voor hem zetten, dat is het probleem niet. Ik heb echter nog maar 2 resterende vakantiedagen waar ik al een bestemming voor heb. Dan is het dus erg kut als ik nóg een vrije dag zou moeten plannen.
Doe dat onderhoud lekker 's avonds. Het gros van de mensen werkt toch gewoon overdag. Af en toe heb ik echt het idee dat deze maatschappij ingericht is op uitkeringstrekkers.
Hij wil gewoon dat de monteur om 19:00 langs komt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:06 schreef DrD00m het volgende:
[..]
En dat is nu het verschil. Jij 'wilt' winkelen, hij 'moet' vrij vragen
Is natuurlijk mogelijk. Maar wees dan niet verrast dat het uurloon dan gaat stijgen en dat wil je dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij wil gewoon dat de monteur om 19:00 langs komt.
Niet iedereen kan serieus posten dat is duidelijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Gezien de posts hier zal de service mentaliteit ook niet snel verbeteren.
Ik wil best meer betalen voor goede service, dus ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 13:10 schreef Cherna het volgende:
[..]
Is natuurlijk mogelijk. Maar wees dan niet verrast dat het uurloon dan gaat stijgen en dat wil je dan ook weer niet.
Dan ben je een van de weinige. De meeste willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Als je dit soort service zo moet indelen dat ze moeten komen op ieder gewenst tijdstip zullen ook deze mensen met wissel diensten moeten gaan werken. Dus ga je een stuk meer betalen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik wil best meer betalen voor goede service, dus ik zie het probleem niet
Die keuze zou nog niet eens zo gek zijn voor sommige mensen:quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:10 schreef Cherna het volgende:
[..]
Is natuurlijk mogelijk. Maar wees dan niet verrast dat het uurloon dan gaat stijgen en dat wil je dan ook weer niet.
Ik vind het onderdeel van goed huurder zijn dat ik de verhuurder in staat stel onderhoud te laten plegen aan zijn/haar eigendom. Ik ben verplicht mij als goed huurder te gedragen. Ik denk dat je dat niet kunt beperken tot geen overlast veroorzaken en betalen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:14 schreef Sessy het volgende:
Huurder moet alleen niet voor overlast zorgen en dokken elke maand, that's it.
Bieden jullie bij de overheid momenteel alle services die de klant wil, tegen meerprijs indien nodig?quote:Op vrijdag 12 november 2010 13:20 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik wil best meer betalen voor goede service, dus ik zie het probleem niet
Jazeker doen we datquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bieden jullie bij de overheid momenteel alle services die de klant wil, tegen meerprijs indien nodig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |