Mensen die dit nummer voor het eerst horen.quote:Op maandag 15 november 2010 11:00 schreef eleusis het volgende:
Pak me dan. Hier word ik zo hitsig van.
Optiefen met je herten.quote:Op maandag 15 november 2010 11:04 schreef tho_Omas het volgende:
Ik heb Tief Aus Meinem Herzen aangevraagd, omdat je zo mans doet Silverladyfan.
Er wordt ook zo massaal gemaild door de mensenquote:Op maandag 15 november 2010 11:15 schreef Gronkel het volgende:
Je wordt gewoon genegeerd, waarde Tho_omas.
Henk Wijngaardquote:Op maandag 15 november 2010 12:04 schreef Gronkel het volgende:
Met 120 varkens naar Beiroet?
Stelletje PVV'ers.
Hij is wedergekeerd.quote:
Emailtje:quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:15 schreef LeaderRoel het volgende:
We zouden eigenlijk met zijn allen reclame moeten maken voor Zanger Petro, dan wordt hij ook een groot artiest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duuuuuuuuuus...
Vanaf morgen kan er bij TV Oranje gestemd worden op de clip van 'Tief Aus Meinem Herzen' !
Stemmen jullie mee ?!
http://www.tvoranje.nl/index.php?menu_id=62
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow... en voor degenen met een vrije dag of zeeën van tijd...
Je kan iéder uur stemmen !
![]()
![]()
Is er niet ergens een luie IT'er die een scriptje wil bouwen?quote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ga zeker stemmen op Petro, ieder uur van de dag.
Ik had Petro beloofd het FOK!-forum deze week uit te komen leggen, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen...quote:Op maandag 15 november 2010 21:40 schreef Gronkel het volgende:
Wanneer komt Petro hier zelf eens posten? Misschien ga ik dan een nachtje doorhalen om ieder uur te kunnen stemmen.
Zou wel gaaf zijn !quote:Op maandag 15 november 2010 21:56 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Is er niet ergens een luie IT'er die een scriptje wil bouwen?
Nee, Petro zal zegevieren op een eerlijke manier.quote:Op maandag 15 november 2010 21:56 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Is er niet ergens een luie IT'er die een scriptje wil bouwen?
Dit dus, Petro zal door zijn -hier verworven- bekendheid sowieso wel kanshebber zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Nee, Petro zal zegevieren op een eerlijke manier.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:32 schreef leRomein het volgende:
Dit dus, Petro zal door zijn -hier verworven- bekendheid sowieso wel kanshebber zijn.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Gronkel het volgende:
Nee, Petro zal zegevieren op een eerlijke manier.
Hij is terug en staat meteen klaar voor Zanger Petroquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:51 schreef Penisbaard het volgende:
Bedankt voor uw stem!
Volgende uur weer stemmen geblazen.
Hier niet in ieder geval, het blijft wit. Wel is er al drie keer een stem van mij naar Petro gegaan vandaag.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:31 schreef kikoooooo het volgende:
Werkt dit?
http://www.tvoranje.nl/in(...)de4b3cb03d5b2708ef4b
quote:Bedankt voor uw stem!
Uw verzoekje telt mee voor de verzoekparade welke begint op dinsdag 16 november 2010 om 18:00 uur
Als uw verzoekje een van de meest aangevraagde clips is, dan wordt uw clip uitgezonden op TV Oranje!
quote:Op maandag 15 november 2010 21:08 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Emailtje:Nog anderhalf uur om te stemmen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duuuuuuuuuus...
Vanaf morgen kan er bij TV Oranje gestemd worden op de clip van 'Tief Aus Meinem Herzen' !
Stemmen jullie mee ?!
http://www.tvoranje.nl/index.php?menu_id=62
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow... en voor degenen met een vrije dag of zeeën van tijd...
Je kan iéder uur stemmen !
![]()
![]()
Zou Petro op 1 staan ?!
![]()
![]()
![]()
![]()
WIE!? WIE? WIE?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:30 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
![]()
waarom kom ik uitgerekend in dit topic een filmpje van een bekende tegen
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:49 schreef tho_Omas het volgende:
Ken je Hans Pijls (HansPijls1 op youtube) ook dan?
Wie belt Marie even op 0645826536?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef Rivalo het volgende:
Prachtig nummer:
Deze baas hoort in de OP![]()
Plaats 11 in de verzoekparade voor Petro !quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:36 schreef Enchanter het volgende:
Hoe is 't met de vezoekparade afgelopen ?
Heb zelf geen tijd om te kijken
Heel mooi natuurlijk, maar nog lang niet genoeg. Wij FOK!ers kennen maar één plaats en dat is plaats #1.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:01 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Plaats 11 in de verzoekparade voor Petro !
Terwijl Petro er zélf te laat achter kwam dat ie al in de lijst stond...
Dus die heeft op Hyves niémand gevraagd méé te stemmen !
Hahaha...
Dus plaats 11, puur door FOK! alleen !
![]()
![]()
Wie ben jij, waarom doe je mij dit aan. :S:SS::$quote:Op woensdag 17 november 2010 00:21 schreef PizzaMizza het volgende:
DIT TOPIC IS GENIAAL![]()
Ik lach me er al de hele dag rot mee
tho_Omas is de gekste, ga zo door :$
Ik ken je nog van tv oranje ha ha sry fred geluidsmand ben cramerquote:Op woensdag 17 november 2010 00:34 schreef PizzaMizza het volgende:
WTF =s Zomaar ken je me niet meer dushii ?
Petro heeft gisteren om 17.30 al z'n Hyves-vrienden opgeroepen ook te gaan stemmen op 'Tief Aus Meinem Herzen', dus als we 't vandaag nog even volhouden staat 'ie vanavond op 1 !!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 00:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heel mooi natuurlijk, maar nog lang niet genoeg. Wij FOK!ers kennen maar één plaats en dat is plaats #1.
Dat is gewoon het probleem met Petro, hij heeft zoveel goede nummers gemaakt. We Gaan Weer Feesten draai ik ieder weekend weer grijs, maar soms heb ik ook behoefte aan een gevoeliger nummer als 'Kom schatje, kom'.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:00 schreef kikoooooo het volgende:
Eigenlijk zie ik liever we gaan weer feesten op 1
je stelt me teleur .quote:Op woensdag 17 november 2010 01:11 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik ken je nog van tv oranje ha ha sry fred geluidsmand ben cramer
Als ik tijd had, had ik hier een proxystemmer voor gemaakt. Dan kreeg Petro 24/7 stemmen uit alle landen van de wereld.quote:Bedankt voor uw stem!
Uw verzoekje telt mee voor de verzoekparade welke begint op woensdag 17 november 2010 om 18:00 uur
Als uw verzoekje een van de meest aangevraagde clips is, dan wordt uw clip uitgezonden op TV Oranje!
Hoe mooi zou het zijn als Petro het jaar afsluit als nummer 1 van de top 1000.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik tijd had, had ik hier een proxystemmer voor gemaakt. Dan kreeg Petro 24/7 stemmen uit alle landen van de wereld.
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:11 schreef tho_Omas het volgende:
Ik ga al voor de 2004333e keer stemmen nu.
Als Petro op 1 staat is het volgende doel om de volledige top 5 te vullen met Petro-hits.
Prissillaquote:Op woensdag 17 november 2010 18:21 schreef Enchanter het volgende:
NR 12
NR 11
Prissilla, als die geen wielen onder haar woning heeft...
/edit , ik heb de eerste 5 'hits' gemist , maar de kans is groot dat Petro dus in de top 10 staat
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:03 schreef Enchanter het volgende:
Ik ga voor de grap mezelf maar even pijnigen met TV Oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |